بهترین منابع و سایت های دانلود رایگان کتاب های خارجی

بهترین منابع و سایت های دانلود رایگان کتاب های خارجی

کتاب یکی از منابع قدیمی دوران زندگی بشریت است که باعث انتقال اطلاعات و رشد ما در زمینه های گوناگون شده است. با توجه به رشد تکنولوژی همچنان شاهد چاپ و نشر روزانه صدها هزار کتاب به صورت فیزیکی و آنلاین در سراسر دنیا هستیم ، کتاب های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی بهترین منابع برای قشر دانشجو ، اهل علم ، تکنولوژی و.. جامعه هستند که همیشه دسترسی و تهیه آنها آسان نیست ، در ادامه قصد داریم بهترین سایت ها برای دانلود کتاب های خارجی و انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب زبان انگلیسی و خارجی

Best Websites To Download Free Books

قبلا در انزل وب بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کردیم ، اما اگر زبان شما خوب باشد و یا برای مقاله دانشگاه ، کار تحقیقاتی و کسب اطلاعات تخصصی نیاز به کتاب های زبان اصلی و خارجی داشته باشید ممکن است که تهیه آنها علاوه بر زمان بر بودن فرآیند جستجو ، هزینه و پیدا شدن سخت نسخه چاپی را بهمراه داشته باشد.در این مواقع  بهترین و سریع ترین راه استفاده از سایت های دانلود کتاب خارجی رایگان برای بدست آوردن نسخه الکترونیک در فرمت هایی نظیر PDF ، Text ، Doc ،HTML ، Rocket، Kindle، Sony، RTF، ePub، Mobi، Nook، Microsoft Reader و.. است.

دانلود کتاب خارجی در  Project Gutenberg

سرویس Project Gutenberg یکی از بزرگترین منابع دانلود رایگان کتاب الکترونیک خارجی است که از طریق کمک های خیر خواهانه و مالی افراد اداره میشود و هدف آن جمع آوری و خریداری نسخه های ارزشمند چاپی و ارائه آنها در قالب الکترونیک میباشد. شما با ورود به این سایت و صرف کمی زمان در جستجو کتاب ها متوجه تنوع کتاب ها که بیش از ۵۳ هزار کتاب الکترونیک است خواهید شد. پس از ورود فقط کافیست نام کتاب مد نظر خود را در کادر جستجو سمت چپ تایپ و اینتر کنید.

دانلود کتاب خارجی در Project Gutenberg

فرمت کتاب ها برای دانلود رایگان در قالب هایی نظیر EPUB ، MOBI  و HTML خواهد بود و میتوانید آنها را براساس آخرین ها ، تصادفی یا دسته بندی لیست و مشاهده کنید.

Open Library ، دانلود رایگان کتاب انگلیسی رمان ، علمی ، مهندسی و..

در Open Library شما میتوانید از بیش از ۱ میلیون کتاب رایگان براحتی استفاده کنید ، این کتابخانه که یک پروژه منبع باز از سوی Internet Archive است و به کاربران اجازه میدهد برای ادامه فعالیت آنلاین این سرویس کاربران در آن مشارکت کنند. برخی از کتاب های این سایت رایگان نیستند و یا شامل تخفیف شده اند اما بسیاری از کتاب ها در دسته بندی هایی مثل رمان ، علمی ، روانشناسی ، تاریخی به صورت آنلاین ، PDF ، epub و.. تفکیک شده و قابل دانلود و خواندن هستند.

Open Library ، دانلود رایگان کتاب انگلیسی رمان ، علمی ، مهندسی و..

 BookBoon سایت دانلود کتاب خارجی رایگان

به دنبال یک کتاب خاص دانشگاهی یا یک کتاب در زمینه تجارت هستید ؟ BookBoon میتواند محلی مناسبی برای جستجو عنوان مورد نظر شما باشد. این سایت بیش از ۱۰,۰۰۰ عنوان کتاب الکترونیکی رایگان دارد که بر اساس محبوبیت و ژانر دسته بندی شده اند. یکی از مزیت های بسیار خوب این سرویس این است که برای دانلود کتاب خارجی شما نیاز به ثبت نام ندارید!

 BookBoon سایت دانلود کتاب خارجی رایگان

دانلود کتاب رمان ، علمی ، فلسفی زبان اصلی و خارجی در ManyBooks

در سایت ManyBooks شما میتوانید بیش از ۳۳ هزار عنوان کتاب خارجی را در زمینه های رمان ، فلسفی ، علمی ، تاریخی و.. جستجو و دانلود کنید. طراحی سایت مناسب و کار با آن ساده است. عنوان کتاب مد نظر خود را تایپ و اینتر کنید تا نتایج جستجو شما شگفت زده کند. یکی از مزیت های این سرویس جستجو کتاب بر اساس نویسنده ، تاریخ انتشار ، ژانر ، زمان ، محبوب ترین ها ، پیشنهاد شده و.. است.

دانلود کتاب رمان ، علمی ، فلسفی زبان اصلی و خارجی در ManyBooks

کتاب های رایگان این سرویس در اکثر فرمت های رایج الکترونیکی در دسترس هستند و برای دانلود نیز نیاز به ثبت نام ندارید.

Free eBooks برای دانلود رایگان کتاب های آمازون ، لاتین ، دانشگاهی و..

همانطور که از نام دامنه Free eBooks پیدا است این سایت برای دانلود رایگان کتاب های انگلیسی و زبان های دیگر به صورت الکترونیک طراحی شده است . برای دانلود کتاب زبان اصلی و لاتین میتوانید از لیست دسته بندی بلند بالا این سایت استفاده کنید. اکثر ژانرهای پرطرفدار و کاربردی مثل رمان ، علمی تخیلی ، کلاسیک ، هنری ، آکادمیک و حتی کتاب های صوتی در این لیست قرار گرفته اند.

Free eBooks برای دانلود رایگان کتاب های آمازون ، لاتین ، دانشگاهی و..

اگر به دنبال یک سایت دانلود رایگان کتاب های علمی و.. انگلیسی به صورت تفکیک شده با جزئیات کامل هستید این سرویس را به شما پیشنهاد میکنیم فقط باید توجه کنید که برای دانلود نیاز به ثبت نام دارید.

Internet Archive مرجع کامل دانلود انواع کتاب علمی ، دانشگاهی ، رمان عاشقانه و.. خارجی

یکی از کامل ترین و قدرتمندترین منابع دانلود رایگان و مطالعه آنلاین کتاب های خارجی سرویس کتاب Internet Archive است. شما میتوانید بیش از ۱۴ میلیون عنوان کتاب رایگان در زبان های انگلیسی ، عربی ، روسی ، هندی و.. در انواع رشته ها مثل هنر ، فلسفه ، علم ، تکنولوژی و.. در این سایت پیدا کنید. پنل فیلتر کردن نتایج در سمت چپ سایت قرار دارد و گزینه های آن در دسته بندی مثل موضوع ، در دسترس بودن ، نوع مدیا ، کتابخانه ها و… قرار گرفته است.

Internet Archive مرجع کامل دانلود انواع کتاب علمی ، دانشگاهی ، رمان عاشقانه و.. خارجی

پس از ورود به صفحه کتاب نسخه آنلاین نمایش داده میشود و گزینه های دانلود مثل PDF ، EPUB  و.. برای دانلود در دسترس هستند.

علاوه بر سرویس های بالا شما میتواند توسط گوگل نیز به نسخه رایگان کتاب مد نظر خود برسید و اگر برای نگارش متون دانشگاهی و رسمی به دنبال منابع خارجی هستید پیشنهاد میکنیم از ابزار های اصلاح اشتباهات متن درخواست و نامه های انگلیسی که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده نمایید.

پیشنهاد و تجربه شما ؟

برای خرید یا دانلود رایگان کتاب های خارجی از چه سرویسی استفاده میکنید ؟ تجربه کار شما با سرویس های آنلاین که معرفی شد چگونه بوده است ؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۵

نظرات

  • مهدی says:

    سلام. وقتتون بخیر . ما هم یه سایت استارتاپی رو شروع کردیم برای دانلود و فروش کتاب خارجی. اگر ممکنه میخواستم لینک سایت ما رو هم در این صفحه بگذارین و شرایطش هم بفرمایید اگر مقدور بود در خدمتتون خواهیم بود. سپاس

  • آرمان مهدوی says:

    سلام و وقت بخیر مطلبتون بسیار خوب بود. به نظرم تکمیل حرفتون این مطلب هم خوبه:

  • حامد says:

    سایت uniebook.ir هم سایت کاملیه در تمام زمینه ها.