نوشتن متن و گذاشتن لوگو روی عکس یا واترمارک اندروید

۱۰ روش برتر گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس یا واترمارک اندروید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با گوشی همراه و یا تبلت خود از یک سوژه خاص عکس گرفته باشید و بخواهید آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، احتمال زیادی وجود دارد که با انتشار عکسی که شما گرفته اید اشخاص دیگری آن را به نام خود به سرقت ببرند. با روش هایی که امروز در انزل وب برای گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس اندروید شما معرفی می کنیم میتوانید روی عکس های خود واترمارک قرار دهید و به این طریق از به سرقت بردن عکس هایتان جلوگیری کنید.

بهترین روش های قرار دادن لوگو و نوشتن متن روی عکس یا واترمارک اندروید

Best Android Watermark Apps

برنامه های زیادی وجود دارند که به ما اجازه اشتراک گذاری عکس ها را می دهند، اما حفظ مالکیت عکس هنگامی که عکسی را به اشتراک می گذارید دشوار است. خوشبختانه شما می توانید عکس هایتان را واترمارک کنید تا از استفاده غیرمجاز آنها محافظت شود. واترمارک وقتی به عکس شما اضافه می شود به شما این اطمینان را می دهد که شما صاحب عکس هستید. برنامه های زیادی وجود دارند که شما می توانید در سیستم تان برای قراردن لوگو و نوشتن متن روی عکس نصب کنید اما چون ما بیشتر عکس ها را با گوشی و یا تبلت مان می گیریم داشتن یک برنامه که بتواند بر روی تلفن همراه یا تبلت نصب شود ارزشمند است. قبلا در انزل وب بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام را به شما معرفی کردیم در ادامه آموزش امروز انزل وب قصد داریم بهترین برنامه هایی که با کمک آنها می توانید روی عکس های خود متن ، لوگو و نوشته واترمارک (watermark) ایجاد کنید را به شما معرفی کنیم.

place-watermark

گذاشتن لوگو روی عکس اندروید با Instawatermark

instawatermark که توسط Kasumbi ارائه شده است یک روش ساده و سریع برای محافظت از عکس هایتان است و این اطمینان را به شما می دهد که کسانی که عکس شما را دریافت می کنند می دانند که عکس متعلق به شماست. شما می توانید الگوهای متنوع واترمارک که کیفیت بالایی دارند را برای محافظت از عکس تان انتخاب کنید. این الگوها به خوبی طراحی شده و بعد از قرار گیری در عکس قابل ویرایش نیستند. با برنامه Instawatermark شما می توانید کد QR ایجاد کنید همچنین می توانید از تصاویر لوگو و متن شخصی برای الگوهای متنی استفاده کنید. عکس های واترمارک خود را می توانید به راحتی در تییتر، فیس بوک یا ایمیل به اشتراک بگذارید.

instawatermark-free-watermark-picture

نوشتن متن و گذاشتن لوگو روی عکس در اندروید توسط InstaMark

InstaMark توسط Riley Cillian ساخته شد و شما با کمک این برنامه می توانید روی عکس هایتان واترمارک ایجاد کنید. شما می توانید جزئیاتی مانند موقعیت مکانی، تم، برچسب زمانی و موارد دیگر را به صورت واترمارک به عکس اضافه و درج کنید. این برنامه ساخت واترمارک همچنین به شما این اجازه را می دهد که با استیکرها عکس هایتان را تزیین کنید و قبل از به اشتراک گذاری آنها عکس هایتان را تنظیم کنید. بیش از ۱۰۰ تم، ۴۰۰ استیکر، ۱۰ فیلتر در این برنامه وجود دارد. با InstaMark شما می توانید رنج گسترده و متنوعی از اطلاعاتتان را واترمارک کنید. این برنامه به شما اجازه اضافه کردن موقعیت، آب و هوا، هشتگ، شناسه کاربری و غیره به عکس شخصی شما را می دهد. کاربرد این قابلیت ها چیزی شبیه استیکر در استوری اینستاگرام است.

instamark

برنامه ادد واترمارک و قرار دادن لوگو روی عکس اندروید

برنامه Add Watermark توسط AndroidVilla ساخته شده و یکی دیگر از برنامه هایی است که در پلی استور در دسترس است. این برنامه از حالت تک عکسی و حالت دسته ای برای نوشتن متن و گذاشتن لوگو بر روی عکس پشتیبانی می کند. اگر شما حالت تک عکسی را انتخاب کنید شما قابلیت آپلود یک عکس از گالری گوشی خواهید داشت و یا اینکه می توانید از طریق دوربین یک عکس بگیرید و آن را در برنامه آپلود کنید. در حالت ساخت واترمارک متنی شما می توانید رنگ ها، فونت های متنوع را برای ساخت واترمارک انتخاب کنید. برای راحتی بیشتر شما می توانید متن هایی که قبلا واترمارک کرده اید را مجدد استفاده کنید. شما می توانید خصوصیاتی مانند برچسب های زمانی، تگ های GPS و اطلاعات دیگر را برای واترمارک کردن عکس انتخاب کنید.

add-watermark-free-1

iWatermark ، برنامه واترمارک و گذاشتن عکس روی عکس اندروید

برنامه رایگان iWatermark به شما این امکان را می دهد که به صورت همزمان روی چند عکس واترمارک ایجاد کنید. شما می توانید از عکس های گالری گوشی تان استفاده کنید و یا اینکه با گوشی تان عکس بگیرید و آن را در برنامه آپلود کنید. واترمارک کردن عکس به شما اجازه می دهد که تصاویرتان را محافظت کنید و امکان درج واترمارک QR و یا واترمارک های تصویری و متنی قابل مشاهده را می دهد. با iWatermark شما می توانید مطمئن باشید که امضای شخصی تان روی عکس قرار گرفته است. شما همچنین می توانید با این برنامه گذاشتن لوگو روی عکس هایتان تصاویر و توضیحات گرافیکی خنده دار بگذارید.

iwatermark

قرار دادن نوشته روی عکس اندروید با برنامه واترمارک فوتو

برنامه رایگان Watermark Photo یک اپلیکیشن خیلی ساده است که به شما اجازه اضافه کردن واترمارک های تصویری و متنی به عکس های شما را می دهد. این برنامه قرار دادن نوشته و لوگو روی عکس اندروید یک برنامه کوچک و کم حجم و برای استفاده ساده است. شما می توانید انواع سمبل ها، تصاویر، علامت ها و غیره را به عنوان واترمارک به عکس هایتان اضافه کنید. وقتی شما متنی را به عنوان واترمارک به عکس اضافه میکنید شما می توانید رنگ متن را تغییر دهید.

اگر قصد دارید پس زمینه عکس تان را حذف کنید از بهترین برنامه هایی که در پست آموزش حذف پس زمینه ( بکگراند ) عکس در تبلت و گوشی اندروید معرفی کردیم استفاده کنید.

watermark photo

برنامه Watermark Editing Photo برای واترمارک کردن عکس اندروید

یکی دیگر از برنامه هایی که شما می توانید برای ساخت واترمارک استفاده کنید برنامه Watermark Editing Photo است. این برنامه به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را با فریم های سرگرم گننده و بامزه تزئین کنید، شما همچنین می توانید به عکس هایتان برچسب، متن و اطلاعاتی مانند زمان و تاریخ اضافه کنید. رابط کاربری این برنامه ساده است و برنامه ۳۰ فریم منحصر به فرد، جلوه های ویژه، فیلترها و واترمارک را ارائه می دهد. شما می توانید بعد از اتمام نوشتن متن و گذاشتن لوگو واترمارک روی عکس هایتان آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Watermark-Editing-Foto

قرار دادن عکس و لوگو روی عکس اندروید با Watermark Picture

با برنامه Watermark Picture شما می توانید روی عکس هایتان واترمارک ایجاد کنید. با این برنام شما خیلی ساده می توانید واترمارک ایجاد کنید بعد از قرار دادن لوگو و متن روی عکس اندروید می توانید فایل تان را با فرمت JPEG ذخیره کنید.

watermark-picture-app

برنامه بسیار حرفه ای ساخت واترمارک و گذاشتن لوگو و متن

برنامه eZy Watermark Photo Pro که توسط Whizpool ساخته شده است،این برنامه برای افرادی که به دنبال گزینه ای ساده و سریع برای محافظت از عکس هایشان هستند مناسب است. شما می توانید نام، لوگو، امضا، علائم تجاری و غیره را به عکس هایتان اضافه کنید. برنامه eZy Watermark به شما این اجازه را می دهد که بدون پیچیدگی عکس هایتان را واترمارک کنید. شما می توانید واترمارک های قبلی را مجددا استفاده کنید و برنامه به شما آرایه ای از رنگ ها، فونت ها و غیره را ارائه می دهد.

ezy-watermarking

برنامه ساخت Watermark و نوشتن متن روی عکس اندروید

نرم افزار اندروید SALT یک گزینه ایده آل برای کسب و کارهایی است که می خواهند نام برند خود را به نمایش بگذارند و عکس های خود را از استفاده غیر مجاز محافظت کنند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که آرم شرکت یا آرم های تبلیغاتی خود را به صورت خودکار اضافه کنید. به غیر از محافظت از عکس و نوشتن متن روی آن، شما می توانید آرم های خود را روی عکس قرار دهید تا نام تجاری شما به رسمیت شناخته شود. شما می توانید اطلاعات تماس خود را برای مشریان جدید و محافظت از عکس های خود به صورت همزمان اضافه کنید. برنامه SLAT به صورت رایگان در دسترس است، چنانچه قصد دارید از گزینه های بیشتری استفاده کنید باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

salt-watermark

ربات گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس تلگرام

با استفاده از ربات های تلگرام شما خیلی راحت می توانید واترمارک بسازید ، برای گذاشتن متن ، لوگو و نوشته روی عکس تلگرام عملیات زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد ربات Wmarkbot شوید و روی گزینه start تپ کنید. حالا از شما خواسته می شود که زبان خود را انتخاب کنید.

wathermark with robot

حالا از شما خواسته می شود که تعیین کنید که واترمارکی که می خواهید ایجاد کنید متنی باشد یا تصویری، در اینجا ما متن را انتخاب می کنیم.

wathermark with robot

متن مورد نظرتان را وارد کنید. این متن روی عکس شما حک می شود، در اینجا ما انزل وب را وارد کردیم.

watermark with bot

اندازه فونت تان را تعیین کنید.

watermark with bot

موقعیتتان را تعیین کنید.

watermark with bot

رنگ متن تان را تعریف کنید.

watermark with bot

عکس تان را آپلود کنید.

watermark with bot

و تمام متن انزل وب روی تصویر شما ثرار گرفته شده است حالا می توانید آن را ذخیره و یا به اشتراک بگذارید.

watermark with bot

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد روش های ساخت واترمارک (watermark) و قرار دادن نوشته و لوگو روی عکس اندروید توسط برنامه یا ربات تلگرام را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

10 سرویس برتر حذف واترمارک با هوش مصنوعی
۱۰ سرویس برتر حذف واترمارک با هوش مصنوعی
آموزش 6 روش حذف واترمارک از ورد
آموزش ۶ روش حذف واترمارک از ورد
برداشتن لوگو و نوشته از روی عکس با فتوشاپ
آموزش ۲ روش برداشتن لوگو و نوشته از روی عکس با فتوشاپ
حذف لوگو و متن از روی عکس و فیلم در اندروید
۶ روش حذف لوگو و متن از روی عکس و فیلم در اندروید

نظرات

  • سجاد نجفی says:

    سلام.
    ببخشید بنده میخواستم وارد یکی از سایتهای خودرویی شوم جهت مطلب نویسی و تست خودروها
    یکی از دوستان یک عکس به من داد که اسم سایت رو نشون میداد و گفت باید این متنی که توی عکس هست رو روی تمام عکسهای خودروها بندازی.
    لطفا کمکم کنید که چطوری این کارو کنم و با چه نرم افزاری؟
    مرسی.

  • توحید says:

    بیخشید برنامه ای هست که بشه همزمان متن رو روی چند تا عکس نوشت؟من عکسام زیاده باید دونه دونه متن بنویسم روی عکس که خیلی زمانبره

  • سکینه says:

    درود و شب بخیر.لینکهایی ک از اپ ها گذاشتید یا برای کشور ما دردسترس نیست . یا کلا لینکشون پیدا نیست

  • محمد says:

    عالی بود عالی

  • Elia~Daryaee says:

    عالی دمتون گرم

  • نوید says:

    سلام ببخشید چطور باچ برنامه ای عکسم شکلک تیک ابی اینستا بذارم

    • Amirali says:

      با برنامه پیکس ارت وارد برنامه شید و روی به علاوه کلیک کنید برید و عکس تیک ابی اینستا را زخیره کنید بعد روی عکس خود کلیک کنید و بعد اضافه کردن عکس و تیک ابی را اضافه کنید بعد کراپ کنید و ذخیره.

  • امیرحسین says:

    سلام
    توی ربات چجوری باید اندازه لوگو رو تعیین کنیم
    چون لوگو خیلی بزرگ می افته رو عکس

  • Nariman says:

    درج واترمارک روی عکس
    درج لوگو روی عکس
    درج لوگو روی کلیپ
    درج لوگو روی گیف
    چسباندن لوگو به عکس
    چسباندن لوگو به فیلم
    واترمارک
    t.me/watergrambot