بهترین سرویس های ساخت پاورپوینت و اسلاید شو آنلاین و آفلاین

بهترین برنامه و سرویس های ساخت پاورپوینت و اسلاید شو آنلاین و آفلاین

اگر همیشه به پاورپوینت مایکروسافت دسترسی ندارید و یا پاورپوینت نمی تواند نیازهای شما را برآورده کند و از اسلایدهای تکراری پاورپوینت خسته شده اید بهتر است جایگزین های مناسبی برای آن پیدا کنید. چگونه؟ از اسلاید ساز های آنلاین و برنامه های آفلاینی که امروز در انزل وب معرفی می کنیم استفاده کنید. این اسلایدشوها جایگزین بسیار خوبی برای پاورپوینت مایکروسافت هستند.

بهترین سایت های اسلاید ساز آنلاین و جایگزین پاورپوینت

۷ of the Best Alternatives to Microsoft PowerPoint

حتما شما برای ارائه مطالب درسی و یا کاری خود از برنامه پاورپوینت مایکروسافت استفاده کرده اید. شاید شما این برنامه را برای خود مناسب نمی دانید و درصدد پیدا کردن جایگزین مناسبی برای آن هستید. قبلا در انزل وب در مورد ۱۰ ابزار برتر ویرایش متن فارسی و انگلیسی آنلاین بدون نیاز به نصب برنامه صحبت کردیم، امروز قصد دارین در مورد ۷ اسلاید ساز آنلاین و آفلاینی که در اندروید، آیفون، مک و دسکتاپ قابل استفاده است صحبت کنیم. قبل از اینکه ادامه مطلب امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید پیشنهاد می کنیم به پست ۱۴ ترفند فوق العاده برای ساخت اسلاید های پاورپوینت حرفه ای نگاهی بیاندازید.

Google slide یک اسلاید ساز آنلاین ساده

Google slide یک اسلاید ساز آنلاین است که قابلیت همگام سازی با گوگل درایو را دارد. برای استفاده از این اسلاید ساز آنلاین شما باید حساب کاربری گوگل داشته باشید. وقتی که شما وارد گوگل اسلاید می شوید با پنجره ای مانند زیر روبرو خواهید شد روی دکمه آبی رنگ Go to Google Slides  کلیک کنید. حالا شما باید وارد جیمیل تان شوید.

اسلاید ساز آنلاین

بعد از وارد شدن به جیمیل با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد روی یکی از presentation هایی که وجود دارد کلیک کنید.

اسلاید ساز آنلاین

حالا در این صفحه شما می توانید اسلایدهای خود را بسازید. این اسلایدها تقریبا مشابه با اسلایدهای پاورپوینت مایکروسافت است. در سمت چپ شما اسلایدها را مشاهده خواهید کرد. در سمت راست شما می توانید تم ها را انتخاب کنید. در قسمت پایین می توانید به اسلایدتان note اضافه کنید. در قسمت وسط محتوای اسلایدتان را ایجاد کنید. در قسمت بالا منوهای مختلف این اسلاید سایز قرار گرفته است. بعد از اتمام کار با انتخاب منوی File و انتخاب گزینه share شما می توانید اسلایدی که ساخته اید را به اشتراک بگذارید. یا می توانید از از منوی فایل گزینه download as را برای دانلود اسلایدی که ساخته اید انتخاب کنید. رابط کاربری این اسلاید ساز آنلاین بسیار ساده است.

اسلاید ساز آنلاین

ساخت اسلایدشو آنلاین با Prezi

Prezi یک سرویس آنلاین است که شما می توانید برای ساخت اسلایدشو هایتان از آن استفاده کنید. محققان دانشگاه هاروارد بیشتر Prezi را دوست دارند چونکه بسیار جذاب تر از پاورپوینت مایکروسافت است. هنگامی که وارد سایت Prezi شدید روی دکمه آبی رنگ Try Prezi Next free کلیک کنید. به صورت رایگان شما فقط می توانید از قسمت  basic برای ساخت اسلاید آنلاین استفاده کنید بعد از انتخاب basic شما باید در سایت ثبت نام کنید.

اسلاید ساز آنلاین

بعد از ثبت نام شما باید مشخص کنید که اسلاید را برای چه کاری می خواهید بسازید به طور مثال برای آموزش، بازاریابی، فروش، کسب و کار و غیره یکی از گزینه ها را براساس نیاز خود انتخاب کنید.

اسلاید ساز آنلاین

یک سری تمپلت متنوع و زیبا در اختیار شما قرار داده می شود. یکی از تمپلت ها را انتخاب کنید.

اسلاید ساز آنلاین

حالا در اسلاید متن مورد نظر خود را تایپ کنید. همانطور که در تصویر زیر میبینید این اسلاید ساز آنلاین برای متن های فارسی به صورت بهم ریخته است. در حین کار با این اسلاید ساز متوجه شدیم که سرعت آن نسبت به گوگل اسلاید کمتر است. بعد از اینکه اسلاید خود را ساختید می توانید از طریق منوی File و انتخاب گزینه Save اسلایدی که ساخته اید را ذخیره کنید.

اسلاید ساز آنلاین

LiberOffice  یک اسلاید ساز متنوع و کاربردی

لیبره آفیس یا LiberOffice یک برنامه متن باز است که با محدوده وسیعی از فرمت ها از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت و پابلیشر مایکروسافت سازگار است. شما می توانید این برنامه را به طور رایگان دانلود کنید و به جای پاورپوینت مایکروسافت اسلایدهای خود را با آن بسازید. با کمک این برنامه اسلاید ساز شما می توانید حداکثر کنترل را روی داده ها و محتوا ها داشته باشید و شما می توانید کارهایتان را با فرمت های بسیار متنوع ( از جمله پی دی اف) اکسپورت کنید.

اسلاید ساز آنلاین

ساخت اسلایدشو آفلاین برای کاربران اندروید، آیفون، کامپیوتر دسکتاپ

یکی از برنامه های دیگری که اپل آن را جایگزین پاورپوینت مایکروسافت کرده است برنامه Keynotes است. علاوه بر کاربران iOS کاربران اندروید، مک و حتی کامپیوترهایی که با iWork برای iCould استفاده می کنند می توانند از این برنامه اسلاید ساز استفاده کنند. کاربران keynotes از رابط کاربری ساده این برنامه راضی هستند. شما با استفاده از این برنامه می توانید بدون هدر دادن وقت ارائه های جالبی بسازید.

اسلاید ساز آنلاین

اگر به این برنامه اسلاید ساز علاقمند شدید می توانید نحوه کار با این برنامه اسلاید ساز را در ویدیوی زیر مشاهده بفرمایید.

طراحی آنلاین اسلاید شو با projeqt

سرویس project به شما این امکان را می دهد که نقشه های تعاملی، یادداشت های صوتی، RSS، تصاویر فلیکر، فیلم های یوتیوب و Vimeo و حتی تویت های خود را به اسلایدها اضافه کنید. ترکیب این ویژگی های منحصر به فرد نیاز به خلاقیت بسیار زیادی دارد. همانطور که در پست معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۸ توضیح دادیم شما می توانید با استفاده از این سرویس آنلاین اسلایدرهای iquery بسازید.

اسلاید ساز آنلاین

 اسلاید ساز آنلاین Slidebean

خب آخرین اسلاید ساز آنلاینی که امروز معرفی می کنیم اسلاید ساز Slidebean است. اگر وقت خیلی کمی دارید می توانید با استفاده از این سرویس آنلاین خیلی سریع اسلایدهایتان را بسازید. برای استفاده از این اسلاید ساز شما باید در سایت ثبت نام کنید. ثبت نام مدت زمان زیادی طول نمی کشد فقط کافی است نام، ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

اسلاید ساز آنلاین

نرم افزار ساخت اسلاید شو SlideDog

آخرین برنامه آفلاین که امروز خدمت شما کاربران عزیز معرفی می کنیم برنامه SlideDog است. شما می توانید این برنامه اسلاید ساز را روی تبلت، دستگاه اندرویدی، مک و دسکتاپ نصب کنید و اسلایدهای خود را برای ارائه مطالب آماده کنید. این برنامه بهترین جایگزین برای پاورپوینت مایکروسافت است.

اسلاید ساز آنلاین

همچنین اگر قصد دارید کیفیت عکس های خود را بالا ببرید پیشنهاد می کنیم پست ۳ روش بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ ، به صورت آنلاین و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ساخت اسلایدهای جالب با اسلاید سازهایی که امروز خدمت شما معرفی کردیم می تواند چشمان مخاطبان شما را به صفحه دسکتاپ یا پروژکتور خیره کند. امیدوارم این سرویس های ساخت پاورپوینت آنلاین برای شما کاربردی بوده باشد. چنانچه در حین استفاده از این سرویس ها و برنامه ها با سوالی مواجه شدید، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کار با سایت ساخت پاورپوینت مایکروسافت، براحتی ارائه و اسلاید بسازید!
آموزش کار با سایت ساخت پاورپوینت مایکروسافت ، براحتی ارائه و اسلاید بسازید!
آموزش 11 روش حل مشکل پاورپوینت در ویندوز 11
آموزش ۱۱ روش حل مشکل پاورپوینت در ویندوز ۱۱
آموزش کامل نحوه صحیح ساخت تم در پاورپوینت
آموزش کامل نحوه صحیح ساخت تم در پاورپوینت
آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت
آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت

نظرات

  • علی says:

    آخه چقدر سایت تون خوبه!
    مطالب به روز، دقیق و کامل.
    دم همه بچه های انزل وب گرم