10 قدم اساسی گرفتن تیک آبی توییتر و دریافت نشان تایید شده برای صفحه

۱۰ قدم اساسی گرفتن تیک آبی توییتر و دریافت نشان تایید شده برای صفحه

گرفتن تیک آبی (Blue Verified Check) در توییتر می تواند مزایای زیادی داشته باشد. اگر شما صاحب کسب و کار باشید می توانید با گرفتن تیک آبی در توییتر فالورهای بیشتری دریافت کنید، اعتماد کاربران و مشتریان را به خود جلب کنید و در نتیجه به عنوان یک فرد تاثیر گذار در این شبکه اجتماعی به فعالیت بپردازید. اگر دوست دارید تیک آبی توییتر برای صفحه پروفایل را دریافت کنید، پست امروز انزل وب را دنبال نمایید.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

گرفتن تیک آبی تایید رسمی بودن اکانت توییتر (Twitter) با شماره تلفن، ایمیل و..

How To Get Verified On Twitter By Adding Phone Numbers, Emails, Photos,Biographies

شما احتمالا افراد مشهور مورد علاقه تان را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنید. احتمالا در حین بازدید از اینستاگرام، توییتر و … شما متوجه یک تیک آبی کنار اسم بازیگر، خواننده و هر فرد مشهور دیگر مورد علاقه تان شده اید. این تیک آبی نشان می دهد که اکانت متعلق به این فرد مشهور است. احتمالا شما هم دوست دارید این تیک آبی را در توییتر خود داشته باشید. اما نحوه انجام این کار را نمی دانید. قبلا در انزل وب نحوه گرفتن علامت تیک آبی در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، در ادامه نحوه گرفتن تیک آبی توییتر را توضیح خواهیم داد.

گرفتن تیک آبی توییتر

 نحوه گرفتن تیک آبی در توییتر

برای گرفتن تیک آبی در توییتر شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • مشخصات کامل خود، با عکس پروفایل، نام، وب سایت، و … پر کنید.
  • شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را تایید کنید.
  •  تاریخ تولد خود را اضافه کنید.
  • اکانت تویت خود را به ” عمومی” تبدیل کنید.
  •  فرم تایید را در توییتر مشاهده کنید.

توجه داشته باشید اگر قصد گرفتن تیک تایید پروفایل (به عنوان یک پروفایل تجاری) توییتر را دارید حتما باید عکس گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را داشته باشید.

در اعلامیه ای که توییتر در مورد اکانت های تایید شده منتشر کرده است، به چند نکته مهم اشاره کرده است که ممکن است عامل دیگری برای تایید شدن یا نشدن پروفایل توییتر باشد. بزرگترین عامل در تایید توییتر نوشتن علایق عمومی در پروفایل است. علایق عمومی ممکن است شامل چهره ها و سازمان های عمومی در زمینه های موسیقی، تلویزیون، فیلم، مد، دولتی، سیاسی، دینی، روزنامه نگاری، رسانه ای، ورزشی، کسب و کار و سایر زمینه های مورد علاقه مهم شما باشد.

تا زمانی که شما چیزهایی مانند داشتن یک عکس پروفایل، شماره تلفن معتبر و غیره و در نهایت علاقه عمومی را به عنوان نکات مهم در نظر نگیرید، روند تایید پروفایل توییتر کمی واهی است.

تایید شماره تلفن برای گرفتن علامت تیک آبی تایید شده در توییتر

شماره تلفن خود را به حساب کاربری خود اضافه کنید. برای تایید شماره کد تاییدی که توییتر به شما ایمیل می کند را وارد کنید. اگر شماره تلفن شما تایید شود باید تصویری مانند زیر را مشاهده کنید.

گرفتن تیک آبی توییتر

برای گرفتن تیک آبی توییتر آدرس ایمیل خود را تایید کنید

وقتی که آدرس ایمیل تان را در اضافه کردید برای تایید ایمیل، توییتر یک لینک به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می کند روی همان لینک کلیک کنید.

گرفتن تیک آبی توییتر

گرفتن تیک آبی تایید پروفایل در توییتر با اضافه کردن بیوگرافی، عکس پروفایل، تاریخ تولد و ..

برای اضافه کردن و یا ویرایش بیوگرافی، عکس پروفایل، تاریخ تولد و آدرس وب سایت، پروفایل خود را در توییتر کامل کنید (برای مثال twitter.com/anzalweb). حالا اگر وارد سیستم شده باشید باید دکمه Edit Profile را در سمت راست آمارهای توییتر ببینید.

گرفتن تیک آبی توییتر

با کلیک روی دکمه Edit جنبه های مختلف پروفایل خود را ویرایش کنید. برای تغییر عکس پروفایل خود روی Change your profile photo کلیک کنید. شما همچنین می توانید مستقیما فیلدهای متنی که در این صفحه است را ویرایش کنید.

در هنگام ویرایش این اطلاعات، توییتر توصیه می کند که از نام واقعی خود و یا نام واقعی سازمان خود برای نام پروفایل تان استفاده کنید. همچنین توصیه می شود که عکس، ناحیه جغرافیایی و بیوگرافی واقعی خود را استفاده کنید.

هنگام وارد کردن اطلاعات مربوط به روز تولد در وب، روی آیکن قفل کلیک کنید تا بتوانید تاریخ تولدی که در پروفایل خود وارد کرده اید را مشاهده کنید.

گرفتن تیک آبی توییتر

توییت خود را به حالت عمومی تنظیم کنید

از صفحه تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی (security and privacy settings) خود بازدید کنید و مطمئن شوید که گزینه Tweet privacy فعال نیست.

درخواست دریافت تیک آبی برای صفحه توییتر

اگر شما می خواهید فرایند تایید را طی کنید، توییتر از شما می خواهد که وارد اکانت کاربری که می خواهید تایید شود بشوید. شما باید یک فرم مانند زیر را پر کنید. شما باید لینک حداقل ۲ وب سایتی که کمک می کند شناسایی شوید را وارد کنید. در قسمت آخر فرم یک پاراگراف وجود دارد. در این پاراگراف شما باید با حداکثر ۵۰۰ کاراکتر به توییتر بگویید که چرا باید شما را تایید کند.

گرفتن تیک آبی توییتر

۱۰ روشی که شانس گرفتن تیک آبی توییتر شما را افزایش می دهد

شما با استفاده از ۱۰ روشی که در ادامه توضیح خواهیم داد می توانید شانس خود را برای گرفتن تیک تایید پروفایل توییتر بالا ببرید.

۱- اطمینان حاصل کنید که پروفایل توییتر شما در ۲ هفته گذشته فعال بوده است.

برای گرفتن تیک تایید پروفایل توییتر قبل از ارسال فرم درخواست ابتدا نگاهی به حساب کاربری خود بیاندازید و مطمئن شوید که آماده است. اما دقیقا آماده به چه معناست؟ پروفایل آماده یعنی پروفایلی که اکتیو یا فعال است. برای مثال اگر چند هفته در توییتر فعالیتی انجام نداده اید دست نگه دارید و فرم را ارسال نکنید. کمی در پروفایل خود فعالیت انجام دهید. با استفاده از @ دیگران را تگ کنید و تگ شوید. در روزهای قبل و بعد از ارسال فرم تایید پیغام مستقیم ارسال کنید.

۲- در بیوگرافی خود به سایر اکانت های توییتر که تایید شده اند لینک دهید.

به نظر می رسد این مورد از اثبات اجتماعی برای گرفتن تیک تایید پروفایل توییتر استفاده می کند. شما می توانید در بیوگرافی توییترتان ، پروفایل افراد دیگر را در توییتر تگ (@) کنید. این یک تمرین خوب برای نوشتن بیوگرافی عالی توییتر است که به شما کمک می کند فالورهای بیشتری داشته باشید. اگر شما یک شخص حقوقی هستید می توانید کارفرمای فعلی، کارفرمای قبلی خود را تگ کنید.

گرفتن تیک آبی توییتر

۳- سازمان ها اعداد و مشخصات خود را در بیوگرافی توییترشان اضافه می‌کنند

بهترین عملکردها و افتخاراتی که داشته اید را در بیوگرافی خود درج کنید. به طور مثال تعداد مشتری هایی که بدست آورده اید، جشن ۲۵ ساله کاری تان و …

گرفتن تیک آبی توییتر

۴- برای پروفایل های شخصی، بهترین عناوین شغلی را در بیوگرافی خود استفاده کنید

اگر شما یک پروفایل شخصی دارید باید بهترین عنوان شغلی را انتخاب کنید. برای مثال افرادی که کار محتوا نویسی انجام می دهند می توانند از عنوان بازاریاب محتوای دیجیتالی استفاده کنند. اگر شما یک شرکت را تاسیس کرده اید شما یک کارآفرین هستید. اگر شما کمک هایی به موسسات خیریه می کنید شما می توانید از عنوان بشر دوستانه استفاده کنید.

گرفتن تیک آبی توییتر

۵- برای پروفایتان عکس پس زمینه اضافه کنید که نشان می دهد کار مهمی انجام داده اید

اگر کار مهمی انجام داده اید می توانید از آن عکسی تهیه کنید و به عنوان عکس پس زمینه استفاده کنید. به طور مثال اگر شما در یک کنفرانس سخنرانی داشته اید می توانید از دوست یا همکارتان بخواهید که در حین سخنرانی از شما عکس بگیرد و برای عکس پس زمینه در توییتر خود استفاده کنید.

گرفتن تیک آبی توییتر

۶- فیلد ” چرا باید تایید شوم ” را خالی نگذارید

در پاراگراف چرا من باید تایید شوم دلیل اصلی خود را برای انجمن توییتر بنویسد و این فیلد را خالی نگذارید. به طور مثال می توانید بنویسید که قصد دارید مخاطبانتان شما را راحت تر پیدا کنند. یا اینکه شما یک کسب و کار دارید و می خواهید پشتیبانی عالی، سریع و قابل اطمینان برای مخاطبان خود باشید..

۷- موقعیت مکانی خود را دقیق وارد کنید

شاید رشت یا هر شهر دیگر ایران برای شما شناخته شده باشد اما کسی که در کشور دیگری زندگی می کند شاید دقیق نداند که رشت در کدام کشور و در کجای کره زمین واقع شده است. بنابراین شما با انتخاب کشور ایران، استان گیلان و شهر رشت می توانید دقیق تر موقعیت مکانی خود را وارد کنید.

۸- لینک های مختلف را برای ارسال انتخاب کنید

به طور مثال به عنوان یک نویسنده در فرم تایید پروفایل توییتر که قبلا در مورد آن صحبت کردیم شما باید پروفایل شرکت هایی که در آن مشغول به کار هستید و یا قبلا مشغول به کار بوده اید، وب سایت ها و نشریات مهم، صفحات نویسنده در وب سایت های اصلی، جوایز، شغل هایی که تا کنون تجربه کردید و … را به عنوان لینک ارسال کنید.

۹- حداقل ۲ لینک و حداکثر ۵ لینک ارسال کنید

اگر چه توییتر از شما می خواهد که دست کم ۲ لینک را ارسال کنید اما شما هر ۵ مورد را پر کنید و در این زمینه خلاق باشید و لینک های متنوعی بفرستید.

۱۰-  لیست کاربرانی که به تازگی تایید شده اند را مشاهده کنید و الهام بگیرید

اگر روی سربرگ Following کلیک کنید شما لیستی از افرادی که به تازگی تایید شده اند را می توانید مشاهده کنید. لیست کامل شامل ۲۱۵۰۰۰ پروفایل شخصی یا سازمانی است. شما می توانید از این لیست استفاده کنید و برای تایید پروفایل توییتر و گرفتن تیک آبی الهام بگیرید. حتما متوجه خواهید شد که تنوع زیادی در این لیست وجود دارد. اما ما به شما پیشنهاد می دهیم افرادی که با شما هدف مشترک دارند پیدا کنید و از آنها الهام بگیرید. چیز دیگری که ممکن است متوجه شده باشید این است که لازم نیست برای گرفتن تیک آبی در توییتر هزاران هزار فالور داشته باشید. اگر این لیست را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد افرادی که ۲۰۰۰ و یا کمتر فالورر دارند هم تایید شده اند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما برای گرفتن تیک آبی تایید در توییتر از چه ترفندی استفاده کردید؟ آیا روش هایی که امروز برای درخواست دریافت نشان تایید شده برای صفحه توییتر معرفی کردیم برای شما کاربردی بود؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر

نظرات

  • Agahi90.iR says:

    در سایت های دیگه ندیدم که اینطوری و در این سطح آموزش داده باشند موفق باشید

  • سید عصمت شا says:

    سلام محترم!
    من همین فورم رسمی ساختن تویتر رو از کجا دریابم تا خانه پری کنم