13 تا از بهترین پلیر فیلم و ویدیو رایگان برای کامپیوتر و ویندوز 10، 8 و 7

۱۳ تا از بهترین پلیر فیلم و ویدیو رایگان برای کامپیوتر و ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

بهترین پلیر برای کامپیوتری که سیستم عامل ویندوز دارد چیست؟ اگر شما به دنبال پاسخ این سوال هستید جای درستی آمده اید. به غیر از داشتن یک برنامه پلیر غنی، سبک بودن و ساده بودن نرم افزار پخش فیلم را هم باید در نظر گرفته شوند. همانطور که می دانید نرم افزارهای پلیر مختلفی برای سیستم عامل ویندور وجود دارد و انتخاب یکی از این برنامه ها کار ساده ای نیست. امروز در انزل وب قصد داریم به معرفی ۱۳ مورد از بهترین پلیرهای کامپیوتر بپردازیم.

قویترین نرم افزار پلیر تصویری و پخش فیلم با قابلیت پخش زیرنویس و .. کامپیوتر

The Best Free Film And Video Player For PC And Windows 10, 8 and 7

با افزایش تعداد فرمت های رسانه ای انتخاب یک پلیر برای کامپیوتر که بتواند تمام فرمت های فایل مشهور مانند مانند MKV، FLV، AVI، MP4، MOV، و غیره را پشتیبانی کند کار سختی است. به همین دلیل تعداد زیادی از کاربران از طریق ایمیل با ما تماس گرفته اند و پرسیده اند که بهترین پلیر فیلم برای کامپیوتر کدام نرم افزار است؟ و این باعث شد تا ما لیستی از بهترین پلیرهای رایگان برای سیستم عامل ویندوز را تهیه کنیم و در اینجا به شما ارائه دهیم. علاوه بر رایگان بودن برنامه پلیر ویدیویی شما باید به سبک بودن آن توجه کنید. همچنین این برنامه پخش کننده فیلم نباید هنگامی که در حال تماشای فیلم هستید مانع از اجرای چند وظیفه یا مالتی تسکینگ شود. بنابراین بیاید به لیست بهترین پلیر فیلم برای کامپیوتر زیر نگاهی بیاندازیم تا بهتر بتوانیم یکی از این برنامه ها را برای سیستم عامل ویندوز خود انتخاب کنیم.

VLC بهترین پلیر فیلم برای کامپیوتر

هر وقت که ما در مورد بهترین پلیر ویدیو برای کامپیوتر صحبت می کنیم و اینکه کدام برنامه بهتر است نام نرم افزار پلیر VLC به طور خودکار در بالای لیست قرار می گیرد. اما چرا اینطور است؟ دلیل محبوبیت برنامه پلیر VLC چیست؟ نرم افزار VLC یک پلیر فیلم رایگان و متن باز است که در بیشتر سیستم عامل های محبوب قابل استفاده است. پلیر ویدیوی VLC توسط پروژه VideoLAN ساخته شد.

این برنامه از روش های فشرده سازی صوتی و تصویری و فرمت های فایل مشهور پشتیبانی می کند. به دلیل ماهیت ساده و سریع VLC این نرم افزار به عنوان بهترین پلیر ویدیو شناخته شده است. این نرم افزار همچنین دارای گزینه های مختلف سفارشی سازی است که می تواند تجربه مشاهده را بهبود و به تغییر ظاهر پلیر کمک کند. چون این برنامه به عنوان یک پلیر ویدیوی متن باز ارائه شده است شما می تواند سورس کد آن را بررسی و تغییر دهید. این پلیر عالی ویدیو روی سیستم عامل های ویندوز ۱۰، ۸.۱، ۷، ویستا و اکس پی قابل نصب است.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

معرفی PotPlayer به عنوان بهترین پلیر ویدیو برای کامپیوتر

در مقایسه با سایر پلیرهای ویدیو مانند VLC، برنامه PotPlayer موفق شده است که به شهرت خوبی برسد. این نرم افزار چند رسانه ای برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. این پلیر فیلم مشهور توسط شرکت اینترنتی کره ای به نام Kakao توسعه داده شده است. PotPlayer دارای چند ویژگی اختصاصی و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی است که به شما این امکان را می دهد تا این نرم افزار را برای نیازهای خود اختصاصی و سفارشی سازی کنید. با استفاده از تکنیک هایی مانند CUDA، QuickSync و DXVA نرم افزار پلیر PotPlayer قادر به ارائه حداکثر عملکرد است.

به همین دلیل PotPlayer دومین برنامه پلیر ویدیو در این لیست است. در مقایسه با VLC، نرم افزار PotPlayer  ممکن است محبوبیت کمتری داشته باشد ولی بدون شک این برنامه یک پلیر عالی برای پخش فایل های MP4/FLV/AVI/MKV است که بسیار رایج هستند. گزینه هایی برای انتخاب کارت صوتی، ضبط صحنه های دلخواه و پیش نمایش آنها و غیره وجود دارد. همچنین شما می توانید از فیلترها برای کنتراست، روشنایی، کاهش نویز و غیره استفاده کنید. با استفاده کلیدهای میانبر داخل برنامه شما می توانید خیلی سریعتر با این پلیر فیلم کار کنید.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

نرم افزار KMPlayer بهترین پلیر تصویری برای کامپیوتر

نرم افزار KMPlayer یکی دیگر از بهترین پلیرهای تصویری و رایگان است که تقریبا تمام فرمت های تصویری و صوتی را پشتیبانی می کند. این پلیر دارای یک کدک داخلی برای ویندوز ۱۰ است بنابراین کاربران به جستجوی کدک های مختلف نیاز ندارند. اما برای افزایش سازگاری این پلیر تصویری می توانید کدکهای خارجی اضافه کنید. این پلیر عالی ویندوز از ۳D, 4K, UHD پشتیبانی می کند و کاربران می توانند ویدیوهای با کیفیت بالا را در دستگاه خود تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

KMPlayer هم طیف گسترده ای از فرمت های شناخته شده را پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از این پلیر ویندوز قسمت هایی از فیلم را به عنوان علاقه مندی ها انتخاب کنید، فیلم ها را تکرار کنید، زیرنویس ها را ویرایش کنید و غیره. اولین نسخه این برنامه پلیر در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

قویترین نرم افزار پخش فیلم Media Player Classic

نرم افزار Media Player Classic همانطور که از نامش پیداست یک پلیر ویدیوی کلاسیک است که در لیست بهترین پلیرهای ویندوز ما قرار گرفته است. بعد از توسعه برنامه اصلی Media Player Classic نسخه Home Cinema ارائه شد. که توسعه دهندگان نسخه قدیمی تر را بهبود داده و یک نرم افزار پلیر سریع و سبک را ساختند. نسخه دیگر برنامه پلیر Media Player Classic نسخه Black Edition است. اگر این دو برنامه را با هم مقایسه کنیم برنامه Home Cinema رتبه بهتری دارد.

صحبت کردن در مورد تمام ویژگی های این پلیر درست مانند این است که ویژگی های نرم افزارهای دیگر موجود در این لیست را توضیح داده باشیم. این برنامه پلیر ویدیو رایگان بوده و حتی در رایانه های قدیمی شما قابل نصب است. برنامه پلیر Media Player Classic یک جایگزین عالی برای مدیا پلیر ویندوز ۱۰ است.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

ACG Player بهترین پلیر فیلم برای ویندوز ۱۰

اگر شما دنبال یک برنامه پلیر UWP برای ویندوز ۱۰ هستید وقت آن رسیده است که جستجوی خود را متوقف کنید. برنامه ACG Player می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این برنامه پلیر فیلم بسیار سبک وزن بوده و دارای تمام ویژگی های ضروری مانند افکت های صوتی و تصویری، زیرنویس، فونت های هنری، موسیقی پس زمینه و غیره است. ACG Player از اکثر کدک های خارجی پشتیبانی می کند. این برنامه پلیر فقط در سیستم عامل ویندوز ۱۰ قابل نصب است.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

GOM Player بهترین پخش کننده فیلم برای ویندوز

GOM Player یا Gretech Online Movie Player یک برنامه پلیر ویندوز کاملا رایگان است که از مشهورترین و محبوب ترین فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما می توانید تمام فرمت های ویدیویی مشهور مانند AVI, MKV, MP4, FLV, MOV و غیره را پخش کنید. GOM Player دارای ویژگی های بسیار پیشرفته مانند کنترل سرعت، افکت های صوتی و تصویری، گرفتن عکس، ضبط فیلم و غیره می باشد. همچنین شما می توانید پوسته این پلیر را تغییر دهید و کل ظاهر برنامه GOM Player را کاملا سفارشی کنید.

با استفاده از خود کتابخانه برنامه، شما می توانید تعداد زیادی از زیرنویس ها را دانلود کنید و از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی با زبان مورد دلخواه خود لذت ببرید. شما می توانید این برنامه پلیر را با پایگاه داده OpenSubtitles لینک دهید. با استفاده از سرویس Codec Finder GOM Player شما می توانید کدک های گم شده خود را جستجو کنید. این پلیر ویدیو در رنج گسترده ای از سیستم عامل ها از جمله ویندوز ویستا، اکس پی، ۱۰، ۸،۷ قابل نصب است.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

DivX Player برنامه پخش با قابلیت پخش زیرنویس و فیلم فول اچ دی برای کامپیوتر

هفتمین بهترین پلیر ویندوز برنامه DivX Player است. با استفاده از این پلیر محبوب و مفید می توانید فیلم های UltraHD (4K) را مشاهده و از آن لذت ببرید. بدون شک می توان گفت که پلیر DivX از فرمت های مشهور مانند MP4, MKV, DivX و AVI پشتیبانی کند. DivX به عنوان پلیر جریان سازی رسانه ای کار می کندو به شما اجازه می دهد تصاویر، ویدیو و موسیقی ها را در دستگاه های سازگار با DLNA را پخش کنید. پلیر DivX همچنین دارای ویژگی های پیشرفته مانند Trick Play است که به شما امکان می دهد به راحتی به صحنه های مورد علاقه خود برسید. با پشتیبانی از Chapter Points شما می توانید به سادگی صحنه های مختلف را پخش کنید. با استفاده از ویژگی Resume Play شما می توانید به سادگی به نقطه ای که فیلم را ترک کرده اید برگردید.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

اگر هنگام پخش فیلم در پلیر با مشکل عقب افتادن صدا مواجه هستید پیشنهاد می کنیم پست حل مشکل عقب ماندن و ناهماهنگی صدا و تصویر در فیلم KMPlayer ، VLC Media Player و.. را مطالعه بفرمایید.

Kodi بهترین پلیر برای کامپیوتر

برنامه Kodi، که قبلا XBMC نامیده می شد یک پلیر صوتی، تصویری رایگان و متن باز است. این برنامه پلیر که در ویندوز ۱۰، ۸.۱ و ۷ قابل نصب است و قابل تنظیم است به طوری که می توانید آن را در لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ خود نصب کنید و از یک تجربه عالی برخوردار شوید. اگر در ویندوز ۱۰ خود برنامه پلیر Windows Media Center را ندارید Kodi  یک جایگزین عالی است. Kodi تقریبا تمام فرمت های مشهور و محبوب ویدیویی و موسیقی، پادکست ها و سایر رسانه های دیجیتالی به طور محلی و یا در اینترنت دارد. در ابتدا Kodi به طور مستقل برای اولین کنسول بازی Xbox توسعه داده شود و نام آن Xbox Media Center بود. این برنامه پلیر ویندوز دارای پلاگین های زیادی است که می توان برای توسعه پلیر استفاده کرد و شامل ویژگی هایی مانند Netflix, YouTube, Hulu, Veoh و غیره است.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

Plex بهترین برنامه پخش فیلم برای کامپیوتر

Plex در سال ۲۰۱۵ یک تغییر بزرگ ایجاد کرد. برنامه پلیر جدید Plex Media Player جایگزین پلیر Plex Home Theater شد. Plex به شما امکان می دهد که خیلی راحت کارهایی مانند تماشای فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، عکس ها و موسیقی ها و غیره را انجام دهید. با توجه به طبیعت ساده به اشتراک گذاری که در این پلیر وجود دارد شما می توانید انتخاب کنید که می خواهید چه چیزی را به در دسترس عموم قرار دهید. این پلیر تقریبا تمام انواع فایل ها از جمله فرمت های ویدیو و موسیقی Hi-Fi را پشتیبانی می کند. همینطور از Chromecast  پشتیبانی می کند و شما می توانید فیلم های خود را روی تلویزیون هایی که صفحه بزرگ دارند پخش کنید. شما می توانید این برنامه پلیر Plex را در ویندوز ۱۰، ۸.۱ و ۷ داشته باشید، البته این برنامه در گوشی اندروید یا تبلت هم نصب می شود.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

اگر هنگام پخش فیلم در پلیر با مشکل بهم ریختن زیرنویس مواجه شده اید پیشنهاد می کنیم پست ۶ روش رفع مشکل زیر نویس فارسی kmplayer، mx player، vlc player و.. اندروید و کامپیوتر را مطالعه بفرمایید.

۵KPlayer بهترین برنامه پخش کننده فیلم برای کامپیوتر

شما می توانید برنامه پلیر ۵Kplayer را در ویندوز ۱۰، ۸.۱ و۷ خود داشته باشید. این برنامه پلیر تقریبا تمام ویدیوها و موسیقی ها را پخش می کند. رابط کاربری آن بسیار ساده و کاربردی است. فرمت های سازگار در این برنامه پلیر عبارت است از MP4, MOV, M4V, MP3, AAC و غیره. این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا ویدیوها و موسیقی های وب سایت هایی مانند یوتیوب، فیس بوک،، Vimeo، MTV و غیره را ایمپورت کنید.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

MPV بهترین پخش کننده ویدیو برای لینوکس و مک

خب یک برنامه پلیر خوب برای کاربران لینوکس، مک نرم افزار پلیر ویدیوی MPV است. رابط کاربری این برنامه مینیمالیستی است و تنها دارای کنترل های پخش اولیه، نوار جستجو، ابزارهای زیرنویسی و یک دکمه برای تمام صفحه کردن صفحه پلیر است. شما با کشیدن و رها کردن فایل ویدیویی داخل برنامه MPV می توانید فیلم تان را پخش و تماشا کنید و این قابلیت باعث می شود که در مقایسه با پلیرهای دیگر خیلی سریعتر بتوانیم فیلم هایتان را پلی کنید. این برنامه رایگان و متن باز بوده و قابل نصب در سیستم عامل ویندوز است.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

برای ویرایش فیلم های خود از۱۰ تا از بهترین و حرفه ای ترین برنامه های رایگان ویرایش ویدیو و فیلم آنلاین استفاده کنید.

دانلود بهترین پخش کننده ی فیلم برای کامپیوتر SM Player

برنامه SM Player یکی دیگر از پلیرهای ویندوز است که امروز به شما معرفی می کنیم. این برنامه پلیر دارای کدک هایی است که در داخل برنامه ساخته شده است و به نرم افزار اجازه پخش فایل های رسانه ای را با هر فرمتی می دهد. همین امر در مورد گزینه های سفارشی سازی که بسیار متنوع هستند صادق است. علاوه بر پخش دی وی دی و بلوری شما می توانید Chromecast هم پخش کنید. اگر قبلا فیلمی را تماشا کرده اید و در جایی از آن برنامه را بسته اید با باز کردن پلیر مجددا برنامه از همان نقطه شروع به پخش می کند. ابزار پخش YouTube که در برنامه وجود دارد به شما اجازه پخش ویدیوهای آنلاین سایت یوتیوب با رزولوشن ۲۴۰p تا فول اچ دی را می دهد.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

دانلود پلیر Parma با قابلیت پخش زیرنویس برای کامپیوتر

اگر یک طرح مینیمالیستی که بتواند با ویندوز ۱۰ سازگار باشد و با یک رابط کاربری تمیز و عالی می خواهید فایل های ویدیویی خود را مشاهده کنید پس برنامه پلیر ویدیو Parma بهترین گزینه است. برنامه Parma Video Player همچنین می تواند فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی کند. همچنین با استفاده از ابزار Open URL شما می توانید ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید. با استفاده از Parma Video Player هیچ وقت تاخیر یا لگ را تجربه نخواهید کرد.

بهترین پلیر برای کامپیوتر

در آخر پیشنهاد می کنیم پست آموزش پخش و اجرای همزمان چند پنجره و فایل مدیا پلیر در ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷ را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۱۳ مورد از بهترین برنامه های پلیر برای پخش موزیک و فیلم فول اچ دی را از دید خودمان به شما معرفی کردیم. از دید شما کدام نرم افزار پلیر بهترین است؟ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

برترین وب سایت های دانلود تصاویر با کیفیت بالا
بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا
انزل وب
تبلت میزی Surface میتواند ۵۰ تاچ را همزمان حس کند

نظرات

  • vahid says:

    ویدیو پلیر فقط cyberlink powerdvd ……….کیفیت و شفافیت تصویری که میده بی نظیره خروجی رنگ ها خیلی واقعی و طبیعی هست ، وضوح صدا فوق العادس ، رابط کاربریش خیلی دلنشینه ، قسمت تنظیمات زیاد شلوغ و پیچیده نیست ساده و طبقه بندی شده هستش در کل اگه میخوایین ازفیلم و سریال دیدن نهایت کیفیت و لذت رو ببرین فقط پلیر پاور دی وی دی رو پیشنهاد میکنم ، کافیه یه بار امتحان کنین تا کاملا مجذوبش بشین …….فقط تنها عیبی که داره یکمی نسبت به پلیرای دیگه سنگینه که اونم یه سیستم در حد خوب داشته باشین هیچ مشکلی نداره

  • احسان says:

    برای زیرنویس pot player نسخه فارسی و ویندوزت ۳۲ یا ۶۴ بود همون بگیر و بعدش قبل نصب برو توی تنظیمات زبان ویندوز- زبان پیش فرض رو به فارسی تغییر بده برای اینکه بفهمی پیشفرض فارسی شده اول که ویندوز میاد بالا زبان پایین فارسی تنظیم هست. بعد که پیش فرض تنظیم کردی ریستارت کن و pot player نصب کن . تمامی زیرنویس ها رو اوکی اجرا میکنه . = اگه بهترین کیفیت فیلم ها رو میخواهی کامپ پلیر و ایرادش همش ابدیت میخاد و اتومات میره تو نت برا خودش که البته اینم از قسمت فایروال بلاک کن بقیش مثل همون پوت پلیر هست=اگه سبک ترین پخش کننده رو میخواهی که حتی فیلم های بی کیفیت رو بهتر اجرا کنه و فیلم ها سنگین فشار نیاره اگه سیستم ات پایین بود کن نیاره VLC که البته من تا وقتی این مشکل نداشته باشه نمیرم توی POT و با KM پلیر هم بیشتر جایگزین هست همون داستان زیرنویس چون فوت پیش فرض من انگلیسیه- WIN AMP هم اهنگ گوش میدم-امیدوارم برای کل عزیزان مفید باشه گفته های من

  • محمد says:

    GOM PLAYER بهترین مخصوصا بازیرنویس فارسی
    به نظر بنده gom player از همه بهتره مخصوصا برای پخش عالی زیرنویس و منوی فارسی.با اینکه خیلی سبک هست ولی هر تنظیماتی که مد نظرتون باشه میتونید انجام بدید و کیفیت پخشش هم عالیه.حتی من یه مشکل داشتم از پشتیبانیش بصورت فارسی سوال پرسیدم نه تنها سریعا پاسخگو بودند بلکه راهنمایی به فارسی وانگلیسی و کامل برام ایمیل شد.
    چندنمونه تنظیمات:شکل رنگ ومدل پلیرقابل تنظیم زیرنویس شامل سرعت فرمت سایز رنگ ومحل قرارگیری حتی خودش زیرنویس یاب داره.هرنوع تنظیمات صوت وتصویر مثلا اگرفیلم صداوتصویرش سینک نباشه با۱کلیک مشکل حله پشتیبانی از۹۹درصدفرمتها.حتی میشه تنظیمش کنی جهت پخش فیلم سایتهای مختلف.میتونید داخل پلیر چت روم وگروه درست کنی و باهم فیلم ببینید وحتی موقع پخش درباره فیلم کامنت بدی.
    با اینکه کی ام پلیر ۱۰برابر سنگین تر هست ولی گوم پلیر یک سر وگردن بالاتره.

    • مجید says:

      سلام gomplayer آشغاله هیچی بپای potplayer نمی رسه از لحاظ تنظیمات گسترده و تنظیم رندر وکیفیت پخش ضمنا Gomplayer زیرنویس های فارسی بد پخش می کنه از چپ به راست نا خوانا نمایش میده

    • مجید says:

      سلام آقا محمد gomplayer plus منتشر شده است مزخرفه چرا دروغ میگی زیرنویس فارسی افتضاح پخش می کنه از چپ می نویسه نامفهوم در مقابل potplayer لنگ باید بیاندازه

  • سلام says:

    سلام من برنامه ای نیاز دارم که فقط کیفیت بالای داشته باشه، از رزولیشن ۴K و FPS 60 یا بالاتر رو پشتیبانی کنه. نمیخام قابلیت خاصی داشته باشه.

  • مریم says:

    سلام من از نرم افزارهای مختلفی برای زیرنویس استفاده کردم ولی بازم زیر نویسو نمیاره باید چیکار کنم حتی با پات پلیر هم نشد چ نرم افزاری پیشنهاد میکنین

    • ابوالفضل says:

      با km player میشه
      من امتحان کردم

    • محمد says:

      دوست عزیز توصیه میکنم GOM PLAYER نصب کنی و یک عمر خیالت راحته.سبک باکیفیت منوفارسی و هر تنظیماتی که فکرش رو بکنی امکانپذیره اون هم بسیار ساده.مثلا زیرنویس جلوتر یا عقب تر از فیلم هست کافیه با کلید . یا , بسادگی تنظیمش کنی.چون منوش گزینه فارسی هم داره مشکل به هم ریختگی حروف پیش نمیاد حتی میتونی ازداخل پلیر زیرنویس سرچ کنی بصورت مستقیم.
      من خودم خیلی پلیر تست کردم الان همغیراز گوم پلیر ۳پلیر دیگه نصبه ولی هیچوقت سراغشون نرفتم چون با این پلیر سبک وباکیفیت هرکاری بخوام انجام میده و میزان سادگی کارباهاش باور نکردنیه. البته من از بقیه محصولات گوم استفاده میکنم عالیه مخصوصا برنامه ادیت ویدئوش که اسمش گوم میکس پرو هست البته برنامه هاش هم رایگان داره هم پولی ولی رایگانش هم هیچ نقص یا کمبودی نداره وبرای استفاده شخصی عالیه
      موفق باشید

  • امجد says:

    مدیا پلیر کلاسیک . بهترینه

  • حسین آسمانی says:

    سلام وقت بخیر ببخشید چطور میشه یک فیلم یا کلیپی که با گوشی برعکس فیلم برداری شده چرخش داد تا درست نگاه کرد؟ خیلی ممنونم اگر کمکم کنید لطفآ به ایمیلم بفرستید ممنونم

  • aram says:

    سلام دوستان
    کسی پلیری برای ویدیوهایی که شماره سریالشون ۱۶رقمی هست مد نظر داره؟؟؟؟ اگه میدونید خواهشا جواب بدید. ممنون میشم

  • shook says:

    سلام دوستان عزیز در خصوص پلیر من میتونم بگم هیچ کدوم پلیر ها به پای مدیا پلیر کلاسیک نمیرسه من تعداد زیادی پلیر استفاده کردم ولی هیچکدوم نتونستن مثل کلاسیک فیلمها رو با کیفیت اصلی نشون بدن یکی از مشکلات که دوستان گفتن زیرنویس ناخوانا هست این ربطی به پلیر نداره شما باید از قسمت تنظیمات فونت کامپیوتر رو درست کنی اموزشش تو سایتها هست میتونید یک فیلم رو هم در پلیر های دیگه باز کنید در کلاسیک هم باز کنید تعقییر کیفیت رو مشاهده میکنید چه قدر کیفیت رو بالاتر نشون میده حتی میتونید از قسمت تنظیمات رنگ و روشنایی رو هم کم و زیاد کنید که تاثییر خوبی در کیفیت داره تفاوتشون مثل کیفیت x265 با x261 هست

  • mr_rasputin says:

    من از pot player و vlc و km و Media Player Classic و power dvd استفاده میکنم که همشون یه سری مشکلات دارن
    اولی بیشتر فیلم هارو با کیفیت بد و درهم پخش میکنه دومی بیشتر زیرنویس ها رو نمیاره سومی زیرنویس معکوس و مبهم میاد که نتونستم درستش کنم چهارمی تا یه زمانی خوب وبد ولی دیگه صدارو پخش نمیکنه و اخری نصف زیرنویسارو ساپورت نمیکنه

  • علیرضا says:

    سلام ببخشید برنامه ای میخواستم که فایل های tsv رو هم باز کنه اگه میدونید اسمش رو بهم بگید ممنون

  • محمد مهدی علیزاده says:

    ببخشید. تورو خدا بگین که این برنامه که موزیک پخش میشه و تصویر خواننده داخل یک دایره ای است و دور دایره با موزیک بالا و پایین میره چیه؟این برنامه رو الان بیشتر خواننده ها حتی رادیو جوان داره استفاده می کنه . تورو خدا جوابمو بدین ممنون

  • علی says:

    ببخشید، یه چیز دیگه در مورد POTپلیر میخواستم بگم:
    این پلیر سه نوع آیکن مختلف برای فرمت ها داره که تو منوی تنظیمات فارسی میشه بهشون دسترسی داشته باشید(کلیک بر روی گزینه “وابستگی” ). شامل
    آیکن های پیشفرض، OldIconPack.dll و PotIconsNew.dll .
    همچنین POTپلیر این فرمت ها را بدون هیچ گونه ایرادی پشتیبانی میکند: (توجه داشته باشید که این فرمت هایی رو که نوشتم فقط “بخشی از” فرمت های قابل اجرا در برنامه POTپلیر است و تعداد همه ی فرمت های قابل اجرا در این برنامه به بیش از ۱۱۰ نوع می رسد!!!)
    فرمت های ویدئویی:
    avi wmv wmp wm asf mpg mpeg mpe m1v m2v mpv2 mp2v ts tp tpr trp vob ifo ogm ogv mp4 m4v m4p m4b 3gp 3gpp 3g2 3gp2 mkv rm ram rmvb rpm flv swf mov qt amr nsv dpg m2ts m2t mts dvr-ms k3g skm evo nsr amv divx webm wtv f4v mxf
    فرمت های صوتی:
    wav wma mpa mp2 m1a m2a mp3 ogg m4a aac mka ra flac ape mpc mod ac3 eac3 dts dtshd wv tak cda dsf tta aiff opus
    لیست های پخش:
    asx m3u m3u8 pls wvx wax wmx cue mpls mpl dpl xspf

  • علی says:

    یادم رفت تو نظر قبلی بگم
    POTپلیر منوی کاملا فارسی داره و مثل برنامه KMپلیر، گزینه ها و کلید های ترکیبی بسیار زیادی داره
    مثلا با فشار دادن کلید های Alt+A صدا های فیلم ها را عوض کنید(فارسی و انگلیسی) (علامت + یعنی همزمان فشار دهید و جزء کلید ها نیست) یا با فشار دادن این دکمه ها، یک دقیقه به جلو برید <— + Shift

  • علی says:

    سلام
    من به شخصه POT پلیر رو به خاطر این دلایل بیشتر از بقیه دوست دارم:
    به روز رسانی نرم افزار،بدون حذف کردن برنامه
    روشن و خاموش کردن DXVA (همون H/W و S/W) تنها با یک کلیک
    نمایش سکانس های حساس فیلم های اورجینال با راست کلیک کردن بر روی قسمت های مشخص شده (فقط تو این پلیر دیدم)
    هیچ تبلیغاتی نمایش داده نمیشود
    برای سیستم های ۳۲بیت و ۶۴بیت، نسخه های جداگانه دارد
    امکان ادامه ی پخش پس از بستن فایل (مثل پلیر های اندروید)
    پشتیبانی کامل از همه ی فرمت های صوتی نادر (مثل APE و FLAC) و تصویری و سه بعدی و…

  • Sara says:

    من دقت نکردم گذاشته بودید بازم ممنون

  • Sara says:

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    معرفی خلاصه و مفیدی بود
    اما ای کاش ۳۲۱ classic player رو هم معرفی میکردید فوق العاده است پیشنهاد میکنم دان کنید هر زیرنویسی رو اجرا میکنه برخلاف vlc وkmplayer!

  • جواد منهدم گر تبلیغات says:

    البته KmPlayer بهترین عملکرد و داشته ولی از نسخه ۳ به بعد آرزو بر دل ما گذاشت که کار کنه همیشه خطا میده
    برنامه نویسان Pot Player هم از دسته نویسندگان KmPlayer هستند فرق KmPlayer اینه که کدک داخلی داره و
    Pot Player نداره

  • پیام طراوتی says:

    [In reply to ? ANDISHEH ?]
    به نظرم تیتر این پست اشکال دارد.
    @shahry4r

    وقتی صحبت از صفت تفضیلی میکنیم، یعنی یکی فقط!
    وقتی میگیم:
    اولین یا بهترین با بدترین یا هر صفتی که … ترین دارد، فقط ۱ مورد است که شامل اون صفت ترین میشود.
    وقتی می نویسید ۱۳ تا بهترین، از اساس غلط است.

    صحیح است بنویسید:
    ۱۳ نرم افزار برتر یا
    ۱۳ نرم افزار محبوب

    بهترین فقط شامل ۱ برند یا ۱ نرم افزار است و بس.
    مثلا میگوییم:

    گران ترین دوربین عکاسی
    برند
    Hasselblad
    مدل H6D-400c
    به قیمت ۵۰ هزار دلار است، یعنی گران تر از این مدل در کره زمین وجود ندارد.
    اشتباه است اگر بنویسیم: گران ترین دوربین های دیجیتال عکاسی
    کاری که به اشتباه خیلی از سایت ها میکنند از
    زومیت بگیرید تا دیجیاتو!

    بهتر است، نکات دستور زبان فارسی را هم در نوشته هایمان رعایت کنیم.

    کاش به Player های محبوب زیر هم اشاره میداشتید:
    JetAudio Plus VX
    JetVideo
    VSO Media Player
    Winamp Pro

  • هادی says:

    با درووووووود فراوان.
    مثل همیشه عالی و بی‌نظیر.
    البته پلیرها علاوه بر قدرت و امکانات، باید خو‌شدست و سهل‌الاستفاده هم باشند. این به سلیقه کاربر و عادت کردن او به محیط نرم‌افزار هم بستگی داره.
    پیشنهاد میکنم که یک مقاله هم درمورد انواع کدکهای ویدئوئی و صوتی بخصوص درباره تکنیک‌های آنها و تفاوتهایشان مرقوم بفرمائید.
    سپاسگزارم