آموزش ۲ روش برتر بازیابی یا نحوه برگرداندن تصاویر ، اطلاعات و پیام های پاک شده در واتساپ

۲ روش برگرداندن و بازیابی اطلاعات، عکس و پیام های حذف شده در واتساپ

همانطور که می دانید واتساپ دارای یک ویژگی کاربردی است که به کاربران اجازه پاک کردن پیام های ارسالی شان را می دهد. با پاک کردن پیغام های ارسالی شما دیگر قادر به مشاهده پیام ها نخواهید بود. امروز در انزل وب قصد داریم با استفاده از ۲ روش نحوه بازیابی اطلاعات، عکس و پیام های حذف شده در واتساپ را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

آموزش نحوه بازگرداندن تصاویر، پیام ها و اطلاعات پاک شده واتساپ

How to Recover Deleted Images, Message And Information From Whatsapp

قبلا در انزل وب در مورد دو قابلیت مخفی واتس اپ : خواندن پیام بدون خوردن دو تیک و تعیین حالت متن ها صحبت کردیم، همانطور که می دانید یکی از ویژگی های واتساپ این است که به کاربران اجازه می دهد تا پیام ها را حتی پس از ارسال آنها به افراد دیگر حذف کنید. این ویژگی بسیار جالب است. اما حتی اگر از این این ویژگی برای پاک کردن پیام های ارسالی خود استفاده کرده باشید می توانید آنها را بازیابی کنید و بفهمید که پیام های پاک شده چه بودند. در این پست ما دقیقا نحوه برگرداندن عکس ، پیام ها و اطلاعات حذف شده واتساپ رابه شما آموزش خواهیم داد.

نحوه برگرداندن عکس ، پیام ها و اطلاعات حذف شده واتساپ

اگر دوست دارید وضعیت فرد دیگری را در واتساپ مشاهده کنید می توانید از ۲ روش دیدن پست استوری، استاتوس و وضعیت واتس اپ بدون فهمیدن فرد مقابل استفاده کنید.

روش بازیابی پیام های حذف شده در واتس اپ با برنامه ریکاوری WhatsRemoved

برنامه WhatsRemoved رایگان را از گوگل پلی استور دانلود کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا پیام ها و فایل های پاک شده واتساپ را شناسایی و ذخیره کنید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ

بعد از اینکه برنامه را نصب کردید آن را باز کنید. سپس یکی از روش های بازیابی پیام ها و فایل های پاک شده را انتخاب کنید که پیشنهاد می کنیم گزینه Detect delete messages and their files را انتخاب کنید. در اینجا درخواست مجوز دسترسی به عکس ها، رسانه ها و فایل های تلفن همراه شما ظاهر می شود. روی Allow تپ کنید و اجازه دسترسی را به برنامه بدهید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ

بعد از اعطای مجوز دسترسی پیغام Notification Lister Service برای شما نمایش داده می شود. روی Yes و بعد روی Read Notification Data تپ کنید و برای تنظیمات نهایی در Allow Read notifications data روی Allow تپ کنید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ
حالا WhatsRemoved در پس زمینه کار خود را برای بازیابی چت واتساپ شروع می کند و تمام پیام های ورودی واتساپ را رهگیری می کند بنابراین شما باید کمی منتظر بمانید. این برنامه به طور خودکار شما را از پیام های پاک شده مطلع می کند و شما می توانید پیش نمایش آن را در نوار نوتیفیکیشن مشاهده کنید. این برنامه نمی تواند به طور ۱۰۰% کار بازگرداندن کل آرشیو پیام های واتس اپ را انجام دهد اما شما میتوانید فایل های رسانه ای پاک شده را بازیابی و مشاهده کنید.

روش بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس آپ

اگر در واتساپ عکس های شما ارسال نمی شود می توانید از ۵ روش حل مشکل دانلود و ارسال نشدن عکس و فیلم در واتس اپ استفاده کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی عکس و چت واتساپ در اندروید

خیلی از افراد دوست ندارند که پیام های زیادی در گوشی خود داشته باشند به همین دلیل آنها را از برنامه واتساپ خود پاک می کنند. خب این کار خوب است اما مشکل واقعی زمانی اتفاق می افتد که شما به بازیابی یک پیام که حذف شده است نیاز داشته باشید. خب برای حل این مشکل شما می توانید از پیام های دریافتی خود بکاپ بگیرید و پیام های پاک شده را از بکاپ بازیابی کنید. برای انجام این کار WhatsApp را باز کنید و به Settings بروید. در اینجا گزینه Chats را تپ کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

در اینجا گزینه Chat backup را انتخاب کنید. بعد شما تمام اطلاعات مربوط به بکاپ را مشاهده خواهید کرد.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

زمانبندی بکاپ خود را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و یا وقتی که روی Back up تپ کردید از اطلاعات تان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

انتخاب کنید که آیا می خواهید فایل های بکاپ با استفاده از وای فای آپلود شود یا با استفاده از دیتا.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

برای بازیابی پیام های پاک شده، برنامه واتس اپ را از گوش خود پاک کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

بعد دوباره از پلی استور نصب کنید. واتساپ حالا برای فایل های بکاپی که در گوگل درایو ذخیره شده است جستجو خواهد کرد و فایل ها را بازیابی می کند. با انجام این کار شما می توانید آخرین نسخه بکاپی که در محیط کلود ذخیره کرده اید را بازیابی کنید.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

توجه داشته باشید که برخی از سایت های آنلاین ادعا می کنند که پیام های واتساپ شما را در قبال پرداخت پول در انوع گوشی اندروید و آیفون بازیابی می کنند. واقعیت این است که اکثر این خدمات دروغی بوده و شما نباید در دام آنها گرفتار شوید. واتساپ دارای یک سیستم رمزنگاری است که این بدان معناست که یک پیام تنها توسط دستگاهی که آن را ارسال کرده است رمزگشایی خواهد شد.

نحوه بکاپ و بازیابی چت واتساپ

در آخر پیشنهاد می کنیم پست آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس ، ویدیو و.. ارسال شده در چت و گروه واتس اپ را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب به سوال چگونه پیام های حذف شده واتساپ را برگردانیم؟ پاسخ دادیم. اگر شما برای این سوال پاسخی دیگر سراغ دارید می توانید همراه با نظرات و پیشنهادات خود آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات

  • محمد says:

    سلام من موبایل جدید خریدم و واتساپ رو دوباره وصل کردم همه‌ی اطلاعات واتساپم پاک شده ، راهی هست که اون اطلاعات رو روی گوشی جدیدم بیارم ، لطفا راهنمایی کنید

  • محمدصابر طاهری says:

    میخوام واتساپم فعال شود

  • رجایی says:

    من واتسابم را حذف حساب کردم و الان کلی مسج های مرتبط به واتسابم و حتی گروپ های که عضو بودم و گروپ های که خودم ساختم حذف شده نمیدونم چکار کنم برای دوباره بدست آوردن اطلاعات حذف شده ام.

    • زهرا says:

      من واتساپمو اشتباهی کلیر دیتا کردم و بک آپ هم نگرفتم
      حتی عکس ها و ویدئو هایی که داخل گالری هم ذخیره میشد هم پاک شده
      چیکار باید بکنم؟! ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ف ن says:

      سلام چطور میشه چت هایی که‌در وضعیت با کسی انجام دادیم و پاک کردیم بر گردن؟ممنون اگه راهنمایی کنید

  • رسول says:

    سلام من ی فایل برام ارسال شده ک از هر دو طرف پاک شده تو چت هس ولی دانلود نمیشه میشه راهنمایی کنید چگونه بر گردونم خیلییی لازمش دارم لطفا اگ راهی هست کمکم کنید🙏🙏🙏🙏

  • مجید امرایی says:

    سلام آقا ببخشید من حواسم نبود همه اطلاعات واتساپ خودم رو پاک کردم حالا حداقل ۳ تا از فایلها رو میخوام چون همه حساب و کتاب هستن ممکنه کمکم کنید ؟ ممنونم

    • نازنین says:

      سلام من ی مشکلی برام پیش اومده استوری هایی که از قبل در واتساپ گذاشتم رو میخام چطوری باید برشون گردونم ممنون میشم کمکم کنید.

  • Mh says:

    من واتساپ رو حذف و دوباره نصب کردم ولی اطلاعات قبلی برنگشت تمام مراحل رو هم رفته بودم ممنون میشم بگید چجوری پیام هارو برگردونم

  • .. says:

    من بکاپ نگرفتم از پیامام و خیلی برام ارزشمند بودن و همشون پاک شدن هیچ راهی نیس که برگردن؟

  • Sara says:

    سلام من میخواستم فردب رو بلاک کنم که اشتباهی روی گزینه ی گزارش و مسدود زدم و باعث کلا چت ها پاک بشه با استفاده اب بکاپ فقط پیام های قدیمی بازگشت ولی پیام های جدید بازنگشت چیکار باید بکنم که برگرده

  • Meli says:

    سلام من تمام ویس ها . ویدیو ها . عکسهای واتساپ را از My files حذف کردم .
    الان اونارو لازم دارم ؟ چیکار کنم ؟ الان هیچکدومش باز نمیشه ؟؟؟

    • Farden says:

      عکس ویدیو و شده

    • رجایی says:

      من واتسابم را حذف حساب کردم و الان کلی مسج های مرتبط به واتسابم و حتی گروپ های که عضو بودم و گروپ های که خودم ساختم حذف شده نمیدونم چکار کنم برای دوباره بدست آوردن اطلاعات حذف شده ام.

صفحات 1 2