۸ تا از قویترین و بهترین برنامه دوربین حرفه ای گوشی و تبلت اندروید

ما در عصری زندگی می کنیم که همه ما یک دوربین در جیب یا کیفمان به همراه داریم. امروزه بسیاری از مردم از گوشی هوشمند خود برای ضبط فیلم و گرفتن عکس استفاده می کنند. تمام گوشی های هوشمند دارای یک برنامه دوربین از قبل نصب شده هستند. با این حال این برنامه دوربین پیش فرض همیشه به شما کمک نمی کند تا بهترین تصاویر را داشته باشید. خوشبختانه بسیاری از برنامه های کاربردی دوربین در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا عکس های فوق العاده با کیفیتی را بگیرید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم چند مورد از قویترین و بهترین برنامه های عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای دوربین اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین نرم افزار دوربین عکاسی و برنامه دوربین فیلمبرداری اندروید ۶، ۷، ۸ و..

Best Manual Camera Apps for Android

در چند سال گذشته سازندگان گوشی تلفن همراه به دوربین ها اهمیت زیادی داده اند و در نتیجه گوشی های هوشمند امروزی دوربین های بسیار خوبی دارند. با وجود اینکه اکثر برنامه های دوربین پیش فرض به صورت خودکار عکس می گیرند اما به کاربران اجازه نمی دهند تا تنظیمات دوربین را دستکاری کنند. شما می توانید کیفیت دوربین خود را با ۶ سایت کاربردی مقایسه کیفیت دوربین گوشی های موبایل هوشمند با دستگاه های دیگر مقایسه کنید.

بهترین نرم افزار دوربین اندروید 6، 7، 8 و..

یک سری از برنامه های جانبی وجود دارند که به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دوربین را به صورت دستی تغییر دهید. شما می توانید این برنامه ها را روی گوشی اندروید خود نصب کنید و سرعت شاتر، میزان تعادل نور سفید، ایزو، نوردهی و غیره را تنظیم کنید. در پست امروز انزل وب ما قصد داریم ۸ مورد از  بهترین برنامه دوربین حرفه ای اندروید ۶، ۷، ۸ و غیره را به شما معرفی کنیم.

توجه داشته باشید عملکرد هر یک از این برنامه ها به گوشی شما بستگی دارد.

دانلود بهترین برنامه دوربین حرفه ای اندروید Camera FV-5 Lite

اگر شما با تنظیمات DSLR آشنا هستید برنامه دوربین حرفه ای اندروید Camera FV-5 Lite دارای اینترفیس کاربری مشابه به آن است. شما تمام گزینه های مورد نیاز خود را در صفحه اول این برنامه مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این برنامه دوربین حرفه ای اندروید شما می توانید ایزو، حالت اندازه گیری نور، حالت فوکوس و تعادل رنگ سفید را کنترل کنید. شما می توانید سری های عکس کنترل شده با زمان را ایجاد کنید. علاوه براین با استفاده از برنامه Camera FV-5 Lite شما می توانید سرعت شاتر را به صورت دستی تغییر دهید و هیستوگرام لایو را مشاهده کنید.

Camera FV-5 Lite بهترین برنامه دوربین حرفه ای اندروید

این برنامه همچنین متا دیتاهای EXIF و XMP را پشتیبانی می کند. علاوه براین شما می توانید روی مدهای فوکوس خودکار، ماکرو، لمس فوکوس، و مدهای فوکوس نامحدود را دریافت کنید. شما می توانید کیفیت فشرده سازی JPG را تغییر دهید و بدون افت کیفیت تصاویر PNG را ذخیره کنید. اگر چه شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید اما در نسخه Lite شما دارای رزولوشن محدود تا ۳.۱ مگاپیکسل خواهید بود. برای آنلاک کردن رزولوشن در تمام دستگاه ها و گرفتن عکس های RAW شما باید نسخه پولی برنامه را با قیمت ۳ دلار خریداری کنید یا از وب سایت های ایرانی دانلود کنید.

Camera FV-5 Lite بهترین برنامه دوربین حرفه ای اندروید

بعد از اینکه با برنامه دوربین عکس با کیفیتی از سوژه مورد نظر خود گرفتید با ۱۰ روش برتر گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس یا واترمارک اندروید آن را با نام خودتان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و غیره به اشتراک بگذارید.

Open Camera یکی از بهترین برنامه های دوربین فیلمبرداری اندروید

برنامه دوربین فیلمبرداری اندروید Open Camera شامل تمام کنترل های دستی دوربین است. این برنامه متن باز است و شما می توانید تمام ویژگی ها را به صورت رایگان دریافت کنید.
برنامه Open Camera تقریبا تمام ویژگی های برنامه Camera FV-5 Lite را دارد. شما می توانید از کنترل های پایه مانند تعادل رنگ سفید، ایزو، نوردهی، مدهای صحنه و غیره استفاده کنید. جالب است بدانید که با استفاده از این برنامه شما می توانید تشخیص چهره دریافت کنید.

Open Camera یکی از بهترین برنامه های دوربین فیلمبرداری اندروید

علاوه براین، برنامه Open Camera روش های فوق العاده ای را برای گرفتن عکس ارائه می دهد (مانند عکس گرفتن با سوت یا فرامین صوتی دیگر). مانند برنامه FV-5 Lite شما می توانید از کلیدهای کاهش و افزایش صدا برای تنظیمات و پیکربندی استفاده کنید و مکان ذخیره عکس های خود را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید مواردی مثل تاریخ، زمان و مختصات مکان را به عکس های خود اضافه کنید. این برنامه همچنین دارای یک تایمر، ویجت، HDR، و یک مد خاص است که با تنها یک تپ به شما اجازه می دهد عکس های پشت سر هم بگیرید.

Open Camera یکی از بهترین برنامه های دوربین فیلمبرداری اندروید

دانلود بهترین نرم افزار عکاسی برای اندروید Footej Camera

برخلاف دو برنامه قبلی، نرم افزار عکاسی اندروید Footej Camera کنترل های دستی زیادی را ارائه نمی دهد اما هر آنچه را که ارائه می دهد در یک رابط کاربری واضح و روشن است. تمام گزینه های کنترل دستی در آیکن منو (سه خط عمودی) وجود دارد که کمی دسترسی را طولانی تر می کند. برنامه Footej Camera از کنترل های دستی تایمر، گرید، عکس های چندگانه، نوردهی و صحنه ها پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید ویدیوهای GIF و اسلوموشن را با این برنامه ایجاد کنید. علاوه بر این اپلیکیشن Footej Camera از فرمت RAW پشتیبانی می کند و هنگام ضبط یا پخش ویدیو توانایی گرفتن عکس فوری دارد.

بهترین برنامه دوربین سلفی اندروید

اگر در حین گرفتن عکس متوجه شدید که دوربین شما تار است می توانید برای حل مشکل خود از ۱۲ روش حل مشکل تار شدن دوربین گوشی ، بررسی علت محو شدن عکس استفاده کنید.

ProShot، بهترین اپ  عکاسی و مدیریت دوربین اندروید

اگر شما می خواهید برای یک برنامه مدیریت دوربین اندروید هزینه کنید برنامه ProShot انتخاب خوبی است. این برنامه ویژگی های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و شما احساس می کنید که واقعا از یک دوربین DSLR استفاده می کنید. برنامه ProShot کنترل های معمول مانند ایزو، سرعت شاتر، تعادل رنگ سفید، صحنه ها را فراهم می کند و قادر به گرفتن عکس ها با فرمت RAW است. شما حتی می توانید رزولوشن و مدها را انتخاب کنید. علاوه براین ویژگی هیستوگرام لایو این برنامه با یک مد Light Painting با پیش نمایش لایو و شاتر نامحدود همراه است. شما می توانید با کمک این برنامه نویز ها را کاهش دهید، کیفیت تصاویر JPEG را کنترل کنید.

معرفی ProShot به عنوان بهترین برنامه مدیریت دوربین اندروید

بهترین برنامه دوربین سلفی اندروید Camera360

اگر شما دنبال یک برنامه دوربین سلفی هستید از برنامه Camera360 استفاده کنید. با استفاده از این برنامه دوربین جلو اندروید شما می توانید فیلترها لایو را به عکس هایتان اعمال کنید، برنامه Camera360 شامل طیف گسترده ای از افکت ها و فیلترها است. با استفاده از این برنامه شما می توانید ویرایش های فوق العاده ای را ایجاد کنید به طور مثال اندازه چشم خود را تغییر دهید، رنگ دندان ها را تغییر دهید، به لب خود حجم دهید و سایر موارد همچون اضافه کردن برچسب را داشته باشید.

بهترین برنامه دوربین سلفی اندروید Camera360

چنانچه دوست دارید با دوربین خود در شب عکس سلفی بگیرید می توانید از ۱۵ برنامه کاربردی اندروید و آیفون برای گرفتن سلفی واضح تر در شب استفاده کنید.

بالا بردن کیفیت دوربین اندروید با اپلیکیشن Manual Camera

برنامه پولی Manual Camera یکی دیگر از برنامه های حرفه ای دوربین گوشی اندروید است که کنترل دستی فوق العاده ای را برای شما فراهم می آورد. این برنامه از سرعت شاتر، ایزو، تعادل رنگ سفید، نوردهی و فاصله فوکوس پشتیبانی می کند. همه دستگاه ها از کنترل دستی پشتیبانی نمی کنند از آنجا که این برنامه یک اپلیکیشن پولی است توسعه دهنده از شما می خواهد که یک تست سازگاری را اجرا کنید شما می توانید این تست را برای بررسی سازگاری دانلود کنید.

برای ایجاد تغییرات برنامه یک چرخ دنده را برای شما فراهم آورده است که در آنجا می توانید تنظیمات مختلف را ست کنید. این برنامه مانند سایر برنامه ها از فرمت RAW پشتیبانی می کند، شما حتی می توانید تایمر، صداها و گریدها را تنظیم کنید.

بالا بردن کیفیت دوربین اندروید با اپلیکیشن Manual Camera

اگر قصد دارید با دوربین خود ویدیوهای اسلوموشن ایجاد کنید از ۷ روش فیلمبرداری صحنه آهسته یا اسلوموشن در اندروید استفاده کنید.

افزایش کیفیت دوربین اندروید با برنامه Camera MX

برنامه Camera MX یکی از برنامه های دوربین اندروید است که دارای ویژگی های بسیار کاملی است. این برنامه کنترل های کاملی از رزولوشن را تعریف می کند و تصاویر واضحی را ارائه می دهد. با استفاده از برنامه دوربین اندروید Camera MX شما می توانید عکس ها و فیلم های متحرک را ایجاد کنید و افکت ها، فیلترها، فریم های مختلف و غیره را برای ویرایش خلاقانه تصاویر خود اعمال کنید. یکی از برترین ویژگی های این برنامه، عکس های لایو، GIF، گالری و گزینه Shoot The Past است که به کمک آن می توانید لحظه مناسب برای عکس گرفتن را انتخاب کنید. به طور کلی برنامه Camera MX به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد و با اندروید ۲.۳ به بالا سازگار است.

افزایش کیفیت دوربین اندروید با برنامه Camera MX

دانلود دوربین فول اچ دی برای اندروید A Better Camera

برنامه A Better Camera یکی از بهترین برنامه های دوربین با کیفیت بالا است که توابع پیشرفته مانند پارنوما HD، HDR، چند عکسی و دوربین شب را در یک برنامه واحد ادغام می کند. این برنامه دارای ویژگی Best Shot است که در آن به صورت خودکار بهترین عکس از میان عکس های سری شناسایی می شود. برنامه A Better Camera رایگان است اما نسخه پولی آن دارای ویژگی های بسیار فوق العاده ای است.

دانلود دوربین فول اچ دی برای اندروید A Better Camera

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم پست معرفی ۸ تا از قویترین و بهترین برنامه حرفه ای دوربین اندروید برای شما جالب و کاربردی بوده باشد مسلما لیست بالا کامل نیست و برنامه های دوربین اندروید دیگری نیز وجود دارند. شما از کدام برنامه استفاده می کنید و برنامه دوربین شما چه ویژگی های منحصر به فردی را داراست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه عکس های سلفی مناسبی بگیریم؟
۱۰ ترفند کاربردی برای گرفتن عکس های سلفی جذاب تر

نظرات

  • امیر مشکات says:

    باید برنامه ها رو از سایت های دانلود نرم افزار دانلود کنین .تو گوگل پلی برنامه رو نمیده بخاطر تحریم. ولی از سایت ها براحتی دانلود و نصب میشن

  • nour says:

    چرا روی سایت گذاشتن در حالی که تو ایران غیر قابل دسترس اند?

  • Min says:

    سلام من با دوربین جلوی گوشیم مشکل دارم که کیفیت عکس رو خیلی پایین میاره و عکسا محو میشن بجز وقتایی که توی نور خورشید باشه. بااین دوربین ها مشکل من حل میشن؟ اخه قبلا دو سه تا دوربین دیگه امتحان کردم بدتر شد فقط. دوربین سلفیم ۵عه گوشیم سامسونگ

  • Z says:

    اکثر برنامه‌ها در ایران قابل دسترسی نیست

    پاینده ایران?