برنامه های جایگزین اسنپ چت اندروید و آیفون

۱۰ تا از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت اندروید و آیفون

اسنپ چت (Snapchat) یکی از برنامه های پیام رسان است که با داشتن ویژگی هایی همچون اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها، فیلترهای زنده واقعیت مجای لنز دوربین و.. به یکی از برنامه های مشهور در سراسر جهان تبدیل شده است. هر چند ممکن است این اپلیکیشن بسیار مشهور باشد اما دسترسی به آن برای همگان امکان پذیر نباشد به همین دلیل امروز در انزل وب بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی برنامه های شبیه به اسنپ چت با فیلتر لنز عکس و ویدیو

Alternative Apps Like Snapchat For Android And iOS

قبلا در انزل وب در مورد حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت (Snapchat) و نحوه نصب و کار با آن صحبت کردیم. همانطور که می دانید اسنپ چت یکی از اپلیکیشن هایی است که توسط ایوان اشپیگل معرفی شد و شما می توانید آن را در دستگاه های اندروید و آیفون خود نصب کنید. یکی از مفاهیم اصلی که اسنپ چت روی آن تمرکز کرده است ارسال پیام های متنی، عکس و ویدیو می باشد.

معرفی برنامه های شبیه به اسنپ چت با لنز فیلتر عکس و ویدیو

در ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی اسنپ چت حدود ۱۶۶ میلیون کاربر فعال داشته است اما این رقم تنها درصدی از جمعیت کل جهان را شامل می شود. کاربرانی که جزء این ۱۶۶ میلیون نفر نیستند از برنامه های جایگزین اسنپ چت استفاده می کنند که امروز در انزل وب ما ۱۰ مورد از این برنامه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

SlingShot برنامه جایگزین اسنپ چت آیفون

SlingShot یکی از برنامه های پیام رسان با ویژگی های عالی است که می تواند جایگزین مناسبی برای اسنپ چت شرکت فیس بوک باشد. به کمک این برنامه جایگزین اسنپ چت شما می توانید پیام متنی، ویدیو و یا تصاویر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برخلاف اسنپ چت شما می توانید به پیام های تصویری و ویدیویی با گرفتن لبه ها یا گذاشتن یک عکس به عنوان کامنت پاسخ دهید.

SlingShot برنامه جایگزین اسنپ چت آیفون

رابط کاربری ساده برنامه SlingShot علاقه زیادی را به خود جلب کرده است. شما لازم نیست برای استفاده از این برنامه حرفه ای باشید چون رابط کاربری تا حدودی به اسنپ چت مربوط می شود. این برنامه تنها برای کاربران آیفون در دسترس است.

  • دانلود برنامه SlingShot برای iOS

برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickr

Wickr یکی دیگر از برنامه های جایگزین اسنپ چت است که به عنوان یک پیام رسان رمزگذاری شده در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. مانند اسنپ چت پیام ها، ویدیوها و تصاویر شما بعد از یک زمان خاص حذف می شوند. وقتی صحبت از امنیت می شود برنامه Wickr حاضر است، مانند آپدیت های اخیر واتساپ شما می توانید از رمزگذاری End to End برای پیام های متنی خود استفاده کنید.

برنامه با فیلتر عکس و ویدیو اسنپ چت Wickr

شما می توانید با وارد کردن نام یا ایمپورت کردن جزئیات مخاطبان موجود یک شخص خاص را پیدا کنید. مانند فیلترهای اسنپ چت شما می توانید قبل از ارسال عکس های خود، آن را ویرایش کنید، متن و فیلتر اضافه کنید. شما می توانید Wickr را به طور رایگان برای دستگاه اندروید و iOS خود دانلود کنید.

  • دانلود برنامه Wickr برای آیفون
  • دانلود برنامه Wickr برای اندروید

دانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChat

ClipChat یکی دیگر از برنامه های پیام رسان است که شبیه به اسنپ چت می باشد یعنی این برنامه به شما اجازه اشتراک گذاری تصاویر، پیام های متنی، ویدیوها را می دهد. این برنامه جایگزین اسنپ چت هم برای حفظ حریم خصوصی شما فایل های ارسالی شما را به صورت خودکار حذف می کند و از رمزگذاری بسیار قوی استفاده می کند به طوری که دیگر شما نگران حفظ حریم خصوصی تان نیستید. رابط کاربری این برنامه دقیق و سبک است.

دانلود برنامه جایگزین اسنپ چت ClipChat

بعد از اینکه شما یک عکس را از طریق Clipchat ارسال می کنید گیرنده ابتدا یک پیش نمایش تار از عکس را مشاهده خواهد کرد بعد از اینکه روی عکس کلیک کردید افکت انیمیشنی ظاهر خواهد شد که باعث می شود تصویر واضح شود و دیگر تار نباشد. پیش فرض اسنپ چت اشتراک گذاری عکس است در حالی که در برنامه Clipchat پیش فرض اشتراک گذاری ویدیو است.

برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید

یکی دیگر از برنامه های جایگزین اسنپ چت اپلیکیشن Cyberdust است که اجازه می دهد پیام ها یا فایل های پیوستی که ارسال کرده اید در عرض چند دقیقه پاک شوند. این برنامه نقش بزرگی در حفظ حریم خصوصی شما ایفا می کند و هیچ ردی به جا نمی گذارد. این ویژگی ها باعث می شود که اپلیکیشن Cyberdust شبیه به اسنپ چت باشد.

برنامه اسنپ چت خود را با Cyberdust جایگزین کنید

شاید در ابتدا استفاده از رابط کاربری این برنامه برایتان سخت باشد اما بعد از مدتی که با آن کار کردید مطمئنا احساس راحتی خواهید داشت. علاوه بر تصاویر شما می توانید فایل های GIF، استیکرها، آدرس صفحات وب را انتقال دهید. مانند برنامه اسنپ چت شما در این اپلیکیشن می توانید عکس ها را ویرایش کنید و فیلترها، متن ها و یا استیکرها را به آن اضافه کنید. مانند برنامه های دیگر اگر کسی سعی کند از تصاویری که شما ارسال کرده اید اسکرین شات بگیرد نوتیفیکشنی به شما ارسال خواهد شد. در این برنامه از امنیت رمزگذاری شده استفاده شده است و همه چیز زیبا و حرفه ای است.

Yovo یکی از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت

بهترین چیزی که برنامه Yovo را نسبت به اسنپ چت متمایز کرده است این است که Yovo یکی از نقص های بزرگ اسنپ چت را برطرف کرده است. در اسنپ چت فایل تصویری یا رسانه ای که شما ارسال می کنید بعد از مدتی پاک می شود و گیرنده های این تصاویر و فایل های رسانه ای همیشه می توانند از آنها عکس بگیرند و در آرشیو خود ذخیره کنند. بنابراین اگر شما یک فایل محرمانه را به بعضی از اشخاص ارسال کنید هیچ ردی از آن ندارید و این نا امن است.

Yovo یکی از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت

برنامه Yovo این نا امنی را از بین برده است. هنگامی که کسی قصد دارد از تصاویر و فایل های رسانه ای شما عکس بگیرد یک موج روی صفحه نمایش را می گیرد و همه چیز را تار می کند بنابراین عکس گرفتن از یک صفحه تار بی فایده است. این تکنیک D-fence نام دارد و توسط اسکات ریچاردسون اختراع شده است. این برنامه در حال حاضر برای کاربران اندروید در دسترس نیست و کاربران آیفون ۵ به بالا می توانند از این برنامه جایگزین اسنپ چت استفاده کنند.

بکاربردن لنز و افکت های زنده دوربین اسنپ چت در برنامه Boo

برنامه Boo یک جایگزین بسیار مناسب برای برنامه اسنپ چت می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید ویدیو چت های سرگرم کننده داشته باشید و از این برنامه لذت ببرید. با استفاده از این برنامه جایگزین اسنپ چت شما می توانید به راحتی تجربه چت گروهی داشته باشید.

بکاربردن لنز های اسنپ چت در برنامه Boo

گرفتن عکس با لنزهای سه بعدی برنامه و ویرایش ویدیو را فراموش نکنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه استیکرهای متحرک، GIF و موارد دیگر را به عکس هایتان اضافه کنید. نگه داشتن تصویر پروفایل برای شروع چت یکی از سریعترین روش هایی است که شما می توانید در این برنامه استفاده کنید.

  • دانلود برنامه Boo برای آیفون
  • دانلود برنامه Boo  برای اندروید

Snow معروفترین برنامه جایگزین اسنپ چت

Snow یکی از معروفترین برنامه های جایگزین اسنپ چت می باشد که توسط بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دانلود و استفاده می شود. از این برنامه برای ارسال استیکرهای جالب و خنده دار به دوستانی که در حال صحبت با آنها هستید استفاده کنید. در طول تماس های ویدیویی کاربر می تواند استیکر اضافه کند و این باعث می شود که لذت بیشتری از این برنامه ببرید. ویدیو ارسالی تنها یکبار توسط دوستان شما مشاهده می شود. شما می توانید از یک ویدیو به عنوان استوری پروفایل خود استفاده کنید.

Snow معروفترین برنامه جایگزین اسنپ چت

کاربر همچنین می تواند از افکت های زنده چهره استفاده کند و آن را به ویدیو اضافه کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است کاربر می تواند نوشته های ویدیویی ارسال کند و دعوت نامه به دوستان و افراد دیگر بفرستد و چت گروهی انجام دهد. بسیاری از ویژگی های جدید مانند فیلم آنالوگ و صفحه نمایش تقسیم شده در آپدیت این برنامه وجود دارد.

دانلود افکت های اسنپ چت در برنامه MSQRD

برنامه MSQRD به شما اجازه می دهد تا به کمک افکت های ویدیویی و تصویری زنده تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کنید. استفاده از ماسک ها و افکت ها به شما کمک می کند که خیلی راحت تصویر چهره  را به صورت پاندا تغییر دهید. رابط کاربری این برنامه جایگزین اسنپ چت بسیار ساده است و شما می توانید خیلی سریع از افکت ها در تصاویر خود استفاده کنید.

دانلود افکت های اسنپ چت در برنامه MSQRD

این افکت ها در دسته های متنوعی طبقه بندی شده اند و به شما اجازه می دهد تا راحتتر افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید به راحتی اسنپ ها را با پلت فرم های شبکه اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

  • دانلود برنامه MSQRD برای آیفون
  • دانلود برنامه MSQRD  برای اندروید

Snitchchat برنامه ای که می تواند جایگزین اسنپ چت باشد

برنامه Snitchchat یکی دیگر از ابزارهای جایگزین اسنپ چت است که شما می توانید اسنپ های موجود در اسنپ چت را بدون ارسال نوتیفیکیشن به ارسال کننده ذخیره کنید. آیکن این برنامه کاربران را تشویق می کند تا به یک برنامه جایگزین اسنپ چت دسترسی پیدا کنند.

Snitchchat برنامه ای که می تواند جایگزین اسنپ چت باشد

کاربران می توانند به صورت رایگان این برنامه را تجربه کنند، شما همچنین می توانید از طریق این برنامه ویدیوها را ضبط کنید. برای ضبط ویدیو آیکن Snitchchat را نگه دارید تا ویدیو شروع به ضبط کند. این برنامه به سرورهای اسنپ چت یا هر API جانبی دیگر متصل نیست و در حال حاضر فقط برای دستگاه های اندروید در دسترس است.

  • دانلود برنامه Snitchchat برای کاربران اندروید

معرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چت

Wuu یک برنامه پیام رسان اجتماعی است که می تواند جایگزینی برای برنامه اسنپ چت باشد. این برنامه ویژگی های محبوب اسنپ چت مانند ارزیابی خودکار پیام های ارسال شده و عدم وجود لایک و فالورها را شامل می شود.

معرفی برنامه Wuu به عنوان برنامه جایگزین اسنپ چت

کاربران می توانند پیام های خصوصی خود را بین دوستانشان تبادل کنند. بعد از ارسال و دریافت پیام ها، هر ۲۴ ساعت و در عرض چند ثانیه پیام ها پاک می شوند. ویژگی ها و امکانات زیاد دیگری در این برنامه پنهان است که می توانید آن را تجربه کنید.

در آخر پیشنهاد می کنیم قبل از اشتراک گذاری عکس های خود در اسنپ چت از بهترین برنامه های ویرایش و تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید اندروید و آیفون استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۱۰ برنامه جایگزین اسنپ چت را برای دستگاه های اندروید و آیفون به شما کاربران گرامی معرفی کردیم. اگر شما برنامه جایگزین دیگری می شناسید که در لیست امروز انزل وب وجود ندارد می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تغییر یوزرنیم در اسنپ چت (Snapchat)
آموزش ۲ روش تغییر یوزرنیم در اسنپ چت (Snapchat)
آموزش دانلود ، اضافه کردن و ساخت استیکر در اسنپ چت
آموزش دانلود ، اضافه کردن و ساخت استیکر در اسنپ چت

نظرات

  • زهرا says:

    سلام دوستان عزیز به کسانی که اسنپ چت براشون درست نمیشه توصیه میکنم اخر شب وصل شن به فیلیتر شکن واون موقع سرعت نت هم بهتر و وصل میشه من اسنپ چتمو ساعت ۲:۳۰صبح درست کردم
    باتشکر.

  • Mahdyeh says:

    فیلتر شکن رو روشن کردی؟

  • امید says:

    عکسام چرا تو گالری سیو نمیشه

    • Arks says:

      باید وقتی ذخیره رو میزنی بری توی مموریس بعد تو اونجا بگیری روش و یه گزینه چند نقزه نیاره میزنی روش بعد گزینه ی دان رو میزنی و تو گالریت دان میشه

  • Parmida says:

    دیگه راهی نیست منم موندم کدوم رو نصب کنم کدوم بهتره. بچه ها سحر تبر فامیل ماست و اسمش هم فاطمه خویشمنده

  • میترا says:

    سلام ببخشید من پسبوردمو یادم رفته چطور میتونم برگردونمش توروخدا کمکم کنید

    • الیسا says:

      دوست عزیز پسورد هر چی دلتون خواست میتونید بزنید من هم یادم نیست و هر چی دلم خواست زدم و شد🤗🤗

    • صدف says:

      گلم اگر شما تونستید برای منم بگید چطور کنم از منم خراب شده

  • M.n says:

    سلام خسته نباشید ببخشید این برنامه های جایگزین که معرفی کردید مثل اسنپ چت نیاز به فیلتر شکن دارن؟

  • N says:

    من در برنامه اسنپ چت عضو بودم ولی مشکلی پیش اومد و از برنامه میپرید بیرون. پاک کردم و دوباره نصب کردم الان بازم بعد چندوقت اینطوری شده باید چیکارکنم
    لطفا راهنمایی کنید

    • 😎😎 says:

      سلام دوست عزیز میشه پسوردی که در اسنپ چت رو دیده من هم بکید آخه من هرچی زدم نشد

    • Ana says:

      اسنپ چتو حذف کردم حالا هرچی میزنم پسورد قبول نمیکنه که دوباره ثبت نام کنم کسی میدونه چجوری میتونم حلش کنم🥺

  • s says:

    چرا اسنپ چت واسه من وصل نمیشه

    • Parmida says:

      برای منم مشکل داره همه چیزای اولش رو میزنم دوباره می ره عقب

    • الیسا says:

      دوست عزیز پسورد هر چی دلتون خواست میتونید بزنید من هم یادم نیست و هر چی دلم خواست زدم و شد🤗🤗

  • Ramin says:

    کدومش از همه بهتره