مطالب جالب و خواندنی
بهترین روش و ابزار افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام

بهترین روش و ابزار افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام

اینستاگرام این روزها جزو قویترین شبکه اجتماعی فعال در داخل کشور می باشد که کاربران ایرانی روزانه به انتشار و اشتراک گذاری صدها هزار عکس و ویدیو در آن می پردازند. اصلی ترین رکن این شبکه فالوور یا همان دنبال کنندگان صفحه شما هستند که هر چقدر مخاطب شما بیشتر باشد تاثیر پذیری پست های تبلیغاتی، معرفی محصول و.. شما نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. اگر صفحه ای جدید در اینستاگرام ایجاد کردید یا میخواهید بازخورد پروفایل تجاری خود را افزایش دهید باید از ابزار مناسب برای اینکار استفاده کنید، در ادامه بهترین ابزار افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین روش و ربات افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام

Best Instagram Bot and Tools for Gaining Iranian Followers

قبلا در انزل وب آموزش کامل افزایش ویو یا بازدید ویدیو در اینستاگرام و استراتژهای اصولی افزایش بازدید محتوا را به شما آموزش دادیم و گفتیم که انجام اینکار شامل روش های اصولی رایگان تا استفاده از ترفندهای غیر حرفه ای میشود، در اینستاگرام و هر شبکه های اجمتاعی دیگری اگر قصد تبلیغات یا بهینه سازی برند خود را دارید همیشه روش های سیاه و جعلی که خطراتی مثل جریمه شدن و بسته شدن اکانت را در پی دارند در مقابل روش های اصولی که ممکن است زمان و هزینه بیشتری از شما بگیرند قرار گرفته و کاربران را به استفاده از روش های غیرحرفه ای وسوسه میکنند، در ادامه این مطلب قصد داریم ابتدا از تاثیر اینستاگرام در ایران، معرفی روش ها و ابزار مناسب تبلیغات و بات افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام را بررسی نماییم.

چرا برای کسب و کار خود باید روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم؟

محدودیت شبکه های اجتماعی در داخل کشور سبب شده است که حق انتخاب برای بازاریابی در این شبکه ها به حداقل رسیده و کاربران فعال هدف فعلا تنها در چند شبکه اجتماعی که اینستاگرام معروف ترین آنهاست فعالیت کنند. آپدیت های منظم اینستاگرام و اضافه شدن قابلیت های متعدد به آن نظیر استوری، ویدیوهای زنده، آلبوم تصاویر، حساب های تجاری و.. باعث گشته که کاربران و اینفلوئنسرها بیشتر از گذشته از آن استقبال کنند و پست های را خود همانند کاربران یوتیوب برای این شبکه از نظر محتوا و داستان، مدت زمان و.. به صورت اختصاصی انتشار دهند.

به طور مثال بر طبق آخرین آمارها اینستاگرام با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان و انتشار ۵۲ میلیون پست روزانه در سال ۲۰۱۶ با انتشار قابلیت استوری که از روی شبکه اسنپ چت الهام گرفته شده بود توانسته بعد از گذشت ۹ ماه عدد استفاده روزانه از این قابلیت را به ۲۰۰ میلیون کاربر برساند و از شرکت مادر این ویژگی یعنی اسنپ چت پیشی بگیرید! این مورد نشان دهنده علاقه زیاد کاربران سراسر دنیا این شبکه اجتماعی از قابلیت و آپدیت های مهم Instagram است.

استوری اینستاگرام در مقابل اسنپ چت

با توجه به نکات بالا اینستاگرام به یک گزینه مناسب برای حضور فعال کاربران ایرانی در رده های سنی و قشرهای مختلف جامعه تبدیل شده است و هر جا که مخاطب باشد قطعا تبلیغات، بازاریابی نیز امکان پذیر خواهد بود. اما چگونه و از چه روش هایی باید برای افزایش محبوبیت و دیده شدن در اینستاگرام استفاده کنیم؟ در ادامه روش و سرویس های مناسب اینکار را بیشتر بررسی میکنیم.

روش های اصولی در مقابل روش های غیرحرفه ای

تولید محتوا را میتوان هسته مرکزی یک صفحه اینستاگرام دانست و اگر صفحه شما به صورت روزانه با محتوا سازمان دهی شده نظیر ویدیوهای دنباله دار، پست هایی مرتبط با یک هشتگ هدف گذاری شده، استوری های چالشی به همراه نظر سنجی و.. به صورت منظم آپدیت میشود باید بگوییم که شما قدم اول را به خوبی و درست برداشتید، اما به طور مثال اگر میخواهید صفحه اینستاگرام فروشگاه شما از صفحه اینستاگرام فروشگاه رقیب که دارای قدمت و مخاطبین بیشتری است پیشی بگیرد محتوا به تنهایی به شما کمک نمیکند و باید به فکر تبلیغات خود در اینستاگرام نیز باشید چرا که رکن اصلی موفقیت یک کسب و کار آنلاین در هر پلتفرمی بازرایابی دیجیتال و تبلیغات آن است.

در این بین اگر تجربه چندانی در زمینه تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام نداشته باشید با کمی جستجو در اینترنت با هزاران اپ رایگان یا پولی خرید فالوور اینستاگرام مواجه خواهید شد. این گستردگی تبلیغات میتواند در نگاه اول شک برانگیز باشد چرا که قیمت های پیشنهادی برای بعضی از سرویس بسیار پایین تر از حد انتظار  و ناچیز بوده است و امنیت این سرویس دهندگان در حاله ای از ابهام قرار میگیرد.

خرید فالوور اینستاگرام

با کمی گشت و گذار و خواندن نظرات کاربران برخی از این اپ ها که در مرحله اول خود را رایگان معرفی میکنند مشاهده میکنیم که اکانت بعضی از کاربران پس از مدتی استفاده از برنامه یا ربات اینستاگرام بسته شده و یا به عنوان اسپم ریپورت شده است و این یعنی به هدر رفتن تمام انرژی و وقتی که شما و تیم محتوایتان جهت معرفی برند شما به صورت قدم به قدم طی کرده بود!

در بعضی از موارد افراد خوش شانس بودند و با خرید فالوور اینستاگرام یا استفاده از نسخه های مجانی عدد بخش دنبال کنندگان آنها افزایش یافته است اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد، کاربران اضافه شده اغلب کاربران فیک یا دروغین هستند که وجود خارجی ندارند و یا اینکه برای کسب و کار شما  که در ایران فعالیت میکند فالوورهایی از کشورهایی آفریقا، مکزیک، چین و..  را به ارمغان میاورند که اکثرا خود یا ربات تبلیغاتی و یا بدون هیچگونه بازخورد مثبت هستند و این نیز عملا یعنی تکرار سناوریو هدر رفتن پول، وقت و انرژی!

پیشنهاد میکنیم حتما قبل از استفاده و شروع فرآیند افزایش فالوور توسط هر سرویسی حتما از داده های مهم خود در اینستاگرام بکاپ بگیرید

خب پس با این تفاسیر ما چگونه میتوانیم با انجام تبلیغات و خرید فالوور ایرانی اینستاگرام که میتواند به طرافدار سودمند صفحه شما و یا خریدار نهایی تبدیل شود، بازدیدکنندگان خود را افزایش دهیم؟ پاسخ این سوال استفاده از سرویس های تست و پیشنهاد شده مطمئن توسط سایر کاربران و دنبال کردن یک استراتژی محتوا و تبلیغاتی مخصوص اینستاگرام است.

آشنایی با روش های رایج تبلیغات در اینستاگرام

بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام این روزها دیگر تنها به یک روش ثابت منتهی نمیشود و شما برای معرفی محصول خود به لطف قابلیت های متعدد این شبکه اجتماعی چندین ابزار را در پیش روی خود دارید. در ادامه بعضی از این ابزار و قابلیت ها را به صورت کلی به شما معرفی میکنیم:

تبلیغات توسط افراد تاثیر گذار

یکی از روش هایی که این روزها به شدت در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از اینفلوئنسر یا اشخاص تاثیرگذار این شبکه اجتماعی برای معرفی محصول یا خدمات خود است. این افراد که در حوزه های گوناگون از طنز، ورزش، آشپزی و.. در صفحه اینستاگرام خود به فعالیت مشغول هستند طرفداران زیادی دارند و ویدیو و پست های آنها توسط دیگران مجددا بارها به اشتراک گذاشته میشود، پس اگر شما صاحب یک رستوران یا فست فود هستید چه راهی بهتر از تبلیغ غذا، منو و صفحه اینستاگرام شما توسط یک فرد تاثیرگذار تستر غذا رستوران ها در اینستاگرام میتواند باشد! با اینکار علاوه بر اینکه فالوور شما افزایش پیدا میکند به طور مستقیم سفارش و مشتری های کسب و کار شما نیز بیشتر خواهند شد.

تبلیغات توسط افراد تاثیر گذار

پیدا کردن افراد مشهور، فعال و تاثیرگذار در حوزه تخصصی فعالیت شما کار سختی نیست اما بحث اول اعتماد به شخص میباشد چراکه فرآیند شفافی برای پرداخت و دریافت خدمات توسط فرد وجود ندارد و همچنین ممکن است قیمت عنوان شده توسط شخص مورد نظر کمی بالاتر از حد انتظار شما باشد پس پیشنهاد میکنیم در صورتی که تبلیغات به این شیوه را میپسندید و میخواهید توسط چندین نفر خدمات شما در اینستاگرام معرفی شود از آژانس های تبلیغاتی فعال در این حوزه کمک بگیرید.

 تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

این قابلیت که به تازگی توسط اینستاگرام معرفی شده است به شما اجازه میدهد تبلیغات خود بر اساس فاکتورهای مختلف نظیر سن، جنسیت (فقط به زن‌ یا فقط به مرد ها)، دستگاه (گوشی، تبلت)، مکان ( تبلیغ در یک کشور یا شهر مشخص)، علاقه‌ مندی کاربران، نوع اینترنت (وای فای یا اینترنت موبایل)، محل نمایش (صفحه اکسپلور، استوری‌ و..)، زمان نمایش ( روز و ساعات)، جنس تبلیغ (محتوای تصویری و ویدیو) انجام دهید.

قیمت گذاری در تبلیغات اینستاگرام بر اساس سه فاکتور دسترسی (چند نفر تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند)، درگیری (چند نفر با تبلیغ شما درگیر شدند و نسبت به آن واکنش نظیر لایک، کامنت و.. نشان دادند) و بازدید (تعداد نمایش تبلیغ توسط کاربران) تعیین میشود.

 تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

در تبلیغات اینستاگرام که اغلب با عنوان Sponser Ads در فید پست های صفحه نمایش داده میشود باید به دو نکته مهم توجه کنید اول اینکه به دلیل تحریم ایران توسط اینستاگرام و نبود رابط مستقیم برای پرداخت امکان تبلیغات به صورت مستقیم وجود ندارد و شما باید آژانس های تبلیغاتی کمک بگیرید به علاوه اینکه هزینه این نوع تبلیغات نسبت به سایر روش ها زیادتر خواهد بود اما تاثیرگذاری آن به مراتب نیز بیشتر میباشد.

تبلیغات در صفحات مرتبط با زمینه کاری شما

در این نوع تبلیغات که بسیار شبیه به روش اشخاص تاثیرگذار است شما محصول و خدمات خود را با ایجاد ویدیو، فیلم آموزشی، تولید تصاویر و محتوا کاربردی از خدمات خود و اسپانسر شدن در پیج های مرتبط و برندهای معتبر دیگر با بازدهی بالا (از نظر مشاهده شدن ویدیو، استوری، لایو و کامنت ها) تبلیغ میکنید توجه کنید که در این نوع تبلیغات شما ممکن با برند های مرتبط  و نزدیک به حوزه خود در ارتباط باشید و پرداخت و هماهنگی به یک شخص خاص منتهی نشود.

بهترین ابزار جانبی برای افزایش فالوور چیست؟

به طور کلی ابزارهای جانبی در اینستاگرام به چندین دسته تقسیم میشوند:

  • ابزارهای مخصوص ویرایش محتوا: نظیر لایه بندی تصویر، ویرایش و میکس ویدیو و..
  • ابزارهای مخصوص مدیریتی اینستاگرام: نظیر Latergram جهت مدیریت زمان انتشار پست ها، ابزار جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان، ابزارهای مخصوص محبوبیت هشتگ و..
  • ابزارهای اضافه کردن امکانات اضافی به اینستاگرام: نظیر دانلود استوری ها، مشاهده اشخاصی که شما را آنفالو کردند و..
  • ابزارها و برنامه افزایش محبوبیت صفحه و بازدید پست های متنشر شده در اینستاگرام: مثل ربات افزایش فالوور، بات افزایش ویو، سرویس های هوشمند تبلیغات جهت دعوت از کاربران هدف برای مشاهده صفحه شما و..

در مورد گزینه آخر یعنی استفاده از ابزارهای افرایش محبوبیت و خرید فالوور ایرانی در بخش های بالا بسیار صحبت کردیم و شما را از خطرات سو استفاده از اکانت، هک و بسته شدن آن آگاه کردیم اما بهتر است بعد از معرفی مضرات این روش به بررسی یک نمونه معتبر داخلی جهت افزایش واقعی فالوور ایرانی اینستاگرام نیز بپردازیم.

معرفی ربات مخصوص افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام

پنل سرویس ربات افزایش فالوور اینستاگرام دیدوگرام جزء یکی از حرفه ای و مطمئن ترین پنل های افزایش دنبال کننده اینستاگرام میباشد که در بررسی های صورت گرفته نسبت به سایر رقبا دارای طراحی و امکانات بهتری میباشد.

رباتی که توسط این سرویس در اختیارتان قرار میگیرید نیازی به دانلود فایل و اتصال مداوم به اینترنت توسط شما ندارد و به صورت مسقل فعالیت خواهد کرد، علاوه بر این امکان گزارش گیری و کنترل کامل بر روی فعالیت های ربات نظیر نظر، فالو، آنفالو، لایک و.. را دارید. پس از انجام تنظیمات توسط شما ربات مخصوص فعالیت در حوزه تخصصی خود را در اختیار خواهید داشت.

افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام

تخصصی بودن ربات به دلیل شخصی سازی آن است که در بات های خارجی نیز این موضوع کمتر به صورت حرفه ای و قابل اطمینان پیاده سازی گردیده است، شما میتوانید توسط این ربات رقبا، هشتگ یا یک مکان جغرافیایی خاص را مورد هدف قرار دهید که این محلی سازی برای بازخورد تبلیغات شما میتواند یک سکوی پرتاب باشد.

 

پنل ربات دیدوگرام دارای ویژگی های متعددی است که در صورت عدم آشنایی با آنها حتما با بخش پشتیبانی تماس بگیرید اما به طور کلی کار با گزینه های پنل ساده و روان میباشد و احتمالا به تماس با پشتیبانی نیازی نخواهید داشت. از قابلیت های خوب این پنل میتوان به اعمال لحظه ای تنظیمات، تنظیم سرعت فعالیت بات، هدف‌گیری پیشرفته فالو بر اساس هشتگ و..، تعامل طبیعی با کاربران، عدم تعامل با پیج پرایوت یا بدون عکس، گزارش های لحظه ای از فعالیت و درصد جذب، مشخص کردن دقیق کامنت‌ها، لیست سیاه مخاطبان و پشتیبانی و مشاوره حرفه‌ای این تیم اشاره کرد.

پنل ربات دیدوگرام

هزینه استفاده از این ربات در ۴ پنل ۱ ماه تا ۱ ساله در رنج قیمت ۵۰ تا ۴۴۹ تومان میباشد که برای شروع میتوانید با توجه به مدت زمان و بودجه کمپین تبلیغاتی خود یکی از آنها را انتخاب کنید. ما قبلا نیز بات های داخلی و خارجی متعددی برای افزایش محبوبیت در شبکه های اجتماعی بررسی کردیم و قطعا ربات اینستاگرام دیدوگرام با طراحی روان و امکانات کاربردی خود جزو برترین آنها خواهد بود.

تجربه و پیشنهاد شما؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام یک جامعه فعال و پر جنب و جوش حال حاضر ایران است که فعالیت های شخصی و تجاری در آن بسیار بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده است و فرهنگ دیجیتالی مردم داخل کشور با قابلیت هایی مثل گذاشتن استوری و ویدیوهای زنده ارتقا داده است. شما چقدر استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات محصول موثر میدانید؟ در صورتی که از روش های بالا برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کردید حتما تجربه خود را در زمینه خرید فالوور، استفاده از اپ های موجود در اینترنت برای اضافه کردن کاربر ایرانی به صفحه و استراتژی انتشار محتوا در اینستاگرام با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام
آموزش کامل ۹ روش جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام
آموزش نحوه عدم نمایش پست های یک شخص در اینستاگرام
آموزش نحوه عدم نمایش پست های یک شخص در فید اینستاگرام
آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام
آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام
2 روش دانلود و ذخیره هایلات استوری و استوری پروفایل اینستاگرام
۲ روش دانلود و ذخیره هایلایت استوری و استوری پروفایل اینستاگرام

نظرات

تبلیغات متنی