7 تا از بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

۷ تا از بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

دانستن ریاضی و توانایی حل مسائل ریاضی مهم و کاربردی است اما هنوز هم برای دانش آموزان و دانشجویان جزو سخت ترین درس ها و تمرینات محسوب می شود. در گذشته برای حل مسائل ریاضی مجبور به حفظ راه حل های آن بودیم که کار مشکلی بود اما امروزه به لطف تلفن های هوشمند همراه و برنامه های مختلف، می توانیم با نصب یک برنامه و گرفتن عکس با دوربین موبایل، مسائل ریاضی مورد نظر خود را حل کنیم. امروز در انزل وب به معرفی بهترین برنامه ها برای حل سوالات و مسائل ریاضی در اندروید می پردازیم.

بهترین برنامه حل مسائل و معادلات ریاضی اندروید با عکس گرفتن و..

Best App for Solving Mathematical Equations on Android with Take Photos and Etc

در زمان حاضر اپلیکیشن های زیادی برای رفع مشکلات مردم درست می شود و تقریباً برای هر چیزی برنامه ای ساخته می شود حتی برای حل سوالات ریاضی! با استفاده از این برنامه ها شما می توانید سریعا و بدون نیاز به محاسبه به جواب مسائل دشوار ریاضی مانند جبر، حل نمودار و.. برسید. ما ۷ برنامه کابردی در زمینه حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن را به شما معرفی می کنیم که می توانید از یکی از آن ها روی دستگاه تلفن همراه اندروید خود استفاده نمایید.

برنامه Photomath برای حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن

برنامه Photomath معادلات ریاضی را برای شما حل می کند. فقط کافیست دوربین گوشی را بر روی مسائل روی کاغذ قرار دهید تا برنامه آن ها را برای شما محاسبه نماید و با سرعت نتیجه را نشان می دهد. از امکانات مهم این برنامه، نشان دادن راه حل یا روش حل مسئله است که این امر به این دلیل مهم است که باعث می شود حل مسائل را درک کنید و نکات جدیدی را یاد بگیرید. در واقع این ابزار مانند یک معلم ریاضی درون جیب شماست پس آن را حتماً نصب کنید.

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

پشتیبانی از خواندن دست نوشته ها در Photomath  وجود دارد که خوب است ولی باید دست خط تمیزی داشته باشید تا برنامه بتواند آن را تحلیل کند. همچنین Photomath از لگاریتم، مثلثات، جبر، معادلات، اعداد صحیح، اعداد دسیمال و.. هم پشتیبانی می کند. اخیراً پشتیبانی از نمودار ها هم برای رقابت با سایر برنامه ها به این برنامه اضافه شده است. این برنامه توضیحات کاملی هم می دهد، روی پیکان در سمت راست کلیک کنید تا یک توضیح دقیق از نحوه محاسبه را ببینید. این برنامه کاملاً رایگان است و هیچ تبلیغی هم نشان نمی دهد.

برنامه اندروید Mathaway در حل سوالات ریاضی با دوربین

برنامه Mathaway هم با استفاده از دوربین داخلی گوشی به رمز گشایی و حل مسائل ریاضی می پردازد. فقط کافی است دوربین را روی کاغذ یا تخته سیاه بگیرید و جواب معادله را ببینید. همچنین یک گزینه برای وارد کردن مسئله ها به صورت دستی و تایپ آن وجود دارد. یک ماشین حساب حرفه ای هم داخل این برنامه وجود دارد تا محاسبات خود در مسائل پیچیده را هم بتوانید انجام دهید.

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

از نقاط مثبت این برنامه توضیح گام به گام هر پاسخ و نحوه حل آن است. Mathaway از آمار و مثلثات هم پشتیبانی میکند. این برنامه رایگان است ولی تبلیغات دارد اما برای نشان دادن مراحل همراه با توضیحات کامل، شما باید با پرداخت ۱۸.۴۹ دلار در ماه برنامه را ارتقا دهید.

۵ سایت برتر تولید اعداد تصادفی به صورت آنلاین برای قرعه کشی از جمله وبسایت هایی هستند که ممکن است زمانی به آن ها نیاز داشته باشید.

 حل معادله های ریاضی با برنامه MalMath

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

برنامه MalMath حل معادله های ریاضی،  برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مفید است. شما با این برنامه می توانید برای حل جبر، مثلثات، لگاریتم، معادلات و مشتقات همراه با مراحل محاسبه استفاده کنید. اگر بخواهید قسمتی از معادله را هم حل بکند این برنامه از پس آن بر می آید.

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

همینطور از چند زبان خارجی هم پشتیبانی می کند اما از نکات منفی آن طرح ماشین حساب آن است که به صورت یک خط مستقیم است و همانند دیگر ماشین حساب های معمولی راحتی زیادی برای کاربر ندارد. همچنین می توانید محاسبات را هم برای منابع در آینده ذخیره کنید. این برنامه رایگان است و تبلیغات هم ندارد.

برنامه Math Tricks ، برنامه حل تمرین های ریاضی اندروید

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

Math Tricks یا ترفند های ریاضی برنامه متفاوت تری است. هنگامی که برنامه را برای اولین بار باز می کنید، از شما می خواهد که یک موضوع را انتخاب کنید و پس از آن به شروع بازی بپردازید که آن هم گزینه های مختلف ماند تک بازیکن، چند نفره و آموزش دارد. بسته به انتخاب شما، سوالات ریاضی را به شما نشان می دهد که با حل آن امتیاز می گیرید و یک نفر با بالاترین امتیاز برنده می شود. Math Tricks برخی ترفند های بسیار خوبی را نیز آموزش می دهد که مسائل خود را به راحتی با آن می توانید حل کنید. این برنامه رایگان است اما با تبلیغات دارد که با پرداخت ۳.۹۹ دلار دیگر تبلیغی را نشان نخواهد داد.

۱۹ سایت تست هوش IQ ، هیجانی ،ریون ، تصویری ، استاندارد و.. آنلاین هم در انزل وب معرفی شده است که می توانید آن ها را ببینید.

حل سوالات ریاضی با برنامه MathAlly Graphing Calculator

یک برنامه حل تمرینات ریاضی است که به هنر گرافن یا نمودار ها اختصاص داده شده است. در حالی که سایر برنامه ها هم امکان حل گراف ها را دارند اما برنامه MathAlly برای این کار جالب تر است. این برنامه توانایی ها و امکانات زیادی دارد. حتی می توانید در برنامه شکل صفحه کلید خود را نیز برای راحتی بیشتر تغییر دهید.

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

علاوه بر این ها می توانید کلیدهای سفارشی برای توابع و عبارات پر کاربرد مورد نیاز خود بسازید و آن را به صفحه کلید سفارشی اضافه کنید. اگر گوشی شما صفحه نمایش کوچکی دارد یا نمیخواهید نوتیفیکشن ها شما را اذیت کند، این برنامه روی حالت تمام صفحه نیز می تواند اجرا شود که نوار وضعیت شما را مخفی می کند. به طور کلی پشتیبانی از حالت گراف پارامتریک و دکارتی با فضا های کاری مختلف به همراه توجه به جزییات از نکات مثبت این برنامه است.

برنامه Calculator N+ برنامه حل تمرین ریاضی اندروید

این ابزار جزو برنامه های متن باز (Open Source) است که علاقه مندان به برنامه متن باز می تواندد ازین برنامه استفاده نمایند. پشتیبانی از جبر، مثلثات، آمار، تجزیه و تحلیل به همراه گراف ها از جمله قابلیت های این برنامه است. همینطور یک مبدل واحد هم دارد که برای تغییر واحد ها به یکدیگر مفید می باشد.

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

Calculator N+ گام های حل مسئله و روش کار را هم مانند سایر برنامه ها در پشت حل مسئله به کاربر توضیح می دهد، تبلیغی هم در صفحه خود ندارد و علاوه بر آن رایگان هم هست!

بهترین ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و دیگر واحد های اندازه گیری هم در این مطلب توضیح داده شده است.

برنامه MyScript Calculator برای حل معادلات ریاضی

با این برنامه نیازی به تایپ سوالات خود ندارید، از دست نوشته ها به طور کامل پشتیبانی می کند بنابراین می توانید مسائل خود را روی کاغذ بنویسید و عکس بگیرید. البته چه بهتر که خوش خط باشد تا دچار خطای تشخیص و محاسبه نشود.

بهترین برنامه حل سوالات و مسائل ریاضی اندروید با دوربین و..

اگر قسمتی از مسئله ای که نوشتید را دوست ندارید، می توانید آن را پاک کنید و برنامه دوباره آن را برای شما محاسبه می کند. این برنامه صفحه کلید ندارد و شما باید با انگشتان خود کار کنید که به صورت تمام صفحه می توانید روی مسائلتان کار کنید که تجربه جالبی است. MyScript Calculator عبارات پایه با مثلثات و لگاریتم ها را پشتیبانی می کند. این برنامه رایگان بود ولی از سیستم نمایش تبلیغات استفاده می کند.

با انتخاب یکی از این برنامه ها به سلیقه خود، دیگر می توانید تمام مسائلی که نیاز به جواب آن دارید را در چند ثانیه حل کنید و به جواب برسید و در صورت داشتن وقت آزاد به یادگیری نکته ها بپردازید که این امر از نیاز های کاربردی خصوصاً برای محصلان و دانشجویان است.

نظرات و پیشنهادات؟

امروز به شما ۷ برنامه برای حل مسائل ریاضی را آموزش دادیم. شما با استفاده از کدام برنامه راحت تر بودید و آن را به سایرین پیشنهاد می دهید؟ اگر برنامه بهتر دیگری می شناسید یا نظر و پیشنهادی راجب مطلب امروز دارید، منتظر دیدن آن در قسمت دیدگاه های این مطلب هستیم.

 

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر
آموزش 7 روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید
آموزش ۷ روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید

نظرات