۵ راه برای حل مشکل ارور لایسنس بازی ها در اندروید

بعد از نصب بعضی از بازی ها روی دستگاه تلفن اندرویدی خود ممکن است با ارور نامعتبر بودن لایسنس یا Invalid License رو به رو شوید. ممکن است با دیدن این اخطار نگران شوید که نتوانید بازی مورد علاقه یا برنامه مورد نیاز خود را اجرا کنید اما جای نگرانی نیست. امروز در انزل وب به معرفی راه هایی برای رفع مشکل ارور لایسنس بازی و برنامه در اندروید خواهیم پرداخت.

آموزش رفع پیغام خطای لایسنس Invalid License بازی های اندروید

Fix Invalid License In Android Games

پیغام خطای مجوز نامعتبر که بیشتر در بازی های ساخته Gameloft رخ می دهند. به این معنی که شما یک بازی را دانلود و نصب می کنید و بعد برای اجرا یک پیام خواهید دید که در آن گفته می شود we are Unable to Verify Your License at This Moment…! ما نمی توانیم مجوز شما را در این لحظه تایید کنیم. به دلالیلی شما ممکن است این خطا را ببینید. راه حل هایی برای حل این مشکل پیدا شده است که در ادامه آن ها را برای شما معرفی می کنیم. دقت کنید که در این گونه بازی ها برای اولین اجرا به اینترنت نیاز دارید و همچنین باید یک حساب گوگل پلی که برنامه با آن دانلود بشود را داشته باشید. در صورت فعال نبودن اینترنت گوشی به صورت وای فای (WiFi) یا داده سیم کارت ممکن است این ارور (Error) را مشاهده کنید.

5 راه برای حل مشکل ارور لایسنس بازی و برنامه ها در اندروید

درست کردن مشکل خطای لایسنس بازی در اندروید

در روشی برای حل مشکل لایسنس گانگستر وگاس ، GTA و سایر بازی های مشابه، با اطمینان از فعال بودن اینترنت گوشی (Wi-Fi یا ۳G) به تنظیمات موبایل بروید. اکنون گزینه Account and Sync را انتخاب نمایید. حال حساب کاربری که با برنامه Play Store متصل است را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید. حال گزینه ای به نام Sync App Data مشاهده می کنید که باید آن را فعال کنید.  اگر این گزینه قبلاً فعال نبوده باشد، به احتمال زیاد با فعال کردن آن مشکل شما حل شود.

درست کردن مشکل خطای لایسنس بازی در اندروید

اگر هنگام نصب با ارور هایی مانند Parse Error یا There Is a Problem Parsing The Package مواجه می شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۰ روش برای حل مشکل parse error یا there is a problem parsing the package اندروید را مطالعه نمایید تا این مشکل را حل کنید.

حل ارور نا معتبر بودن لایسنس برنامه با تنظیمات گوشی

حل ارور نا معتبر بودن لایسنس برنامه با تنظیمات گوشی

در این راه حل نیازی به نصب برنامه خاصی نیست و بدوت روت هم می توانید انجام دهید ارور های بازی اندروید را رفع نمایید. به تنظیمات گوشی همراه خود بروید و برنامه ها (Apps) را انتخاب نمایید. در لیست برنامه های نمایش داده شده Google Play Store را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. سپس روی گزینه Force Stop در پنجره باز شده تاچ نمایید. بعد از اوکی کردن آن روی به قسمت Storage بروید. سپس با زدن گزینه Clear Cache و Clear Data تمامی کش و فایل های دیتا این برنامه را حذف نمایید. حال تلفن همراه خود را خاموش کنید و در صورت در دسترس بودن باتری، آن را برای چند ثانیه خارج کنید. بعد از گذشت چند لحظه مجدد باتری را متصل و تلفن را روشن نمایید. در این روش اطلاعات اکانت شما در گول پلی پاک می شود و باید مجدد آن را وارد کنید اما احتمال دارد با این کار ارور برنامه رفع شود.

اگر با Google Play Service در گوشی خود با مشکل مواجه شدید، مطلب ۱۴ روش حل مشکل نصب و فعال کردن Google play service اندروید را برای راهنمایی بشتر بخوانید.

رفع خطای لایسنس برنامه توسط PlayStore

رفع خطای لایسنس برنامه توسط PlayStore

در این روش که حذف ارور لایسنس بدون روت را انجام می دهد، شما ابتدا باید بازی را دانلود کنید. سپس از آن بکاپ بگیرید و یا فایل نصب آن را ذخیره نمایید. حالا به Play Store بروید و بازی یا برنامه ای که قبلاً دانلود کرده را سرچ کنید. بعد از پیدا کردن بازی، شروع به دانلود آن کنید. بعد از اینکه ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوبایت از بازی دانلود شد عملیات را متوقف کنید. سپس فایل قبلاً دانلود شده برنامه را به پوشه Obb که داخل پوشه Android قرار دارد کپی نمایید. در صورت نشان دادن اخطار روی بازنویسی یا Overwrite ضربه بزنید. بعد از اتمام این کار مجدد به پلی استور بروید و دانلود بازی را از سر بگیرید. بعد از این کار به جای دانلود بازی شما نصب می شود. با این کار دیگر خطایی مشاهده نخواهید کرد و فقط کافیست تا بازی یا برنامه را باز کنید و از آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که در بازی های Gameloft برای اولین بار باز کردن بازی باید به اینترنت متصل شوید.

حل مشکل ارور لایسنس بازی با استفاده از Lucky patcher

حل مشکل ارور لایسنس بازی با استفاده از Lucky patcher

در این روش باید ابتدا برنامه Lucky Patcher را دانلود و نصب نمایید. این برنامه در گوشی های روت شده کار می کند و به عنوان نرم افزار عبور از محدودیت، قابلیت های زیادی در زمینه رفع مشکلات و هک بازی و.. دارد. بعد از نصب کردن Lucky Patcher آن را باز کنید. سپس برنامه یا بازی که ارور لایسنس نامعتبر می دهد را از لیست برنامه ها پیدا کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید.(تاچ طولانی مدت) سپس با این کار گزینه هایی به شما نمایش داده می شوند. شما باید گزینه Remove License Verification را انتخاب نمایید. بعد از آن در پنجره ای که نمایش داده می شود، Auto Modes را بزنید. حال آن را با زدن دکمه Apply اجرا کنید. عملیات تمام شد و دیگر پیغام و اروری در آن برنامه مزاحم شما نخواهد شد.

اگر از بازی های پولی استفاده می کنید و دوست دارید بتوانید آن ها را هک کنید، مطلب آموزش کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید برای یادگیری این کار مطالعه نمایید.

حذف خطای مجوز نامعتبر بازی با Freedom app

حذف خطای محوز نامعتبر بازی با Freedom app

در این روش هم برای حذف ارور Invalid License باید برنامه Freedom app را دانلود و نصب نمایید. سپس برنامه را اجرا نمایید و به آن دسترسی روت (Root Permission) بدهید. این روش نیز مانند روش قبلی احتیاج به روت بودن دستگاه شما دارد. حال در برنامه بر روی Menu تاچ کنید و Settings را انتخاب نمایید. اکنون به دنبال گزینه Offline License Verification باشید و آن را فعال کنید. بعد از این کار به صفحه اصلی برنامه Freedom App بروید و در لیست برنامه های نصب شده، بازی که ارور می دهد را انتخاب نمایید. بعد از این کار به راحتی این ارور از برنامه حذف شده و دیگر اروری مبنی بر نامعتبر بودن لایسنس در آن برنامه نخواهید دید.

همچنین اگر برنامه در گوشی شما نصب نمی شود، می توانید با مطالعه مطلب ۸ روش حل مشکل نصب نشدن برنامه ها در گوشی های اندروید اقدام به رفع این مشکل کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی ۵ روش برای حذف ارور لایسنس یا Invalid License در بازی های سیستم عامل اندروید پرداختیم. شما با چه روشی این ارور را حذف کردید؟ می توانید تجربیات خود در این زمینه را به همراه نظرات و پیشنهادات در قسمت دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • No body says:

    سلام ببخشید من بازی ark رو نصف کردم وقتی واردش شدم منو انداخت بیرون گوشیم قویه رم ۸ هست ولی میندازه بیرون میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون

  • کلا دروغه says:

    کلا دروغه هیچ کدوم جواب نداد

  • Kamran says:

    ببخشید گوشیه من هواوی y7p هستش و کلا خدمات گوگل رو نداره ممنون میشم راهنمایی کنید

  • حمید هیچکس says:

    سلام
    بازی آسفالت ۹ در گوگل پلی منوینصب ندارد و میگه این مورد در کشور شما در دسترس نیست.
    کش یا دیتای گوگل پلی رو پاک کردم و حتی با فیلتر شکن هم وارد شدم ولی باز این خطا رو میده.
    چطور میشه گوگل پلی رو دور زد و گزینه نصب رو فعال کرد.
    ممنون میم دوستان راه حل صد درصدی رو معرفی کنن

  • پوریا says:

    سلام زبان گوشی من فارسی هس چیزایی رو که میگید نمی تونم پیدا کنم تو تنظیمات
    بر من بازی consim 3 ارور لایسنس میده همون بخش اول چند تا کلمه داره با تیتر “رفع خطا لایسنس در اندروید” رو برام توضیح میدید واقعا ممنونم میشم با وی پی ان هم میرم نمیاره.

  • آرش says:

    سلام من بازی grid رو نصب کردم از یجایی ارور لاینسیس میده چیکار باید بکنم که ۱۰۰ درصد جواب بده و ارور لاینسیس از بین بره ؟؟؟

  • محمدرضا says:

    سلام
    من بازی اسفالت۹ رو نصب کردم ولی وقتی میرم توش ارور لایسنس میده روش هارو هم امتحان کردم اما جواب نداد
    وقتی با فیلتر شکن وارد میشم ارور لایسنس حذف میشه اما ارور اینترنت میاد با اینکه حجم وای فای هم بالاست
    فیلتر شکنم Free vpn
    اگه مشکل از فیلتر شکنه یدونه فیلتر شکن خوب و قوی بهم معرفی کنین ممنون میشم.

    • عباس مهدوي ارشد says:

      سلام دوست عزیز فقط با فیلتر شکن اکسپرس آن شو مشکلی پیدا نمیکنی Express vpn فقط با این میتونی.

  • محمدرضا says:

    من آسفالت ۹ رو نصب کردم اما وقتی میرم توش ارور لایسنس میده روش ها رو هم امتحان کردم نشد وقتی با فیلتر شکن Free vpn میرم توش ترور لایسنس حذف میشه اما بازی نمیاره و ارور اینترنت میده با این که حجم اینترنت وای فای هم بالا هست
    میخواستم بدونم برای اینجوری و اگه از فیلتر شکنه یدونه فیلتر شکن قوی که برنامه رو باز کنه بهم معرفی کنین

  • فرشاد says:

    تبلیغاب بازی آسفالت ۹ رو تو گوشی من نمیاره،خیلی از ماشینا فقط با تبلیغ باز میشن. ممنون میشم کمکم کنید

    • امین says:

      گوشی رو بزار رو حالت پرواز و بعد گوشی رو ریستارت کن . به وای فای (حتما وای فای باشه با نت گوشی نمیشه) وصل شو و فیل-تر شکن رو روشن کن و وارد بازی شو .
      با بعضی فیلت-رشکنا بازی باز نمیشه چن تایی دانلود کن .
      به احتمال ۹۰% تبلیغ رو واست نشون میده .
      گیم لافت یه ساله تبلیغات بازیاشو واسه ایرانیا تحریم کرده 😐