بهترین برنامه اسکن عکس و اسناد اندروید

معرفی ۱۱ مورد از بهترین برنامه های اسکن عکس و اسناد اندروید

در گذشته برای اسکن اسناد و تصاویر خود مجبور بودیم از دستگاه اسکنر استفاده کنیم، در حال حاضر با وجود گوشی های هوشمند پیشرفته شما نیازی به خرید دستگاه اسکنر ندارید فقط کافی است یک برنامه اسکنر اندروید را در دستگاه خود نصب کنید و شروع به اسکن عکس های ۳*۴، اسناد، رسیدها و فیش ها و غیره خود کنید. با ما باشید تا با ۱۱ مورد از بهترین برنامه های اسکنر عکس و متن اندروید آشنا شوید.

دانلود بهترین اسکنر عکس و متن اندروید

۱۱ Best Android Photo and Document Scanner Apps

گاهی گوشی های هوشمند به ابزارهای بسیار کاربردی تبدیل می شوند که از این بین می توان به دیجیتالی کردن اسناد با کمک اپلیکیشن های اسکنر اشاره کرد. اسکن رسیدهای مالیاتی، اسکن فرم های پر شده برای ایمیل، اسکن اسناد و تبدیل آنها به فرمت PDF و غیره مواردی است که شما با کمک اپلیکیشن های اسکنر اندروید می توانید انجام دهید. قبلا با بهترین برنامه های سبک و کاربردی اندروید کمتر از ۱ مگابایت آشنا شدید، امروز در انزل وب ما بهترین اسکنر عکس و اسناد اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

جهت دسترسی به نسخه کامل برنامه ها از سرویس های ایرانی برای دانلود استفاده نمایید.

 دانلود بهترین اسکنر عکس و متن اندروید

ادوب اسکن یکی از جدیدترین نرم افزارهای اسکنر اندروید

برنامه Adobe Scan یکی از جدیدترین اپلیکیشن های اسکنر اسناد است با کمک این برنامه شما می توانید تمام باکس های مهم را تیک بزنید، اسناد و زسیدها را اسکن کنید، از رنگ های از قبل تنظیم شده برای خوانا کردن اسناد ایجاد شده استفاده کنید. در صورت نیاز شما می توانید از طریق گوشی خود به اسناد اسکن شده دسترسی داشته باشید. شما می توانید آنها را ایمیل کنید یا بکاپ بگیرید و آنها را در محیط ابر آپلود کنید. تبدیل اسناد به PDF یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این گونه برنامه هاست.

 ادوب اسکن یکی از جدیدترین نرم افزارهای اسکنر اندروید

کم اسکنر اندروید (CamScanner)

اپلیکیشن CamScanner یکی از محبوب ترین برنامه های اسکن اسناد و عکس است که دارای لیستی از قابلیت های عالی است. شما می توانید اسکن های درون برنامه ای داشته باشید و آنها را به فرمت PDF یا JPEG اکسپورت کنید. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از پرینت ابری اسناد را چاپ کنید یا حتی اسناد را فکس کنید. این برنامه اسکنر همچنین از محیط های ابری مانند گوگل درایو، دراپ باکس یا باکس پشتیبانی می کند، حتی قابلیت همکاری وجود دارد. شما می توانید بسیاری از این ویژگی ها را به طور رایگان دریافت کنید و برای سایر قابلیت ها باید ۴.۹۹ دلار را هزینه کنید.

 کم اسکنر (CamScanner) اندروید

Clear Scanner – کم حجم ترین و بهترین اسکنر عکس و اسناد اندروید

برنامه Clear Scanner یکی از سبکترین برنامه های اسکن اسناد است که دارای سرعت پردازش سریع و همچنین قابلیت پشتیبانی از گوگل درایو، وان درایو و دراپ باکس است. گزینه هایی برای تبدیل فایل به فرمت JPEG یا PDF وجود دارد و شما می توانید با کمک این برنامه عکس و اسناد خود را اسکن کنید. از قابلیت های دیگر این برنامه می تواند به حجم کم برنامه، قابلیت سازماندهی، گزینه های ویرایش و غیره اشاره کرد. شما می توانید این برنامه اسکنر را به صورت رایگان دانلود کنید و یا اینکه برای نسخه پولی آن ۲.۹۴ دلار پرداخت کنید.

 Clear Scanner - کم حجم ترین و بهترین اسکنر عکس و اسناد اندروید

Document Scanner – قوی ترین نرم افزار اسکن اسناد و تصاویر اندروید

برنامه Document Scanner یک برنامه اسکنر همه کاره است که از قابلیت های مختلفی همچون تبدیل فایل اسکن شده به PDF، اسکن، پشتیبانی از OCR، اسکنر کد QR و تصاویر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این برنامه دارای قابلیت روشن کردن چراغ قوه برای محیط های کم نور می باشد. این برنامه قطعا یکی از قوی ترین برنامه اسکن اسناد است.

 Document Scanner - قوی ترین نرم افزار اسکن اسناد و تصاویر

سریعترین اسکنر عکس و اسناد اندروید

همانطور که از نام برنامه Fast Scanner پیداست این اپلیکیشن یکی از سریعترین برنامه های اسکنر است که از قابلیت هایی همچون پشتیبانی از PDF و JPEG، اسکن اسناد و قابلیت ویرایش، پرینت از محیط ابر، ارسال اسناد و تصاویر اسکن شده از طریق فکس حمایت می کند. با استفاده از نسخه رایگان این برنامه شما می توانید تعداد محدودی از کارهای خود را اسکن کنید و با خرید برنامه اسکنر می توانید این محدودیت را حذف کنید.

سریعترین اسکنر عکس و اسناد اندروید

اسکن عکس بدون اسکنر با برنامه Genius Scan

برنامه Genius Scan یکی دیگر از محبوبترین نرم افزارهای اسکنر اسناد است که دارای قابلیت های مهمی همچون اسکن اسناد، تبدیل و اشتراک گذاری، بهبود اسکن چیزهایی مانند یادداشت های مدرسه یا دانشگاه، وایت برد، فکس و موارد دیگر است. نسخه رایگان و پولی این برنامه در دسترس است. با استفاده از ۶ روش ساخت فایل PDF در اندروید اسناد اسکن شده خود را به PDF تبدیل کنید.

اسکن عکس بدون اسکنر با برنامه Genius Scan

نرم افزار اسکن اسناد اندروید مایکروسافت

برنامه Office Lens یکی از برنامه های اسکنر مایکروسافت است که برای کارهای دانشگاهی یا کارهای کسب و کار مناسب است. این برنامه کیفیت خوبی را ارائه می دهد و شما می توانید به کمک آن چیزهایی مانند رسید، وایت برد، کارت های ویزیت، یادداشت ها و غیره اسکن کنید. شما می توانید اسکن های خود را در وان نوت مایکروسافت ذخیره کنید. شما می توانید از این برنامه با زبان چینی، انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی کار کنید. این برنامه کاملا رایگان است. اگر قصد دارید فقط خودتان از این برنامه اسکنر را استفاده کنید با استفاده از ۴ روش فعال کردن قفل تشخیص چهره یا صورت گوشی و تبلت اندروید قفل گوشی خود را فعال کنید.

نرم افزار اسکن اسناد اندروید مایکروسافت

تبدیل گوشی به اسکنر با برنامه Simple Scan

برنامه Simple Scan یکی از ساده ترین برنامه های اسکن اسناد PDF اندروید است که شما می توانید فایل های اسکن شده خود را با فرمت PDF و JPEG ذخیره کنید. شما خیلی راحت می تواند اسناد خود را با این برنامه اسکن کنید و در صورت نیاز آنها را به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین دارای حالت پردازش عکس چندگانه، پنج سطح کنتراست برای اسکن های واضح و قفل گذاری اسناد حساس است. شما به صورت رایگان می توانید به بسیاری از این قابلیت ها دسترسی پیدا کنید اما برای خرید نسخه پولی باید ۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.

تبدیل گوشی به اسکنر با برنامه Simple Scan

Tiny Scanner برنامه اسکن عکس برای اندروید

نرم افزار Tiny Scannerیکی از بهترین برنامه های اسکنر اسناد و عکس ۳*۴ با موبایل است که از بسیاری از قابلیت ها پشتیبانی می کند. شما می توانید اسناد را به فرمت PDF ذخیره کنید. این برنامه همچنین دارای پنج سطح کنتراست، جستجوی سریع و پشتیبانی از بسیاری سرویس های ذخیره سازی ابر است. این برنامه همچنین دارای یک برنامه فکس است که می تواند از آن برای ارسال اسناد استفاده کنید.

اسکن عکس 3*4 با موبایل و با کمک اپلیکیشن Tiny Scanner

نرم افزار اسکن مدارک TurboScan

اپلیکیشن TurboScan نیز یک برنامه اسکنر اسناد است که لبه ها را تشخیص می دهد تا اسکن دقیق تری داشته باشد. این برنامه همچنین دارای زمان پردازش سریع است و می توانید اسناد خو را به PDF، JPEG یا PNG تبدیل کنید، البته شما با نسخه رایگان این برنامه تنها می توانید چند صفحه را اسکن کنید و برای حذف این محدودیت باید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید.

نرم افزار اسکن مدارک TurboScan

اسکن دسته ای اسناد با برنامه Smart Doc

برنامه Smart Doc یکی از نرم افزارهای اسکن اسناد است که تمام ویژگی های اصلی اسکن اسناد را پوشش می دهد. این برنامه از OCR برای تبدیل عکس به متن بیش از ۴۰ زبان پشتیبانی می کند و دارای بررسی کننده غلط املایی است. شما می تواند اندازه صفحات را تنظیم کنید، از حالت اسکن دسته ای برای اسناد چند صفحه ای استفاده کنید و از ویژگی های برش و زوم برای اسکن صفحات استفاده کنید. این برنامه از فرمت های JPEG, PNG, BMP, GIP و WebP ، محیط های ابری دراپ باکس، گوگل درایو و سایز گزینه های ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کند.

اسکن دسته ای اسناد با برنامه Smart Doc

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم بهترین برنامه های اسکن عکس و اسکنر اسناد اندروید را به شما معرفی کنیم اگر تجربه استفاده از این برنامه ها را داردید، یا اینکه برنامه های اسکنر موبایل دیگری میشناسید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات