معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان

اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی جهان است. شما باید بهترین برنامه های امنیتی و آنتی ویروس را روی دستگاه اندروید خود نصب داشته باشید و این بدان علت است که سیستم عامل اندروید به علت محبوبیتی که دارد مورد هدف بدافزارهاست. در این پست انزل وب ۱۲ مورد از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود قویترین آنتی ویروس برای اندروید رایگان

Best Android Antivirus Apps

گوشی های هوشمند نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند. این روزها فقط برای برقراری تماس از گوشی استفاده نمی شود بلکه برای عکس گرفتن، فیلمبرداری، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و غیره، چک کردن ایمیل ها و … استفاده می شود. بنابراین اطلاعات حساس شما در گوشی ذخیره می شود. با مرور صفحات وب، دانلود نرم افزارهای مخرب، تهدیدات امنیتی برای شما ایجاد می شود.

دانلود قویترین آنتی ویروس برای اندروید رایگان

ممکن است گوشی شما به بدافزارها آلوده شود، اطلاعات شما به سرقت برود. بنابراین شما باید همیشه روی گوشی خود نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس داشته باشید. قبلا با خطرناک ترین ویروس های اندروید و روش خلاص شدن از آنها آشنا شدید، اما اگر شما نمی دانید که کدام آنتی ویروس مناسب است، ما لیستی از بهترین و قویترین برنامه های آنتی ویروس رایگان اندروید را برای شما جمع آوری کرده ایم که با بررسی آنها می توانید یکی از بهترین آنها را برای خود انتخاب کنید. اگر دوست دارید بدانید گوشیتان به ویروس آلوده شده است با ۱۴ نشانه که زنگ خطر ویروسی شدن گوشی های اندروید است آشنا شوید.

برای دانلود قویترین برنامه های آنتی ویروس پولی می توانید از مارکت های ایرانی برنامه را دانلود کنید.

دانلود رایگان آنتی ویروس آواست برای اندروید

اکثر ما حداقل یک بار آنتی ویروس آواست را روی سیستم خود نصب کرده ایم. اگر دوست دارید از قابلیت های این آنتی ویروس قوی در گوشی اندروید خود استفاده کنید کافیست آنتی ویروس Avast Mobile Security را روی گوشی خود نصب کنید. نسخه رایگان این برنامه عالی شامل مسدود کننده تماس، فایروال و حتی ضد سرقت استکه به شما اجازه می دهد که از راه دور دستگاه خود را قفل کنید. ایرادی که می توان از نسخه رایگان آنتی ویروس آواست گرفت این است که همراه با تبلیغات است. برای حل این مشکل شما باید نسخه پولی نرم افزار را به صورت ماهانه یا سالانه خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این برنامه قابلیت قفل برنامه است که برای باز کردن برنامه ها از شما درخواست پین کد خواهد کرد. این برنامه از راه اندازی خودکار بانکداری الکترونیکی توسط بدافزارها جلوگیری می کند.

دانلود رایگان آنتی ویروس آواست برای اندروید

آنتی ویروس کم حجم و رایگان BitDefender

برنامه رایگان BitDefender یکی از مشهورترین برنامه های آنتی ویروس است که دارای حجم کمی می باشد. در واقع این آنتی ویروس در پس زمینه اجرا نمی شود بنابراین منابع سیستمی را استفاده نمی کند و در عمر باتری صرفه جویی می کند. این بدان معناست که شما باید برای اجرای این برنامه یک برنامه زمانی اسکن داشته باشید. هر برنامه جدیدی که در دستگاه اندروید شما دانلود می شود به طور خودکار اسکن می شود. یکی دیگر از مزایای این برنامه این است که به هیچ تنظیمات پیچیده ای نیاز ندارد و بعد از اینکه برنامه را نصب کردید آماده استفاده است. نسخه رایگان این آنتی ویروس که ۱۴ روزه می باشد شامل آنتی ویروس، محافظت بلادرنگ مرورگر کروم و قابلیت ضد سرقت می باشد. همچنین یک ابزار مشاوره حریم خصوصی عالی وجود دارد که با استفاده از فناوری WearOn یک لایه امنیتی به دستگاه شما اضافه می کند.

آنتی ویروس کم حجم و رایگان BitDefender

Antiy AVLبهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس Antiy AVL یکی از بهترین برنامه های محافظت از دستگاه اندروید است که نه تنها شامل پایگاه داده آنتی ویروس است بلکه شامل یک اسکنر است که قادر به شناسایی هر نوع فایل اجرایی در دستگاه اندروید شما است. یکی دیگر از قابلیت های این آنتی ویروس مسدود کننده تماس تلفنی است که از مزاحمت های تلفنی جلوگیری می کند و همچنین از بارگذاری وب سایت های مخرب جلوگیری می کند. برای بهبود عمر باتری یک منبع نور در برنامه طراحی شده است.

بهترین آنتی ویروس آندروید 2018

دانلود قویترین آنتی ویروس برای اندروید

برنامه McAfee یکی دیگر از نام های شناخته شده در زمینه برنامه های آنتی ویروس کامپیوتر است که از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر اسکنر آنتی ویروس این برنامه شامل دریابی گوشی های سرقتی، برنامه قفل کننده و پاک کننده اطلاعات از راه دور می شود که اگر گوشی شما سرقت شود با این برنامه ها حتی می توانید از فرد سارق عکس بگیرید. قابلیت های دیگری که این برنامه آنتی ویروس را برجسته می کند این است که از دسترسی به اطلاعات حساس جلوگیری می کند و در صورت لزوم آنها را قفل می کند. McAfee همچنین وب سایت های مخرب را مسدود می کند و اجازه می دهد تا شما یک لیست سیاه از افرادی که به صورت تلفنی برای شما مزاحمت ایجاد می کنند بسازید.

دانلود جدیدترین آنتی ویروس McAfee برای اندروید

تشخیص بدافزارها با آنتی ویروس کسپرسکی

مانند آنتی ویروس Bitdefender، اپلیکیشن آنتی ویروس Kaspersky در زمینه برنامه های محافظتی دارای شهرت و اعتبار است که امنیت بالا همراه با قابلیت های جالب را ارائه می دهد. این نرم افزار آنتی ویروس نرم افزارهای مخرب را به خوبی تشخیص می دهد، به طوری که با میزان تشخیص ۹۹.۹% به عنوان بهترین آنتی ویروس برای اندروید ۲۰۱۸ شناخته شد. آنتی ویروس کسپرسکی همچنین سعی دارد تا از ورود به هر سایت مخرب و مشکوک جلوگیری کند تا از ویروسی شدن شما جلوگیری کند. قابلیت جالب دیگر این برنامه پشتیبانی از Android Wear است که مدیریت امنیت را ساده تر می کند. ویژگی های امنیتی بیشتر از جمله اسکن خودکار، آنتی فیشینگ، قابلیت محرمانه بودن، فیلتر کردن تماس و پیامک و غیره از قابلیت های دیگر کسپرسکی است.

تشخیص بدافزارها با آنتی ویروس کسپرسکی

Sophos بهترین ویروس کش اندروید

آنتی ویروس Sophos بهترین برنامه آنتی ویروس سال ۲۰۱۵ است که در سال ۲۰۱۸ هم به عنوان بهترین آنتی ویروس شناخته شده است. برخلاف نرم افزارهای آنتی ویروس دیگر حاوی هیچگونه تبلیغاتی نیست.

با این حال وب سایت هایی که دارای محتواهای اسپم و غیرقانونی هستند را مسدود می کند، برنامه های دیگری که روی گوشی شما دانلود می شود را اسکن می کند، از بین رفتن اطلاعات حساس را گزارش می دهد، فایل ها و پوشه ها را به صورت دوره ای اسکن می کند، پایگاه داده های خود را به صورت روزانه آپدیت می کند، دارای یک اسکنر QR است که از اتصالات امن وای فای استفاده می کند و شامل یک تایید کننده است که می تواند رمزهای عبور یکبار مصرف را برای احراز هویت دوعامله ایجاد کند. علاوه بر این ویژگی های امنیتی دیگری مانند اسکن خودکار، آنتی فیشینگ، قابلیت محرمانه بودن، فیلتر کردن تماس و پیامک و … را ارائه می دهد.

Sophos بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۸ اندروید

دانلود نورتون به عنوان بهترین آنتی ویروس آندروید

آنتی ویروس نورتون قادر به شناسایی ۱۰۰% تمام نرم افزارهای مخرب اندروید است و می تواند ویروس های داخل برنامه ها و فایل ها را شناسایی کند و بعد آنها را به طور خودکار حذف کند. از ویژگی های امنیتی Norton می توان به قفل گوشی از طریق پیامک،قفل خودکار و از راه دور، فیلتر کردن وب سایت های مخرب و غیره اشاره کرد. اگر گوشی شما به ویروس FBI آلوده شده است با ۴ روشی که قبلا در انزل وب آموزش دادیم ویروس ها را حذف کنید.

دانلود نورتون به عنوان بهترین آنتی ویروس آندروید 2018

Trend Micro – جدیدترین آنتی ویروس برای اندروید

آنتی ویروس Trend Micro یکی از جدیدترین برنامه های آنتی ویروس است که نرم افزارهای مخرب را اسکن می کند و مانع نصب برنامه های آلوده می شود و دارای قابلیت کنترل والدین است. یک اسکنر داخلی برای فیس بوک وجود دارد که نمایش اطلاعات حساس پروفایل شما را نمایش می دهد. شما می توانید به مدت ۷ روز از نسخه رایگان این برنامه استفاده کنید و برای استفاده از قابلیت های پیشرفته از نسخه پولی استفاده کنید که شامل مسدود کننده تروجان است.

Trend Micro - دانلود جدیدترین آنتی ویروس برای اندروید

آنتی ویروس AhnLab V3 رایگان اندروید

آنتی ویروس AhnLab V3 که حتی در دستگاه های قدیمی اندروید اجرا می شود توسط AhnLab کره جنوبی به کاربران عرضه شده است اما مانند برنامه های دیگر لیست امروز معروف نیست، با این حال نرخ تشخیص نرم افزارهای مخرب اندروید  ۹۹.۶% می باشد. شما از نسخه رایگان این برنامه برای ۱۰ روز می توانید استفاده کنید که دارای قابلیت هایی آنتی تروجان است و به طور فعال برای موارد آسیب پذیر جستجو می کند و برنامه های بالقوه خطرناک که اطلاعات خصوصی شما را به سرقت می برند را اطلاع می دهد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به گالری مخفی عکس های شخصی، ایمن سازی سابقه جستجو، اقدامات ضد سرقت، قفل و پاک کردن گوشی از راه دور و غیره اشاره کرد.

آنتی ویروس AhnLab V3 رایگان اندروید

آویرا بهترین آنتی ویروس رایگان آندروید

یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس رایگان آندروید ، آنتی ویروس آویرا است که برنامه ها را به صورت هوشمند و براساس حریم خصوصی دسته بندی می کند. Avira نه تها فایل های دانلود شده شما را اسکن می کند بلکه محتوای حافظه گوشی شما را اسکن می کند. به طور مرتب حفاظت هویت بررسی می شود، آدرس های ایمیل لیست مخاطبین شما بررسی می شود. این برنامه توسط پورتال مدیریت مبتنی بر وب کنترل می شود که اگر می خواهید یک سیاست مشترک را روی چند دستگاه اندروید اجرا کنید بسیار کاربردی است.

آویرا بهترین آنتی ویروس رایگان آندروید 2018

آنتی ویروس اندروید رایگان Security Master

برنامه آنتی ویروس Security Master نسخه پیشرفته CM Security است که یک برنامه همه جانبه است که امتیازات خوبی در گوگل پلی استور دارد. این برنامه گوشی شما را از انواع بدافزارها محافظت می کند و اطمینان می دهد که هیچ ویروسی به گوشی شما وارد نمی شود. در نسخه رایگان این برنامه اسکنر، پیام های ایمن، وای فای امن، قفل برنامه، پاک کننده، خنک کننده پرازنده، صرفه جویی در باتری، مسدود کننده تماس و غیره وجود دارد.

آنتی ویروس اندروید رایگان Security Master

۳۶۰ Security بهترین آنتی ویروس رایگان اندروید

آنتی ویروس ۳۶۰ Security اندروید آخرین برنامه ای است که امروز خدمت شما معرفی می کنیم. این برنامه بسیار قابل اعتماد بوده و توسط تعداد زیادی از کابران دانلود و استفاده شده است. آنتی ویروس ۳۶۰ Security شامل اسکنر، بهبود سرعت، قفل برنامه، خنک کننده پردازنده، ضد سرقت و غیره می باشد. اگو گوشی اندروید شما به ویروس مانکی تست آلوده شده است از ۸ روش از بین بردن و حذف ویروس Monkey Test یا مانکی تست در اندروید استفاده کنید.

360 Security بهترین آنتی ویروس رایگان آندروید 2017

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز با بهترین آنتی ویروس های رایگان اندروید شما را آشنا کردیم، چنانچه اپلیکیشن دیگری می شناسید، نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل و تست شده حل مشکل آنتی ویروس ویندوز ۱۱
راهنما موثر برای حل مشکلات آنتی ویروس آویرا (Avira)
راهنما موثر برای حل مشکلات آنتی ویروس آویرا (Avira)
آموزش رفع مشکل لایسنس و ارور Activation Failed در نود 32
آموزش رفع مشکل لایسنس و ارور Activation Failed در نود ۳۲
بررسی و دانلود 12 تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز 11
بررسی و دانلود ۱۲ تا از بهترین آنتی ویروس ویندوز ۱۱

نظرات

  • عليرضا says:

    درود کارتون خوبه اما به قول قدیمیا یا کار تمام یا منت تمام بهتر بود طبق امتیازهایی که سایتهای مخصوص تست آنتی ویروسها به اونها میدن شما هم آنتی ویروس هایی که معرفی میکردید امتیاز میدادید یا به ترتیب امتیاز میزاشتید و البته avast که معرفی کردید همون اول نسخه اندرویدش دارای امتیاز خیلی ضعیفیه و اصلا پیشنهاد نمیشه تو اینها فقط کسپر و بیت دیفندر امتیازشون خوبه که همونها هم مقام اول رو ندارن مقام اول آنتی ویروسهای اندروید ۲۰۱۸ نرم‌افزار tencent هستش که اصلا هیچ اشاره ای بهش نشده اینجور مطالب بیشتر از اینکه کمک کنه موجب سردرگمی کاربر میشه لطفا بیشتر دقت کنید