گوگل ارث آنلاین و بدون نیاز به نصب

معرفی گوگل ارث آنلاین بدون نیاز به نصب و ۵ سرویس مشابه آن

برخلاف تصور عموم، گوگل ارث توسط شرکت گوگل ساخته نشده است بلکه توسط شرکت Keyhole سخته شده است و در ابتدا نام گوگل ارث Earth View 3D (نمایش سه بعدی زمین) بوده است و  در سال ۲۰۰۴ گوگل آن را خریداری کرد. امروز در انزل وب قصد داریم ۵ مورد از بهترین سرویس های مشابه گوگل ارث آنلاین بدون نیاز به نصب را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

سایت های مشابه گوگل ارث آنلاین (Google Earth) بدون نصب و زنده

Online Google Earth without Installation and Live

شما با استفاده از گوگل ارث می توانید مکان های مختلف را به صورت آنلاین، مجازی و سه بعدی مشاهده کنید. در مقایسه با گوگل مپ، گوگل ارث شاید ویژگی های کیفی و کمی کمتری داشته باشد اما می تواند با استفاده از GPS یا IP کامپیوتر، موقعیت شما را شناسایی و ردیابی کند. قابلیت هایی مانند Voyager که تورهای مجزی را فراهم می کند یا I’m Feeling Lucky که با کلیک روی آن به مکان های تصادفی جهان می روید تنها چند مورد از ویژگی های منحصر به فرد گوگل ارث است. قبلا در انزل وب ۸ تا از بهترین جایگزین های سرویس نقشه گوگل Google Map برای ایران را به شما معرفی کردیم، در ادامه ما شما را با ۵ مورد از بهترین سرویس های گوگل ارث آنلاین آشنا خواهیم کرد.

سایت های گوگل ارث آنلاین (Google Earth) بدون نصب و زنده

سرویس نقشه آنلاین Gosur

اگر به دنبال بهترین سرویس گوگل ارث هستید برنامه آنلاین Gosur یکی از گزینه هایی است که شما می توانید استفاده کنید. هنگامی که شما وارد سایت می شوید در سمت چپ صفحه سه سربرگ به نام های Map، Route Planner و Satellite را مشاهده خواهید کرد. در سربرگ Map شما یک نقشه در اختیار خواهید داشت که برای دسترسی به یک نقطه خاص از این نقشه جهانی شما باید کدپستی، شهر یا مکان مورد نظر خود را مانند فرودگاه، نقاط توریستی، نقاط ورزشی و غیره را وارد کنید.

سرویس گوگل ارث آنلاین gosur

در سربرگ Route Planner شما می توانید مانند گوگل ارث با وارد کردن کشور، شهر، محله به نقاطی از نقشه دسترسی پیدا کنید. اگر به سمت چپ – پایین صفحه نگاه کنید شما می توانید با وارد کردن مبداء و مقصد مسیر رانندگی خود را بدست بیاورید. اگر قصد دارید مسیرهای کم ترافیک را برای خود انتخاب کنید پس بهتر است از بهترین سرویس های نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج و جاده سایر شهرهای ایران استفاده کنید.

سرویس گوگل ارث آنلاین gosur

در سربرگ Satellite یک نقشه ماهواره ای در اختیار شماست که قابلیت جستجو دارد. باز هم در اینجا آدرس، شهر یا کشور مورد نظر خود را وارد کنید.

سرویس گوگل ارث آنلاین gosur

در هر یک از این سه سربرگ ها شما آیکن + و – و خط کش را مشاهده خواهید کرد که برای بزرگنمایی از + و برای کوچکنمایی از – باید استفده کنید و اگر قصد دارید مسافت بین دو نقطه خاص را اندازه گیری کنید روی آیکن خط کش کلیک کنید و در نقطه ابتدایی و انتهایی به ترتیب دابل کلیک کنید.

سرویس گوگل ارث آنلاین gosur

 سرویس Instantstreetview جایگزین گوگل ارث آنلاین

در سایت instantstreetview از گوگل ارث زنده استفاده شده است. بعد از اینکه وارد سایت شدید با پنجره ای مانند زیر مواجه خواهید شد در کادر جستجو سفید رنگ منقطه مورد نظر خود را وارد کنید. با کلیک روی آیکن کره زمین پس زمینه که عکس هست جای خود را با یک نقشه عوض خواهد کرد. با کلیک روی دو پیکان کنار کره زمین شما می توانید یک منظره یک خیابان تصادفی را مشاهده کنید و با کلیک روی آخرین دکمه همان سطر شما می توانید این منظره را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینها شما قطب نما، ابزار بزرگنمایی (+)، کوچک نمایی (-) و نقشه ماهواره ای را در اختیار دارید.

گوگل ارث آنلاین سرویس instantstreetview

گوگل ارث کامپیوتر در سایت آنلاین Zoom.earth

یکی دیگر از سایت هایی که می توانید در آن گوگل ارث را مشاهده کنید سایت zoom.earth است. بعد از وارد شدن به این سایت با صفحه ای مانند زیر رو به رو خواهید شد که در سمت چپ آن نوار جستجو و تاریخ میلادی قرار گرفته است و در سمت راست ابزارهای بزرگنمایی و کوچکنمایی واقع شده است.

گوگل ارث برای کامپیوتر در سرویس آنلاین zoom.earth

نمایش نقشه گوگل ارث به صورت رایگان در سایت Earth3dmap

سایت Earth3dmap یکی از قویترین سایت های مشابه گوگل ارث است که امروز خدمت شما معرفی می کنیم. همانطور که مشاهده می کنید بعد از ورود به سیت شما یک سری گزینه ها در سمت راست، چپ، بالا و پایین مشاهده خواهید کرد که گزینه های قسمت پایین بیشتر برای اشتراک گذاری اطلاعات در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، ایمیل و پرینت است. در سمت راست شما می توانید برچسب های ساختمان های سه بعدی، مناظر خیابان، جاده های دوچرخه سواری، ترافیک و غیره را فعال و یا غیرفعال کنید. در سمت چپ شما گزینه هایی برای نمایش کشورها، پایتخت ها، مناظر، آسمان خراش ها، کوه ها را در اختیار دارید و در نهایت در قسمت بالا شما می توانید به توپوگرافی ها، جاده ها، نقشه های آب و هوایی، زمینی ساده و غیره دسترسی پیدا کنید.

نمایش گوگل ارث رایگان در سایت earth3dmap

مشاهده نقشه و مکان جهان در سایت اصلی گوگل ارث آنلاین

سایت Earth.google که آخرین سایتی است که امروز در انزل وب خدمت شما معرفی خواهیم کرد و این سرویس وبسایت رسمی Google Earth برای مشاهده نقشه های ماهواره ای است. بعد از وارد شدن به سایت با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد. که در سمت چپ ابزارهای جستجو، اشتراک گذاری، خط کش و غیره را مشاهده خواهید کرد. با ابزارهایی که در سمت راست – پایین مشاهده می کنید شما می توانید روی مکان مورد نظر خود پرواز کنید، مناظر خیابان را بکشید و رها کنید، نمایش سه بعدی را مشاهده کنید، از قطب نما و ابزار بزرگنمایی و کوچکنمایی استفاده کنید.

مشاهده نقشه و مکان جهان با دسترسی به گوگل ارث

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم از ۹ برنامه مسیریاب و نقشه یاب جایگزین ویز (Waze) اندروید، آیفون و.. استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

شاید دانلود رایگان گوگل ارث برای شما دردسر ساز باشد، شما می توانید با استفاده از ۵ سرویس مشابه گوگل ارث آنلاین که امروز به شما معرفی کردیم خود را از این دردسر رها کنید. نظرت و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش روش دانلود تصویر از گوگل ارث با کیفیت بالا
آموزش ۶ روش دانلود تصویر از گوگل ارث با کیفیت بالا
آموزش 6 روش اندازه گیری فاصله روی نقشه گوگل مپ
آموزش ۶ روش اندازه گیری فاصله روی نقشه گوگل مپ
مشاهده تغییرات زمین در گوگل ارث (Google Earth)
مشاهده تغییرات زمین در گوگل ارث (Google Earth)
آموزش 15 روش حل مشکل گوگل ارث (Google Earth) در ویندوز 10 ، 8 و 7
۱۵ روش حل مشکل گوگل ارث (Google Earth) در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نظرات

  • Smaiel rszadh says:

    باسلام میخواستم ببینم چگونه میتوان نام ومشخصات خود رادرملک یارانه شخصی ثبت ووارد گوگل ارث نمایم ،باتشکر

  • samira says:

    سلام
    من می خواستم تصویر روستایی را که مربوط به سال۷۳ و ۷۴ بود را پیداکنم. ولی تصویر مربوط به آن سال آنقدر ناواضح بود که اصلا خونه های روستا را نمی شد تشخیص داد.

  • افشین عالی says:

    از مزایای گوکل ارث پیداکردن مکان با وارد کردن مختصات جغرافیایی است. دیگر انکه می توان عکس چندین سال قبل یک مکان را نیز دید.

  • سلیم says:

    می خواستم ببینم این قیمتهای نجومی ماشینهارو برای چی درج می کنند.ماشینی که ده میلیون ارزش نداره صد میلیون میزنن.آخه رو چه حسابی انصافا؟

    • alimotevalli says:

      این عکساکه آنلاین نیست منظورم این که ازقبل گرفته شده نقشه انلاین نداریم که مثلا حرکت ادما یاماشیناروهمون لحظه نشون بده

  • Shahram says:

    متاسفانه google earth در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ از زوم (بزرگ نمایی)بسیار بالایی برخوردار بود، یعنی شما با زوم کردن تصویر ماهواره ای اش حتی عکس افراد در خیابان را تا حدودی می توانستید ببینید و ماشین ها در ایران که من جستجو میکردم به راحتی قابل تشخیص بود ولی الان حتی نوع ماشین مشخص نیست که چی هست، چه برسد به دیدن افراد درخیابان—که بعدا متوجه شدم گوگل میگه هر شخصی الان بخواد به این بزرگنمایی دسترسی داشته باشه باید هزینه پرداخت کنه در غیر اینصورت یه نمای کلی از خیابان را میبینه و در صورت زوم کردن زیاد یا همان بزرگنمایی، صفحه تار میشه.