خروج از اکانت جیمیل ، اینستاگرام ، واتس اپ ، تلگرام و.. از راه دور

آموزش خروج از اکانت جیمیل ، اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و.. از راه دور

شبکه اجتماعی دیگر به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده اند. اگر متوجه شده اید که دستگاهی به حساب کاربری یکی از رسانه های اجتماعی شما وارد شده است، باید سریعتر دست به کار شوید. راه مطمئن برای پایان دادن به این دسترسی غیر مجاز، تغییر رمز عبور است اما اگر نمی خواهید رمز خود را تغییر دهید، می توانید از راه دور شخص مقابل را از اکانتتان خارج سازید. امروز در انزل وب به آموزش خروج از اکانت جیمیل ، اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و.. از راه دور خواهیم پرداخت.

نحوه خارج شدن Logout راه دور از اکانت اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام، جیمیل و..

How to Remotely Sign Out of Your Social Media Accounts

برای حفظ امنیت اکانت پیشنهاد می شود که اگر از دستگاه های عمومی برای ورود به حساب خود استفاده می کنید، حتما بعد از اتمام کار از حساب خود خارج شوید تا شخص دیگری نتواند وارد حساب شما شود. البته قضیه به همینجا ختم نمی شود و ممکن است شخصی بدون اجازه شما به روش های مختلفی وارد حساب شما شود. در ادامه روش های خروج از هر شبکه اجتماعی را با شما مرور می کنیم.

خارج شدن راه دور از حساب کاربری فیس بوک

در این شبکه اجتماعی برای آموزش خروج از Facebook باید ابتدا به قسمت Settings بروید و وارد قسمت Security & Login شوید. در زیر قسمت Where You’re Logged In شما اطلاعاتی از نحوه ورود به حساب را خواهید دید. روی علامت سه نقطه در کنار دستگاهی که نمی شناسید را انتخاب کنید و Log out را برای خروج بزنید. اگر می خواهید از تمام دستگاه های دیگر خارج شوید به انتهای لیست بروید و Log Out Of All Sessions را بزنید.

خارج شدن راه دور از حساب کاربری Facebook

برای حذف کلی اکانت فیس بوک، مطلب ۳ روش حذف دائمی یا موقت اکانت فیس بوک در گوشی، کامپیوتر و مک را هم بخوانید.

خروج از اکانت لینکدین از راه دور

برای لاگ اوت LinkedIn در کامپیوتر، شما باید روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و به تنظیمات Settings & Privacy بروید. در برگه اول که باز می شود، در زیر Login And Security روی دکمه Where You’re Signed In کلیک کنید. در لیست اطلاعات ورود شما، می توانید روی هر Sessions مورد نظر دکمه Sign Out را برای خروج انتخاب کنید.

خروج از اکانت LinkedIn از راه دور

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب با یک کلیک اکانت های خود برای حذف کردن لیست کنید! را نیز بخوانید.

نحوه Logout شدن راه دور از حساب Pinterest

نحوه خروج از سایت Pinterest نیز کاری آسان است. ابتدا به تنظیمات بروید و Security را انتخاب کنید. حال باید Show Sessions را بزنید تا لیست اتصال های فعلی و گذشته را که فهرست بندی شده اند مشاهده کنید. برای خروج از هر یک از ارتباطات، روی End Activity کلیک کنید.

نحوه Logout شدن راه دور از حساب Pinterest

مطلب آموزش کامل دیلیت اکانت سروش در اندروید و آیفون نیز از جمله مطالبی است که می تواند برای شما مفید باشد.

آموزش خروج از راه دور اکانت Twitter

توییتر در واقع راهی برای خارج شدن از توییتر شما از راه دور ارائه نمی دهد. در عوض اگر مشکلی در این زمینه دارید، باید رمز عبود خود را تغییر دهید. البته اگر قصد لغو دسترسی برنامه ای را داشته باشید، می توانید به Settings & Privacy بروید و روی Apps کلیک کنید. سپس روی هر برنامه ای که نمی خواهید به حساب شما دسترسی داشته باشد، روی Revoke Access کلیک کنید.

آموزش خروج از راه دور اکانت Twitter

اگر قصد حذف یکباره توییت های خود را دارید، مطلب آموزش ۵ تا از بهترین روش های حذف یکباره توییت های توییتر را نیز مطالعه نمایید.

خروج از حساب اینستاگرام از راه دور

شبکه اجتماعی Instagram نیز مانند توییتر راهی برای خارج شدن از سایت اینستاگرام راه دور حساب کاربری را تهیه نکرده است. شما در این برنامه باید رمز عبور خود را تغییر دهید. برای این کار به تنظیمات یا Settings بروید و Password را انتخاب کنید و پسور خود را تغییر دهید. سپس یک ایمیل از طرف اینستاگرام برای بازنشانی و تغییر رمز عبور ارسال می شود که برای مسائل امنیتی است و نیاز به استفاده از آن ندارید.

چگونگی خروج از حساب Instagram از راه دور

در فکر پاک کردن اکانت اینستاگرام خود هستید؟ مطلب آموزش ۳ روش حذف و پاک کردن کامل یا موقت اکانت اینستاگرام ورژن جدید را هم بخوانید.

خارج شدن به صورت Remote از حساب گوگل Gmail

برای sign out در جیمیل ابتدا Gmail را در رایانه خود باز کنید و به پایین صفحه و زیر پیام ها بروید. در سمت راست روی دکمه Details Link کلیک کنید. با این کار لیست جزییات ورود به حساب نمایش داده می شود که باید روی Sign Out All Other Web Sessions Button کلیک کنید. توجه داشته باشید با این کار فقط از نسخه وب خارج می شوید.

خارج شدن به صورت Remot از حساب Gmail

اگر با نسخه موبایل نیز ورود غیر مجاز به جیمیل را دارید، بدین منظور در صفحه جیمیل روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و My Account را بزنید. سپس به قسمت Sign-in & Security Section بروید و Device Activity را بزنید. به قسمت REVIEW DEVICES بروید تا دستگاه های متصل شده را ببینید. برای قطع اتصال روی دستگاه مورد نظر کلیک کنید و REMOVE را بزنید. با تایید پیام ارتباط با دستگاه انتخاب شده قطع می شود.

خارج شدن به صورت Remot از حساب Gmail

اما چگونه جیمیل را پاک کنیم؟ مطلب حذف اکانت جیمیل ، گوگل پلاس و گوگل پلی به صورت دائمی را مطالعه کنید.

خارج شدن از حساب های کاربری تلگرام از راه دور

در برنامه تلگرام نیز شما قادر به log Out تلگرام از حساب های نا خواسته از راه دور هستید. ابتدا در برنامه تلگرام روی تنظیمات یا Settings تاچ کنید. سپس به قسمت Privacy and Security بروید. برای مشاهده ارتباطات فعال با اکانت خود روی Active Sessions تاچ یا کلیک کنید. سپس با زدن گزینه Terminate All Other Sessions تمامی ارتباطات از سایر دستگاه ها قطع می شود و از اکانت شما خارج می شوند. اگر فقط قصد Log Out از یک دستکاه خاص دارید، آن را از لیست انتخاب کنید و گزینه Close را بزنید.

خارج شدن از حساب های کاربری Telegram از راه دور

خروج از راه دور از واتس اپ وب ، کامپیوتر و گوشی

اگر از واتس اپ استفاده می کنید، بعد از باز کردن برنامه در گوشی، روی Menu تاچ کنید. سپس WhatsApp Web را انتخاب کنید تا لیست اتصال های اکانت خود را ببینید. حال فقط کافیست تا روی Log Out From All Computer ضربه بزنید تا تمام دستگاه ها از حساب شما خارج شوند و عملیات لاگ اوت واتس اپ از راه دور کامل شود.

خروج از راه دور از حساب های WhatsApp

برای یادگیری نحوه حذف اکانت واتس اپ پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۳ روش حذف کامل و دیلیت اکانت واتساپ در اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز روش خارج شدن از حساب کاربری شبکه های اجتماعی مختلف را از راه دور به شما آموزش دادیم. منتظر ارسال نظرات، پیشنهادات و تجربیات شما در قسمت دیدگاه این پست و اشتراک گذاری با ما هستیم.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

Account lockout for Invalid windows logins
چگونه بعد از چند لوگین ناموفق،اکانت ویندوز را به طور موقت قفل کنیم

نظرات

  • azizi says:

    با تشکر فراوان اگر لطف کنید رهنمایی بفرمایید در گوشی من هیچ گزینه (log out from all computer) نمی آید بلکی مستقیم به سکن کود میرود و کود را هم سکن نمی کند نمی دانم چه کار کنم؟

  • نرگس says:

    خیلی خوب ولی اگ مرحله ب مرحله هم تصویر بذارین یا فیلم بگیریم عالی ترم میشه

  • Ali says:

    سلام در مورد سرویس برداشتن قفل جیمیل (frp lock) از راه دور بصورت انلاین هم اگه اطلاعات یا اموزشی هست ممنون میشم توضیح بدید.