برنامه و ویجت ساعت فارسی و انگلیسی اندروید

معرفی ۱۲ برنامه و ویجت ساعت فارسی و انگلیسی اندروید

ویجت های ساعت جزء ویجت های محبوب اندروید هستند که در صفحه اصلی گوشی شما قرار می گیرند و به شما کمک می کند تا نسبت به ساعتی که در نوار وضعیت قرار دارد ساعت را راحت تر بخوانید. برخی از ویجت های ساعت با اطلاعات هواشناسی ترکیب شده اند تا سطح عملکرد بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. گزینه های خوبی برای نصب ویجت های ساعت وجود دارند اما برخی از آنها قدیمی هستند و به خوبی کار نمی کنند. ما در این پست بهترین ویجت های ساعت هوشمند آنالوگ و دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

دانلود بهترین ویجت ساعت هوشمند آنالوگ و دیجیتال برای اندروید

Best Android Digital and Analog Clock Widgets for Your Home Screen

کوچک بودن ساعتی که در نوار وضعیت گوشی وجود دارد باعث می شود که ما نتوانیم ساعت را سریع و یا به درستی بخوانیم. اگر در بیرون از خانه که نور وجود دارد به گوشی خود نگاه کنیم شاید نتوانیم ساعت به این کوچکی را بخوانیم یا موقعی که از خواب بیدار می شویم و می خواهیم بدانیم ساعت چند است و چشممان باز نمی شود به ساعت نگاه کنیم و دوست داریم کسی به ما اعلام ساعت کند. در تمام این سناریوها شما می توانید برنامه با قابلیت ویجت ساعت را در گوشی اندروید خود نصب کنید، ساعتی که این ویجت ها به شما نمایش می دهد دارای اندازه بزرگتری هستند و راحت تر خوانده می شوند. در ادامه ما شما را با ۱۲ برنامه ویجت ساعت فارسی و انگلیسی آشنا خواهیم کرد.

دانلود بهترین ویجت ساعت هوشمند آنالوگ و دیجیتال برای اندروید

Chronus یک ساعت کامل برای صفحه گوشی اندروید شما

Chronus یک برنامه ویجت فوق العاده است که شامل اطلاعات آب و هوا، ساعت، تقویم، جیمیل، تماس های ازدست رفته، پیام های متنی و سایر موارد است. شما می توانید برنامه ویجت Chronus را از گوگل پلی دانلود کنید و به سادگی نوار ابزارها را انتخاب کنید تا بسیاری از گزینه های موجود را سفارشی سازی کنید. این برنامه روی تمام دستگاه هایی که دارای اندروید ۴/۲ به بالا هستند اجرا می شود.

Chronus یک ساعت برای صفحه گوشی اندروید شما

دانلود نرم افزار ساعت دیجیتال Circle Clock برای اندروید

Circle Clock یک برنامه ویجات ساده اما کاربردی است. Circle Clock زمان و تاریخ را در صفحه اصلی شما نمایش می دهد. این ویجت ساعت قابل تنظیم است و شما می توانید رنگ ها، فونت ها را سفارشی کنید. اگر می خواهید باتری کمتری تخلیه شود می توانید Circle Clock را غیرفعال کنید. Circle Clock روی صفحه اصلی شما یک دایره ایجاد می کند که در آن زمان به صورت دیجیتال نمایش داده شده است.

دانلود نرم افزار ساعت دیجیتال Circle Clock برای اندروید

نصب ساعت Clock Widget روی گوشی

Clock Widget یکی دیگر از برنامه های ویجت ساعت ساده است که زمان را روی صفحه نمایش اصلی شما نمایش می دهد. این ساعت قابل سفارشی است و اندازه آن قابل تغییر است. این برنامه شامل یک ساعت ۱۲ یا ۲۴ ساعته است که از فونت ها، رنگ ها، شفافیت، مقیاس و حتی موقعیت پشتیبانی می کند. این ویجت برای افرادی که به دنبال یک ساعت ساده هستند بسیار مناسب است.

نصب ساعت Clock Widget روی گوشی

برنامه ساعت Digital Clock Widget Xperia

ویجت Digital Clock Widget Xperia بسیار شبیه به ویجت ساعت Xperia سونی است. خوشبختانه این ویجت در اکثر دستگاه ها کار می کند و دارای اندازه های مختلف ۲×۱, ۴×۲, ۴×۱ و ۲×۲ است و همه این اندازه ها قابل تغییر است. علاوه بر این شما می توانید اندازه، فونت، رنگ، فرمت تاریخ و زمان، شفافیت و غیره را تنظیم کنید. برخی از قابلیت های اضافه مانند اطلاعات هواشناسی نیز در این برنامه وجود دارد.

برنامه ساعت Digital Clock Widget Xperia

ویجت ساعت آنالوگ اندروید KWGT

KWGT و KLWP دو برنامه سفارشی هاردکور است که KWGT ویجت های سفارشی می سازد و KLWP تصاویر پس زمینه لایو سفارشی ایجاد می کند. هر دو می توانند روی صفحه نمایش شما ساعت قرار دهند. بهتر است KWGT را اول امتحان کنید. شما می توانید ویجت های سفارشی خود را با هر اطلاعاتی که دوست دارید و در هر قالبی که می خواهید ایجاد کنید. این برنامه همچنین شامل اطلاعات هواشناسی است. KLWP یک ویجت نیست با این حال شما می توانید تصاویر بک گراند ساعت را ایجاد کنید. هر دو برنامه دارای نسخه های پولی و رایگان هستند.

ویجت ساعت اندروید KWGT

OEM ساعتی بزرگ برای اندروید

ویجت ساعت OEM یکی از برنامه هایی است که می توانید در گوشی اندروید خود نصب کنید. در اکثر موارد ویجت ها شامل ساعت و اطلاعات هواشناسی است. برخی از تولید کنندگان مانند سامسونگ اطلاعات مربوط به هواشناسی خود را از منایعی مانند AccuWeather تهیه می کنند.

OEM ساعتی بزرگ برای اندروید

از ۱۱ تا از دقیق ترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی اندروید استفاده کنید.

نصب برنامه ساعت هوشمند HTC

HTC دارای یکی از ویجت های ساعت است که شما می توانید آن را در برنامه Sense Flip Clock & Weather پیدا کنید، ساعت دارای سه اندازه ۴×۱, ۴×۲ و ۵×۲ است. این ویجت همچنین دارای گزینه های سفارشی و اطلاعات هواشناسی است و کاملا بدون تبلیغات است.

نصب برنامه ساعت هوشمند HTC

Clock دانلود ساعت آنالوگ برای اندروید

Clock یک ویجت ساعت آنالوگ قابل تنظیم است که می تواند به عنوان ویجت یا واپلیپر زنده استفاده کنید. برای اضافه کردن ویجت ساعت فضای خالی را تپ و نگه دارید، Apps and widgets را انتخاب کنید، روی Widgets در بالای صفحه تپ کنید بعد ویجت Analog Clock را تپ و نگه دارید. ویجت را به نقطه ای از صفحه اصلی خود بکشید.

Clock دانلود ساعت آنالوگ برای اندروید

علاوه بر ویجت ساعت شما می توانید از ۱۰ تا از زیباترین و بهترین تقویم فارسی شمسی و انگلیسی اندروید استفاده کنید.

دانلود ساعت آنالوگ زیبا برای اندروید

با نصب برنامه Analog Clock Widget از شخصی سازی صفحه نمایش گوشی خود با این ویجت ساعت آنالوگ زیبا و کاربردی لذت ببرید. برای انتخاب یکی از ۵ طرح ساعت روی ویجت ضربه بزنید. ویجت دارای اندازه های ۲×۲ و ۳×۳ هستند، برنامه رایگان و بدون تبلیغات است، ساده و زیبا است.

دانلود ساعت آنالوگ زیبا برای اندروید

ساعت سخنگوی Square Analog Clock-7 برای اندروید

Square Analog Clock-7 ویجت یا بک گراند لایو است که به شما ساعت های دایره ای و مربعی را برای نمایش ماه، روز و هفته ارائه می دهد. از امکانات این برنامه می توان به سخنگو بودن، نمایش شارژ باتری، نمایش تاریخ، رنگ پس زمینه، تم مشکی و غیره پشتیبانی می کند.

ساعت سخنگوی Square Analog Clock-7 برای اندروید

برای مدیریت کارهای روزانه خود از ۱۲ برنامه اندرویدی که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

ساعت فارسی اندروید هنگام

ویجت ساعت هنگام یکی از برنامه های فارسی است که شما می توانید از آن در گوشی اندروید خود استفاده کنید. این برنامه ساده و زیبا ساعت را به وقت محلی، میلادی، شمسی (ایرانی) و هجری قمری نمایش می دهد و دارای اطلاعات هواشناسی، ماه نما، نمایش اختلاف ساعت و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد.

ساعت فارسی اندروید هنگام

دانلود ساعت هشدار اندروید فارسی

اگر دوست دارید با تکان دادن گوشی ساعت به شما اعلام شود شما می توانید از ویجت ساعت هوشمند گویا (ساعت سخنگو) را در گوشی اندروید خود نصب کنید. این ساعت در بازه های زمانی خاصی که شما تعریف کرده اید ساعت را به شما اعلام می کند (با ۴ گوینده مختلف). شتاب سنج، تشخیص نزدیک شدن دست نیز برای اعلام ساعت پشتیبانی می شود.

دانلود ساعت هشدار اندروید فارسی

در آخر از شمما دعوت می کنیم با ۱۰ مورد از بهترین و زیباترین برنامه های جایگزین شماره گیر اندروید آشنا شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در بخش اول انزل وب اپلیکیشن ساعت دیجیتال، در بخش دوم ویجت کاربردی ساعت دیجیتال اندروید و در بخش آخر ساعت هشدار اندروید را به شما معرفی کردیم، مسلما این برنامه ها تنها برنامه های ویجت ساعت نیستند. چنانچه شما برنامه اندروید دیگری می شناسید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید
۱۳ روش تست شده حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید (تخصصی و سریع)
بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید
آموزش ۴ روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید

نظرات