بهترین برنامه پیاده روی و دویدن اندروید

معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه پیاده روی ، دویدن و ورزش اندروید

همانطور که اطلاع دارید ورزش نقش بسیار مهمی در بهتر شدن کیفیت زندگی ما دارد. دو و پیاده روی از ساده ترین تمرینات ورزشی هستند که به تجهیزات خاصی نیاز ندارند و شما تقریبا در هر جایی که باشید می توانید آنها را انجام دهید. دستگاه های همراه شما وسیله ای بسیار مناسب برای محاسبه مسافت دو یا پیاده روی، فرکانس، فاصله و غیره است و حتی می تواند ضربان قلب شما را محاسبه کند. امروز در انزل وب قصد داریم بهترین نرم افزارهای پیاده روی و دو اندروید را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

دانلود بهترین نرم افزار اندروید برای دو ، ورزش و پیاده روی

۱۲ Best Running Apps for Android

در اغلب موارد وقتی که در مورد سلامتی صحبت می کنیم در گوشه ای از ذهنمان ورزش کردن نقش می بندد. برای اینکه جسمی سالم و آماده داشته باشید باید تحرک بیشتری داشته باشید. داشتن تحرک نه تنها باعث سوزاندن کالری می شود بلکه باعث ترشح هورمون هایی در بدن می شود که شادی آور است و انسان همیشه احساس سرزندگی و شادابی دارد. یکی از ورزش هایی که شما حتی در منزل هم می توانید انجام دهید دو است که می توانید به صورت دو در جا آن را تمرین کنید. اگر دوست دارید تمرینات ورزشی خود را با گوشی اندروید خود ردیابی کنید کافی است بهترین نرم افزار های محاسبه مسافت پیاده روی و دو که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد استفاده کنید.

دانلود بهترین نرم افزار اندروید برای دویدن ، ورزش و پیاده روی

برای استفاده از نسخه کامل برنامه های معرفی شده آنها از سایت و مراجع دانلود فارسی بر روی گوشی خود نصب کنید.

اپلیکیشن دویدن Couch to 5K

Couch to 5K by RunDouble C25K یکی از بهترین برنامه پیاده روی و دو برای مبتدیان است. این برنامه میزان دویدن شما را اندازه گیری می کند و سعی می کند این مدت زمانی را بیشتر و بیشتر کند. برخی از قابلیت های این برنامه شامل نمودارهای گرافیکی برای سنجش مسافت و فاصله است و از موسیقی های مورد علاقه شما برای لیست پخش استفاده می کند و مهمتر از همه روی ضربان قلب نظارت دارد. شما می توانید از تمرینات و مربیان مجازی موجود در برنامه استفاده کنید و رکورد جدیدی کسب کنید و آن را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. Couch to 5K دارای دو نسخه رایگان و پولی (۳.۲۰) دلار است.

اپلیکیشن دویدن Couch to 5K

دانلود بهترین نرم افزار پیاده روی اندروید – Endomondo

Endomondo یکی از محبوبترین برنامه های دو است که دارای متریک هایی مختلفی از جمله اندازه گیری تناسب اندام، ضربان قلب، تجزیه و تحلیل بهترین برنامه اندازه گیری است. شما علاوه بر دویدن می توانید از این برنامه برای دوچرخه سواری، پیاده روی و هر گونه فعالیت مبتنی بر فاصله استفاده کنید. شما می توانید تمرینات این برنامه را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به اشتراک بگذارید و با کاربران و دوستان دیگر خود به رقابت بپردازید. با Endomondo می توانید با استفاده از مربی های مجازی که دارید کالری های زیادی را بسوزانید. Endomondo دارای دو نسخه رایگان و پولی است که برای آن باید ۲۹.۹۹ دلار در سال پرداخت کنید.

دانلود بهترین نرم افزار پیاده روی اندروید - Endomondo

نرم افزار محاسبه مسافت پیاده روی Google Fit

برای ردیابی فعالیت بدنی خود در دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری نرم افزار محاسبه مسافت پیاده روی و دو Google Fit را دانلود کنید. اگر شما گجتی پوشیدنی دارید می توانید آن را به برنامه متصل کنید و اطلاعات را در برنامه ثبت کنید، شما می توانید مسافت، زمان و میزان تناسب اندام خود را با این برنامه کاملا رایگان اندازه گیری کنید.

نرم افزار محاسبه مسافت پیاده روی Google Fit

Nike+ Run Club- برنامه کیلومتر شمار برای دویدن

یکی دیگر از برنامه های رایگانی که می توانید از آن برای تناسب اندام و ورزش خود استفاده کنید برنامه Nike+ Run Club است که می تواند زمان و مسافت، کالری های سوزانده شده، سرعت و … را در حین دویدن اندازه گیری کند. ممکن است این برنامه مانند برنامه های دیگر این لیست عالی نباشد اما  کاملا رایگان است.

Nike+ Run Club- کیلومتر شمار برای دویدن

Map My Run بهترین نرم افزار دویدن

Map My Run یکی از محبوبترین اپلیکیشن های دویدن است که تجزیه و تحلیل بهتری را ارائه می دهد و دارای نسخه رایگان عالی برای دونده های مبتندی و نیمه حرفه ای است اما برای استفاده از نسخه تمام حرفه ای آن شما باید برنامه را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در سال خریداری کنید.

Map My Run بهترین نرم افزار دویدن

نرم افزار پیاده روی Runkeeper برای اندروید

Runkeeper یکی از برنامه هایی است که برای ورزش به خوبی کار می کند و دارای قابلیت هایی همچون رژیم های آموزشی، ابزارهای ردیابی، گزارشاتی پیشرفت، پشتیبانی از گجت های پوشیدنی است. توصیه ما این است که از نسخه رایگان برنامه استفاده کنید چونکه ۹.۹۹ دلار در ماه یا ۳۹.۹۹ در سال برای خرید این برنامه لازم است که ارزش ندارد و به جای آن از برنامه های دیگر این لیست استفاده کنید.

نرم افزار پیاده روی Runkeeper برای اندروید

با ۹ مورد از بهترین برنامه بدنسازی اندروید ، مربی بدنسازی خود شوید!

Running Distance Tracker + بهترین نرم افزار ورزشی اندروید

شاید اولین چیزی که در برنامه Running Distance Tracker + کمی توجه شما را به خود جلب کند رابط کاربری خوب این اپلیکیشن است. در این برنامه شما می توانید میزان کالری سوزانده شده، ردیابی مسافت و زمان، آمارها، بازخوردهای صوتی و غیره را داشته باشید. برنامه کاملا رایگان است اما باید برنامه های ورزشی مختلف را خریداری کنید.

Running Distance Tracker + بهترین نرم افزار ورزشی اندروید

نرم افزار محاسبه مسافت پیاده روی Runtastic

Runtastic یک برنامه کاملا پولی (۱۴.۹۰ دلار برای ۳ ماه، ۱۹.۹۰ دلار در ۶ ماه و ۳۵.۹۰ دلار در سال) است که ویژگی های زیادی را در خود جای داده است و شامل ردیابی تناسب اندام، ردیابی لایو، مربیان صوتی و غیره است.

نرم افزار محاسبه مسافت پیاده روی Runtastic

Zombies, Run یکی از بهترین نرم افزار سلامتی اندروید

Zombies, Run یک برنامه منحصر به فرد برای دویدن است که با گفتن داستان های انگیزشی به شما انگیزه می دهد، هر چقدر دویدن یا پیاده روی شما طولانی تر شود داستان های بیشتری برای شما بازگو می شود. برای دریافت تمام داستان ها و برخی از ویژپی ها شما باید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید. برنامه Zombies, Run در واقع یک برنامه سرگرم کننده است و زمانی که شما صدای زامبی ها را در پشت سرتان می شنوید سرعت دویدن خود را بیشتر می کنید. قیمت نسخه پولی این برنامه ۲.۹۹ دلار در ماه یا ۲۴.۹۹ دلار در سال است.

Zombies, Run - بهترین نرم افزار سلامتی اندروید

از ۲۲ تا از بهترین برنامه های مناسب استفاده در ماشین اندروید استفاده کنید.

Wearable – بهترین نرم افزار ورزش در خانه

Wearable یک برنامه فوق العاده خوب است که می تواند آمارهای ساده مانند ضربان قلب، مسافت، کالری سوزانده شده و غیره را در اختیار شما قرار دهد و می تواند اطلاعات را از گجت های پوشیدنی دریافت کند. Wearable کاملا رایگان است و شاید با نصب آن نیازی به دانلود برنامه دیگری نداشته باشید.

Wearable - بهترین نرم افزار ورزش در خانه

برنامه محاسبه مسافت پیاده روی Sporttractive

Sporttractive تنها به دودیدن خلاصه نمی شود و می تواند از سایر فعالیت های تناسب اندام دیگر مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره را پشتیبانی کند. Sporttractive کاملا کاربردی بوده و یک دسته از آمارهای تحلیلی را ارائه می دهد و شما می توانید تمام اطلاعات جزئی را در مورد مسیری که پیموده اید را دریافت کنید. تبلیغات در این برنامه وجود ندارد و می توانید برنامه را سفارشی کنید و زمان، سرعت، مسافت، تغییرات ارتفاع و غیره را دریافت کنید.

نرم افزار محاسبه مسافت پیاده روی Sporttractive

نرم افزار ورزش Sports Tracker

Sports Tracker از برنامه هایی است که روی تناسب اندام تمرکز کرده است که دویدن هم یکی از آنهاست. طراحی این برنامه بسیار ساده و البته قابل توجه است و از تم های تاریک در آن استفاده شده است. این برنامه هم مانند برنامه های دیگر تمرینات شما را ردیابی می کند و آنها را تجزیه و تحلیل می کند و میزان کالری های سوزانده شده را ردیابی می کند. بازخورد صوتی در این برنامه از قابلیت دیپر برنامه Sports Tracker است.

نرم افزار ورزش Sports Tracker

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۱۵ تا از بهترین برنامه های تخصصی پزشکی فارسی و انگلیسی اندروید استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

برنامه هایی که امروز در انزل وب به شما معرفی کردیم خارجی و انگلیسی زبان بودند شما چه نرم افزار پیاده روی و دویدن فارسی را سراغ دارید؟ و از کدام یک از برنامه های بالا تا بحال استفاده کرده اید؟ تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل باز نشدن برنامه در اندروید (تست شده)
راهنما کامل حل مشکل باز نشدن برنامه در اندروید (تست شده)
آموزش 9 ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (اکثر برندها)
آموزش ۹ ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (برندهای متفاوت)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
ارگ زدن با اندروید : ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی

نظرات

×