اپلیکیشنهای همراه بانک 🏦 میتوانند کار افراد را برای دریافت خدمات بانکی و امور مالی سادهتر کنند.
یکی از سرویسهایی که در سالهای اخیر بانک تجارت به همین منظور منتشر کرده است، همراه بانک تجارت است. بر اساس گزارش کاربران، این برنامه علی رقم ارائه قابلیتهای متنوع، گاهی اوقات دچار خطاهای مختلفی میشود. به همین دلیل در این مطلب از انزل وب به آموزش حل مشکل همراه بانک تجارت و همچنین دلایل بروز مشکل و قطعی آن میپردازیم.
مشکل همراه بانک تجارت چیست
Fixing Tejarat Mobile App Issues
به طور کلی در صورت مشکل همراه بانک تجارت میتوانید از روشهایی مثل بررسی اتصال به اینترنت، قطع و خاموش کردن وی پی ان، تماس با پشتیبانی از طریق شماره تلفن ۱۵۵۴ یا مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت استفاده کنید. علاوه بر آن انجام تنظیماتی در تلفن همراه مثل خاموش کردن حالت Power saving، تنظیم تاریخ و ساعت، خالی کردن فضای ذخیره سازی و همچنین ریستارت کردن تلفن همراه میتواند راهکار موثری برای حل مشکل همراه بانک تجارت باشد. در ادامه به طور کاملتر به تمامی این موارد و همچنین سوالات و مشکلات رایج کاربران میپردازیم.
۱- اتصال به اینترنت را بررسی کنید
یکی از موارد تاثیرگذار در زمان استفاده از اپلیکیشنها و وبسایتهای مختلف، داشتن اتصال پایدار به اینترنت به منظور اتصال به سرورهای آن است. در این زمینه در صورتی که از تلفن همراه استفاده میکنید، بهتر است آن را یکبار روی حالت پرواز قرار دهید . پس از چند لحظه خاموش کنید. با انجام اینکار تنظیمات اینترنت و همچنین شبکه مجددا راه اندازی خواهد شد و میتوانید مجددا عملکرد برنامه را امتحان نمایید.
علاوه بر آن قرارگیری در محدوده آنتن دهی اینترنت نیز میتواند به شما کمک کند تا سرعت بیشتری را در اتصال تجربه نمایید. یکی دیگر از اقدامات موثری که میتوانید انجام دهید، تغییر حالت اتصال است. به طور مثال در صورتی که در حال حاضر از اینترنت همراه موبایل استفاده میکنید، میتوانید اتصال به وای فای یا برعکس اینکار را امتحان کنید. استفاده از نوع دیگری از اتصال در بسیاری از مواقع میتواند مشکل ایجاد شده اینترنت را برطرف نماید.
۲- VPN را خاموش کنید
بر اساس تجربه بسیاری از کاربران برخی از وبسایتها یا اپلیکیشنهای ایرانی عملکرد خوبی را در زمان روشن بودن VPN از خودشان نشان نمیدهند. به همین خاطر بهتر است در هنگام استفاده از سرویسهای بانکی، از IP و آدرس ایران استفاده نمایید تا بتوانید به شکل بهتری به سرورهای این برنامهها متصل شوید.
۳- از نسخه وب (PWA) همراه بانک تجارت استفاده کنید
استفاده از نسخه وب همراه بانک تجارت، یکی از راهکارهای جایگزینی است که در صورت خراب شدن اپلیکیشن یا ناسازگاری آن با تلفن همراهتان میتوانید از آن استفاده کنید. کاربران همچنین میتوانند نسخه وب اپلیکیشن را بر روی تلفنهای همراه اندرویدی و آیفون از طریق مرورگر نصب کنند.
برای اینکار در گوشیهایی با سیستم عامل اندروید، ابتدا صفحه همراه بانک تجارت را باز کنید و سپس روی سه نقطه بالای مرورگر بزنید. حالا از بین گزینههای موجود Install، Install App یا Add to home screen را بسته به نوع مرورگر انتخاب کنید و روی دکمه Add بزنید تا آیکون برنامه روی صفحه قرار بگیرد.
برای انجام اینکار در گوشیهای آیفون، مرورگر سافاری را باز کنید و وارد نسخه وب همراه بانک تجارت شوید. حالا روی گزینه اشتراک گذاری (با آیکون مربع با فلش به سمت بالا) بزنید و Add to home screen را انتخاب نمایید. حالا روی دکمه Add بزنید.
اگر هنگام استفاده از وب اپلیکیشن همراه بانک تجارت صفحه سفید شد، ممکن است نسخه جدید به طور خودکار بروزرسانی نشده باشد. برای رفع اینموضوع، میانبر قدیمی را از صفحه اصلی حذف و آن را مجددا طبق روش گفته شده نصب نمایید.
۴- حل مشکل همراه بانک تجارت با بروزرسانی برنامه
یکی دیگر از روشهایی که از طریق آن میتوان مشکلات ایجاد شده در زمینه استفاده از برنامه همره بانک را برطرف کرد، بروزرسانی همراه بانک تجارت است. برخی اوقات ممکن است برنامه با مشکلاتی مثل باگها اجرایی مواجه شود. یکی از دلایل بروز این مشکل میتواند قدیمی شدن برنامه یا اضافه شدن قابلیتهای جدیدتر به آن باشد. به همین برخی اوقات نصب نسخه جدید میتواند بسیار موثر باشد.
برای نصب جدیدترین نسخه همراه بانک تجارت برای اندروید، میتوانید از سرویسهایی مثل بازار، مایکت یا لینک مستقیم سایت بانک تجارت استفاده کنید. در صورتی که نسخه سیستم عامل اندروید تلفن همراهتان پایینتر از ۴.۴ است، بهتر است نسخه متناسب با سیستم عاملهای قدیمی بانک تجارت را دانلود نمایید.
برای نصب برنامه بانک تجارت در آیفون نیز میتوانید از برنامههای ایرانی مثل سیب ایرانی، اناردونی، سیبچه، سیب اپ و… دانلود و نصب کنید.
۵- حذف اطلاعات کش اپلیکیشن
همانطور که در مطلب حل مشکل همراه بانک صادرات نیز اشاره کردیم، برخی مواقع ممکن است مشکلات ایجاد شده در رابطه با یک اپلیکیشن، مربوط به انباشته شده اطلاعات کش یا معیوب شدن آنها باشد. به همین دلیل حذف اطلاعات کش برنامهها برای تلفنها همراه اندرویدی میتواند راهکار موثری باشد. با انجام اینکار اطلاعات موقت ثبت شده پاک خواهد شد اما این به معنای حذف اطلاعات و دادههای مهم شما از برنامه نخواهد بود.
برای این منظور در سیستم عامل اندروید، به بخش تنظیمات و سپس برنامهها (Apps) بروید. حالا برنامه بانک تجارت را پیدا کنید و وارد قسمت فضای ذخیره سازی یا Storage شوید. در این بخش میتوانید گزینه مربوط به حذف دادههای کش یا Clear Cache را ببینید و روی آن بزنید.
۶- برنامه را حذف و مجددا نصب کنید
در صورتی که بروزرسانی یا حذف دادهها کش برنامه نتوانست مشکلات ایجاد شده برای نرم افزار را برطرف کند، بهتر است یکبار برنامه را به طور کامل حذف کرده و مجددا از طریق منابع توصیه شده در صفحه دانلود بانک تجارت، نصب نمایید. البته یکی از نکاتی که باید در زمان بروزرسانی یا نصب دوباره برنامه به خاطر داشته باشید، نصب برنامه بدون باگ است. گاهی برنامههای منتشر شده جدید، دارای باگ و مشکلاتی هستند که خدمات رسانی به افراد را دچار مشکل میکند به همین دلیل بهتر است ابتدا نظرات نسخه جدید کاربران را مطالعه کنید.
۷- حل مشکل همراه بانک تجارت با دادن مجوزهای لازم
در صورتی که امکان دریافت نوتیفیکیشنهای برنامه، دسترسی به دوربین یا لوکیشن در برنامه را ندارید، لازم است مجوزهای برنامه بانک تجارت را بررسی کرده و آنها را مطابق با نیازتان تغییر دهید. برای انجام اینکار در گوشیهای اندروید وارد مسیر Settings> apps شوید و برنامه بانک تجارت را پیدا کنید. حالا در قسمت مجوزها یا Permission میتوانید دسترسیهای مجاز (Allowed) و غیر مجاز (Not Allowed) را مشاهده کنید. در این قسمت برای تغییر دادن هر یک، روی آنها بزنید و تنظیمات را روی Allow only while using the app قرار دهید.
برای رفع مشکل همراه بانک تجارت در آیفون و تنظیم مجوزهای آن نیز وارد Settings و سپس قسمت Privacy & Security شوید. در اینجا لازم است مطمئن شوید که برنامه بانک تجارت مجوز ارسال نوتیفیکیشن، استفاده از اینترنت و … را دارد.
۸- با پشتیبانی بانک تجارت ارتباط بگیرید
اگر نمیدانید مشکل همراه بانک تجارت چیه یا نیاز به کمک یا مشاوره تخصصی دارید، میتوانید به صورت تلفنی یا از طریق روشهای تماس با پشتیبانی بانک تجارت ارتباط برقرار نمایید. یکی از راههای ارتباطی با این بانک، تماس با مرکز ارتباط مشتران از طریق شماره تلفن ۱۵۵۴ است. علاوه بر آن اگر مشکلی جدیتر یا مسائلی مثل مشکل در تراکنشها ایجاد شد، میتوانید به سادگی به نزدیکترین شعب بانک تجارت در شهرتان مراجعه نمایید و مسئله را بررسی نمایید. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از برنامه و روش فعالسازی آن میتوانید ویدیوهای آموزشی استفاده از همراه بانک تجارت را ببینید.
۹- احتمال قطعی سرورهای بانکی را درنظر بگیرید
گاهی اوقات ممکن است مشکل همراه بانک تجارت امروز، به دلیل اختلال موقتی سرورهای اپلیکیشن یا خود بانک باشد. این مورد عموما ممکن است به دلیل اختلالات زیر ساختی سرور یا بروزرسانیهای آن ایجاد شود. در این صورت میتوانید در زمان دیگر مجددا استفاده از برنامه و امکانات مختلف آن را امتحان کنید. در صورتی که احساس میکنید مشکل ایجاد شده تنها مربوط به اپلیکیشن بانک تجارت است، میتوانید استفاده از نسخه وب آن را امتحان کنید.
برخی از ساعات و روزهای ماه نیز ممکن است سرورهای بانک تجارت ترافیک بیشتری داشته باشد. به طور معمول روزهای ابتدایی ماه و ساعات بین ۸ تا ۱۲ ظهر ازجمله مواقعی است که درخواستهای بانکی بیشتر خواهد بود.
۱۰- از حساب کاربریتان خارج و مجددا وارد آن شوید
برخی مواقع ممکن است لازم باشد برای رفع مشکلات ایجاد شده در زمینه عملکرد حساب کاربری، یکبار از آن خارج شده و مجددا به اکانتتان وارد شوید. این روش میتواند بسیاری از مشکلات ایجاد شده در رابطه با استفاده از برنامه را برطرف کند. برای اینکار معمولا پس از ورود به برنامه میتوانید به بخش جزئیات حساب کاربری و تنظیمات بروید و گزینه خروج را انتخاب نمایید. سپس لازم است تا با وارد کردن مشخصاتی مثل نام کاربری- شماره ملی و همچنین رمز ورود به حسابتان وارد شوید.
۱۱- تلفن همراه را ریستارت کنید
در صورتی که مشکلات ایجاد شده در زمان استفاده از برنامه مربوط به تلفن همراه باشد، راه اندازی مجدد گوشی و ریستارت کردن آن میتواند راهکار مناسبی برای حل مشکل همراه بانک تجارت باشد. با اینکار تمامی کش تلفن همراه خالی خواهد شد و برخی از اتصالات آن همچون اتصال به اینترنت و شبکه نیز مجددا انجام میشود. روش ریستارت کردن تلفن میتواند بر اساس نوع و مدل آن متفاوت باشد. اما بطور کلی برای اینکار دکمه پاور را برای چند لحظه نگه دارید و سپس روی گزینه Restart بزنید.
۱۲- اطلاعات را به درستی وارد نمایید
در بسیاری از اوقات ممکن است بروز خطا در تراکنشها یا ورود به حساب کاربری، به دلیل وارد کردن اطلاعات نادرست یا انجام مراحل به صورت اشتباه باشد. برای رفع این خطا لازم است از درست بودن اطلاعاتتان مطمئن شوید و همچنین روند انجام مراحل را به خوبی بررسی کنید. در صورتی که روش انجام یک کار در برنامه را نمیدانید، بهتر است از یک فرد آگاه سوال کنید یا آموزشهای مرتبط با نحوه استفاده از برنامه را ببینید.
۱۳- تنظیمات Power Saver را در تلفن همراه خاموش کنید
حالت Power Saver در سیستم عامل اندروید و Low Power Mode در آیفون به تنظیماتی گفته میشود که تلفن همراه برای صرفه جویی در مصرف باتری، فعالیت برنامهها به صورت پسزمینهای را متوقف میشود. با این وجود ممکن است در عملکرد برخی از برنامهها اختلالاتی ایجاد شود. به همین خاطر توصیه میشود برای استفاده حداکثری از قابلیتهای تلفن همراه، این گزینه را خاموش نمایید.
برای غیر فعال کردن Power Saver در سیستم عامل اندروید، میتوانید از پنل تنظیمات سریع استفاده کنید و یا به مسیر Settings>Battery and device care> Battery بروید. در گوشیهای آیفون نیز برای خاموش کردن Low Power Mode، وارد بخش settings> Battery شوید.
۱۴-حل مشکل همراه بانک تجارت با آپدیت سیستم عامل گوشی
از دیگر مواردی که میتواند به اجرای بهتر برنامههای مختلف کمک کند، بروزرسانی سیستم عامل تلفن همراه است. انجام اینکار در بسیاری از مواقع میتواند مشکلات ایجاد شده در زمینه اجرای اپلیکیشنهای مختلف و باگهای آن را برطرف کند. انجام اینکار به خصوص در زمان قدیمی شدن سیستم عامل و عدم پشتیبانی آن از برنامههای جدید میتواند موثر باشد. نحوه آپدیت سیستم عامل در هر تلفن همراه ممکن است کمی متفاوت باشد. اما به طور کلی میتوانید به مراجعه به تنظیمات و بخش Software updates آخرین نسخه موجود را مشاهده و آن را دریافت نمایید.
۱۵- تاریخ و ساعت گوشی را تنظیم کنید
رفع مشکل ساعت همراه بانک تجارت، یکی از راهکارهای موثر برای استفاده بهتر از آن است. در بسیاری از مواقع بروز نبودن تاریخ و ساعت دستگاه میتواند عاملی برای خطای برنامهها و ناسازگاری آنها با اطلاعات سرور باشد. به همین دلیل درست کردن این موارد میتواند به افراد برای ارسال و دریافت دادههای بانکی به سرور کمک کند. بررسی این موارد را میتوانید از طریق بخش تنظیمات تلفن همراهتان انجام دهید.
در گوشیهای اندرویدی لازم است به قسمت General management و سپس Date and Time بروید. در اینجا با فعالسازی Automatic date and time و Automatic time zone میتوانید تاریخ و ساعت دستگاه را به درستی تنظیم نمایید.
۱۶- حل مشکل همراه بانک تجارت با بررسی مسدودی حساب
در صورتی که حساب بانکی به درستی کار نمیکند، امکان استفاده از برخی قابلیتهای حساب را ندارید یا نمیتوانید به آن وارد شوید، لازم است از سالم بودن حساب بانکیتان مطمئن شوید. برخی اوقات ممکن است حسابهای بانکی به دلیل نقص در اطلاعات، عدم پیروی از قوانین، ورود رمز یا اطلاعات نادرست یا سایر مشکلات بانکی مسدود شوند. در این صورت لازم است افراد با مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت و ارائه مدارک لازم، مشکل ایجاد شده را برطرف نمایند.
۱۷- برنامه را به صورت اجباری متوقف کنید
از دیگر راهکارهایی که میتوانید برای حل مشکلات برنامه مثل هنگ کردن موبایل بانک از آن استفاده کنید، Force Stop یا توقف اجباری برنامه در اندروید است. با این روش تمامی فعالیتهای برنامه متوقف خواهد شد و شما میتوانید با فعالسازی دوباره، از آن استفاده نمایید. برای انجام اینکار لازم است وارد تنظیمات تلفن همراه و بخش برنامهها یا Apps شوید. حالا از پایین صفحه میتوانید روی گزینه بستن اجباری برنامه یا Force Stop بزنید.
۱۸- حل مشکل همراه بانک تجارت با ریست کردن شبکه
برخی اوقات ممکن است عملکرد ناقص برنامهها به دلیل به هم خوردن تنظیمات اینترنت و شبکه در تلفن همراه باشد. در این صورت ریست کردن تنظیمات شبکه و راه اندازی دوباره آن میتواند به شما برای اتصال بهتر به اینترنت موثر باشد. اگر قصد ریست کردن تنظیمات شبکه در آیفون را داشته باشید، لازم است به بخش Settings و سپس General بروید. در اینجا میتوانید وارد بخش Reset شوید و Reset Network Settings را انتخاب نمایید.
به منظور ریست تنظیمات شبکه اندروید نیز میتوانید در تنظیمات گوشی به بخش General management بروید و پس از انتخاب گزینه Reset، روی Reset network settings بزنید و آن را تایید کنید.
۱۹- فضای ذخیره سازی گوشی را سبک کنید
از دیگر مواردی که میتواند در عدم نصب برنامه در تلفن همراه یا عملکرد ناقص آن تاثیرگذار باشد، پر بودن بیش از حد فضای ذخیره سازی گوشی است. این مورد در بسیاری از مواقع باعث اختلال در عملکرد برنامهها میشود. به همین خاطر بهتر است با بستن سایر برنامههای باز و همچنین حذف اطلاعات و برنامههای غیر ضروری در تلفن همراه، به عملکرد بهتر رم و فضای ذخیره سازی گوشی کمک کنید.
۲۰- استفاده از یک دستگاه دیگر را امتحان کنید
در نهایت اگر مشکل ایجاد شده در زمینه اجرای برنامه در تلفن همراه حل نشد، میتوانید استفاده از یک دستگاه دیگر برای این منظور را امتحان کنید. برخی اوقات ممکن است کلات ایجاد شده در یک تلفن همراه عامل بروز مشکل برای اجرای برنامهها باشد. به خصوص اگر از گوشیهای آیفون استفاده میکنید بهتر است اجرای برنامههای داخلی مثل اپلیکیشنهای بانکی را از طریق یک گوشی اندرویدی نیز امتحان کنید.
حل مشکلات رایج همراه بانک تجارت
علاوه بر تمامی موارد و راهکارهای گفته شده در بخش بالا، برخی اوقات ممکن است کاربران با مشکلات تخصصیتری مواجه شوند. در این حال برای هر یک از خطاهای ایجاد شده، باید از روش بخصوصی استفاده کرد. در این بخش به حل مشکل همراه بانک تجارت با راهکارهای متناسب اشاره میکنیم.
رفع مشکل عدم نصب و اجرای برنامه
برخی مواقع ممکن است کاربران امکان نصب و دانلود برنامه را پیدا نکنند. در این صورت اگر از منابع جدید یا مرورگر استفاده میکنید، لازم است مجوز نصب برنامه از آن طریق را تایید و آن را به عنوان برنامهای امن معرفی کنید. علاوه بر آن برای نصب برنامه بهتر است از منابع معرفی شده در صفحه دانلود وبسایت بانک تجارت استفاده نمایید. در ادامه لازم است به نکات دیگری مثل داشتن فضای کافی در گوشی برای نصب برنامه را نیز بررسی کنید.
حل مشکل همراه بانک تجارت در زمینه رمز عبور
در صورتی که موفق به ورود به حساب کاربری با استفاده از رمز عبور فعلی نشدید یا آن را فراموش کردهاید، میتوانید برای بازیابی آن اقدام کنید. اما در صورتی که موفق به انجام مراحل بازیابی رمز عبور نشدید، میتوانید با مراجعه به شعب بانکی و همچنین ارائه مدارک لازم هویتی فرم درخواست رمز را تکمیل کنید. شما همچنین میتوانید از طریق سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت و انتخاب گزینه فراموشی رمز همراه بانک، یک رمز جدید دریافت نمایید.
حل مسدود شدن حساب کاربری
همانطور که در مطلب حل مشکل همراه بانک مسکن نیز اشاره کردیم، مسدود شدن حسابهای بانکی افراد ازجمله دلایلی است که باعث خطا در برنامه و کار نکردن بسیاری از امکانات آن میشود. این مشکل گاهی میتواند به صورت موقتی ایجاد شده باشد. به همین دلیل معمولا توصیه میشود که ورود به حساب کاربری یا استفاده از آن را در ساعتی دیگر نیز امتحان کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، لازم است با شماره تلفن ۱۵۵۴ برای بررسی دقیقتر موضوع تماس بگیرید یا به صورت حضوری به بانک مراجعه نمایید.
مشکل انتقال وجه یا تراکنش در بانک تجارت
بروز مشکل در تراکنشهای بانکی یکی از مسائل رایجی است که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود. این مشکل میتواند به دلیل عدم امکان برداشت مانده حساب، خطای پذیرنده نا معتبر یا مشکلات شاپرک، ورود اطلاعات نادرست کارت یا رمز دوم و یا اختلالات بانکی ایجاد شود. در این صورت توصیه میشود عملیات بانکی را مجددا در ساعت دیگری امتحان کنید و از انجام درست مراحل انتقال و همچنین مانده حساب مطمئن شوید.
حل مشکل همراه بانک تجارت در دریافت رمز پویا
بسیاری از مواقع ممکن است کاربران با مسئله عدم دریافت رمز پویا مواجه شوند. در این صورت لازم است مطمئن شوید که این قابلیت برای شما فعال شده باشد. در غیر این صورت شاید لازم به پیگیری موضوع از سمت بانک داشته باشید. همچنین برخی اوقات ممکن است شماره تلفن ثبت شده در سیستم بانکی با خط تلفنی که از آن در تلفن همراهتان استفاده میکنید، مطابقت نداشته باشد.
عدم دریافت پیامک تائیدیه و احراز هویت
برخی کاربران نیز ممکن است گاهی با مشکل عدم دریافت پیامک احراز هویت در زمان وارد شدن به برنامه و نوشتن رمز عبور مواجه شوند. در صورت عدم دریافت پیامکهای بانکی لازم است چند مورد را بررسی نمایید. ابتدا از عدم محدودیت پیامکهای بانک در تلفن همراهتان به عنوان اسپم و هرزنامه مطمئن شوید. در صورت امکان شما میتوانید شماره تلفن دیگری را نیز برای دریافت کد وارد نمایید.
سوالات متداول
گاهی ممکن است شماره شبا را اشتباه وارد کرده باشید یا بانک مقصد از انتقال وجه پشتیبانی نکند. بهتر است بررسی کنید که حساب مقصد فعال باشد و بانک موردنظر در شبکه شتاب عضو باشد. برخی اوقات مشکلاتی مانند اختلال سروری، خطای بانکی، تنظیمات امنیتی کارت یا مشکل در اینترنت ممکن است باعث این موضوع شود. بهتر است اتصال خود را بررسی کنید و مجددا تلاش کنید. اگر موفق به باز کردن برنامه بانک تجارت نمیشوید، مشکل در سرورهای بانک، نیاز به بروزرسانی برنامه، پر شدن کش اپلیکیشن، یا مشکل نرمافزاری در گوشی را بررسی کنید. در صورتی برنامه همچنان باز نشد میتوانید از نسخه وب استفاده کنید یا نصب برنامه را بر روی دستگاه دیگری امتحان کنید. مشکلات اینترنت و خطا در سامانه میتواند از اصلی ترین دلایل کار نکرد برخی از قابلیتهای بانک تجارت، مثل خرید شارژ باشد. گاهی ممکن است پیامکهای بانکی روی سیمکارت شما غیرفعال شده باشد، تنظیمات پیامک بانک نیاز به بروزرسانی داشته باشد یا اپلیکیشن دچار خطا شده باشد. به همین دلیل بهتر است از صحت شماره موبایل ثبت شده در بانک اطمینان پیدا کنید. عدم ارائه جزئیات حساب مثل گردشهای مالی میتواند به دلیل محدودیتهای بانکی، اختلال سروری، یا تنظیمات امنیتی کارت باشد. به همین دلیل لازم است اطمینان حاصل کنید که حساب شما فعال است و محدودیت سقف نمایش تراکنش ندارد. دلایل عدم انتقال وجه ممکن شامل موجودی ناکافی، اختلال موقت در سرورهای بانکی، یا مشکل در اتصال اینترنت باشد. برای رفع مشکل بررسی کنید که کارت شما فعال باشد و محدودیتهای بانکی در زمینه انتقال وجه را رعایت کنید.چرا همراه بانک تجارت شبا نمیکنه؟
چرا همراه بانک تجارت پول انتقال نمیده؟
چرا همراه بانک تجارتم باز نمیشه؟
چرا با همراه بانک تجارت نمیشه شارژ گرفت؟
چرا همراه بانک تجارت رمز پویا نمیده؟
چرا همراه بانک تجارت گردش حساب نمیده؟
چرا همراه بانک تجارت کارت به کارت نمیکند؟
جمع بندی
در صورتی که نیاز به حل مشکل همراه بانک تجارت داشتید، ابتدا از اتصال به اینترنت مطمئن شوید و خاموش بودن VPN را بررسی نمایید. با وجود ادامه مشکل، میتوانید از نسخه تحت وب (PWA) همراه بانک تجارت استفاده کنید یا برنامه را بروزرسانی نمایید. برای برنامه رفع مشکل همراه بانک تجارت، میتوانید آن را یکبار به طور کامل حذف و مجددا نصب نمایید. استفاده از نسخههای پایینتر نیز گاهی میتواند موثر باشد. همچنین تنظیماتی در تلفن همراه مثل بررسی مجوز و دسترسیهای برنامه، تنظیمات تاریخ و ساعت و خاموش کردن حالت Power Saver نیز میتواند موثر باشد.
در صورتی که موفق به رفع مشکل در ورود به همراه بانک تجارت یا سایر مسائل مربوط به حساب نشدید، میتوانید با شماره تلفن ۱۵۵۴ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعب بانک تجارت مراجعه نمایید. با اینکار میتوانید از مواردی مثل عدم مسدود شدن حساب و کامل بودن اطلاعات حساب کاربریتان نیز مطمئن شوید. اگر اجساس کردید مشکل ایجاد شده مربوط به تلفن همراهتان است، بهتر است وارد شدن و استفاده از برنامه را با یک دستگاه دیگر نیز امتحان کنید.
نظرات و پیشنهادات شما؟
آیا شما هم تا به حال با مشکل همراه بانک تجارت مواجه شدهاید؟ تجربه شما در زمینه استفاده از این سرویس چیست؟ اگر شما نیز در این زمینه نظر را راهکار دیگری دارید، لطفا آن را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.