دانلود و آموزش کار با نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ Connectify

دانلود و آموزش کار با نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ Connectify

اگر شما هم بیشتر از یک مودم Wi-Fi دارید و میخواهید اینترنت خود را با کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و.. به اشتراک بگذارید و یک hot spot بی سیم بسازید بهترین راه حل Connectify است. Connectify یک نرم افزار رایگان است که اگر کامپیوتر یا لپ تاپ شما توسط مودم، کارت های سلولی، شبکه های WI-Fi دیگر و… توانایی اتصال به اینترنت را دارد، میتوانید آن را با دستگاه های وایرلس دیگر به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

How to Use Connectify Hotspot

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

قبلا در انزل وب نحوه ساخت هات اسپات (Hotspot) در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را به شما آموزش دادیم، برنامه  Connectify به عنوان یک repeater برای روتر های خانگی یا دستگاه های Wi-Fi فعالی که میتوانند کامپیوتر شما را ببیند و به Connectify hotspot شما متصل شوند عمل میکند و مانند هر Wi-Fi access point از آنها بصورت امن و پسورد گذاری WPA2 Encryption محافظت میکند. این نرم افزار برای ویندوز ۷، ۸، ۱۰ و Android موجود است و شبکه ۳G یا  ۴G موبایل یا تبلت شما را به یک mobile Wi-Fi hotspot تبدیل میکند.

شما با استفاده از برنامه Connectify Hotspot می توانید تمام دستگاه های خود را به اینترنت وصل کنید. استفاده ساده از این برنامه روتر مجازی به شما اجازه می دهد تا اینترنت لپ تاپ خود را با گوشی های هوشمند، تبلت، پلیرهای چند رسانه ای، لپ تاپ ها و حتی دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

این برنامه شامل یک برنامه مسدود کننده تبلیغات جهانی است که مانع از نمایش های آزاردهنده تبلیغات ناخواسته می شود و حتی می تواند تبلیغات درون برنامه ای را در دستگاه های اپل، آی پد و دستگاه های تلفن همراه اندروید مسدود کند. آموزش حذف تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت را مطالعه بفرمایید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

برنامه Connectify Hotspot ترافیک وارده از کامپیوتر شما و حتی دستگاه های متصل دیگر ماند کامپیوترها، کنسول های بازی، گوشی های هوشمند یا تلویزیون های هوشمند را بررسی و تحت نظر قرار می دهد، به این ترتیب شما می توانید تمام دستگاه های خود را بدون نگرانی در مورد محدودیت های موجود به اینترنت وصل کنید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

برنامه Connectify Hotspot ده زبانه است و علاوه براین شما می توانید در نام هات اسپات خود از کاراکترهای یونیکد و اموجی ها استفاده کنید. با ۵ سرویس آنلاین جالب برای استفاده کاربردی از اموجی ها آشنا شوید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

Connectify Hotspot تنها یک برنامه رپیتر وای فای است که برای ویندوز استفاده می شود. تمام برنامه های شما تنها در شبکه اصلی کار خواهند کرد.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

با استفاده از Connectify Hotspot شما می توانید هزینه های اتصال به اینترنت خود را کاهش دهید. از ۱۰ روش کاهش مصرف اینترنت و هزینه شارژ در گوشی های اندروید استفاده کنید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

برنامه Connectify Hotspot به شما اجازه می دهد تا اتصال اینترنت خود را برای تمام دستگاه های آنلاین به اشتراک بگذارید و به هر کجایی که هستند از وای فای یا اترنت سیمی استفاده کنید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

کنسول های بازی و تمام دستگاه های دیگر شما در شبکه اصلی نمایش داده می شوند و با استفاده از این برنامه می توانید پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و کنسول های دیگر خود را به شبکه خانگی تان وصل کنید.

اشتراک گذاری اینترنت به صورت وایرلس با Connectify

آموزش کار با Connectify Hotspot

بعد از اینکه برنامه Connectify Hotspot را دانلود و نصب کردید چند تنظیم ساده لازم است که باید انجام دهید. در رابط کاربری برنامه به سربرگ Settings بروید و مطمئن شوید که Connectify به عنوان یک هات اسپات وایرلس ظاهر شده است. روی دکمه Wi-Fi Hotspot کلیک کنید.

آموزش کار با Connectify Hotspot

در منوی کرکره ای Internet to Share آداپتور مورد نظر خود را انتخاب کنید. این آداپتور باید یک کانکشن اتصال به اینترنت باشد. شما می توانید هر نوع کانکشن اینترنت را به اشتراک بگذارید . وای فای، اترنت سیمی یا حتی دانگل های ۴G/LTE و … همه قایل اشتراک گذاری هستند. اگر شما در اینجا گزینه Automatic را اتخاب کنید، Connectify کانکشن اینترنت را بدون در نظر گرفتن آداپتور در اختیاز لپ تاپ یا کامپیوتر شما قرار می دهد.

آموزش کار با Connectify Hotspot

برای هات اسپات خود نام و پسورد تعریف کنید. این نام هات اسپات نام شبکه ای است که دستگاه های دیگر مشاهده خواهند کرد و شما باید این هات اسپات را با استفاده از رمز عبور اختصاصی رمزگذاری کنید. شما می توانید از اموجی ها و کاراکترهای یونیکد هم استفاده کنید.

آموزش کار با Connectify Hotspot

مطمئن شوید که گزینه Ad blocker را انتخاب کرده اید. با این کار تبلیغات آزار دهنده مسدود خواهد شد و شما می توانید در پهنای باند، پول، زمان، عمر باتری خود صرفه جویی کنید. با ۱۳ روش مسدود کردن و جلوگیری از باز شدن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر آشنا شوید. دوباره تمام پیکربندی ها را چک کنید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی تنظیم شده است. حالا روی دکمه Start Hotspot کلیک کنید تا کانکشن اینترنت شما به اشتراک گذاشته شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ Connectify را به شما معرفی و آموزش دهیم، اگر در زمینه آموزش کار با Connectify  نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 8 روش فعال سازی و غیر فعال کردن اینترنت 5G در اندروید و آیفون
آموزش ۸ روش فعال سازی و غیر فعال کردن اینترنت ۵G در اندروید و آیفون
فناوری 5G چیست و چقدر سریع است؟
راهنما: فناوری ۵G چیست و چقدر سریع است؟
فناوری LTE چیست؟ آشنایی با تفاوت میان شبکه 3G، 4G، 4.5G و LTE
فناوری LTE چیست؟ آشنایی با تفاوت میان شبکه ۳G، ۴G، ۴.۵G و LTE
فعال سازی اینترنت پرسرعت 3G ، 4G و 4.5G سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و رایتل
آموزش فعال سازی اینترنت پرسرعت ۳G ، ۴G و ۴.۵G سیم کارت ایرانسل

نظرات

  • احسان says:

    سلام من میخوام بدونم میشه اینترنت adsl سیمی رو در کامپیوتری که وای فای نداره به گوشی وصل کرد؟ از طریق کابل گوشی میشه به اینترنت کامپیوتر رسید؟

  • milad says:

    سلام
    لپ تابم وایرلیسش از کار افتاده و تعمیر نمیشه و برای ارتباط به اینترنت حتما باید با کابل به کامپیوتر وصل شوم که در بعضی از مکانها غیر ممکن می باشد
    حالا سوال بنده این است برای قرار دادن گوشی نوکیا به عنوان رابط اتصال به اینترنت چه گونه باید کار کنم؟
    لازم به ذکر است که من با سیم کارتم نمیخواهم به اینترنت وصل شوم بلکه ما شاتل اینترنت پر سرعت داریم فقط می خواستم بدانم لپ تابم چه جوری با موبایلم میشه وایرلیسی به اینترت وصل کرد؟
    ممنون از سایت خوبتان

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      مطمئن نیستم این روش کار کنه یا نه اما پیشنهاد میکنم ابتدا از طریق وایرلس گوشی خودتون رو به اینترنت متصل کنید بعد از طریق کابل و برنامه nokia pc suite به اینترنت متصل شید،بنده در اینجا توضیحاتی دادم که شاید به دردتون بخوره.اگر اینکار عملی نشد اعلام کنید تا یه راه حل دیگه ی پیدا کنم
      موفق باشید

      • حسین says:

        سلام وقتتون بخیر
        در برنامه connectify در قسمت internet to share وقتی گزینه automatic انتخاب میشود، ارتباط برقرار نمیشود ولی اگر گزینه other یا گزینه ای دیگر را انتخاب کنیم به انترنت وصل میشود و هات اسپات میشود. آیا این کار باعث اتصال مستقیم خط تلفن به اینترنت و موجب هزینه سنگین نمیشود؟ ممنون میشم جواب بدهید.

  • الهه says:

    سلام خسته نباشین سایت خوبی دارین خست بناشین،من به اطلاعات و نحوه ی اتصلا به انترنت از طریق لپ تاب خیلی احتیاج دارم خیلی خوشحال میشم اگه برام بفرستینشون
    بازم بهتون خسته نباشید میگم.
    ممنون.