تحت یک فرمت خاص نام و تگ چندین آهنگ را براحتی ویرایش کنید

در صورتی که شما دارای یک آرشیو موزیک باشید و  قصد دارید که به صورتی دستی به تک تک فایل های موزیک آرشیو خود کاور (عکس کوچکی که در هنگام اجرا آهنگ نمایش داده میشود) و تگ (اطلاعاتی درمورد فایل مانند نام خواننده،نام آلبوم و یا حتی در مواقع تبلیغاتی نام وبسایت و.. میباشد که در هنگام اجرا آهنگ نمایش داده میشوند) اضافه کنید و یا اینکه نام فایل ها را تحت یک فرمت خاص (مانند:نام ترک-نام آلبوم ) ویرایش کنید، به دلیل تعداد زیاد فایل و گزینه ها نیاز به داشتن صبر و وقت زیادی برای اینکار هستید.

انزل وب

در ادامه نرم افزار بسیار قدرتمندی را به شما معرفی میکنیم که میتوانید از طریق آن با انتخاب یک پوشه تگ،کاور،نام تمامی فایل های صوتی موجود در آن را تحت یک فرمت دلخواه ایجاد و ویرایش کنید،و یا اینکه از فایل های موجود یک لیست با فرمت های html،cvs،txt و.. ایجاد کنید.

Tagscanner یک نرم افزار رایگان و بسیار قدرتمند برای ویرایش و ایجاد تگ های ID3،تغییر نام فایل و ایجاد لیست از فایل ها میباشد که کاربر میتوانید براحتی با اضافه کردن یک پوشه عملیات دلخواه خود بر روی تمامی فایل های صوتی موجود در آن اعمال کند.

انزل وب

پس از نصب و اجرا Tagscanner،پنجره اصلی و رابط کاربری نرم افزار نمایش داده میشود.این پنجره دارای ۴ تب اصلی Music Renamer،Tag Editor،Tag Processor و List Maker میباشد که به ترتیب آنها برای ایجاد تگ،ویرایش تگ،تغییر نام و ایجاد لیست از فایل های موزیک استفاده میشوند.

انزل وب

علاوه بر تب های فوق،قسمت میانی نرم افزار دارای به دو پنل تقسیم میشود که در سمت چپ فایل های اضافه شده به همراه نام آهنگ،آلبوم و.. نمایش داده میشوند و در سمت راست توسط تب های Setting،Results و.. تنظیمات و نتیجه کار نمایش داده میشود.همچنین میتوانید توسط دکمه های نوار بالایی نرم افزار نیز از دیگر تنظیمات مانند امکان جستجو فایل ها،مرتب سازی و.. نیز استفاده کنید.

انزل وب

در قسمت پایینی نرم افزار میتوانید پوشه مورد نظر خود را که حاوی فایل های صوتی میباشد را انتخاب کنید و توسط دکمه های Rename،Save و Export (متناسب با تب انتخاب شده) تغییرات را بر روی فایل ها اعمال کنید.

انزل وب

به طور کلی با اضافه کردن فایل ها و انتخاب هر تب در قسمت Setting گزینه های متعددی برای اضافه کردن و ویرایش مشخصات و ویژگی های دلخواه شما به فایل ها نمایش داده میشود،مثلا با انتخاب تب Music Renamer میتوانید فرمت کلی تغییر نام فایل ها را مشخص کنید.

انزل وب

و یا با انتخاب تب Tag Editor نام آلبوم و خواننده،سال تولید،کاور و.. آهنگ ها را یکجا تغییر دهید.

انزل وب

با کلیک بر روی آیکن چرخدنده میتوانید تنظیمات کلی نرم افزار مشاهده کنید که این تنظیمات مربوط به بخش تگ ها،تغییر نام و اسکریپ مخصوص نرم افزار و.. میباشد.

انزل وب

این نرم افزار را رایگان از اینجا برای ویندوزهای XP،Vista،۷ و ۸ دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات