بهترین برنامه های قفل گذاشتن روی برنامه اندروید

۱۰ روش پیشرفته رمز و قفل گذاری روی گالری ، تنظیمات و برنامه های اندروید

گوشی ها ابزارهایی کاملا خصوصی هستند که معمولا در آنها پیامها،عکسها و سایر اطلاعات شخصی خود را ذحیره میکنیم.اطلاعاتی مثل برنامه های بانکی،اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی و.. برای اندروید روش های زیادی وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها انواع پسوردهای عددی،استفاده از اثر انگشت برای قفل گذاری و یا راه های دیگر را امتحان کنید. در ادامه می خواهیم با هم ۱۰ اپلیکیشن برتر در زمینه قفل گذاری روی گوشی های اندرویدی را مرور کنیم.

۱۰ روش حرفه ای قفل و رمز گذاشتن روی برنامه ، گالری و دیگر بخش های اندروید

۱۰ Best App Lockers for Android You Can Use

در انزل وب مخفی کردن فایلها در ماشین حساب اندروید،مخفی کردن برنامه ها از صفحه اصلی و مخفی کردن فایل و پوشه در اندروید بدون نیاز به برنامه خاصی را آموزش دادیم. برنامه های قفل گذاری زیادی در گوگل استور وجود دارند اما امروز میخواهیم ۱۰ اپلیکیشن برتر و پیشرفته در این زمینه را به شما معرفی کنیم.اکثر این برنامه ها از اثر انگشت استقاده می کنند و هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارند که با آشنا شدن با هر کدام می توانید اپلیکیشن مناسب خود را انتخاب کنید.

AppLock ، برنامه قفل گذاری حرفه ای برای اندروید

یکی از معروفترین برنامه های قفل گذاری موجود در گوگل استور،AppLock است که بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است.با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه های مختلف مثل وای فای،بلوتوث،اینترنت گوشی و غیره را قفل کنید.حتی می توانید تماس های ورودی را قفل کنید و یا پروفایلهای قفل گذاری مختلف را تعریف کنید.یکی از گزینه های موجود در این برنامه،فعال شدن قفل در زمان و یا مکان خاص است، همچنین پیغامی مانند “the app hasstopped” که پیغامی متداول در اندروید است را نمایش دهد تا قفل بودن برنامه ها مشخص نشود.

برنامه AppLock

می توان اپلیکیشن ها را مخفی کرد،مانع نصب برنامه ها شد و برای قفل مجدد برنامه زمان تعیین کرد.این اپلیکیشن حالتی برای ذخیره باتری دارد بنابراین در صورت استفاده از آن نیازی به نگرانی درباره عمر شارژ باتری ندارید.در حقیقت AppLock ابزاری قدرتمند با ویژگی های بسیار است که پبشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

Privacy Knight ، رمز گذاری برنامه های اندروید با پترن ، عدد و اثر انگشت

Privacy Knight که طراحی گروه علی بابا است،اپلیکیشنی رایگان است که با استفاده از آن می توانید به روشهای مختلف اپلیکیشن های گوشی را قفل کنید.روشهایی مثل الگو (پترن)،رمز عددی،اثر انگشت و یا استفاده از تصویر صورت.هم چنین قادرخواهید بود تماسهای وروردی،حذف برنامه ها،مخفی کردن نوتیفیکیشنهای برنامه هایی مثل واتس اپ را نیز قفل کنید. یک ویژگی جالب این اپلیکیشن، عکس گرفتن از کسانی است که پسورد اشتباه را وارد کرده اند، است!

برنامه Privacy Knight

برنامه app lock برای پسورد گذاشتن روی گالری و برنامه های اندروید

احتمالا اسم نورتون آنتی ویروس مشهور به گوش شما خورده است.این شرکت یک برنامه ساده برای قفل گذاشتن روی اندروید ارائه کرده است،که می تواند گزینه خوبی برای استفاده رایگان باشد.با استفاده از Norton App Lock میتوان برنامه ها را با الگو،رمز عددی و یا اثر انگشت قفل کرد.از گزینه های موجود دیگر این برنامه، جلوگیری از حذف برنامه ها،تنطیم کردن ایمیل برای ریکاوری،عکس گرفتن از کسانی که سه بار رمز را اشتباه وارد کرده اند، می توان اشاره کرد.

برنامه Norton App Lock

رمز گذاری روی برنامه های اندروید توسط Hexlock

یکی از اپلیکیشنهای جدید که دارای اینترفیسی جذاب برای کاربران است،برنامه Hexlock است که با آن میتوان برنامه ها را با روشهای مختلف قفل کرد. برای موقعیت های مختلف مثل کار،خانه میتوانید پروفایلهای مختلفی تنطیم کنید و براساس شبکه وای فایی که به آن وصل می شوید این پروفایلها تغییر کنند.این اپلیکیشن تصویر و موقعیت مکانی افرادی که برای باز کردن قفل تلاش کرده اند را ذخیره میکند. اگرچه این اپلیکیشن رایگان است اما برای از بین بردن تبلیغات موچود در این برنامه نیاز به پرداخت ۱.۳۰$ خواهید داشت.

برنامه قفل گذاری Hexlock

برنامه قفل حرفه ای اندروید با اثر انگشت و رمز توسط App Locker:Fingerprint & Pin

یکی دیگر از اپلیکیشنهای قفل،App Locker است که به خاطر اینترفیس قدیمی که دارد زیاد محبوب نیست اما دارای ویژگی های منحصر به فردی مثل توانایی تنطیم و شخصی سازی قفلها برای هر اپلیکیشن است.با ایت ویژگی می توانید به عنوان مثال قفل یک برنامه را اثر انگشت و دیگری را رمز عددی بگذارید.این برنامه رایگان است اما برای حذف تبلیغات و نسخه پرو آن نیاز است که هزینه ای را پرداخت کنید.

یرنامه App Locker:Fingerprint & Pin

برنامه قفل پیشرفته و حرفه ای اندروید Keepsafe

Keepsafe یکی از ساده ترین برنامه های موجود در لیست ما است که همانند سایر برنامه ها قفل الگو،اثر انگشت و رمز عددی را داراست و میتوان برای قفل مجدد برنامه زمان تعیین کرد.میتوانید اپلیکیشن را برای چندین ساعت غیر فعال کنید.

برنامه Keepsafe

برنامه قفل پیشرفته اندروید با اثر انگشت FingerSecurity

قطعا FingerSecurity یکی از بهترینها در لیست امروز است که میتوان از گزینه های امنیتی آن برای دیده نشدن برنامه ها و اطلاعات آنها استفاده کرد.سایر ویژگی های این اپلیکیشن میتوان به تعیین زمان برای قفل مجدد برنامه،جلوگیری از حذف برنامه ها و استفاده از قفل اثر انگشت اشاره کرد.

برنامه FingerSecurity

نسخه رایگان این اپلیکیشن دارای مدت زمان محدود است و در نسخه پولی آن می توانید پس زمینه صفحه قفل شده را تغییر دهید،موقعیت های مکانی ایمن را اضفه کنید و از سایر ویژگی های این اپلیکیشن استفاده کنید.

AppLock – Fingerprint ، قفل گذاشتن روی برنامه اندروید توسط حسگر اثر انگشت

یکی از محبوبترین برنامه های قفل گذاری،AppLock – Fingerprint است که با استفاده از آن میتوان روی برنامه های مختلف قفلهای متفاوت گذاشت و پروفایلهای قفل گذاری مختلف را تنظیم کرد و یا در زمان خاص و یا اتصال به شبکه وای فای خاص برنامه را فعال کرد.هم چنین میتوانید تنطیمات سیستم،صفحه اصلی، چرخش صفحه را قفل کرد.

برنامه AppLock – Fingerprint

یکی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن،امکان قفل کردن با فرستادن پیام و گرفتن عکس برای تلاش غیر مجاز برای باز کردن قفل است.

برنامه پسورد گذاری روی گالری ، اس ام اس  ، تماس و برنامه های اندروید MaxLock

MaxLock برنامه ای جذاب برای گوشی های روت شده اندروید است که براساس فریم ورک Xposed کار میکند و لازم است که این فریم ورک روی دستگاه شما نصب باشد.این برنامه رایگان روشهای مختلف قفل گذاری دارد.ویژگی های دیگر MaxLock شامل ذخیره فایلی از تلاشها برای باز کردن قفل،بازیابی و یا بکاپ گیری از برنامه های قفل شده است.

برنامه MaxLock

رمز گذاری روی برنامه های اندروید با CM

Cheetah Mobile طراح برنامه رایگان CM با استفاده از توصیه های کاربران از دوباره کاری در اپلیکیشن خود پرهیز کردند و این برنامه از اثر انگشت برای قفل کردن استفاده میکند.میتوانید تنظیماتی مثل وای فای و بلوتوث،برنامه ها را با آن قفل کنید و در صورت ۳ بار تلاش ناموفق از فرد عکس گرفته می شود. میتوانید با انتخاب خود از میان عکسهای موجود روی دستگاهتان،برای پس زمینه قفل عکسی انتخاب کنید.

برنامه CM

نظر و پیشنهاد شما؟

اکنون که با روش های قفل گذازی و رمز گذاشتن روی برنامه ای اندروید توسط پین ، حسگر اثر انگشت ، پترن و.. بیشتر آشنا شدید میتوانید از آنها استفاده کنید و نطرات خودتان را درباره این اپلیکیشن ها را با ما درمیان بگذارید. همچنین اگر برنامه ی دیگری میشناسید که در لیست ما وجود نداشت آنرا به ما معرفی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید
۱۳ روش تست شده حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید (تخصصی و سریع)
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش 3 روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش ۳ روش انتقال برنامه گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر
آموزش نصب و اجرای ویندوز 11 در اندروید
آموزش نصب و اجرای ویندوز ۱۱ در اندروید توسط لانچر

نظرات

  • فائزه says:

    سلام قسمت پیام ها در گوشی سامسونگ یه بخشی پبام های قفل شده داره چه جوری اونو فعال کنم