دیدن جدیدترین تریلر فیلم های خارجی و ایرانی

۷ تا از بهترین سایت های دیدن جدیدترین تریلر فیلم های خارجی و ایرانی

اگر به دنبال بهترین سایت ها برای دیدن جدیدترین تریلرهای فیلم هستید جای درستی آمدید. وب سایت هایی که امروز در انزل وب خدمت شما معرفی خواهیم کرد به شما اجازه می دهند تا به صورت رایگان تریلر فیلم های مختلف را تماشا و دانلود کنید. اگر از دوست داران سینما و فیلم های روز دنیا هستید شما می توانید با تماشای این تریلرها اطلاعات بسیار خوب و جالبی بدست آورید.

سایت تماشا آنلاین و دانلود تریلر فیلم خارجی به صورت رایگان

The Best Websites for Viewing Movie Trailers

تریلر فیلم چیست؟ در گذشته ها برای اینکه فیلمی را برای تماشا تبلیغ کنند قطعه هایی از فیلم را به ادامه فیلم در حال پخش اضافه می کردند تا بینندگان را متمایل به دیدن فیلم های بعدی کنند و به همین خاطر اسم تریلر که به معنای یدک کش است برای این فیلم ها انتخاب شد. برای اینکه میزان تاثیرگذاری تریلرها بیشتر شود این صحنه های فیلم از بخش انتهایی به بخش ابتدایی فیلم در حال پخش نقل مکان پیدا کرد ولی نام آن همچنان تریلر باقی ماند.

سایت تماشا آنلاین و دانلود تریلر فیلم خارجی

این روزها از تریلر برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند و افراد بسیار زیادی به فیلم های تریلر علاقه پیدا کرده اند و تریلرها به یک اثر هنری تبدیل شده اند. اگر شما هم به تریلر فیلم های جدید خارجی و ایرانی علاقمند هستید می توانید در سایت هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد تریلرهای فیلم های جدید را برای خود پیدا کنید.

تریلر فیلم جدید و قدیمی مورد علاقه خود را در سایت Traileraddict بیابید!

سایت Traileraddict میزبان تریلرهای فیلم هایی که در آینده منتشر می شود و همچنین تریلر فیلم هایی که به تازگی پخش شده و حتی تریلرهای قدیمی است. بنر بالای صفحه به شما اجازه می دهد تا متوجه شوید که هترین تریلرهای فیلم کدام ها هستند و شما می توانید با کلیک روی لینک Trailers لیست زمانی تریلرها را ببینید و با کلیک روی لینک Categories تریلرهای را به صورت دسته بندی شده مشاهده کنید.

شما همچنین می توانید با استفاده از کلمات کلیدی تریلرهای فیلم های جدید و قدیمی را جستجو کنید. شما می توانید اطلاعات مربوط به بازیگران و فیلم را بخوانید و برخی از صحنه های فیلم را به صورت تصویری مشاهده کنید.

تریلر فیلم جدید و قدیمی مورد علاقه خود را در سایت Traileraddict بیابید!

مشاهده تریلر فیلم خارجی جدید در Apple Trailers

بسیاری از افراد نمی دانند که اپل در وب سایت خود تریلرهای فیلم را میزبانی می کند. در صفحه Apple Trailers شما می توانید تریلرهای آینده و تازه منتشر شده را پیدا کنید. اگر شما تریلر فیلم بیشتری می خواهید از نام فیلم، بازیگران و حتی کارگردان می توانید برای جستجو استفاده کنید. با کلیک روی لینک تریلر شما به صفحه اختصاصی تریلر که در آن تمام تریلرها لیست شده اند هدایت خواهید شد.

شما می توانید روی هر کدام که می خواهید کلیک کنید تا تریلر شروع به پخش کند. پلیر موجود گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد و شما فقط می توانید صفحه را به حالت تمام صفحه تغییر دهید و کیفیت را دستکاری کنید. Apple Trailers مکان بسیار خوبی برای پیدا کردن سریع تریلر فیلم های جدید و نستا جدید ( ۴ سال گذشته) است اما شما برای فیلم های قدیمی تریلرهای بسیار کمی را پیدا خواهید کرد.

مشاهده تریلر فیلم خارجی جدید در Apple Trailers

یوتیوب سایت دانلود تریلر فیلم

YouTube یکی از مشهورترین وب سایت های ویدیویی در جهان است و یک جای فوق العاده برای تماشای تریلر فیلم است. شما می توانید برای دسترسی به تریلرهای بیشتر کلمه “trailer” را جستجو کنید و تریلرهای فیلم های جدید و همچنین قدیمی را پیدا کنید. یوتیوب یکی از مکان های عالی برای پیدا کردن تریلرهای خاص است.

یوتیوب سایت دانلود تریلر فیلم

از بهترین سایت های اخبار و نقد فیلم و سریال خارجی و ایرانی استفاده کنید.

تریلر فیلم های روز در ComingSoon

ComingSoon یک پورتال اطلاعات و اخبار است که یک بخش اختصاصی برای تریلر فیلم دارد. معمولا وب سایت هایی که تریلر دارند هیچ گزارشی از فیلم را منتشر نمی کنند و این تا زمانی است که تریلر منتشر نشده اشد اما Comingsoon تمام اطلاعات شایعه شده و تایید شده را در وب سایت خود جمع آوری و منتشر می کند. به غیر از تریلر فیلم شما می توانید به پوسترهای رسمی، پشت صحنه فیلم، مصاحبه با بازیگران و سایر اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تریلر فیلم های روز در ComingSoon

اگر تریلر فیلمی را می خواهید که نام آن را نمی دانید می توانید از ۴ روش یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی استفاده کنید.

تریلر فیلم های جدید در سایت IMDb

سایت IMDb که متعلق به آمازون است یکی از بزرگترین پایگاه های فیلم در جهان است و آمازون بخشی از وب سایت خود را به تریلر اختصاص داده است و تقریبا به طور مداوم بروزرسانی می شود. برای مشاهده تریلر فیلم نیاز نیست کار خارق العاده ای انجام دهید تنها کافیست روی تریلر کلیک کنید تا پلیر ساده سایت IMDb شروع به پخش فیلم کند.

تریلر فیلم های جدید در سایت IMDb

تریلر فیلم ایرانی، فیلم های روز هالیوود و.. در آپارات و دیدئو

اگر به دنبال تریلر جدید فیلم های ایرانی و خارجی هستید می توانید به سایت آپارات مراجعه کنید. آپارات یکی از مشهورترین سایت های ایرانی است که شما می توانید تریلر فیلم خود را آپلود و تریلر فیلم های دیگران را دانلود کنید. علاوه بر این برای دسترسی مسقیم و بدون محدودیت کاربران ایرانی به تریلرهای یوتیوب و دیگر سایتر اشتراک ویدیو ایرانی میتوانید از سرویس داخلی و تازه تاسیس دیدئو نیز استفاده نمایید، در صورتی که فیلم خاصی مدنظر شماست کافیست برای مشاهده ویدیو تریلر در بخش جستجو نام فیلم ایرانی یا خارجی مدنظر را تایپ و اینتر کنید.

تریلر فیلم ایرانی، فیلم های روز هالیوود و.. در آپارات

اگر به فیلم و مشاهده ویدیو های با کیفیت علاقه مند هستید در آخر از شما دعوت می کنیم از ۷ تا از بهترین سایت های دانلود فیلم کوتاه و بلند استوک ۴k نیز استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما به شما ۶ تا از بهترین و مشهورترین سایت های دانلود تریلر فیلم را به شما معرفی کردیم شما برای دانلود تریلر فیلم های اکشن ، فیلم های روز هالیوود و.. چه سایت هایی را می شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه در اینستاگرام ریلز طولانی بگذاریم؟ (آموزش تصویری مرحله به مرحله)
چگونه در اینستاگرام ریلز طولانی بگذاریم؟ (آموزش تصویری مرحله به مرحله)
آموزش آپلود ویدیو و گذاشتن در آپارات کامپیوتر و گوشی
آموزش آپلود ویدیو و گذاشتن فیلم در آپارات کامپیوتر و گوشی
آموزش تصویری آپلود ویدیو در یوتیوب با کامپیوتر و گوشی
آموزش تصویری آپلود ویدیو در یوتیوب با کامپیوتر و گوشی
آموزش 8 روش حل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام
۸ روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر ویدیو بعد از آپلود در اینستاگرام

نظرات