رفع ارور We Detected an Unusual Login Attempt اینستاگرام

علت و ۳ روش رفع ارور We Detected an Unusual Login Attempt اینستاگرام

همه ارورها و خطاهایی که در اپلیکیشن ها با آن روبرو می شوید نشان دهنده اشکال فنی آن نیست. بلکه برخی از این ارورها برای محافظت از شما و اطلاعاتتان طراحی شده اند. هر پلتفرم شبکه اجتماعی باید امنیت اطلاعات کاربرانش را از همه لحاظ تضمین کند. اینستاگرام هم به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی از این قاعده مستثنی نیست. ارور we detected an unusual login attempt که در هنگام ورود به اینستاگرام رخ می دهد هم نشانه ای از این است که شما باید بیش از پیش به فکر تامین امنیت حساب کاربری خود در اینستاگرام باشید. در این مطلب انزل وب قصد داریم به روش های حل این خطا بپردازیم.

رفع خطای We detected an unusual login attempt اینستاگرام

 How to fix Instagram Suspicious Login Attempt Error

پیش از این در انزل وب به آموزش ۳ روش رفع ارور Too Many Users Have Been Registered و نیز ۶ روش رفع ارور An Unknown Network Error Has Occurred اینستاگرام پرداخته شده است. اما در این مطلب می خواهیم به آموزش روش های رفع یک خطای متداول دیگر در اینستاگرام بپردازیم. با ما همراه باشید تا ضمن مرور علل بروز مشکل اینستاگرام we detected an unusual login attempt به روش های حل آن نیز بپردازیم.

علت بروز ارور اینستاگرام We detected an unusual login attempt

این خطا معمولا به شکل زیر ظاهر می شود.

مشکل اینستاگرام we detected an unusual login attempt

در ادامه به بررسی دلایل وقوع این ارور به همراه روش حل مشکل ورود به اینستاگرام در هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

تلاش های مشکوک جهت ورورد به اکانت اینستاگرام شما

همانطور که در متن پیام این ارور آمده است از مکانی که در نقشه مشخص شده، سعی به ورود به این اکانت شده است. این کار می تواند یا توسط یک هکر انجام شده باشد یا توسط نرم افزارهایی که بطور همزمان هزاران اکانت اینستاگرام را جهت شکستن پسورد آن ها مورد حمله قرار می دهند. منتهی برخی اوقات اینستاگرام فعالیت های خود شما را اهم شتباها در رده فعالیت های مشکوک قرار داده است. در اینگونه موارد از دو روش زیر می توانید به حل این مشکل بپردازید:

اگر شما بودید: اگر شما سعی به ورود به اکانت خود از طریق دستگاهی دیگر یا حتی از مکانی دیگر نموده باشید ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد غریبه و مظنون تشخیص داده و اکانت را موقتا به حالت غیرفعال در آورد. همان طور که در تصویر بالا می بینید همراه این ارور اطلاعاتی در مورد زمان و مکان شخصی که قصد ورود به اکانت را داشته آمده است. اگر با استفاده از این اطلاعات متوجه شدید که اینستاگرام در واقع خود شما را به عنوان یک مظنون شناسایی کرده کافی است دکمه It Was Me را لمس کنید. سپس اپلیکیشن را بسته و دوباره وارد آن شوید. حالا با وارد کردن نام و رمز عبور خود می توانید وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید. البته گاهی اوقات لازم است تا چند ساعت یا حتی یک روز اقدام به ورود به حساب کاربری خود نکنید تا مشکل به طور کامل حل شود.

اگر شما نبودید: اما اگر شخص مظنون خود شما نباشید باید چه کنید؟ در این هنگام باید دکمه آبی رنگ This Wasn’t Me را لمس کنید. با این کار در واقع از اینستاگرام می خواهید که اکانت شما را همچنان در مقابل نفوذ این شخص یا برنامه ناشناس ایمن نگه دارد. در ادامه صفحه ای باز می شود که در آن از شما خواسته شده جهت افزایش امنیت، پسورد خود را عوض کنید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام

توصیه می کنیم که حتما از یک رمز عبور قوی و ایمن برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید. در این رابطه می توانید مطلب ۱۸ تکنیک کاربردی برای انتخاب پسورد مناسب و قوی را در انزل وب بخوانید. رمز عبور جدید خود را وارد کرده و دکمه Submit را لمس کنید. حالا با نام کاربری و رمز عبور جدید خود وارد اکانت اینستاگرام شوید. اگر به هر دلیلی موفق به ورود به اینستاگرام نشدید حتما مطلب ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت را مطالعه نمایید.

مشکل آدرس IP در هنگام ورود به اینستاگرام

حتی اگر از دستگاه دیگری برای ورود به اینستاگرام استفاده نکرده باشید ممکن است اختلالی در IP باعث ایجاد مشکل برای شما شود. در بسیاری از اوقات در هنگام استفاده از وای فای، آدرس آی پی به طور خودکار تغییر می کند. با وقوع این مشکل شاید قطع و وصل کردن مودم یا اینترنت باعث حل آن شود. اگر باز هم مشکل حل نشد کافی است که کمی صبر داشته باشید. پس از ۴ تا ۵ ساعت احتمالا مشکل خودبخود حل می شود. پس از این مدت زمان دوباره سعی کنید که وارد اکانت شوید.

مشکل اینستاگرام we detected an unusual login attempt

مشکل فنی اینستاگرام

با اینکه احتمال مشکل فنی نرم افزار بزرگ و محبوبی همچون اینستاگرام در بروز چنین خطاهایی کم است ولی باز هم نمی توان آن را نادیده گرفت. به هر حال هر اپلیکیشن و نرم افزاری ممکن است با مشکل روبرو شود. یک راه حل ساده در این مواقع می تواند حذف کردن اینستاگرام و نصب دوباره آن باشد.

علت پاک شدن اکانت اینستاگرام

از آنجا که فایل های کش و داده های مربوط به اپلیکیشن در هنگام حذف آن به طور کامل پاک خواهند شد، این مشکل با نصب مجدد اپلیکیشن معمولا به راحتی حل خواهد شد. البته قبل از حذف اینستاگرام، این را بررسی کنید که آیا بروزرسانی جدیدی برای آن وجود دارد یا خیر.

استفاده از نسخه وب اینستاگرام

مشکل اینستاگرام we detected an unusual login attempt

اینستاگرام از طریق مرورگرهای اینترنتی روی کامپیوترهای شخصی هم قابل دسترسی است. در این نسخه هم علاوه بر تماشای پست ها قادر به آپلود ویدیوها و عکس های مد نظر خود خواهید بود. بنابراین اگر در موبایل خود با این ارور مواجه شدید سعی کنید ورود به اینستاگرام را از طریق نسخه وب این اپلیکیشن امتحان کنید. اگر در اینجا موفق به ورود به حساب خود شدید سعی کنید ابتدا رمز عبور خود را تغییر دهید. سپس با رمز عبور جدید اقدام به ورود به اینستاگرام از طریق موبایل کنید.

استفاده از نرم افزار تغییر آی پی متفاوت جهت حل مشکل ورود به اینستاگرام

اگر از نرم افزارهای تغییر IP در هنگام اتصال به اینترنت استفاده می کنید سعی کنید یک بار بدون آن اقدام به ورود به اینستاگرام کنید. اگر باز هم موفق نشدید این بار با یک نرم افزار تغییر آی پی دیگر این کار را مجددا امتحان کنید.

تا اینجا به دلایل وقوع مشکل ورود به اینستاگرام بر اثر خطای We detected an unusual login attempt و روش های حل آن پرداختیم. اما در ادامه به صورت مختصر به کارهایی اشاره می کنیم که جهت جلوگیری از بروز دوباره این خطا می توانیم به کار ببندیم. با رعایت این نکات احتمالا دیگر با این مشکل روبرو نخواهید شد. مگر اینکه واقعا پای مساله ای امنیتی در میان باشد:

  • مطمئن شوید که از شماره تلفن و آدرس ایمیل صحیح و دقیق برای ورود به اینستاگرام استفاده می کنید.
  • احراز هویت دو مرحله ای را در تنظیمات اینستاگرام فعال کنید.
  • فقط از موبایل خود برای دسترسی به حساب کاربری استفاده کنید.
  • هرگز رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
  • مطمئن شوید که رمزعبورتان شبیه رمز عبوری که در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک استفاده می کنید نباشد.

اگر ویژگی های جدید اینستاگرام را در اپلیکیشن خود مشاهده نمی کنید می توانید مطلب بررسی علت عدم نمایش قابلیت های جدید اینستاگرام را در انزل وب مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سه روش حل مشکل We detected an unusual login attempt در اینستاگرام را آموزش دادیم. اگر راه دیگری را می شناسید، آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • دایی مشد دایی مشد says:

    اکانت ما غیر فعال شده نمی تونم اکانت خودم پیدا بکنم گیچ شدم لطفا راهنمایی ام بکنید

  • عادل نگهدار says:

    سلام خسته نباشید اینستا گرامم خود به خود قط شد دوباره حذف کردم نصب کردم نام کاربری و پسوردو زدم پس از اون یک دایره بالا آورد وه از من درخواست حالات چهره کرد زدم قوبول کرد
    چند دقیقه در حال بارگذاری زد و تا الان صحفه سیاه شد
    دیگه بالا نیومد

صفحات 1 2