طراحی و ساخت فونت آنلاین

آموزش و معرفی ۴ سرویس طراحی و ساخت فونت آنلاین

احتمالا در زمانی که در حال پیدا کردن فونت مناسب برای انجام کار خود هستید، این ایده به ذهن شما می رسد که چرا فونت مورد نیاز خود را خودتان نسازید؟ به همین منظور امروز در انزل وب روش طراحی و ساخت فونت آنلاین را به شما آموزش می دهیم تا به شکلی نسبتا ساده بتوانید فونت مود نیاز و علاقه خود را بسازید.

آموزش ساخت و طراحی فونت انگلیسی آنلاین

How to Create Your Own Font

معمولا در هر سبک و سلیقه ای فونت های مختلف طراحی شده اند که می توانید آن ها را استفاده کنید اما گاهی نمی توانید فونتی که ذهن خود دارید را پیدا کنید. در این موارد، می توانید دست به کار شده و فونت مورد نظر خود را بسازید. ساخت اصولی یک فونت می تواند کاری زمان بر و دشوار باشد اما در ادامه مطلب سرویس های آنلاین برای ساخت فونت را به شما معرفی می کنیم تا این کار را سریعتر و راحت تر انجام دهید. قابل ذکر است که سرویس های معرفی شده برای ساخت فونت انگلیسی کاربرد دارند.

ساخت فونت انگلیسی آنلاین با ابزار Calligraphr

ساخت فونت انگلیسی آنلاین با ابزار calligraphr

یکی از سرویس های طراحی فونت آنلاین که می تواند دست خط شما را به فونت تبدیل کند، Calligraphr  است. روش اصولی ساخت یک فونت ساده نیست اما با کمک این سرویس، راه راحت تری برای ساخت فونت با دست خط خودتان در پیش دارید. در این سایت باید ابتدا قالب که به شما داده می شود را با خط خودتان پر کنید.

ساخت فونت انگلیسی آنلاین با ابزار calligraphr

با اسکن کردن نمونه کاراکتر های خواسته شده، فونت دست خط شما ساخته می شود و می توانید از آن برای تایپوگرافی و.. استفاده کنید. برای شروع پس از ورود به سایت می توانید با گزینه Get Started for Free شروع به فرآیند ساخت فونت کنید. التبه با زدن Quick Test هم می توانید سریع تر بدون نیاز به ثبت نام، اقدام به ایجاد فونت کنید.

پس از ساخت فونت، برای اضافه کردن ان به ورد در کامپیوتر می توانید مطلب آموزش ۲ روش اضافه کردن فونت فارسی و انگلیسی به ورد در مک و ویندوز را مطالعه نمایید.

ساخت فونت آنلاین انگلیسی با Prototypo

ساخت فونت آنلاین انگلیسی با prototypo

سرویس Prototypo دیگر گزینه شما برای ساخت و تغییر فونت آنلاین است. برای شروع به کار پس از ثبت نام در سایت، ابتدا باید یک قالب فونت انتخاب کنید. ۵ قالب کلی برای شما آماده شده است.

ساخت فونت آنلاین انگلیسی با prototypo

سپس با کمک نوار کشویی، عناصر فونت خود را سفارشی کنید. با تغییر عناصر، نتیجه را به صورت آنی خواهید دید.

در مرحله بعدی می توانید هر کاراکتر را به صورت جداگانه برای دریافت نتیجه بهتر تنظیم کرده و تغییر دهید.

ساخت فونت آنلاین انگلیسی با prototypo

در نهایت فونت شما آماده است و می توانید از آن در همه جا استفاده کنید. این فرآیند رایگان است و می توانید حتی آن را با بقیه به اشتراک بگذارید.

سرویس FontStruct برای ساخت فونت خوشنویسی انگلیسی آنلاین

سرویس FontStruct برای ساخت فونت خوشنویسی انگلیسی آنلاین

سایت طراحی فونت آنلاین FontStruct هم رایگان است و با نمایش تبلیغات در سایت تامین می شود. با کمک این سرویس، شما می توانید فونت خود را از صفر و با اشکال هندسی طراحی کنید. با شروع طراحی، در یک صفحه که پیکسل بندی شده است، می توانید با اشکال هندسی مختلفی که برای شما تهیه شده است، اقدام به طراحی کارکتر های فونت خود کنید. در نهایت فونت شما ساخته می شود و می توانید آن را دانلود و استفاده کنید.

سرویس FontStruct برای ساخت فونت خوشنویسی انگلیسی آنلاین

همچنین اگر دنبال راهی برای تغییر فونت گوشی خود هم هستید، مطلب ۶ روش آسان و کاربردی تغییر فونت اندروید بدون روت و روت شده را مطالعه نمایید.

استفاده از سایت YourFonts برای ساخت و طراحی فونت آنلاین

استفاده از سایت YourFonts برای طراحی و ساخت فونت آنلاین

از سرویس YourFonts هم می توانید برای ساخت فونت با دست خط خود و.. استفاده کنید. برای شروع ساخت فونت با دست خط خود ابتدا باید قالب نمونه را دانلود و چاپ کنید. سپس با دست خط خود، خانه ها را تکمیل کنید.
حال نوبت اسکن صفحه و ذحیره آن است که باید در سایت آپلود شود. بعد از آن پیش نمایشی از فونت شما نشان داده می شود که می تواند آن را خرید و استفاده کنید.

در پایان اگر قصد ساخت استیکر متنی با فوت خود را دارید، مطالعه مطلب آموزش ۲ روش ساخت استیکر متن و عکس در فتوشاپ را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های فعال در زمینه ساخت فونت به صورت آنلاین را به شما معرفی کردیم. از کدام سرویس برای و تغییر فوت دلخواه خود استفاده کردید و آیا از نتیحه راضی هستید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت فونت را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ساخت کلمه با حروف فارسی
ساخت کلمه با حروف با سایت ، اپلیکیشن ، ربات تلگرام و هوش مصنوعی
بهترین سرویس های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین رایگان
۱۶ تا از بهترین سرویس های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین رایگان
ساخت و طراحی لیبل و برچسپ آنلاین
۶ تا از بهترین سرویس های ساخت و طراحی لیبل یا برچسب آنلاین
سرویس طراحی و ساخت کارت دعوت آنلاین رایگان
۵ تا از بهترین سرویس های طراحی و ساخت کارت دعوت آنلاین رایگان

نظرات