تبدیل آنلاین فایل به فرمت MP4

۱۱ سرویس برتر تبدیل آنلاین فایل فیلم به فرمت MP4

هنگامی که نام فرمت های ویدیوی به میان می آید، قطعا یکی از محبوب ترین فرمت هایی که به ذهن می رسد، MP4 است. این فرمت به دلیل فشرده سازی مناسب، کیفیت خوب و سازگاری با اکثر دستگاه به این محبوبیت رسیده است. اگر شما فایل ویدیویی با فرمتی دیگر دارید، با مطالعه این مطلب می توانید آن را به راحتی به MP4 تبدیل کنید. امروز در انزل وب سرویس های برتر تبدیل آنلاین فایل فیلم به فرمت MP4 را آموزش می دهیم.

بهترین سایت تبدیل به فایل MP4 آنلاین

Best Online and Free MP4 Converters

اگر قصد تغییر فرمت یک فایل ویدیویی داشته باشید، باید از سرویس های تبدیل کننده ویدیو استفاده کنید که با توجه به محبوبیت MP4، اکثرا از آن پشتیبانی می کنند. امروزه طیف وسیعی از این تبدیل کننده ها به صورت آنلاین کار می کنند و دیگر نیازی هم به دانلود برنامه و.. نیست. اگر قصد استفاده و آشنایی با این سرویس ها را دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. استفاده از از این سرویس ها هم ساده و مشابه است و فقط کافی است تا فایل خود را در سرویس ها آپلود کنید. سپس بعد از انجام تبدیل فرمت آنلاین، فایل خروجی را دانلود کنید.

تبدیل به MP4 آنلاین با Media.io

سرویس Media.io به صورت رایگان و ساده ویدیو های شما را از فرمت های مختلف به MP4 تبدیل می کند. رابط کاربری این سایت ساده است و نیازی به ثبت نام هم ندارد. همچنین از تمام فرمت های محبوب پشتیبانی می کند. قابل ذکر است این سرویس اجازه حد اکثر دو فایل برای تبدیل در یک زمان را می دهد و پس از اتمام فرآیند، می توانید فایل نهایی را دانلود کنید.

تبدیل به MP4 آنلاین با Media.io

در صورتی که قصد کم کردن حجم ویدیو را به صورت بدون افت کیفیت را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش و معرفی بهترین نرم افزار های کم کردن حجم ویدیو بدون افت کیفیت را هم مطالعه نمایید.

تبدیل فرمت فیلم به MP4 توسط Freemake

سایت Freemake از بیش از ۵۰۰ فرمت از جمله MP4, MKV, AVI, MP3, DVD, HD, FLV و.. پشتیبانی می کند. فرآیند تبدیل فرمت آنلاین ویدیو در این سرویس سریع است و کیفیت خروجی هم مناسب می باشد. این سایت ویژگی هایی مانند تبدیل فیلم با زیر نویس و.. هم دارد اما عیب آن، علامتگذاری یا واتر مارک روی خروجی است.

تبدیل کننده ویدیو آنلاین Freemake

سایت FLVTO برای تبدیل تبدیل MKV به MP4 و..

سرویس تبدیل ویدیو به MP4 آنلاین  FLVTO ویژگی های خاصی مانند امکان دانلود و تبدیل از یوتیوب، پشتیبانی روی ویندوز، مک و لینوکس کار تخصصی این سرویس یوتیوب است اما به راحتی یا امکان دانلود و تبدیل ویدیو ها خود از فرمت MP4, MP3, AVI, MP4 HD, and AVI HD format و… را دارید.

سایت FLVTO برای تبدیل تبدیل MKV به MP4 و..

ابزار تبدیل فرمت ویدیو تبدیل AVI به MP4 آنلاین و.. در Any Video Converter Free

ابزار آنلاین Any Video Converter Free هم علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند تبدیل فایل MKV به MP4 و..، از ویرایش ویدیو هم پشتیبانی می کند. پس از تبدیل آنلاین فیلم خود، می توانید آن را شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، ویمو، یوتیوب و.. به اشتراک بگذارید. امکان برش، چرخش و پیوستن و.. در کنار جلوه های ویژه و اضافه کردن واتر مارک هم از جمله سایر ویژگی های این ابزار است.

ابزار تبدیل فرمت ویدیو تبدیل AVI به MP4 آنلاین و.. در Any Video Converter Free

Online Convert برای تبدیل آنلاین WMV ، MOV و.. به فرمت فایل MP4

همانطور که از نام سرویس Online Convert پیدا است، برای تبدیل آنلاین فرمت ویدیو ساخته شده است که شامل تبدیل از سایر فرمت ها به MP4 هم می باشد. ویژگی این سرویس، پشتیبانی از اضافه کردن فایل از فضا های ابری مانند Dropbox و Google Drive می باشد. امکان تعیین نرخ فریم ریت، نرخ بیت و.. همچنین گزینه ای برای تغییر تنظیمات در آینده پیش بینی شده است.

Online Convert برای تبدیل آنلاین WMV به MP4 و..

سایت تبدیل فرمت فیلم به MP4 آنلاین AConvert

سرویس AConvert هم به صورت آنلاین و رایگان فایل های شما را از کامیپوتر، آدرس اینترنتی و یا فضاهای ابری بگیرد و آن ها را به فرمت MP4 تبدیل می کند. پارامتر های خروجی قابل تنظیم هم در هنگام خروجی گرفتن در تبدیل آنلاین SWF به MP4 و.. در دسترس است.

سایت تبدیل فرمت فیلم به MP4 آنلاین AConvert

اگر قصد تبدیل تخصصی فرمت TS را به MP4 دارید، مطالعه مطلب فرمت فایل TS چیست؟ روش تبدیل فرمت فایل TS به MP4 ،MPEG ،AVI و.. در ویندوز کاربردی و مفید خواهد بود.

ابزار Convertfiles Video برای تبدیل ویدیو به MP4 آنلاین

سایت Convertfiles Video دیگر ابزار موجود برای انجام تبدیلات فرمت ویدیو مانند تبدیل فرمت MOV به MP4 و.. است. فرایند استفاده از این سرویس هم ساده است و به راحتی می توانید از ان استفاده کنید.

ابزار Convertfiles Video برای تبدیل ویدیو به MP4 آنلاین

تبدیل آنلاین AVI ، MOV ، MKV و.. به MP4 با Apowersoft

با باز کردن سرویس Apowersoft باید روی Select files to start کلیک کرده و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این برنامه همچنین می تواند چندین فیلم را در یک زمان مدیریت کند. برای استفاده از برخی قابلیت ها باید از پلاگین های مورد نیاز استفاده کنید.

تبدیل آنلاین ویدیو Apowersoft

تبدیل MP3 به MP4 و.. CloudConver

CloudConver از جمله ابزار هایی است که می تواند هر چیزی را به هر چیز دیگری تبدیل کند! در نتیجه از این سرویس می توانید برای تبدیل فرمت ویدیو و تغییر به MP4 هم استفاده کنید.

تبدیل MP3 به MP4 و.. CloudConver

سایت تبدیل WMV به MP4 و.. ۱۲۳apps Video Converter

سایت ۱۲۳apps Video Converter یک لیست از فرمت های قابل پشتیبانی دارد. محیط کاربری سایت مناسب است و بدون نیاز به ثبت نام و.. می توانید تبدیل مورد نظر را انجام دهید.

سایت تبدیل WMV به MP4 و.. 123apps Video Converter

ابزار تبدیل کننده ویدیو Convert to Video Files

سرویس Convert to Video Files برای تبدیل فرمت MOV به MP4 ویندوز و.. ۴ گزینه برای تغییر کیفیت، پشتیبانی از فرمت های MP4, MOV, MPG, WMV را و ویژگی های دیگری را دارد. پردازش در این سرویس کمی به کندی صورت می گیرد و افراد به ترتیب در صف قرار می گیرند.

ابزار تبدیل کننده ویدیو Convert to Video Files

در پایان اگر دفعات زیای به انجام این تبدیل نیاز دارید و یا اگر فایل های شما حجیم باشند، بهتر است برنامه تبدیل کننده ویدیو را در کامپیوتر خود نصب کنید. در همین جهت، مطالعه مطلب معرفی بهترین نرم افزار های تبدیل فرمت فایل ویدیو و فیلم در کامپیوتر رایگان را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس های مناسب در زمینه تبدیل فرمت ویدیو آنلاین جهت تبدیل فرمت به MP4 را به شما معرفی کردیم. از کدام سرویس استفاده کردید و نظر شما راجب آن چیست؟ همچنین می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود زمینه تغییر فرمت ویدیو مانند تبدیل MP4 به GIF و.. آنلاین را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تعمیر فایل ویدیویی خراب MP4
آموزش ۴ روش تعمیر فایل ویدیویی خراب MP4
آموزش 8 روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش 8 روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش ۸ روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش 7 روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین

نظرات

  • کامپیوتر says:

    اکثر اینها تبدیل آنلاین ندارند. بلکه اجبار به دانلود برنامه شان جهت نصب روی کامپیوتر دارند

  • حامد says:

    درود برشما عالیه

  • هادی says:

    سلام مجدد، الان متوجه شدم که در ذیل مقاله برنامه‌های تبدیل فرمت‌های ویدئویی ، این برنامه را معرفی کرده بودم. لذا طرح آن در اینجا ضرورت نداشت… بهرحال اختیار ویرایش کامنت با شما عزیزان است . سپاسگزارم

  • هادی says:

    سلام و عرض ادب
    نوروز و بهار زیبا بر انزل‌وب و نویسندگان محترم آن مبارک.
    تشکر قلبی و سپاس صمیمانه یک طرفدار همیشگی که از روزهای اول شروع بکارتان مقاله‌های جالب و آموزنده‌تان را خوانده و خود را مدیون شما میداند، پذیرا باشید.
    در مورد این مقاله و تبدیل فایلهای ویدئو به قالب mp4 , خدمتتان عرض کنم که تبدیل آنلاین برای ما ایرانیها بسیار هزینه بر است! بخاطر اینترنت گرانمان ( البته به نسبت جیبمان)! فرض کنید یک فایل ts دو گیگی را بخواهیم آنلاین به mp4 تبدیل کنیم. حداقل سه گیگ آپلود و دانلود می‌شود…پس اغلب کارهای آنلاین برای جهان اولی‌ها مناسبه که هزینه اینترنت نامحدودشان نسبت به درآمدشان ناچیزه!
    باری… ضمن تشکر مجدد بایت این مقاله آموزنده، برنامه Xmedia Recode رو به حضورتان معرفی می‌کنم که کم حجم بوده و علاوه بر قابلیت تبدیل انواع فرمتها بصورت حرفه‌ای , درعین حال ساده بوده ( علیرغم گزینه های زیاد در هر قسمت) و با امکانات جالبش فایلها را تبدیل میکند. شاید یکی از بزرگترین مزایای آن رایگان بودنش و آپدیتهای مکرر آنست.
    موفق باشید

    • حمبد says:

      سلام. اینترنت خانگی که گرون نیست نسبت به اپراتور های موبایل
      مهم زمان هست که متاسفانه سرعت اینترنت پایین هست