قرار دادن زیرنویس روی ویدیو آنلاین

آموزش ۴ روش قرار دادن زیرنویس روی ویدیو به صورت آنلاین

شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشه که چگونه آنلاین روی فیلم زیرنویس بگذاریم؟ برای مثال فیلم کوتاه یا بلندی دارید و قصد دارید برای آن زیر نویس تدارک ببینید ولی نرم افزار و ابزار های آن را در دسترس ندارید یا ترافیک کافی برای دانلود آنها را ندارید. نگران باشید. میتوانید بدون دانلود هیچگونه نرم افزاری، بر روی فیلم خود زیر نویس قرار دهید و فیلم را به طور کامل و به همراه زیر نویس مجددا دریافت نمایید. با ۴ روش قرار دادن زیرنویس روی ویدیو به صورت آنلاین همراه انزل وب باشید.

نحوه گذاشتن و ویرایش زیرنویس فیلم آنلاین

How to Add or Edit Videos Subtitles Online

سایت ها و ابزار های آنلاین زیادی برای افزودن یا ویرایش زیرنویس آنلاین وجود دارد که می توان از آنها اسفاده کرد اما امروز در انزل وب قصد داریم که ۴ روش قرار دادن زیرنویس روی ویدیو آنلاین را به شما معرفی کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید زیر نویس های خود را به ویدیو هایتان اضافه کنید.

گذاشتن زیرنویس روی فیلم آنلاین با Kapwing

سایت Kapwing از بهترین و ساده ترین وبسایت ها برای اضافه کردن و اصلاح زیرنویس آنلاین است. با ۳ مرحله‌ی آپلود ویدیو، تایپ و تنظیم زمان زیر نویس و دانلود یا به اشتراک گذاشتن آن، امکان قرار دادن زیرنویس بر روی فیلم ها برایتان فراهم میگردد.

انداختن زیرنویس روی فیلم آنلاین

جهت استفاده از Kapwing و انداختن زیرنویس روی فیلم آنلاین ابتدا صفحه سایت را باز کرده و ویدیوی خود را آپلود کنید.

ویرایش زیرنویس آنلاین

سپس ویدیو به طور خودکار برای شما پخش خواهد شد و شما می توانید همزمان به نوشتن زیر نویس اقدام کنید. همچنین با کلک بر روی Upload SRT file می توان فایل زیر نویس از پیش آماده شده را به صورت پسوند SRT آپلود کنید تا به ویدیو اضافه گردد. همچنین رنگ، سایز و مکان زیرنویس یا پررنگ (هایلایت) شدن زیر نویس هم جزو امکاناتی است که میتوانید آنها را تغییر یا شخصی سازی کنید.

انداختن زیرنویس روی فیلم آنلاین با Substital

چگونه آنلاین زیرنویس روی فیلم بگذاریم

در واقع Substital نام افزونه‌ای است تحت مرورگر های کروم و فایرفاکس که توسط آن می توانید بر روی ویدیو هایتان زیرنویس بچسبانید. برای استفاده از Substital ابتدا به سایت آن رفته و اگر از مرورگر کروم استفاده میکنید بر روی Get For Chrome و اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید بر روی Get For Firefox کلیک کنید. سپس پلاگین را به مرورگر اضافه کنید. پلاگین زمانی فعال میشود که در صفحه‌ای که درحال مشاهده آن هستید، ویدیو موجود باشد.

البته برای اضافه یا اصلاح زیرنویس حتما لازم نیست که از سایت ها و ابزار های آنلاین استفاده کنید. اگر ترافیک یا وقت کافی برای دانلود ابزار های زیر نویس را دارید، حتما چسباندن زیرنویس به فیلم در عرض چند ثانیه را ببینید.

نرم افزار زیرنویس آنلاین Nikse

انداختن زیرنویس روی فیلم آنلاین

از جمله ابزار های آنلاین قدرتمند که امکان چسباندن زیر نویس به فیلم را به شما می دهد. برای استفاده از آن ابتدا باید به برنامه زیرنویس آنلاین Nikse بروید. سپس از منوی بالا از قسمت Subtitle گزینه New را بزنید. سپس از قسمت Video اقدام به اضافه کردن ویدیو جدید کنید. می توانید این کار را به دو طریق افزودن لینک مستقیم ویدیو یا آپلود آن از کامپیوتر شما انجام دهید.

یکی از عمده مشکلاتی که کاربران معمولا در کامپیوتر های شان در پخش ویدیو های شامل زیرنویس فارسی دارند، مشکل اشتباه نشان دادن زیرنویس است. اگر شما نیز این مشکل را دارید، حتما ۶ روش رفع مشکل زیرنویس فارسی اندروید و کامپیوتر را مشاهده کنید.

گذاشتن زیرنویس روی فیلم با آپارات

نمایش فیلم آنلاین با زیرنویس فارسی

وبسایت ایرانی آپارات را هم میتوان برای اضافه کردن زیر نویس به فیلم به طور آنلاین استفاده کرد. برای استفاده از آن ابتدا به آپارات رفته و سپس در آن ثبت نام کنید. در هنگام آپلود ویدیو می توان برای آن زیر نویس نیز تعیین کرد. ضمنا اگر ویدیو های خود را برای نمایش در تلویزیون آماده میکنید و در نمایش زیر نویس آن مشکل دارید، حتما ۵ روش چسباندن زیرنویس به فیلم برای تلویزیون را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب پیرامون نرم افزار زیرنویس آنلاین صحبت کردیم. به نظر شما بهترین سرویس افزودن زیرنویس به ویدیو کدام است؟ شما کدام سایت یا ابزار آنلاین را پیشنهاد میدهید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون نمایش فیلم آنلاین با زیرنویس فارسی در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..
۵ روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..
ساخت زیرنویس SRT برای فیلم و ویدیو در کامپیوتر
آموزش ۳ روش ساخت زیرنویس SRT برای فیلم و ویدیو در کامپیوتر
آموزش 5 روش ویرایش زیرنویس SRT و.. فیلم و ویدیو اندروید
آموزش ۵ روش ویرایش زیرنویس SRT و.. فیلم و ویدیو اندروید

نظرات

  • zz says:

    در برنامه nikse فیلمو زیرنویس وارد کردم چه جوری فیلم و زیرنویس چسبیدش و دانلود کنم از این برنامه

  • اراک تایمز اپارات says:

    من سریال میکنم فیلم ده ساعتی و زیرنویس هماهنگ از اول تا اخرش میگذارم همه اینها تو ده دقیقه انجام میشه روی ضعیف ترین سیستم..