ساماندهی و پوشه بندی گالری ، موزیک و فایل ها در اندروید

آموزش ۵ روش ساماندهی و پوشه بندی گالری ، موزیک و فایل ها در اندروید

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از حافظه های بزرگتر، کاربران اطلاعات زیادی را در گوشی های هوشمند خود ذخیره می کنند. در اینصورت دسته بندی اطلاعات برای پیدا کردن راحت تر و سریع تر، ضروری به نظر می رسد. امروز در انزل وب روش هایی برای ساماندهی و پوشه بندی گالری، موزیک و فایل ها در اندروید را به شما معرفی می کنیم.

برنامه دسته بندی و ساخت پوشه برای موزیک ، گالری و.. اندروید

How to Organize Gallery, Music and Files in Android

بدون ساماندهی و دسته بندی اطلاعات گوشی، پیدا کردن یک فایل خاص زمانبر و مشکل است. برای این که بتوانید راحت تر و سریع تر فایل های خود را سازماندهی کنید، می توانید از ابزار هایی استفاده کنید که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

پوشه بندی گالری اندروید با برنامه Folder Gallery

پوشه بندی گالری اندروید با برنامه Folder Gallery

نرم افزار دسته بندی فیلم و عکس Folder Gallery به شما این امکان را می دهد تا یک گالری شخصی و سفارشی بسازید. در واقع می توانید با ایجاد پوشه، عکس های خود را کاملا دسته بندی و حتی زمانی که قصد نمایش تصاویری خاصی را به کسی داشتید، بتوانید آن ها را جداگانه به نمایش بگذارید. قابلیت های برنامه به همینجا خلاصه نمی شود و می توانید از آن برای اشتراک گذاری، حذف، تغییر نام، ویرایش، مخفی کردن و.. عکس ها هم استفاده کنید.

همچنین برای آشنایی با گالری های بیشتر، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۲ تا از بهترین برنامه های جایگزین گالری پیش فرض اندروید را هم مطالعه نمایید.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید، Google Gallery Go

برنامه دسته بندی عکس ها در اندروید Google Gallery Go یکی برنامه های محبوب به عنوان گالری گوشی و نمایش عکس ها می باشد. در این نرم افزار مرتب سازی عکس اندروید به طور پیش فرض عکس ها و فیلم ها بر اساس تاریخ طبقه بندی می شوند.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید، Google Gallery Go

اما قابلیت های دسته بندی دیگری نیز در این نرم افزار طبقه بندی عکس ها وجود دارند. به طور مثال می توانید با کمک هوش مصنوعی دسته هایی را برای عکس های سلفی، افراد، حیوانات و.. ایجاد کنید. با این که انجام این کار خودکار است، اما برای اولین بار ممکن است مدت زمان طولانی (چندین ساعت) طول بکشد.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید، Google Gallery Go

راه دیگر شما پوشه بندی عکس ها می باشد. برای این کار ابتدا در پایین صفحه رو قسمت Folders تاچ کنید.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید، Google Gallery Go

سپس برای ایجاد یک پوشه جدید، روی آیکن سه نقطه تپ کرده و New Folder را بزنید. نام پوشه را بسته به دسته مورد نظر انتخاب کرده و Create را بزنید.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید، Google Gallery Go

برنامه شما را به قسمت نمایش همه عکس ها هدایت می کند. شما باید عکس هایی که قست دسته بندی و قرار دادن آن ها داخل پوشه را دارید، انتخاب کنید. پس از انتخاب همه، روی Move برای جا به جایی تپ کنید. اگر می خواهید یک کپی از عکس های شما دسته بندی شود، می توانید Copy را بزنید.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید، Google Gallery Go

بعد از آن هم می توانید در هر زمانی سایر عکس های جدید را به صورت دستی انتخاب کرده و با تپ روی آیکن سه نقطه، گزینه Move to را تاچ کنید. سپس پوشه و دسته بندی مورد نظر را انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار دسته بندی عکس برای اندروید، Google Gallery Go

با این روش می توانید عکس های خود را سازماندهی کنید.

پوشه بندی فایل ها (ساخت پوشه در اندروید)

برای ساماندهی فایل های خود هم می توانید از روش پوشه بندی استفاده کنید. اما چگونه در اندروید فولدر بسازیم؟ ابتدا با فایل منیجر خود به محلی که قصد ایجاد ساماندهی دارید بروید. با انتخاب گزینه New folder، پوشه های مورد نظر را بسازید و نام آن ها را مشخص کنید.

ساماندهی و پوشه بندی فایل ها (ساخت پوشه در اندروید)

بعد از ایجاد پوشه در اندروید ، فایل های هر دسته را انتخاب کرده و با تاچ روی گزینه Move، آن ها را داخل پوشه قرار دهید. این کار را برای سایر فایل ها انجام دهید.

ساماندهی و پوشه بندی فایل ها (ساخت پوشه در اندروید)

همینطور در صورتی که از مدیریت کننده فایل خود راضی نیستید، مطالعه مطلب ۱۰ مورد از قوی ترین و بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید را بشناسید! برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانلود موزیک پلیر با قابلیت پوشه بندی Music Folder Player Free

دانلود موزیک پلیر با قابلیت پوشه بندی و ساماندهی، Music Folder Player Free

برنامه پوشه بندی آهنگها Music Folder Player برای کاربرانی ساخته شده است که می خواهند موزیک های خود را ساماندهی کرده و از طریق پوشه بندی آن را پخش کنند. همچنین امکان ایجاد پوشه مجازی برای آهنگ های مورد علاقه هم وجود دارد. امکانات دیگری هم همانند سایر پخش کننده ها در این دانلود برنامه پوشه بندی آهنگها قرار داده شده است تا بتوانید به راحتی موزیک های خود را گوش دهید.

دانلود برنامه دسته بندی آهنگ Google Play Music Manager

دانلود برنامه دسته بندی و ساماندهی اهنگ، Google Play Music Manager

اگر به برنامه های مجموعه گوگل علاقه مندید، می توانید از Google Play Music Manager برای ساماندهی موزیک های خود استفاده کنید. این برنامه قابلیت بارگذاری موسیقی در کامپیوتر و گوش دادن آن ها در تلفن همراه، تلویزیون هوشمند و.. را دارد. قابل ذکر است که این برنامه تا ۵۰.۰۰۰ آهنگ را پشتیبانی می کند.

در پایان در صورتی که به دنبال راهی برای افزایش امنیت و قفل گذاری روی گالری و.. هستید، مطالعه مطلب ۱۰ روش پیشرفته رمز و قفل گذاری روی گالری ، تنظیمات و برنامه های اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه هایی برای ساماندهی فایل، عکس، موزیک و.. معرفی کردیم. شما فایل های خود را چگونه سازماندهی می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه پوشه بندی در اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

3 روش ساخت چند فولدر به صورت گروهی و همزمان در ویندوز 10 ، 11 ، 7 و...
۳ روش ساخت چند فولدر به صورت گروهی و همزمان در ویندوز ۱۰ ، ۱۱ ، ۷ و…
آموزش حل مشکل ساخته نشدن New folder در ویندوز 10 ، 11 ، 7 و..
آموزش حل مشکل ساخته نشدن New folder در ویندوز ۱۰ ، ۱۱ ، ۷ و..
تغییر آیکون های ویندوز
آموزش ۷ روش تغییر آیکون های ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
تغییر رنگ و آیکون پوشه ها در ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش ۵ روش تغییر رنگ و آیکون پوشه ها در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نظرات

  • ناشناس says:

    نظرم عوض شد خیلی بد بود

  • ناشناس says:

    فولدر موزیک عالی بود

  • Mehdi says:

    سلام
    خسته نباشید
    میگم در اندروید امکان اینکه با کلیدهای جانبی بشه پوشه موزیک را عوض کرد را هست یانه
    مانیتور اندروید گرفتم برای خودرو آیا میشه با کلید های جانبی پوشه موزیک را عوض کرد مثلا با یک کلید زدن پوشه موزیک عوض بشه

  • Sahar says:

    سلام. گوشی هونور x8گرفتم برا پوشه بندی جابه جایی که میزنم ۳قسمت ذخیره میشه اول پوشه همه عکسا بعد پوشه فیلم و بعد پوشه ذخیره خودم و از هرقسمت پاک کنم هر۳باهم حذف میشه من میخام که کامل تو پوشه که خودم ساختم انتقال پیدا کنه واز جای اولش حذف بشه

  • محمود شریفی says:

    عکس رو انتخاب میکنم سه نقطه رو میزنم. move to رو میزنم و فایل مورد نظر رو
    پروسه جابجائی انجام میشه ولی عکس جابجا نمیشه.