کف سازی در غرفه سازی های نمایشگاهی چگونه انجام می شود؟

کف سازی در غرفه سازی های نمایشگاهی چگونه انجام می شود؟

یکی از مواردی که می تواند کمک بسیاری به زیبا و جذاب شدن غرفه ی شما بکند کف سازی آن است. تمامی مراحل کف سازی باید زمانی که در حال غرفه سازی هستید در نظر گرفته شود. با ما همراه باشی تا در پایان این مطلب بدانید چگونه کف سازی انجام دهید که باعث جذب مخاطب و زیبایی غرفه تان شوید.

در صورتی که برای غرفه سازی، کف سازی درست و مناسبی انجام دهید کمک بزرگی به متمایز بودن غرفه خود نسبت به سایر غرفه ها می کنید. کف سازی مناسب باعث می شود که فضایی از سطح هموار سالن نمایشگاه برای فضای غرفه شما ایجاد شود و با این کار چشم انداز برند و کسب و کارتان بیشتر می شود و هم چنین باعث جلب توجه بازدیدکنندگان و در نهایت جذب مشتری می گردد.

برای اینکه تمام غرفه نمایشگاهی خود را کف سازی یکپارچه انجام دهید کار سخت و زمان بری پیش رو دارید. در سال های گذشته با استفاده از روش های سنتی مثل چوب، یونولیت فشرده و پالت های پلاستیکی اقدام به کف سازی یکپارچه در غرفه سازی می کردند. در روش های سنتی همیشه با مشکلاتی مثل ایجاد سطوح ناهم سطح مواجه می شوید.

اگر از این روش برای کف سازی استفاده کنید به این دلیل که کف منطبق بر محیط غرفه شما ساخته می شود دیگر نمی توانید از این کف ها در جاهای دیگر استفاده کنید چون زمانی که نمایشگاه تمام می شود کف سازی را به صورت کامل خراب می کنند. یکی از معایب دیگر روش های سنتی این است که به زمان زیادی نیاز دارد و ساخت آن در غرفه سازی بسیار مشکل است.

در غرفه سازی های به روز برای کف سازی از اسپیس فریم ها استفاده می کنند که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته است. در این روش فریم هایی که از قبل به شکل مکعب ساخته شده اند برای کف سازی مورد استفاده قرار می گیرند. برای این روش مکعب ها را در غرفه سازی ارزان کنار هم قرار داده و کف سازی یکپارچه ای را به شما تحویل می دهند.

سازه های نمایشگاهی که از قبل آماده و ساخته شده اند پایه های قابل تنظیمی دارند و با اجرای سریع و ایجاد سطح های هموار و زیبا یک غرفه ی نمایشگاهی فوق العاده را برای شما ایجاد می کنند. سازه های از پیش ساخته شده را با عنوان کف کاذب هم می شناسند و در رنگ ها و اندازه های مختلفی وجود دارند. با توجه به مدل غرفه سازی می توانید طرح و رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و در پایان یک سطح هموار و بسیار زیبا داشته باشید. زمانی که از کف های کاذب استفاده می کنید علاوه بر اینکه رنگ های مختلفی را می توانید انتخاب کنید، از متریال های مختلفی مثل پارکت، موکت و شیشه نیز می توانید بهره ببرید. یکی از ویژگی های خیلی خوب کف کاذب این است که میتوانید تمام سیم کشی ها و اتصالات را از طریق کف انجام دهید و اگر نیازی به تغییرات داشتید فقط کافی است قطعه کف مورد نظر را جا به جا کنید.

غرفه سازی ارزان

غرفه سازی ارزان

یک سری متریال های مخصوصی نیز وجود دارند که برای غرفه سازی های خلاقانه می توان از آن ها استفاده کرد. مثلا می توانید از چیزهایی مثل چمن مصنوعی، فرش یا شیشه برای پوشش کف غرفه استفاده کنید تا یک غرفه ی جذاب داشته باشید. در برخی موارد خاص از پالت های بلک لایت و یا پالت های آکواریومی نیز برای کف استفاده می شود.

برای انتخاب متریالی که می خواهید در کف غرفه سازی استفاده کنید باید دقت لازم را داشته باشید. اگر قرار است دستگاه های سنگینی را در غرفه به نمایش درآورید باید از محکم بودن کف غرفه اطمینان حاصل کنید تا امنیت بازدیدکنندگان در خطر نباشد.

قبل و حین و بعد از نمایشگاه چه اقداماتی باید انجام دهید؟

وقتی شما به عنوان کسی که دارای شرکت یا ارگانی است، می خواهید در نمایشگاه شرکت کنید بایستی یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. داشتن یک برنامه ریزی خوب به شما کمک می کند که به نتیجه بهتری از شرکت در نمایشگاه برسید. برنامه ریزی مفید و خوب به شما کمک می کند تا بدانید که قرار است در قبل و حین و بعد از نمایشگاه بایستی چه کار هایی انجام دهید.

اگر شما از قبل برنامه ریزی داشته باشید می توانید از زمانتان بهتر استفاده کنید و نتیجه ی بهتری داشته باشید. زمانی که شما همه چیز را از قبل توسط یک برنامه ریزی تعیین کرده باشید، استرس و نگرانی کمتری خواهید داشت. در ادامه شما را با یکسری از نکات مربوط به حضور در نمایشگاه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

نکات قبل از حضور در نمایشگاه

اولین اقدامی که برای حضور در نمایشگاه ها باید انجام دهید، این است که سر وقت برای پیش ثبت نام اقدام کنید. با این کار استرس شما برای ثبت نام کم می شود. هدف حضور خود در نمایشگاه ها را از قبل تعیین کنید و کارهایی که قرار است انجام دهید را از قبل تعیین کنید. شما باید به تک تک جزئیات مثل فروشنده ها، محصولاتی که قرار است ارائه شود، سیمنار هایی که قرارا است برگزار شود، خدماتی که قرار است انجام می شود و … .

قبل از شرکت در نمایشگاه موجودی کالایی خود را برسی کنید، اگر تخفیف یا پیشنهاد ویژه ای دارید در نظر بگیرید. حتما با گروه بندی کالا ها می توانید ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کنید. این ارتباط خوب باعث می شود واسطه ی اضافی از بین برود و در نهایت هرید مناسب حاصل شود. این کار مانند اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهران باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. همین طور اعتماد و اطمینان اتفاق می افتد.

سعی کنید از فرصت حضور در نمایشگاه استفاده کنید، و ملاقاتی با دیگر فروشندگان که قصد دارید از تجارت آنها استفاده کنید تنطیم کنید و از تجارب آن استفاده کنید. افراد باتجربه حتما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. پس شما ام حتما از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید.

نکات قبل از حضور در نمایشگاه

پیش بینی فضا در نمایشگاه ها

زمانی که قرار است در نمایشگاه ها حضور داشته باشید حتما پیگیر باشید که آیا می توانید غرفه را با تخفیف رزرو کنید. اگر بتوانید از مدتی قبل غرفه ی مورد نظر خود را اجاره کنید می توانید با خیال راحت شروع به طراحی غرفه کنید. بهتر است در همین زمان برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی نیز اقدام کنید. اگر نمایشگاه در شهر دیگری است بهتر است هتل یا اقامتگاه خود را در نزدیکی محل نمایشگاه رزرو کنید و در آنجا مستقر شوید تا بتوانید زود در نمایشگاه حاضر شوید و مسیر باعث خستگی شما نشود و سرحال و پرنشاط باشید.

حتما برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی به شرکت آرمان قسمت درباره ما بروید و از آنها اجاره کنید تا دچار مشکل نشوید.

توجه به لباس فرم در نمایشگاه ها

علاوه بر اجاره تجهیزات نمایشگاهی بایستی برای پوشش و لباس فرم کارمندان خود نیز لباس فرم تهیه کنید. توجه داشته باشید که لباس و پوشش افراد در غرفه باعث به چشم آمدن و توجه بازدید کنندگان می شود. باید بدانید که افرادی که در غرفه ی شما کار می کنند، نماینده ای از تجارت شما محسوب می شوند. پیش بینی تهیه کفش راحتی و یکدست برای کارمندان طراحی لباس فرم را مناسب تر می کند. اگر قرار است لباس فرم تهیه کنید حتما به رنگ و مدل آن دقت کنید تا با محیط غرفه همخوانی داشته باشد و لوگوی شرکت نیز در گوشه ای از لباس وجود داشته باشد.

بنابراین بعد از اجاره تجهیزات نمایشگاهی بهتر است به فکر تهیه لباس فرم برای افراد حاضر در غرفه ی نمایشگاهی باشید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات