ساخت کلمه با حروف فارسی

ساخت کلمه با حروف با سایت ، اپلیکیشن ، ربات تلگرام و هوش مصنوعی

ساخت کلمه با حروف فارسی ✅ یکی از مواردی است که برای بازی ، پازل های آنلاین ، جداول یا حتی متن های علمی کاربرد دارد. با پیشرفت تکنولوژی روش های گوناگونی برای ساخت کلمه با حروف وجود دارد که در ادامه این مطلب انزل وب به آموزش ساخت کلمه با حروف با سایت، اپلیکیشن و ربات تلگرام و هوش مصنوعی میپردازیم.

آموزش ساخت کلمات با حروف

Best Online Services, Apps and AI Tools For Generate Persian Words with Letters

به طور خلاصه برای کلمه سازی با حروف میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از برنامه های گوشی مانند برنامه “کلمه ساز فارسی با حروف الفبا” ، “کلمه‌رسان” و..
  • استفاده از سرویس های آنلاین مانند سایت واژه ساز، سرویس هوش مصنوعی چت جی پی تی و..
  • استفاده از ربات تلگرام ChatGPT برای واژه سازی با کلمات

در ادامه به معرفی روش های بالا به صورت کامل تر می پردازیم.

۱- ساختن کلمه با حروف توسط برنامه های گوشی

اگر گوشی شما اندروید است خوشبختانه چندین برنامه با الگوریتم ساخت کلمه با حروف منتشر شده اند که تقریبا عملکرد خوبی دارند در ادامه برخی از برترین موارد را معرفی میکنیم:

برنامه واژه ساز – راهنمای بازی کلمات

واژه ساز یکی از معروف ترین برنامه ها در این زمینه است که تنها ایراد آن محدودیت در ساخت کلمه است و این برنامه میتوانید کلمات بیشتری به واژه ساز اضافه کند و یا قابلیت ساخت کلمه با پسوند و پیشوند را در برنامه در نظر بگیرند.

برنامه واژه ساز - راهنمای بازی کلمات

برنامه کلمه ساز فارسی با حروف الفبا

اپ کلمه ساز فارسی با حروف الفبا اندروید برنامه ای برای واژه ساز با حروف تعداد کلمات محدودی را میتواند ایجاد کند که با توجه به نظر کاربران این تعداد میتواند توسط سازندگان به عدد قابل قبول افزایش پیدا کند.

برنامه کلمه ساز فارسی با حروف الفبا

نرم افزار لغت ساز اندروید کلمه‌رسان

کلمه‌رسان از برنامه های محبوب ساخت کلمه با حروف در هم ریخته است. توسط برنامه شما میتوانید خیلی ساده کلمات مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس نتایج را در یک بخش مشاهده کنید. رابط کاربری این برنامه مانند برنامه واژه ساز کمی ابتدایی و بدون امکانات جانبی است.

نرم افزار لغت ساز اندروید کلمه‌رسان

متاسفانه برای گوشی های آیفون برنامه ساخت کلمه با حروف مناسبی فعلا وجود ندارد و فقط بازی حدس کلمات کلماتیک در دسترس است. برای پلتفرم iOS از سایر روش های زیر استفاده کنید.

بازی حدس کلمات

۲- سایت ساخت کلمه با حروف آنلاین

سایت واژه ساز

یکی از محبوب ترین و معروف ترین سایت های ساخت کلمه با حروف فارسی سرویس واژه ساز است که متاسفانه در حال حاضر این سایت در برخی اوقات به دلایل فنی به درستی کار نمیکند.

سایت ساخت کلمه با حروف آنلاین

در این سرویس تنها کافیست حروف مدنظر خود را پیشت سر هم تایپ کنید تا نتایج در جدول به همراه معنی کلمات نمایش داده شود.

سایت هوش مصنوعی چت جی پی تی

اما نگران نباشید خوشبختانه با فراگیر شدن هوش مصنوعی و آمدن چت بات های رایگان هوشمند شما میتوانید خیلی ساده دستورات خود را مانند “با این حروف کلمه بساز” به سرویس ها بدهید و این سایت های خیلی سریع در تعداد بالا کلمات به همراه معنی آنها را به شما بدهند.

سعی کنید دستور یا پرامت خود را دقیق و با جزئیات بنویسید مثلا:

با حروف س ل ا م ۶ کلمه بساز که حرف تکراری نداشته باشد، کلمات رایج و جدید در زبان فارسی باشند و معنی آنها را نیز به من نشان بده

در چند بار اول با توجه به سرویسی که استفاده میکنید کلمات نامربوط نیز به شما نمایش داده شود اما در کل پس از چند تلاش نتیجه های خوبی از چت بات ها خواهید گرفت.

به طور مثال من در سرویس ChatGPT نسخه ۳.۵ برای ساخت کلمه با حروف در هم ریخته به نتیجه زیر رسیدم:

با این حروف کلمه بساز

اگر نتیجه راضی کنند نبود پیشنهاد میکنم از نسخه های بالاتر چت جی پی تی یا سایر سرویس های هوش مصنوعی که قبلا در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

۳- ربات تلگرام واژه سازی با حروف

متاسفانه در حال حاضر ربات تلگرام فارسی خوب برای انجام دستوراتی مانند “با حروف در هم ریخته کلمه بساز” وجود ندارد اما شما از طریق یک ترفند میتوانید به یک ربات ساخت کلمه با حروف تلگرام دسترسی پیدا کنید.

برای این کار ما از ربات @ChatGPT_BIArobot استفاده میکنیم. این ربات به ربات های هوش مصنوعی ChatGPT ، Claude و.. متصل است.

با زدن دکمه Start ربات را راه اندازی کنید.

سپس بر روی گزینه Text کلیک کنید. (ممکن است ربات بخواهد در کانالی ابتدا عضو شوید)

در مرحله بعد دستور خود را برای ربات واژه ساز برای یا ساخت کلمه با پسوند و پیشوند  ارسال کنید.

مانند: با س ل ا م ۶ کلمه بساز که حرف تکراری نداشته باشد.

ربات تلگرام واژه سازی با حروف

دقت کنید که این ربات رایگان است و برای پاسخ باید مدتی منتظر بمانید و در ملحه های اول مثل ما ممکن است جواب های خوبی نگرید اما اگر صبور هستید میتوانید با چند درخواست نتیجه های بهتری را مشاهده کنید.

علاوه بر این پیشنهاد ما استفاده از سرویس رسمی https://chat.openai.com در گوشی یا کامپیوتر است زیرا سرعت و عملکرد بسیار بهتری دارد.

شما میتوانید در تلگرام از سایر ربات‌های متصل به چت جی پی تی استفاده کنید اما دقت کنید که ممکن است این ربات‌ها دسترسی به اکانت از شما بخواهند که نقص حریم خصوصی باشد پس با دقت ربات مد نظر خود را انتخاب نمایید.

سوالات متداول

واژه ساز چه کاربردی دارد و در چه بازی هایی کاربرد دارد؟

واژه‌ساز یک نوع بازی فکری برای تقویت حافظه است که شامل ساخت کلمات جدید با استفاده از حروف یا کلمات داده شده میشود. بازیکنان برای ساختن کلمات جدید باید از حروف موجود استفاده کنند و آنها را به یکدیگر وصل کنند تا کلمه معنی دار و معتبری بسازند. برخی از بازی های معروف واژه سازی اسکرابل (Scrabble) و جدول کلمات (Crossword) هستند.

جمع بندی

برای ساخت کلمه با حروف میتوان از سرویس های آنلاین هوش مصنوعی مثل ChatGPT که به خوبی از فارسی پشتیبانی میکنند استفاده کرد. یا از برنامه های گوشی اندروید کلمه‌رسان ، واژه ساز، راهنمای بازی کلمات و.. استفاده کرد. همچنین یکی از ساده ترین روش جستجو کلمات در اینترنت و دیدن کلمات مرتبط است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

واژه ساز های محبوب و معروف فارسی را معرفی کردیم، شما از چه سرویس یا ترفند دیگری برای اینکار استفاده میکنید؟ پیشنهادات خود را در مورد ابزارهای واژه سازی با کلمات معرفی شده حتما با ما و دیگران از طریق بخش دیدگاه این پست انزل وب به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

انزل وب
کپی کردن چند جمله جداگانه در حافظه Clipboard و استفاده از آنها در مکانهای دیگر

نظرات

×