معرفی و دانلود 15 تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون

معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون

بازی های کلمه ای 🤔 ترکیبی لذت بخش از سرگرمی و چالش را ارائه می دهند، حتی اگر برخی از آنها به طرز فریبنده ای ساده به نظر برسند. این بازی ها این قدرت را دارند که عملکرد شناختی، حافظه کاری و چابکی ذهنی ما را تقویت کنند. این برنامه ها نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه یک خروجی سازنده برای پرورش توانایی های شناختی ما نیز فراهم می کنند. در ادامه به معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون میپردازیم.

بازی کلمات انگلیسی برای آیفون و اندروید

Best English Word Games for iPhone and Android

فکر می کنید یک کلمه ساز هستید؟ مهارت های املایی و واژگان خود را با این برنامه های برتر بازی کلمات آزمایش کنید. این بازی ها با ساعت ها پازل کلمات سرگرم کننده، جدول کلمات متقاطع و آناگرام، مطمئنا حتی باهوش ترین عاشق زبان را نیز به چالش خواهند کشید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی نصب و دانلود کنید.

۱- Word Association

WORD ASSOCIATION

WORD ASSOCIATION یک بازی کلمات انگلیسی برای iOS است. در این بازی، هر سطح یک صفحه پر از کلمات به ظاهر نامرتبط را به شما ارائه می دهد و وظیفه شما این است که آنها را با هم مطابقت دهید. جفت‌ها می‌توانند بر اساس متضادها (مانند سرد و گرم)، مترادف‌ها یا کلمات ساده‌ای باشند که از نظر موضوعی با هم همخوانی دارند. سرعت شما در تکمیل پازل ها امتیاز شما را تعیین می کند و با اتمام موفقیت آمیز هر سطح، قفل پازل بعدی باز می شود.
این بازی دو بسته شروع رایگان برای شروع ارائه می دهد و بسته های اضافی را می توان از طریق خریدهای درون برنامه ای دریافت کرد. با گیم پلی چالش برانگیز و تداعی کلمات هوشمندانه، Word Association تجربه سرگرم کننده ای را برای علاقه مندان به بازی های کلمه ای در iOS فراهم می کند. این بازی رایگان با خریدهای درون برنامه ای است.

۲- Wheel of Fortune نمایش پازل

بازی حدس زدن کلمات

Wheel of Fortune یک بازی حدس زدن کلمات برای iOS و Android است که جای خالی را پر می‌کند که در آن با چرخش‌ها می توان حروف و پول خرید و حروف صدادار برای کمک به رمزگشایی پازل به دست می‌آورید. با هر برد، الماس‌هایی به دست می‌آورید که می‌توانید آن‌ها را بازخرید کنید تا سطح جایزه را دوباره امتحان کنید (یا می‌توانید آن‌ها را بخرید). این بازی با هزاران معما شما را برای مدت طولانی مشغول خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که هر سطح یک بلیط برای بازی هزینه دارد و جمع‌آوری بیشتر زمان می‌برد. اگر خیلی تمایل دارید، گزینه‌ای برای خرید برخی از آن‌ها وجود دارد، اما بازی پایه با کمی صبر رایگان است.

۳- Contexto

CONTEXTO بازی کلمات

CONTEXTO بازی کلمات انگلیسی روی مرورگر و iOS و Android است، توضیح این بازی کمی سخت است، اما با من همراه باشید. هر روز یک کلمه توسط برنامه انتخاب می‌شود و شما باید با حدس زدن کلمات دیگر بفهمید که چیست. با هر حدس، برنامه به شما می‌گوید که حدس شما چقدر با کلمه رمز و راز مرتبط است. این یکی می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد، زیرا به تفکر جانبی نیاز دارد، اما زمانی که به آن توجه کنید واقعاً سرگرم‌کننده است.

۴- Knotwords بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون

knotwords

KNOTWORDS نوعی سودوکو برای پازل‌های کلمه است. KNOTWORDS بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون است که در سمت راست پازل بالای برخی از کادر‌ها حروفی هستند که می‌توانید در آن واحد با آن‌ها کار کنید. همانطور که حروف را پر می‌کنید، هر سطر و ستون باید یک کلمه واقعی ایجاد کند. با مینی کلاسیک‌های روزانه رایگان و کتاب‌های پازل ماهانه، چیز‌های زیادی برای به چالش کشیدن خود خواهید داشت. اگر اتفاقی بیشتر می‌خواهید، موارد اضافی با قیمت وجود دارد.

۵- Dingbats

Dingbat یک بازی کلمه انگلیسی
Dingbat یک بازی کلمه انگلیسی پر از معما‌های کلمات بصری Android و iOS است که به محض اینکه متوجه شوید احساس می‌کنید بسیار باهوش هستید. هر سطح دارای پازل متفاوتی برای کشف کردن است و با هر پاسخ درست، امتیاز، نکات و سکه کسب می‌کنید. با سکه‌هایی که به دست می‌آورید، می‌توانید برنامه خود را با پس زمینه‌های زیبا سبک کنید. و اگر سکه کم دارید، می‌توانید تبلیغات را تماشا کنید یا بسته‌هایی از آن‌ها را بخرید تا ذخیره خود را افزایش دهید. بیش از ۶۰۰ پازل رایگان است و سپس می‌توانید از امتیاز‌های تروفی خود برای باز کردن قفل بیشتر استفاده کنید!

۶- Letter Rooms بازی کلمات انگلیسی iOS

LETTER ROOMS بازی کلمات انگلیسی

دانلود نرم افزار بازی کلمات انگلیسی Letter Rooms، هزینه آن رایگان با خرید‌های درون برنامه‌ای آیفون است. این بازی بصری بسیار جذاب و ساده است. هر سطح به شما یک سرنخ و حروفی که برای حل آن باید مرتب کنید می‌دهد. اگر می‌خواهید کودکتان را درگیر کنید، می‌توانید پازل‌های کلی را برای هر کسی یا محیطی برای کودکان انتخاب کنید. ۴۰ سطح اول رایگان هستند و پازل‌ها هر چه پیش می‌روید سخت‌تر می‌شوند، پس فریب چند مورد اول را نخورید.

۷- Figgerits

FIGGERITS

در FIGGERIT که بازی ای برای iOS و Android است، یک عبارت رمزگذاری شده به شما داده می شود که برای رمزگشایی باید تعاریف کلمات را حل کنید. با هر کلمه ای که حل می کنید، قفل بیت هایی از عبارت را باز می کنید تا زمانی که بتوانید آن را به طور کامل حل کنید. اگر در هر نقطه‌ای که دارید کافی است، نگران تمام کردن سرنخ‌های کلمه نباشید و مستقیماً به عبارت بالا بروید! هر سطح دارای چند موضوع است، مانند آناتومی یا ضرب المثل. این برنامه رایگان است، اگرچه در صورت تمایل می توانید برای خلاص شدن از شر تبلیغات هزینه کنید.

۸- Word Lanes بازی آیفون لغات انگلیسی

بازی کلمات انگلیسی

بازی کم سرعت با پس‌زمینه زیبا، Word Lanes آیفون را بررسی کنید. به شما حروف درهم داده می‌شود و سرنخ‌های مختلفی برای ایجاد کلمات از مجموعه درهم داده شده تا مطابقت داشته باشید. با سکه‌هایی که به دست می‌آورید، در صورت گیر افتادن می‌توانید نکاتی را خریداری کنید. هر بار که فصلی را کامل می‌کنید، تنظیمات جدیدی را برای تحسین کردن باز می‌کنید. شما همچنین می‌توانید سطح دشواری را بسته به احساسی که دارید تغییر دهید!

۹- Wordgraphy

بازی کلمات

در بازی WORDGRAPHY آیفون، یک شبکه با حداقل چهار کلمه به شما داده می‌شود، که آن‌ها به هم ریخته اند. هر حرف از کلمات درهم دارای یک تطابق یا چندین منطبق است که می‌توانید برای ایجاد کلمات گمشده صحیح، آن‌ها را تعویض کنید. هنگامی که کلمه‌ای را کامل کردید، صورتی می‌شود تا بدانید که برخی از حروف را در جای مناسب قرار داده‌اید. پازل‌های روزانه در شبکه‌های ۴×۴، ۵×۵ و ۶×۶ برای شما وجود دارد.

۱۰- Wordle بازی کلمات مرورگر

Wordle آیکون

برای بازی Wordle، به سادگی بازی را در مرورگر خود راه‌اندازی کنید و شروع به حدس زدن کلمات کنید. این بازی رایگان است و برای هر کسی که به اینترنت متصل است در دسترس است. آماده شوید تا خود را در دنیای اعتیاد‌آور Wordle غوطه ور کنید و ببینید چند کلمه را می‌توانید در تلاش‌های داده شده حدس بزنید!

۱۱- Words With Friends2

بازی برای یادگیری کلمات انگلیسی

این بازی صد‌ها سطح را ارائه می‌دهد تا مهارت‌های شما را آزمایش کند و شما را سرگرم کند.
شما همچنین می‌توانید دوستان خود را از طریق مسابقات خصوصی یا عمومی به چالش بکشید یا به حریفان تصادفی در سراسر جهان بپیوندید. مهارت‌های واژگان خود را با بیش از ۳۰۰۰۰ کلمه، پازل و چیز‌های بی‌اهمیت آزمایش کنید.
Words With Friends ۲ یک دانلود رایگان در دستگاه‌های iOS و Android است. برای به چالش کشیدن دوستان خود آماده شوید و از ساعت‌ها سرگرمی لذت ببرید.

۱۲- Wordscapes

بازی کلمات انگلیسی

بسیاری از گیمرها معتقدند Wordscapes بهترین بازی کلمات انگلیسی موجود است. Wordscapes با داشتن بیش از ۱۲۰۰۰ سطح پازل و جدول کلمات متقاطع، چالشی همیشه در حال تکامل برای آزمایش مهارت‌های زبانی شما ارائه می‌دهد. Wordscapes با قدرت‌ها و تقویت‌های مختلف برای کمک به شما در این راه، مطمئناً ذهن شما را ساعت‌ها درگیر نگه می‌دارد. حتی بهتر از آن، هنگامی که ۱۲۰۰۰ سطح اولیه را شکست دادید، به سطوح دشواری اصلی دسترسی خواهید داشت. بنابراین یک منبع به ظاهر بی‌پایان سرگرمی در انتظار شماست تا شما را به چالش بکشد. این برنامه کاملا رایگان است. آماده باشید تا دایره لغات خود را با Wordscapes افزایش دهید.

۱۳- Alphabear بازی برای یادگیری کلمات انگلیسی

Alphabear بازی

در بازی Alphabear برای آیفون، شبکه ای از کاشی های حروف به بازیکنان ارائه می شود. با اتصال حروف مجاور می توانید کلمات بسازید و امتیاز کسب کنید. همانطور که کلمات را تشکیل می دهید، حروف متصل به خرس های شایان ستایش تبدیل می شوند که اندازه آنها بزرگ می شود. هرچه این کلمه طولانی تر باشد، خرس ها بزرگتر و ارزشمندتر می شوند. این خرس‌های بامزه دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانند به شما کمک کنند امتیاز بیشتری کسب کنید.

۱۴- BonzaBonza Word Puzzle

BonzaBonza Word Puzzle

پازل کلمه BonzaBonza Word Puzzle که برای iOS و Android در دسترس است، نه تنها یکی از بهترین بازی های کلمه رایگان موجود است، بلکه یکی از اعتیادآورترین بازی ها نیز هست. با بیش از ۱۵۰۰ معما برای حل، این برنامه شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد! این نه تنها یک تمرین مغزی عالی است، بلکه سبک نوشتن شوخ و جذاب آن، بازی را لذت بخش تر می کند. مهارت های واژگان خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید پازل Bonza Word را حل کنید. این یک چالش هیجان انگیز برای تمام سنین حتی کودکان است.

۱۵- Spell Tower

spell tower icon

SpellTower ترکیبی الهام گرفته از Boggle و Tetris است که در آن بازیکنان کلماتی را از کاشی های حروف مجاور می سازند تا فضای بازی را پاک کنند. در حالت پازل، لایه های بعدی حروف به طور مداوم اضافه می شوند تا زمانی که شمع به بالای صفحه برسد و بازی به پایان برسد. این آزمونی منحصر به فرد و قانع‌کننده از واژگان و مهارت‌های برنامه‌ریزی فضایی شما است و مانند Wordle، به شما کمک می‌کند تا کلمات را به عنوان اشیاء تاکتیکی و همچنین واحدهای زبان ببینید. این بازی دو نسخه ی Android و iOS دارد.

سوالات متداول

قانون زرد در Wordle چیست؟

Wordle به بازیکنان شش فرصت می دهد تا یک کلمه پنج حرفی را به طور تصادفی حدس بزنند. اگر حرف درست را در جای مناسب داشته باشید، سبز نشان داده می شود. یک حرف صحیح در نقطه اشتباه زرد نشان داده می شود.

آیا بازی Letter Rooms رایگان است؟

LETTER ROOMS یک بازی رایگان با موضوع پازل سرگرم کننده است که برای همه مناسب است.

قوانین knotword چیست؟

قوانین ساده هستند: حروف را در هر بخش مرتب کنید تا هر کلمه معتبر باشد. هر پازل ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد - اما مانند همه پازل های روزنامه مورد علاقه من، با پیشرفت شما آسان تر می شود. هر مرحله شما را به طور طبیعی به سمت راه حل راهنمایی می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون پرداختیم. شما از کدام بازی کلمات استفاده کردید؟ میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه بنویسید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

7 تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
۷ تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
معرفی 15 تا از بهترین بازی های فکری و معمایی آیفون
معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی های فکری و معمایی آیفون
بازی در مرورگر
۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده که در مرورگر گوشی میتوانید بازی کنید

نظرات

×