بهترین برنامه تنظیم خواب اندروید

دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه تنظیم خواب اندروید

استراحت مناسب و یک خواب خوب ? ، برای سلامتی فرد بسیار مهم می باشد. اگر شما به اندازه کافی نخوابید، در طول روز احساس خوبی نخواهید داشت. یکی از راه های تنظیم خواب، استفاده از برنامه هایی است که در این زمینه طراحی شده اند. امروز در انزل وب بهترین برنامه های تنظیم خواب اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود نرم افزار تنظیم ساعت خواب اندروید

Best Sleep Tracker Apps for Android

تنظیم ساعت خواب به یک مشکل بزرگ در دنیا تبدیل شده است. برخی از افراد نیز مسبب این مورد را استفاده از گوشی های هوشمند می دانند. اما شما با کمک یک گوشی هوشمند، می توانید خواب خود را به صورت کامل تنظیم کنید. برخی از برنامه خواب شما را ردیابی کرده و گزارشی را از وضع خواب شما هم تهیه می کنند. همینطور اگر به دنبال یک آلارم مناسب هم هستید، ما قبلا در انزل وب بهترین آلارم های اندروید را به شما معرفی کرده ایم.

قابل ذکر است که شما می توانید نسخه کامل برنامه های غیر رایگان معرفی شده را از اپ استور ها و وبسایت های معتبر فارسی به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

برنامه تنظیم خواب اندروید Alarm Clock Xtreme

برنامه تنظیم خواب اندروید Alarm Clock Xtreme

از لحاظ فنی برنامه برنامه تنظیم خواب نوزاد و.. Alarm Clock Xtreme یک برنامه ساعت زنگ دار یا آلارم می باشد. با این حال قابلیت ردیابی خواب از جمله ویژگی های آن است. این برنامه به افراد کمک می کند تا خواب خوبی داشته باشند و حتی کیفیت خواب و کمیت آن را آنالیز خواهد کرد.

همچنین اگر به دنبال تنظیم زمان مصرف دارو های خود هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی ۱۷ تا از بهترین برنامه های یادآور قرص و دارو اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

برنامه تنظیم خواب برای اندروید Do I Snore or Grind

برنامه تنظیم خواب برای اندروید Do I Snore or Grind

برنامه Do I Snore or Grind جزو برنامه های ساده می باشد که بررسی می کند شما در خواب خروپف یا دندان قروچه نداشته باشید. نسخه رایگان برنامه تا حداکثر ۵ شب صدا را ضبط می کند که در نسخه حرفه ای این محدودیت رفع شده است. از دیگر ویژگی های این برنامه شامل نکاتی برای کاهش خروپف، دندان قروچه می باشد. قابل ذکر است که این برنامه در حالت پرواز نیز قابل استفاده می باشد.

برنامه Google Fit برای تنظیم برنامه خواب کودکان

برنامه Google Fit برای تنظیم برنامه خواب کودکان

به نظر می رسد برنامه Google Fit تقریبا همه کار برای سلامتی شما می کند. بررسی فعالیت، مصرف کالری و حتی ردیابی خواب شما! شما باید کار هایی که انجام می دهید را وارد برنامه کرده تا پیشرفت خود را مشاهده کنید. همچنین خدمات دیگری مانند Runkeeper, MyFitnessPal, Lifesum, Sleep as Android و.. و همینطور پشتیبانی از ساعت هوشمند اندروید از دیگر قابلیت های آن می باشد.

نرم افزار برای خواب PrimeNap

نرم افزار برای خواب PrimeNap

برنامه PrimeNap شامل نمودار بررسی خواب، آلارم و نمودار های دیگر می باشد. این گزینه یکی از جدیدترین برنامه های معرفی شده در این لیست می باشد که به نظر می رسد عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

برنامه Runtastic Sleep Better (دانلود نرم افزار Sleep Better)

برنامه Runtastic Sleep Better (دانلود نرم افزار Sleep Better)

برنامه Runtastic Sleep Better می تواند مستقیما به برنامه Runtastic متصل شود. پس می توانید از هر دو برنامه برای ردیابی خواب اندروید و همینطور تناسب اندام بهره ببرید. مانیتور خواب، تایمر خواب، ردیابی مصرف کافئین و الکل، ثبت حال و هوای خود پس از بیدار شدن و.. از ویژگی های دیگر برنامه می باشد. شما باید گوشی خود را در رختخواب خود قرار دهید تا شما را به خوبی ردیابی کند.

Sleep as Android، برنامه ای برای تنظیم خواب

Sleep as Android، برنامه ای برای تنظیم خواب

برنامه Sleep as Android را می توان یکی از برنامه های اصلی تنظیم خواب اندروید معرفی کرد. با دانلود برنامه Sleep as Android می تواند از دستگاه های Android Wear, Pebble (RIP) و Galaxy Gear  پشتیبانی کند. همچنین قابلیت یکپارچه شدن با Google Fit و Samsung Health از قابلیت های آن می باشد.

برنامه Sleep Cycle Alarm Clock (دانلود نرم افزار Sleep Cycle)

برنامه Sleep Cycle Alarm Clock (دانلود نرم افزار Sleep Cycle)

برنامه Sleep Cycle Alarm Clock یکی از گرانقیمت ترین برنامه های ردیابی خواب اندروید با هزینه اشتراک سالانه ۲۹.۹۹ دلار می باشد. البته در نسخه رایگان برنامه نیز ویژگی های مناسبی قرار داده شده است. این برنامه سعی می کند وقتی که احساس کند شما آماده هستید، از خواب بیدارتان کند. همچنین تجزیه و تحلیل خواب، نمودار خواب شبانه، آلارم های مختلف از ویژگی های دیگر آن می باشد.

بهترین برنامه خواب، Sleep Time

بهترین برنامه خواب، Sleep Time

Sleep Time یکی دیگر از برنامه های ردیابی خواب اندروید با انواع تنظیمات ساعت زنگ دار، آنالیز خواب، الگوریتم بیدار کردن از خواب در زمان مناسب می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

همینطور مطالعه مطلب ۱۰ تا از زیباترین و بهترین تقویم فارسی شمسی و انگلیسی اندروید نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانلود برنامه تنظیم خواب SnoreLab

دانلود برنامه تنظیم خواب SnoreLab

ابزار SnoreLab مناسب برای افرادی است که می خواهند خروپف خود را بررسی کنند. ضمن ثبت صدای خروپف، فرکانس و شدت آن نیز ضبط خواهد شد. حتی می توانید کارهایی مانند نوشیدن که قبل از خواب انجام می دهید را هم ثبت کنید تا تاثیر آن ها را بر خواب خود ببینید. فایل صوتی همچنین برای شما ایمیل خواهند شد.

برنامه های مچبند های هوشمند و Fitness band، بهترین اپلیکیشن برای خواب

برنامه های مچبند های هوشمند و Fitness band، بهترین اپلیکیشن برای خواب

دستبند های هوشمند سلامتی (تناسب اندام و..) تقریبا ابزار دقیق تر از هر مواردی را ارئه می دهند. شما باید دستبند های هوشمند خود را ۲۴ ساعته بپوشید تا خواب شما را به درستی ردیابی کنند. البته برای بررسی باید برنامه مورد نیاز آن را هم دانلود و نصب کنید. هر شرکتی معمولا برنامه ای برای محصول خود تهیه کرده است.

برنامه Rain Rain Sleep Sounds، بهترین برنامه تنظیم خواب

برنامه Rain Rain Sleep Sounds، بهترین برنامه تنظیم خواب

برخی از افراد با وجود صداهایی به آرامش دست پیدا کرده و می توانند به آرامی به خواب بروند. یکی از این صدا ها، صدای باران می باشد. اگر در به خواب رفتن مشکل دارید، برنامه Rain Rain Sleep Sounds با پخش صدای بارش باران ممکن است به شما کمک کند. این برنامه شامل ۲۵ صدای طبیعی می باشند که از جمله آن ها صدای بارش باران روی چادر، رعد و برق دور، امواج اقیانوس و.. می باشد که حتی می توانید آن ها را مخلوط کنید. به طور مثال صدای رعد و برق دور را در کنار بارش باران روی چادر در کنار اقیانوس داشته باشید. همچنین نیازی به نگرانی اجرای برنامه در کل طول شب نیست زیرا برنامه تایمر دارد و به آرامی صدا های خود را محو می کند تا بعد از خاموش شدن، یک شب آرام داشته باشید.

برنامه تنظیم ساعت خواب Sleepa

برنامه تنظیم ساعت خواب Sleepa

آیا همانند مورد قبل به صدا های آرامشبخش بیشتری نیاز دارید؟ Sleepa با ۳۲ صدا در ۴ دسته بندی باران، شهر، طبیعت و مدیتیشن می تواند به کمک شما بیاید. به لطف وجود طیف گسترده ای از صداها، برنامه ای کامل در این زمینه محسوب می شود.

اپلیکیشن تنظیم خواب Samsung Health

اپلیکیشن تنظیم خواب Samsung Health

برنامه Samsung Health که به طور پیشفرض در گوشی های سامسونگ نصب شده است، در درجه اول برای تناسب اندام و سلامتی کاربرد دارد اما قابلیت ردیابی خواب را نیز ارائه می دهد.

نرم افزار مدیریت خواب Calm

نرم افزار مدیریت خواب Calm

گاهی شما قبل از خواب فقط نیاز به کمی آرامش دارید. اینجا جایی است که Calm وارد میدان می شود. این برنامه کامل روی خواب متمرکز نشده است و برای کاهش استرس نیز موثر می باشد.

برنامه ساعت خواب (هوشمند) (اپلیکیشن آنالیز خواب)

برنامه ساعت خواب (هوشمند) (اپلیکیشن آنالیز خواب)

اگر علاقه به استفاده از برنامه های ایرانی و فارسی در زمینه تنظیم سیکل خواب دارید، می توانید از برنامه ساعت خواب (هوشمند) نیز استفاده کنید. این برنامه به مدیریت خواب شما کمک کرده و سابقه خواب را بررسی می کند.

در نهایت برای مدیریت کلی روز خود، مطالعه مطلب ۱۲ تا از بهترین برنامه فارسی و انگلیسی مدیریت کارهای روزانه اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه خواب و اپلیکیشن آنالیز خواب را به شما معرفی کردیم. تجربه استفاده از کدام برنامه را دارید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه اپلیکیشن خواب و اپلیکیشن اسلیپ را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

6 تا از بهترین سرویس های تحلیل و آنالیز مشکلات سایت
۶ تا از بهترین سرویس های تحلیل و آنالیز مشکلات سایت
نمایش آنلاین رتبه سایت در ایران و جهان
بررسی ۶ سرویس برتر نمایش آنلاین رتبه سایت در ایران و جهان
چگونه تمام پورت ها USB متصل به سیستم را کنترل کنیم؟
چه دستگاه هایی در نبود شما به پورت USB کامپیوتر متصل شده اند؟
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۳

نظرات