آموزش 16 روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp)

آموزش ۱۶ روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp)

برنامه اسنپ (Snapp) ❕ از نخستین سرویس های درخواست خودرو آنلاین در ایران است. کاربرانی که از برنامه اسنپ استفاده می کنند، ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند. امروز در انزل وب نحوه حل مشکل برنامه اسنپ را به شما آموزش خواهیم داد.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان و مسافر

How to Fix Snapp App Problems

برنامه اسنپ شامل دو برنامه اسنپ رانندگان و مسافران می باشد. این برنامه آنلاین است و بنابر دلایل مختلف ممکن است در استفاده از برنامه دچار مشکل شوید. دلایل مختلفی هم برای بروز مشکل وجود دارند اما به هر حال با کمک یکی از روش های زیر، مشکل شما رفع خواهد شد.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

برخی از رانندگان اسنپ که از گوشی اندروید استفاده می کنند، مشکلاتی در اپلیکیشن آن ها رخ داده است که اسنپ راه حل مختص به آن ها را ایجاد کرده است. این مشکل از طریق پیامک هم به اطلاع رانندگان رسیده است.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

برای حل این مشکل ابتدا باید فایل رفع مشکل اسنپ رانندگان را دانلود کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

روی فایل دانلود شده تپ کنید. از شما خواسته می شود تا رمز قفل گوشی خود را وارد کنید. برای این کار می توانید از اثر انگشت، پترن و.. نیز استفاده کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

در منوی باز شده، در باکس اول عبارت Snapp را تایپ کنید. OK را بزنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

منتظر بمانید تا در پایان عبارت Snapp Installed را مشاهده کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ رانندگان

فرایند به اتمام رسیده و مشکل رفع می شود.

همینطور اگر از کاربران برنامه دیوار هم هستید و در استفاده از آن هم دچار مشکل شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل ۱۲ روش رفع مشکل برنامه دیوار در اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

مشکل باز نشدن برنامه اسنپ در گوشی های iOS

مشکل دیگری که برای کاربران آیفون به وجود آمده است، محدودیت ایجاد شده توسط اپل در اپ استور است. در اینصورت دیگر کاربران آیفون نمی توانند از برنامه اسنپ در گوشی خود استفاده کنند. برای رفع این مشکل شما فعلا می توانید از نسخه وب اسنپ استفاده کنید. تمام امکانات اپلیکیشن در نسخه وب نیز موجود است.

مشکل باز نشدن برنامه اسنپ در گوشی های iOS

البته برای راحت تر شدن کار بهتر است از یک میانبر به جای وارد کردن آدرس استفاده کنید. ابتدا وارد سامانه app.snapp.ir شوید. سپس روی share تپ کرده و Add to home screen را بزنید. در نهایت با تاچ روی Add یک شورتکات به صفحه شما اضافه می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

آپدیت برای رفع مشکلات برنامه اسنپ رانندگان

در بسیاری از موارد برای کارکرد صحیح برنامه، اپلیکیشن باید به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت باشد. در غیر اینصورت نمی توانید به درستی از آن استفاده کنید. به سادگی به اپ استور خود رفته و اسنپ را آپدیت کنید.

آپدیت برای رفع مشکلات برنامه اسنپ رانندگان

بررسی اینترنت

همانطور که می دانید اسنپ برای کار نیاز به اتصال اینترنت دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت مناسب متصل شده است. با باز کردن برنامه های آنلاین می توانید از این اتفاق مطمئن شوید.

ریستارت گوشی

گاهی نیز مشکلات نرم افزاری مختلفی ممکن است رخ دهد که با سادگی با یک ریستارت برطرف می شود. به همین جهت گوشی خود را ریستارت کنید.

ریست تنظیمات شبکه

وجود تنظیمات نامناسب شبکه هم می تواند دلیل دیگر بروز مشکل باشد. برای رفع این مشکل نیز باید اقدام به ریست کردن تنظیمات شبکه گوشی کنید. ما قبلا در انزل وب نحوه ریست تنظیمات شبکه را به شما آموزش داده ایم.

ریست تنظیمات شبکه

حذف حافظه کش

در موارد دیگر وجود داده های معیوب در حافظه کش و دیتا برنامه، باعث بروز مشکل می شود. شما به سادگی با حذف کش و دیتا برای اسنپ، می توانید مشکل را رفع کنید.

حذف حافظه کش

غیر فعال کردن تغییر دهنده آیپی

آیا از تغییر دهنده های آیپی به صورت مداوم استفاده می کنید؟ برنامه اسنپ در زمان فعال بودن تغییر دهنده های آیپی ممکن است نتواند به درستی ارتباط برقرار کند. به همین منظور بهتر است برنامه های تغییر دهنده آیپی را غیر فعال کرده و سپس وارد اسنپ شوید.

مشکل در سرور

همیشه خطا از سمت کاربر نبوده و در برخی از موارد نیز ممکن است مشکل از سمت سرور برنامه باشد. برای بررسی این مورد می توانید اجرا برنامه را در گوشی های دیگر تست کنید. در صورتی که اکثر کاربران با این مشکل مواجه بودند، با گزارش به پشتیبانی برنامه باید تا رفع مشکلات صبر کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ در آیفون و.. با خارج شدن از حساب کاربری

بعضی از کاربران با خراج شدن از اکانت خود و وارد شدن مجدد به آن توانسته اند مشکل را رفع کنند. بنابراین شما هم می توانید این روش را تست کنید.

بررسی مجوز برای رفع مشکل برنامه اسنپ

برنامه اسنپ برای اجرای صحیح خود نیاز به دسترسی به مجوز های مختلفی دارد. به تنظیمات دستگاه رفته و بررسی کنید که مجوز های لازم را برای دسترسی برنامه فعال کرده باشید.

غیر فعال کردن آنتی ویروس

وجود آنتی ویروس می توانند در اجرای برنامه ها خصوصا برنامه های آنلاین اختلالاتی ایجاد کند. برای بررسی بیشتر آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و مشکل را تست کنید.

بررسی تارخ و زمان

با کمک مطالعه مطلب آموزش تنظیم تاریخ و زمان گوشی، اقدام به آپدیت زمان و تاریخ گوشی خود کنید. اگر تاریخ و زمان آپدیت نباشد، ممکن است برنامه در اجرای صحیح دچار مشکل شود.

آپدیت گوگل پلی سرویس برای رفع مشکل نصب اسنپ Google Play Services

آپدیت کردن گوگل پلی سرویس، راه دیگر رفع این مشکل است. از طریق اپ استور اقدام به آپدیت این برنامه ها کنید. سپس مشکل را تست کنید.

رفع مشکل برنامه اسنپ درایور (مشکل ورود)

برای ورود به برنامه، مطمئن شوید که کد ارسالی را به درستی وارد می کنید. در قدم بعدی اتصال اینترنت را چک کنید. در صورتی که همه موارد درست بود، ممکن است اکانت شما مسدود شده باشد. جهت بررسی این موضوع باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

عدم دریافت درخواست سفر برای رانندگان

ابتدا شما باید وضعیت خود را به فعال و در دسترس تغییر دهید. در غیر اینصورت قادر به دریافت درخواست نیستید. پس از این کار موقعیت مکانی گوشی باید روشن باشد و به اینترنت متصل باشید.

در پایان در صورتی که از نقشه پیش فرض برنامه راضی نبودید، مطالعه مطلب آموزش تغییر نقشه پیش فرض به ویز در گوشی اندروید و آیفون برای اسنپ و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش حل مشکل اسنپ را به شما معرفی کردیم. شما چه مشکلی داشتید و با کدام روش رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه مشکلات متداول برنامه اسنپ رانندگان و مسافران را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • حامد says:

    سلام دوستان
    مدتی هست برنامه اسنپ من دچار این مشکل شده
    شماره موبایل رو که وارد میکنم کد میاد و میشینه توی اون قسمت مربع ها، اما دوبار برمیگرده و میگه شماره تلفن وارد کنید نمیره مرحله بعد کسی میتونه راهنماییم کنه متشکرم

  • رضانبی مراد says:

    سلام الان یکماه اسنپ روروشن میکنم تاساعته ۸نیم خوبه ولی بعداون درخواست نمیاداصلآ یاخیلی کم

  • رضا محمدی says:

    با سلام من برنامه اینو رو نصب کردم برام باز میشه مبدا و مقصد رو تعیین میکنم ولی بعدش این پیام میاد ارتباطمان با سرور برقرار نشد .اتصال به اینترنت را بررسی و دوباره تلاش کنید . من هر جا هم نشون دادم نتونستن مدل گوشیم هم بالاست

  • علیرضا سلیمی says:

    در هنگام روشن کردن برنامه اسنپ رانندگان به مشکل خوردم
    برنامه روشن نمیشود و ارور عدم دریافت سفر میزند
    کمکم کنید برای رفع مشکل

  • سجاد says:

    سلام بعد از ثبت نام در اسنپ حالا که می‌خوام وارد برنامه بشم بعد از وارد کردن شماره کد ارسال میشه اما وارد مرحله بعد نمیشه و برمیگرده روی صفحه اول که وارد کردن شمارس
    آیا کسی راه حلی داره برای درست شدنش؟

    • جلال says:

      داداش اکه حل کردیش راه حلش به منم بکو

    • امید says:

      به محض اینکه اسنپ میگیرم و پیدا میکنه سریع برنامه کرش میکنه و وقتی وارد میشم خودکار متوقف میشه کسی راه حلشو میدونه؟
      device: A21s android 12

  • یونس says:

    سلام.ببخشید من تازه اسنپ ثبت نام کردم روز اول خوب بود ولی الان هرکاری میکنم برام درخواست سفر نمیاد میزنه تکمیل مدارک و اینا اینارم فرستادم بازم درس نشده لطفاً راهنماییم کنین

  • یونس says:

    سلام.ببخشید من الان یه هفته ای میشه که اسنپ ثبت نام کردم روز اول خوب بود درخواست سفر برام میومد ولی الان نمیاد فقط میزنه تکمیل مدارک و اینا از تو خود اسنپ هم مدارک فرستادم ۲روز بعدش پیامک اومد که مدارک شما ثبت شد ولی بازم برام درخواست سفر نمیاد لطفاً راهنماییم کنین.ممنون

  • محمد says:

    سلام.من قبلا اسنپ رانندگان روی گوشیم نصب بوداما الان دیگه به سیم کارت سابقم دسترسی ندارم هرکاری میکنم‌ دیگه نصب نمیشه بایدچکارکنم؟؟

  • محمد says:

    سلام من ۶ماهه نتونستم اسنپ رانندگان رو فعال کنم میگه کدملی از قبل وارد شده ..قبلا رو ماشین داداشم ثبت کردم الان میخام با ماشین خودم وارد بشم ولی اصلا نمیاد چطور تغییرش بدم

    • اسی says:

      سلام از قسمت پروفایل و ویرایش میتونین ماشینتون رو عوض کنید یا از طریق ثبت تیکت انلاین مشکلتون رو مطرخ و حل کنید

  • علی says:

    سلام.من قبلا اسنپ رانندگان روی گوشیم نصب بوداما الان دیگه به سیم کارت سابقم دسترسی ندارم هرکاری میکنم‌ دیگه نصب نمیشه بایدچکارکنم؟؟

  • علی says:

    سلام من قبلا اسنپ داشتم اما الان دیگه به اون سیم کارتم دسترسی ندارم هرکاری هم میکنم نمیتونم دوباره ثبت نام کنم..الان بایدچکارکنم

  • علی says:

    باسلام
    من راننده اسنپ هستم.دیروزدراوج ترافیک درخواست سفر،پس از قبول یک سفرودرطی مسیررسیدن به مبدامسافر،درخواستهای سفر متعددی می آمد باعث اختلال و قطع مسیریاب دررسیدن به مبدامسافرمی شد. به طوریکه ارتباطم بامسافرم قطع شد ونتوانستم به کارخودادامه دهم خواهشمندم برای رفع مشکل درچنین مواقعی راهنمیئیم فرمایید.

    • علی says:

      سلام.من قبلا اسنپ رانندگان روی گوشیم نصب بوداما الان دیگه به سیم کارت سابقم دسترسی ندارم هرکاری میکنم‌ دیگه نصب نمیشه بایدچکارکنم؟؟

  • تمنا says:

    سلام
    من رو گوشی قبلیم اسنپ داشتم که اون گوشی رو دادم به یکی از اقوام شماره تلفن خودشون روشه
    ولی وقتی من با گوشی خودم اسنپ میگیرم یا سفارش میدم برای ایشون هم نشون داده میشه و برعکس
    ممنون میشم راهنمایی کنین

  • سلام. says:

    لطفا حتما رسیدگی کنیدمپ قبلا اسنپ داشتم حذف شد الان هر کاری میکنم کار نمیکنه.کد دهها بار برام ارسال میشه ولی وارد مرحله بعدی نمیشه نمیدونم چرا.من واقعا این برنامه رو لازمش دارم

  • امید says:

    سلام من تازه اسنپ رانندگان نصب کردم وقتی که سفر رو قبول میکنم میخوام مسیریاب رو بازکنم برنامه میپره بیرون و بسته میشه برنامه مسیریابم بلد هست که اونم اپدیت کردم

    • محمد says:

      سلام، عزیز من ۴ ساله که توی اسنپم، مسیریاب بلد اصلا بدرد نمیخوره…
      خیلی مزخرفه.. بهترین نسیریابی که تا حالا توی کل عمرم دیدم و بهترینش برای رانندگان عزیز اسنپ (نشان) هست. واقعا عالیه، نقشه های آفلاین داره، ترافیک آنلاین داره، سخنگو فارسی داره لهجه های لری ترکی کردی عربی که هموطن های خودمون ستن توی تبریز خرم آباد کردستان اهواز آبادان… همرو داره. پلیشم نشون میده هر جا وایساده باشه و زودتر خبرت میکنه.. هر اتفاقی هم توی جاده افتاده باشه زودتر بهت اعلام میکنه و در صورت وجود امکان از اون نسیر برات مسیریابی نمیکنه و مسیریابی مجدد از یه مسیری که مشکل نداره برات رو انجام میده..
      تازه اگ یوقت خانوادگی بخواهید مثلا با چند تا ماشین برید جایی میتونین همتون نشان رو نصب کنین و گوشی هاتون که جلوی داشبوردتون جلوی چشمتون باشه، همتون روی نقشه همدیگرو میبینید هر چند نفر باشید و دیگ هیچوقت همدیگرو گم نمیکنین، من تجربه اینو دارم، چند تا ماشین رفتیم شیراز هی باید من که ماشین جلویی بودم توی آیینه حواسمو پرت میکردم و عقب و نگاه میکردم، یوقت خدایی نکرده باعث تصادف میشه.
      امیدوارم که در تمام مراحل زندگی شادکام و پیروز و موفق باشید و از پروردگار مهربانمان تمام آرزوهایتان را دریافت کنین.. البته به اضافه سلامتی و طول عمری دراز و مثل درخت تنومند و مثل کوه استوار…..

    • سعید says:

      تازه برنامه رو نصب کردم، چند روزه که میخوام وارد بشم فقط کد می‌فرسته و وارد نمیشه، همه راه‌ها رو هم امتحان کردم. لطفا راهنمایی بفرمایید

      • اسی says:

        من هم متاسفانه همین مشکل رو روی گوشیم دارم فقط کد میاد میزنم قبول میکنه با میگه شمارتون رو وارد کنید

  • حمید says:

    من تازه گوشی A03 cor گرفتم اسنپ باکس وانت روش نصب نمیشه نمیدونم چرا

    • Sajad says:

      منم باکس با a03 نمیتونم نصب کنم راهنمایی لطفا

      • ایرج نوروزی کیوی says:

        سلام‌ من‌چند ساله کاسهواسنپ‌کار میکنم.هروقت اسنپ بازمیگنم‌‌شنارهدتلفن‌‌میخواد بروزرسانی میخواد.ویکی دیکه از راننده اسنپ‌‌بدبخت تر وحود نداره‌کرایه پایین یکی دوم‌ یک ماه پیش یه‌ادم‌کثافت بی وجدان‌به دروع زنگ زده اسنپ که من غداش و دزدیدم‌ سریع حساب کاربری ومسدود شده‌. هیج سوال از من نشد من‌۵۵ سالمه با دهن‌ روزه ‌‌. من وقت گرفتم‌ برم‌دفتر شهرام‌شاهکار فقط از اون‌کارشناس. که باعث. ابرو و آشفتگی زندگیم‌شده‌‌.آبرومو برده مند دزد کرده‌ زندگیم بهم‌ریخته ادعای شرف میکنم‌از کارشناس .‌حتما باطرف زدوبند داشته زندگیمو بهم‌ریخته ممنون

    • ابراهیمی says:

      سلام.گوشی من a03سامسونگ است اسنپ رانندگان نصب کردم ولی وقتی داخل برنامه میرم میزنه دسترسی بالای صفحه وجودنداردوازبرنامه بیرون میادوکارنمیکنه میشه راه حل بگید.ممنون

  • علی says:

    من مشکل ارتباط با سرور داشتم طبق راهنمایی با یک بار حذف و شماره تلفن جدید به همین راحتی حل شد.

  • عرفان says:

    ⭕️کسایی که مشکل خطای سرور رو دارن
    شماره تلفنی که وارد کردین تغییر بدین درست میشه

  • ملیکا شیری says:

    سلام اسنپ من خطای برقراری ارتباط میده هرکاری میکنم درست نمیشه حتی چندین بار حذف کردم از وب استفاده کردم ولی فایده نداشته گوشیمم ایفونه!
    چیکار باید بکنم؟

    • محمد says:

      گوشی اندروید بخر، داراش من، اینجا ایرانه، گوشی آیفون خیلی خوبه ولی نه برای ایرانی ها….
      بهترین سیستم عامل اندرویده، اوپن سورسه آزاده.. راحتی…
      وقتی اپل میخری انگار یه گونی قفل خریدی گذاشتی توی جیبت و کلید هیچکدومشون رو هم نداری.
      ب خدا آیفون ۱۴ هم مفتی بدن به من دستم نمیکیرمو سیمکارتمو توش نمیندازم،
      قابل توجه دوستانی که الان میخوان بگن که تو آیفون ندیدی و فلان و فیثار. من یه آیپد پرو ایر ۲ دارم و یه آیپد پرو ۳ ولی به خدا قسم چند ساله به هیج کدوم دست نزدم، مونده همینجا روی میز هر وقت بچه کوچیکای فامیل میان خونمون میشینن باهاش بازی میکنن،پخیلی محکمو خوبه ولی عین این اوسکولا هیجی روش نصب نمیشه…هر چی میزنی هی میگه آی او اس فلان نصب کن.. آی او اس فیثار نصبرکن..
      بعد جالبه که گوشی هاشم قیمت خون آدمه… آخه چی داره؟
      خریت از این گنده تر نداریم

  • امید رحمتی says:

    سلام خسته نباشید من راننده آیند هستم قبلاً گوشی سامسونگ داشتم و هیچ مشکلی با برنامه اینو نداشتم الان شیایومی خریدم وقتی که تو برنامه دیگه ای هستم درخواست اسنپ نمیاد حتما باید دوباره برنامه رو باز کنم ولی با سامسونگ این مشکل رو نداشتم مثلاً آنلاین بودم میرفتم تو واتساپ که پیام بدم درخواست اسنپ نیومد برام مستقیم برنامه اسنپ باز میشد ولی با شیایومی اینطور نیست ممنون میشم کمک کنید

    • امیر says:

      تنظیمات باتری رو بررسی کنید. محدودیت استفاده از نرم افزار در پس زمینه رو بدارید.

  • عادلی says:

    به تازگی در برنامه اسنپ هنگام تایید و گرفتن سرویس دچار خطای سرور میشود چرا؟؟؟

  • محمد says:

    برای من مدتی هست بعد از تایید مبدا و مقصد عدم دسترسی به سرور میاد. قبلا مشکلی نداشتم تازگی ها این طور شده.

    • بله برای من هم همین مشکل هست says:

      برای من هم همین مشکل هست خطا در اطلاعات سرور میاد و ربطی هم به مبدا و مقصد و آنتن نداره

  • اخلاقی بلخابی says:

    با سلام
    برنامه اسنپ برای مسافران کلا مشکل دارد، یعنی استفاده هم زمان از گوگل مپ و چند برنامه دیگر به اندازه یک دهم برنامه اسنپ باتری تلفن را خالی نمی‌کند.
    همچنین در حین استفاده از اسنپ باتری تلفن در حد انفجار داغ می‌شود.

    • سامان حسینی says:

      سلام.من در تمام قسمتها هیچ مشکلی ندارم.فقط اسنپ باکس مشکل داره و به سرور متصل نمیشه.برای درخواست وانت میاد داخل بعد میگه اتصالت رو چک کن.ولی اسنپ فود فروشگاه.اسنپ سواری همه بدون مشکلن

      • حامد says:

        سلام گوشی من ایفون هست
        وقتی چند تا سفر اعلام میشه گوشی خاموش پ بعد روشن میشه
        ممنون میشم راهنمایی کنید

×