آموزش حذف ریپلای و بستن کامنت استوری اینستاگرام

آموزش حذف ریپلای و بستن کامنت استوری اینستاگرام

اگر روزانه استوری‌های زیادی ⭕ را به اشتراک می‌گذارید و زمان خواندن ریپلای‌های آن‌ها را ندارید، به سادگی می‌توانید ریپلای استوری را ببندید. در این مطلب از انزل وب به آموزش حذف ریپلای و بستن کامنت استوری اینستاگرام می‌پردازیم.

چگونه کامنت استوری اینستاگرام را ببندیم؟

?How to Close Reply for Instagram Story

مدیران اینستاگرام روز به روز اختیارات بیشتری را برای کاربران این شبکه اجتماعی محبوب فراهم می‌کنند. یکی از آن‌ها امکان بستن ریپلای استوری اینستاگرام است. شما می‌توانید با دو روش ساده این بخش از استوری را ببندید و جوابی دریافت نکنید. در این مطلب از انزل وب روش‌های حذف ریپلای در اینستاگرام و استوری را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

طریقه بستن کامنت استوری اینستاگرام

برای حذف کامنت در استوری اینستاگرام، وارد این برنامه شوید. سپس از پایین صفحه روی پروفایل خود بزنید. حال روی منوی سه خطی بزنید. وارد Settings شوید. روی Privacy بزنید. سپس روی Story یا Story Settings بزنید. در بخش Allow Message Replies سه گزینه وجود دارد:

  • Your followers: فالوورهای شما
  • Followers you follow back یا People You Follow: فالوورهایی که خودتان هم آنان را دنبال کرده‌اید
  • Off: بستن کامل ریپلای استوری

آموزش حذف ریپلای و بستن کامنت استوری اینستاگرام

برای یادگیری نحوه کار با قابلیت ریلز اینستاگرام، به مطلب آموزش کامل کار با ابزار ویرایش ویدیو Reels استوری اینستاگرام مراجعه کنید.

چگونه قابلیت ریپلای در اینستاگرام را ببندیم؟ روش دوم

برای بستن کامنت استوری در اینستا، وارد Instagram شوید. سپس صفحه خانه یا Home page اینستاگرام را مانند زمانی که می‌خواهید Story بگذارید، به سمت راست بکشید.

آموزش حذف ریپلای و بستن کامنت استوری اینستاگرام

سپس روی علامت  Settings که شبیه به چرخ دنده است، بزنید. حال بخش Allow message replies را روی حالت Off بگذارید تا ریپلای استوری بسته شود.

بستن کامنت استوری اینستاگرام

اگر می‌خواهید بخش کامنت پست‌ها را ببندید، مطلب آموزش حذف و بستن قابلیت کامنت گذاشتن در اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به آموزش حذف ریپلای و بستن کامنت استوری اینستاگرام پرداختیم. آیا موفق شدید ریپلای استوری اینستاگرام خود را ببندید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • F says:

    نوشتید ریپلای کامنت ولی ریپلای استوری آموزش دادید لطفا روش بستن ریپلای کامنت های که پست دیگران گذاشته میشه آموزش بدید البته اگر بلد هستید 🤭

    • Arash says:

      منم دنبال بستن ریپلای کامنت هستم ولی هنوز پیدا نکردم و فقط گزینه حذف منشن فعال کردم لطفا اگه کسی روش حذف ریپلای کامنت میدونه به منم بگه 😉