خط خدماتی بدون سفته

باید درمورد مشکل ارسال پیامک به بلکلیست مطلع باشید که در حالت عادی به شماره های بلاک نمیشه پیامک ارسال کرد و تنها راه حل خطوط خدماتی هستند. یعنی فقط از شماره خدماتی میتوان به بلکلیست پیامک فرستاد ولی هیچ خط پیامکی پیشفرض خدماتی نیست و باید خط را خدماتی کرد. قبلا فقط اشخاص حقوقی (شرکت های ثبتی) با مدارک شرکتی و ارائه سفته میتوانستند خط پیامک خود را خدماتی کنند و اشخاص حقیقی عادی که بیشتر هم استارتاپ ها بودند امکان خدماتی کردن خط را نداشتند.

مسلما میدانید که خطوط اپراتور های پیامکی در واقع نوعی شماره مجازی محسوب میشوند که برای استفاده از آنها باید یک پنل اس ام اس داشته باشید که شرکت های مختلفی در زمینه ارائه پنل پیامک فعالیت دارند ولی پیشنهاد ما خرید سامانه پیامک از مکث اس ام اس میباشد که سامانه بروز و کارامد میباشد که تمام امکانات لازم و حرفه ای یک پنل اس ام اس خوب را دارد و قیمت و تعرفه های معقولی نسبت به سایر شرکت ها دارد.

شرایط قدیمی خدماتی کردن خط اختصاصی (قبل از سال ۹۹)

با اینکه الان شرایط خدماتی کردن خط پیامکی آسانتر شده است ولی اجازه دهید تا شرایط سخت که قبلا تنها شرط خدماتی کردن خط اختصاصی بود را برایتان توضیح دهیم. البته این شرایط الان هم کاربر دارد چرا که با این شرایط شرکت های حقوقی میتوانند بدون هیچ هزینه ای یک خط رایگان تهیه کرده و آن را رایگان خدماتی کنند. پس اگر شخص حقیقی محسوب میشوید و تمایل به داشتن خط خدماتی اختصاصی بصورت رایگان هستید این قسمت را از دست ندهید.

این حالت از خدماتی کردن چندین شرط و مدارک لازم دارد که دو مورد از اینها اساسی است. اگر با دو مورد اوکی باشید، مابقی جزو مدارک تشریفاتی محسوب میشود

۱- استعلام  از سامانه بازبینی شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور ilenc.ssaa.ir

در واقع از این سامانه با وارد کردن مشخصات حقوقی خود یک استعلام میگیرید که واقعا یک شخص حقوقی هستید و مشخصات کامل و دقیق شما هم در استعلام درج میشود.

۲- ارائه سفته ۲۰ یا ۵ میلیون تومانی

اگر خط شما از اپراتور ۰۲۱ یا ۰۲۶ باشد، مبلغ سفته پنج میلیون تومان، و اگر خط از اپراتور های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ یا ۵۰۰۰ باشد مبلغ بیست میلیون تومان باید سفته ارائه کنید.

برای سازمان های دولتی و وابسته دولتی احتمالا نیازی به ارائه سفته نباشد که این مورد باید از طریق پشتیبانی مکس اس ام اس استعلام و پیگیری شود.

اگر شخص حقوقی باشید و بتوانید سفته ارائه کنید، میتوان گفت که امکان خدماتی کردن خط دارید چون مابقی مدارک، جزو تشریفات حساب میشود.

 

خط خدماتی ۹۰۰۰ بدون سفته برای اشخاص حقوقی و حقیقی

خط خدماتی ۹۰۰۰ بدون سفته برای اشخاص حقوقی و حقیقی

قبلا فقط اشخاص حقوقی (شرکت های ثبتی) با مدارک شرکتی و ارائه سفته میتوانستند شماره ارسال پیامک خود را خدماتی کنند و اشخاص حقیقی، یعنی افراد عادی که بیشتر هم استارتاپ ها بودند امکان خدماتی کردن خط را نداشتند تا اینکه اپراتور جدیدی با پیش شماره ۹۰۰۰ وارد عرصه شد و این قوانین را ساده تر کرده و این امکان را فراهم نمود تا هر شخص معمولی بتواند خط خدماتی بدون سفته از اپراتور ۹۰۰۰ را بدون مدارک شرکتی تهیه کند.

مدارک لازم خط خدماتی اپراتور ۹۰۰۰

اپراتور ۹۰۰۰ تنها اپراتور پیامکی است که علاوه بر شرکتهای حقوقی، اشخاص حقیقی نیز امکان خدماتی کردن خط اختصاصی با پیش شماره ۹۰۰۰ را دارد. تنها مدرک لازم برای خدماتی کردن خط ۹۰۰۰ یک جواز کسب میباشد. حالا این جواز کسب و کار میتواند مدارکی از شرکت ثبت شده باشد و یا حتی اینماد یک سایت یا پروانه کسب مغازه و فروشگاه و هر مجوز کسب و کار دیگر. پس بدینصورت هرکسی میتواند با جواز کسب و کار یک خط خدماتی کاملا اختصاصی داشته باشد.

خدماتی کردن خط با اینماد

قبلا خدماتی کردن خط با اینماد سایت برای صاحبین کسب و کار های آنلاین بخصوص استارتاپ های نوپا یک رویا بود ولی الان پنل اس ام اس مکث شرایط خدماتی کردن خط خدماتی با اینماد را فراهم کرده و شما را به این آرزو رسانده است. از آنجایی که دریافت اینماد بسیار ساده و شدنی است پس براحتی میتوانید خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ را بدون سفته و شرکت و … تهیه کنید و از یک خط خدماتی اختصاصی ثابت و مشخص در پیامک های ارسالی کسب و کارتون استفاده کنید.

خط خدماتی ۹۰۰۰ از کجا تهیه کنیم؟

بسیاری از شرکت های پیامکی برای خدماتی کردن خط دستمزد در نظر میگیرند در حالیکه خطوط ۹۰۰۰ یا هر خط پیامکی دیگری کاملا رایگان خدماتی میشوند و شما فقط هزینه خرید خط را پرداخت میکنید. برای اینکه در این مورد هزینه اضافی پرداخت نکنید و با کمترین هزینه (یا حتی رایگان) خط خدماتی اختصاصی داشته باشید از سرشاخه اصلی مخابرات یعنی مکث اس ام اس اقدام به تهیه پنل و خط پیامکی کنید و دیگر نگران مشکلات جانبی نباشید.

اگر حتی جواز کسب یا اینماد هم ندارید نگران نباشید. مکث اس ام اس برای شما هم خط خدماتی ارائه میکند.

خط خدماتی عمومی (اشتراکی)

خط خدماتی عمومی (اشتراکی)

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که خطوط خدماتی صرفا جهت ارسال متن ها و پیامکهای اطلاع رسانی به مخاطبینی هستند که خودشان انتظار دریافت آن پیامک را دارند. اما راهکار مکث چیست؟

سامانه پیام کوتاه مکس، برای مشترکینی که میخواهند پیامک های صرفا اطلاع رسانی ارسال کنند ۲ خط خدماتی عمومی به صورت رایگان و اشتراکی ارائه میکند. این خطوط توسط مدارک شرکت مکث از قبل خدماتی شده اند که به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار داده می شود. خطوط خدماتی اشتراکی مکث عبارتند از:

  • ۱۰۰۰۲۰۴۰۰
  • ۳۰۰۰۵۰۵
  • ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵

اما کاربردهای استفاده از خط خدماتی عمومی چیست؟ در ادامه میخواهیم به مواردی از آنها اشاره کنیم، با ما همراه باشید…

کاربردهای خط خدماتی عمومی

همانطور که گفته شد، این خطوط برای ارسال متن های صرفا اطلاع رسانی کاربرد دارند و نباید توسط آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کرد.

  • وب سایت ها و اتوماسیون ها

اگر صاحب وب سایتی هستید، حتما تعامل با مشتری یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار شما میباشد. همانطور که میدانید پنل های اس ام اس مکث قابلیت اتصال به وب سایت را دارند و شما تنها با استفاده از خط خدماتی میتوانید پیامک های حاوی کد تایید ثبت نام  و ورود و یا هر اخبار و اطلاع رسانی سایت تان را از طریق ارسال پیامک (حتی به بلک لیست) انجام دهید.

  • برای اپلیکیشن ها

فرض کنید صاحب یک اپلیکیشن هستید و میخواهید اطلاعیه هایی از جمله کد تایید OTP، کد تخفیف، جشنواره ها و… به مشتریان و کاربران خود ارسال کنید. در این مواقع شما نیاز به خط خدماتی عمومی دارید تا بتوانید حتی به بلک لیست ها هم پیامک ارسال کنید.

  • فروشگاه های اینترنتی

یقینا تا به حال یکبار هم که شده خرید اینترنتی انجام داده اید! در این حالت، اطلاعیه های خرید و پرداخت برای شما پیامک میشود. آن هم در زیر ۱۰ ثانیه! خطوط خدماتی اشتراکی به شما این امکان را می دهند تا مشتریان وب سایت خود را در جریان موفق بودن خریدهایشان بگذارید و همچنین رضایت و اعتماد شان را جلب کنید.

  • آموزشگاه ها، ادارات و سازمانها

آموزشگاه های زبان، مدارس، موسسات، ادارات و سازمانها… همه و همه از کسب و کاری کوچک گرفته تا بزرگ نیازمند پنل اس ام اس میباشند. حال برای تبلیغات یا متن اطلاع رسانی! اما مشکل اصلی آنها اینست که نمیتوانند به شماره های بلک لیست پیامک ارسال کنند! با خطوط خدماتی اشتراکی مکث از این پس می توانید به راحتی و در کسری از دقیقه برای دانش آموزان، کارکنان، ارباب رجوع و… پیامک ارسال کنید.

به عنوان مثال میتوانید زمان شروع کلاس ها، دایر بودن کلاس ها، جلسه اولیا و مربیان و… را به راحتی اطلاع رسانی کنید!

خرید پنل پیامک با خط خدماتی عمومی

خب! حال که با امکانات و کاربردهای خط خدماتی عمومی آشنا شدید، برای تهیه پنل اس ام اس و همچنین استفاده آسان شما، لیستی از امکانات و تعرفه ها را برایتان آورده ایم! تنها کافیست برای یکی از پنلهای سامانه پیامک مکث ثبت نام کنید و علاوه بر خط خدماتی عمومی صاحب پنل اس ام اس با امکانات ویژه شوید…!

 

کلام آخر…

برای استفاده از خطوط خدماتی سه راه حل ارائه شد، اولی خدماتی کردن خط با مدارک شرکتی و ارائه سفته که اصولی ترین روش خدماتی کردن میباشد. دومی خدماتی کردن خطوط ۹۰۰۰ بدون سفته فقط با یک مجوز کسب و کار حتی برای افراد عادی. و سومی هم استفاده از خط خدماتی مکث اس ام اس بصورت اشتراکی که هیچ مدرکی لازم ندارد. پس درصورتی که کاربر پنل پیامک مکث باشید، در هر حالت و هر شرایطی امکان ارسال بلکلیست با خط خدماتی را خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۳۶ تماس گرفته و یا به وبسایت رسمی مکث اس ام اس  مراجعه کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات