اعلام و پیگیری خرابی تلفن ثابت با موبایل و اینترنت

۴ روش موثر اعلام و پیگیری خرابی تلفن ثابت با موبایل و اینترنت (جدید)

خرابی تلفن و عدم رسیدگی مخابرات منطقه میتواند یک مشکل آزاردهنده باشد، ☎️ مخصوصا برای کسانی که پیگیری خرابی تلفن ثابت با موبایل و اینترنت انجام میدهند. در ادامه این مطلب انزل وب روش های پیگیری و اعلام خرابی تلفن در تهران و شهرستان ها را بیشتر بررسی میکنیم.

برای اعلام خرابی تلفن ثابت چه باید کرد؟ معرفی شماره تماس مخابرات و کد دستوری

?How to Report Landline Phone Problems to Iran Telecommunication Company

به طور خلاصه برای اعلام و پیگیری خرابی تلفن ثابت با موبایل باید با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرید فقط دقت کنید که پیش کد شهرستان را نیز باید به این شماره اضافه کنید به طور مثال برای تهران باید با شماره ۰۲۱۲۰۱۱۱۷ و برای اعلام خرابی تلفن کرج با موبایل ۰۲۶۲۰۱۱۱۷ تماس بگیرید علاوه بر این شما میتوانید از طریق کد دستوری #۲۰۲۰* نیز مراحل ثبت و پیگیری خرابی را در سامانه مخابرات ثبت کنید.

قبل از تست ادامه مراحل برای پیگیری و اعلام خرابی تلفن حتما از سالم بودن سیم کشی داخلی و دستگاه تلفن خود مطمئن شوید. در ادامه به نحوه انجام این کار به صورت مرحله به مرحله میپردازیم.

۱- اعلام خرابی تلفن با موبایل توسط کد دستوری

در اینجا نیاز به گرفتن پیش شماره برای کد دستوری نیست و مستقیم میتوانید این شماره را با گوشی خود فارغ از اینکه اپراتور شما همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و.. باشد، شماره گیری کنید.

برای شروع ابتدا کد دستوری #۲۰۲۰* را شماره گیری کنید.

کد دستوری #2020*

کمی صبر کنید، در این مرحله عدد ۱ یعنی تلفن را انتخاب کنید و دکمه Send یا ارسال را بزنید.

اعلام خرابی تلفن ثابت

سپس در مرحله بعد گزینه ۱ یعنی شهری را انتخاب نمایید.

اعلام خرابی تلفن ثابت با کد دستوری مخابرات

در مرحله بعد گزینه ۳ که معادل ثبت خرابی است را انتخاب کنید.

ثبت خرابی برای اعلام خرابی تلفن با کد دستوری مخابرات

حالا در این مرحله شماره تلفن ثابت خود را به همراه پیش کد شهرستان به طور مثال ۰۲۱۲۵۲۵۲۵۲۵ وارد کنید و دکمه ارسال یا Send را بزنید.

شماره تلفن ثابت را وارد کنید

سپس پیام “مشتری گرامی شماره شما با موفقیت در لیست خرابی قرار گرفت” نمایش داده میشود.

مشتری گرامی شماره شما با موفقیت در لیست خرابی قرار گرفت

سپس اس ام اس ثبت اعلام خرابی تلفن و ثبت شماره شما در لیست خرابی از سوی مخابرات نیز برای شما ارسال میگردد.

در این مرحله باید منتظر بمانید تا از سوی مامور یا متصدی مخابرات برای ادامه روند خرابی تلفن ثابت شما تماس گرفته شود.

۲- پیگیری خرابی تلفن با موبایل توسط کد دستوری

برای پیگیری خرابی تلفن تهران ، کرج ، مشهد و دیگر شهرستان ها ابتدا کد دستوری #۲۰۲۰* مخابرات را شماره گیری کنید.

در مرحله بعد عدد ۱ یعنی تلفن را انتخاب کنید و دکمه Send یا ارسال را بزنید.

سپس گزینه ۱ یعنی شهری را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد گزینه ۴ که معادل پیگیری ثبت خرابی است را انتخاب کنید.

در مرحله بعد شماره تلفن که اعلام خرابی کرده اید را از لیست انتخاب (با انتخاب  عدد ۱ و..) یا شمار تلفن خود را با پیش شماره شهرستان وارد کنید.

انتخاب شمار تلفن

پس از وارد کردن دکمه Send یا ارسال را بزنید.

در نهایت پیام “با عرض تشکر نتیجه درخواست از طریق پیامک ارسال میگردد” نمایش داده میشود.

با عرض تشکر نتیجه درخواست از طریق پیامک ارسال میگردد

و بعد از چند دقیقه شما اس ام اس پیگیری و وضعیت خط تلفن شما برایتان ارسال میشود.

۳- شماره خرابی تلفن ۲۰۱۱۷

روش دیگر استفاده از شماره خرابی تلفن ثابت ۲۰۱۱۷ است که در این روش شما باید شماره پیش کد شهرستان مدنظر را به همراه این شماره حتما شماره گیری کنید به طور مثال برای خرابی تلفن مشهد باید شماره ۰۵۱۲۰۱۱۷ را یا خرابی تلفن تهران شماره ۰۲۱۲۰۱۱۷ شماره گیری کنید.

شماره خرابی تلفن 20117

پس از شماره گیری به تلفن گویا متصل می شوید و راهنمایی اولیه انجام میشود.

در مرحله اول از شما درخواست می شود که شماره خود را به همراه پیش کد مانند ۰۲۱۲۵۲۵۲۵۲۵ وارد کنید و در نهایت پس از وارد کردن شماره کمی مکث کنید تا اپراتور شماره را مجدد برای تایید بخواند سپس با وارد کردن # شماره تلفن ثابت خود را تایید کنید یا باز زدن * میتوانید شماره را مجدد ویرایش کنید.

سپس شماره موبایل خود را برای پیگیری خرابی باید وارد کنید، پس از وارد کردن اپراتور شماره همراه اپراتور آن را میخواند و برای تایید مجدد شماره همراه خود باید # وارد کنید.

پس از تایید شماره پیامی مبتنی بر اینکه خرابی تلفن ثابت شما ثبت شده است دریافت می کنید. در این مرحله باید منتظر بمانید تا از طرف مخابرات برای پیگیری موضوع با شما تماس گرفته شود.

۴- سایت اعلام خرابی تلفن مخابرات برای قطعی به دلیل بدهی و شکایت

علاوه بر روش های بالا برای پیگیری علت قطع شدن تلفن ثابت بدون بدهی یا قطع شدن آن به هر دلیل یا در صورتی که در روند ثبت خرابی یا پیگیری آن در شهرستان خود با مشکل مواجه شده اید یا از طرز برخورد یا رفتار پرسنل مخابرات شکایتی دارید میتوانید وارد سامانه مرکز بازرسی و نظارت، رسیدگی به شکایات مخابرات شوید.

در مرحله اول با کلیک بر روی ثبت نام کلیک کنید.

اطلاعات خواسته شده که شامل کد ملی و شماره موبایل است را در فرم وارد کنید.

کد ملی و شماره موبایل

سپس نام کاربری شما نمایش داده میشود و کد احراز هویت و برای شماره موبایل شما ارسال می گردد.

اعلام خرابی تلفن مخابرات برای قطعی به دلیل بدهی و شکایت

پس از تایید کد وارد سامانه می شوید.

سامانه مرکز بازرسی و نظارت، رسیدگی به شکایات مخابرات

در مرحله بعد بر روی ثبت شکایت کلیک کنید.

سپس اطلاعات شخصی خود را تایید کنید.

حالا از فرم روبرو خود دلیل شکایت، پیوست ها و.. را پر کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

دلیل شکایت، پیوست ها و.

این مورد ثبت شکایت و پیگیری برای همه شهرستان ها مانند شیراز ، رشت ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، کرج و.. قابل اجرا است.

دقت کنید که دلیل قطع شدن تلفن ثابت میتواند مشکلات فنی، شکایت حقوقی، دستور مقامات قضایی و.. باشد و مخابرات پیشنهاد میکند که برای این موارد بهتر است از این سامانه استفاده کنید و برای اعلام و پیگیری خرابی تلفن ثابت با موبایل و شماره های معرفی شده بالا بهتر است تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

چگونه اعلام خرابی تلفن کنیم؟

شما میتوانید از طریق شماره 20117 یا کد USSD مخابرات که #2020* است اعلام خرابی خود را براحتی ثبت کنید.

مدت زمان رفع مشکل تلفن ثابت چقدر است؟

این مورد بستگی به مخابرات شهرستان شما دارد و در برخی اوقات که حجم خرابی و کاری بالا باشد میتواند حل مشکل به چند هفته نیز طول بکشد.

چرا هیچکس در مخابرات منطقه پاسخگو نیست؟

مخابرات برای اعلام خرابی فقط ار طریق راه های عنوان شده مشکل را پیگیری میکند و تلاش و تماس های تلفنی شما با شرکت مخابرات منطقه ممکن است در آخر با جمله خرابی را در سامانه ثبت کنید مواجه شود.

جمع بندی

مهندس سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: درحال حاضر می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمود.

وی اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پیگیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور بصورت متمرکز رصد نمود.مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان افزود : می توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل گردد.

به طور کلی بهترین روش پیگیری تلفن برای خرابی استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* و یا تماس با شماره ۲۰۱۱۷ است که حتما باید پیش کد شهرستان قبلا شماره اضافه کنید. علاوه بر این سامانه آنلاین شکایت بیشتر در مورد جمع آوری، تخلیه، گزارشات مردمی در مورد زیر ساخت ها و مشکلات و مسائل حقوقی استفاده میشود. فقط دقت داشته باشید در صورتی که در منطقه شما خرابی تلفن ثابت به صورت گسترده مثل دزدی کابل و.. رخ دهد فرایند پیگیری ممکن است زمان بر باشد.

همچنین ثبت چندباره درخواست نیز از طریق سامانه تلفن گویا یا کد دستوری امکان پذیر نیست. و در شرایط حاد برای پیگیری بیشتر و دقیق تر بهتر است با مراجعه حضوری به مخابرات پس از ثبت درخواست یا تماس با دفتر شکرت مخابرات در استان خود مساله را پیگیری کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

خب اعلام خرابی تلفن ثابت تبریز، اصفهان ، خوزستان ، گیلان ، تهران ، کرج ، مشهد و سایر شهرستان ها را به صورت مرحله به مرحله بررسی کردیم. نظر شما در مورد عملکرد مخابرات و پرسنل آنها برای ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن چگونه است؟ آیا تا کنون با سامانه و روش های بالا توانسته اید مشکل خود را حل کنید؟ نظرات، تجربیات و سایر نکات را حتما در بخش دیدگاه این پست انزل وب با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

مشکل سیم کشی تلفن
۵ روش عیب یابی و رفع مشکل سیم کشی تلفن برای اینترنت و..
آموزش 5 روش مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت
آموزش ۵ روش مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت
راهنما: تلفن ماهواره ای چیست و چگونه کار میکند؟
راهنما: تلفن ماهواره ای چیست و چگونه کار میکند؟
سیستم WLL چیست؟ آشنایی با کاربرد WLL در مخابرات و ...
سیستم WLL چیست؟ آشنایی با کاربرد WLL در مخابرات و..

نظرات

  • دشتی says:

    سلام
    با بارندگی تلفن قطع میشود باید چند دفعه ۱۱۷ تماس گرفته یا حضورا رفته متاسفانه با وجود امدن پیامک رفع خرابی تلفن هنوز وصل نشده
    چرو اینها که خدماتی نمیدهند یا باید صد دفعه پیگیری کنیم هر ماها ۱۵ هزار تومن ابنماه حساب میکنند این پول کجا میرود 😨😨🤔🤔

  • مجتبی says:

    چند سال از تلفن و وای فای استفاده نکردم اما قبض های تلفن رو بموقع پرداخت کردم…. الان مدتی میخوام از تلفن استفاده کنم اما بوق نداره فقط میشه بهش زنگ زد و صدای زنگ میخوره اما نمیشه صحبت کرد و کلا بوق نداره حتی تلفنم رو با سیم هاش جای دیگه امتحان کردم دیدم خود دستگاه تلفنم مشکلی نداره…. الکی فقط قبض ها رو بموقع پرداخت کردم از طریق این سامانه ها هم ثبت خرابی کردم چند بار اما همش بی فایدست…لابد اینم تقصیر آمریکاست

    • حنانه says:

      دقیقا منم همین مشکل رو دارم چند ساله تلفن قطعه . فقط گاهی چند روزی وصله !!! گزارش دادم . حضوری مراجعه کردم اصلا گوش نکرد تا من مشکل رو دقیق براش بگم .فقط گفت شماره رو بگو گفتم بعدش گفت کلید رو زدم وصلش کردم !!! دیگه خسته م کردن . واقعا قانون فقط نوشته شده ولی خیلی وقتا حق ضایع میشه و اجرا نمیشه .
      پول اینترنت رو پرداخت میکنم ولی قعطی زیاد دارم . چون تلفن قطعه .

  • صابر says:

    چهار روزه خرابی تلفن رو اعلام کرده ام ، تا این لحظه هیچ کاری نکرده اند.

  • مجید says:

    حدود ۲ هفته هست که رفع خرابی زنگ زدم . خرابی تلفن برطرف نگردیده و دوباره که زنگ می زنم میگه در حال رفع خرابی است . مگه رفع خرابی چقدر طول میکشه ؟

  • گشتی says:

    سلام.چند هفته هست تلفن خونه قطعه چندین مرتبه خرابی تلفن۲۰۱۱۷ زنگ زدم و اعلام خرابی کردم.پیامک میاد که خرابی رفع گردید. بوق نداره.از سیم ورودی بخونه بوق نداره.لطفا بررسی کنید.تشکر.

  • اصغر says:

    برای تلفنی ۴ماهه قطع هست ۲۶۰۰۰تومان قبض دیماه اومده این پولا کجا میره

  • نادر خورشیدی says:

    سلام.دوهفته هست تلفن خونه بشماره۰۵۱۳۸۶۸۳…قطعه.حدود۷مرتبه خرابی تلفن۲۰۱۱۷ زنگ زدم و اعلام خرابی کردم.پیامک میاد که خرابی رفع گردید.کلن بوق نداره.از سیم ورودی بخونه بوق نداره.به ۲۰۲۱ هم زنگ زدپ شماره دادن کسی جواب نمیده.لطفا بررسی کنید.تشکر.

  • داود says:

    باسلام مدتهاست که تلفن خانه ما قطع میباشد هر بار به ۲۰۱۱۷ زنگ میزم مشخصات را یادداشت می کنند ومیگن همکاران ما در اسرع وقت با شما هماهنگ میکنند تا خرابی تلفن را رفع نمایند ولی هیچ اقدامی از طرف مخابرات انجام نمی پذیرید” بفرمائید کجا مراجعه نمائیم

  • امیرحسین says:

    الان به مدت چهار ماه از قطعی تلفن ما میگذرد رفتیم مخابرات میگه تلفن شما بی‌سیمی است شرکتش جمع کرده رفته اگر میخواهید وصل شود مبلغ دو میلیون بریزید تا کابل نوری وصل کنیم .ولی در همین مدت تلفن در حدود سه روز در ماه وصل میشود .اگر شرکت جمع کرده پس چرا قبض تلفن هر روز پیامک میشود .من نمی‌دونم قسم حضرت عباس رو باور کنم یا دم خروس رو.هرروز قطع است شرکت جمع کرده رفته پس بابت چی باید پول قبض را بدهم.

  • علیا says:

    سلام ازمشترکین تلفن ثابت درگرگان،.کاشانی۲۲ هستم
    حدودی ماه میشه اعلام خرابی،تلفن،درثامانه اینترنتی،به ثبت رساندم درچندمرحله ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفته تکلیف چیست.

  • خسته says:

    این چه وضعشه آقا این چه سامانه ایه که هیچیش مشخص نیست من ری‍*دم سر در این سامانه بیست روزه روزی صدبار اعلام خرابی میکنیم هیچکس نه رنگی میزنه نه پیگیری میکنن نه هیچ گُ هی میخورن

  • علی اصغر ابراهیمی says:

    با سلام و احترام، چند رو زقبل جهت خرابی تلفن منزلم به سامانه ۲۰۱۱۷ گزارش کردم و پیامک ثبت درخواست و کد پیگیری برای اینجانب ارسال گردید. متاسفانه پس از گذشت چند روز دیدم اقدامی صورت نگرفت از طریق سامانه پیگیری کردم و کد رهگیری فرستادم باز همون پیام اول برایم اومد که درخواست خرابی تلفن شما ثبت گردید …..
    چرا رسیدگی نمیشه؟ ۰۱۱۵۲۱****۷

  • مونسی says:

    تلفن منزلم قطع شد حدودا ۲۰ روز است قطع شده چندین بار با خرابی تلفن تماس گرفتم هنوز هیچ اقدامی نشده

  • حسینی says:

    تلفن خونم قط بود با ۲۰۱۱۷تماس گرفتم فرداش پیگیری کردم گفتن درست شد ولی نشده اینکار یعنی چی

  • سحر says:

    ممنونم از پاسخگویی بسیار سریعتون.

  • سعید says:

    از وزیر مخابرات گرفته تا مدیران منطقه های اگه در توانشان نیست بزارن اینهمه درس خونده و متخصص بیان جای اونا مدیری که در منطقه کاریش کابل تلفن سرقت بشه بهتره بره در قسمت حراست کار کنه تا مدیریت

    • رامین says:

      سلام
      دوست عزیز درس خونده‌ها و متخصصین هم بیان سرکار همین سهل‌انکاری‌ها دوباره تکرار میشه….
      علتش فقط در عدم نظارت مسئولین هس…😢

      • نیما says:

        سلام تلفن خونه ی ما نزدیک به یک سال هست قطعه به ۲۰۱۱۷ زنگ زدیم و حتی نزدیک به ۱۰ بار هم به مخابرات رفتیم هیچ کس پاسخگو نیست من نمیدونم این چه وضعیتی هست هیچی درست کار نمیکنه تو این مملکت 😐

  • غلامحسین جمالیان says:

    باسلام تلفن ثابت ام مدتی است که قطع میباشد چندین بار بابت تلفن قطع قبض پرداخت کردم ولی متاسفانه ادمو سرکار میزارن .بنده حضورا به امورمشترکین وبیشمار با ۲۰۲۰ اعلام نمودم ولی کسی در زاهدان جوابگو نیست.

    • احسان says:

      دوست عزیز در تهران هم کسی پاسخگو نیست متاسفانه. این سازمان از پایبست …

  • رضا says:

    سلام : امروز زنگ زدم برای تعمیر خرابی تلفن ۲۰۱۱۷ میگه شماره بگید شماره ثبت کردم میگه شماره تلفن مورد نظر در حال خرابی است بعدا” تماس بگیرید . 🤣🤣🤣🤲🤲🤲🤲

  • مسعود says:

    سلام به ا‌ون مسئول مخابرات تهرانی که نمیدونم مدرکش از کدوم مکتب خونه ای گرفته عموجون لطفا اگر نمیتونید نظارت کافی داشته باشید پست خودتون رها کنید وجاتون بدید به کسانی که توانا تر هستن ……یه شماره تلفن اومده مامور شما از سر کوچه خراب کرده الان نزدیک ۲ هفته هست قطع چیکار کنیم خودمون وارد عمل بشیم؟

  • حمید says:

    سلام بیشترازیک هفته هست که خط تلفن من قطع شده به مخابرات مراجعه کردم گفتند بایدباخرابی تلفن تماس بگیرم.متاسفانه سیستم خرابی تلفن دراصفهان به بهانه حقوق و…اعتصاب کردند وکسی جوابگوی مشگل مردم نیست.
    بنظرشماچاره چیه برای وصل تلفن ورفع خرابی بکجابایدمراجعه کنم تا مشگل تلفن من حل شود؟

  • صفر محمد says:

    سلام سیمهای تلفن بیرون از خانه توسط سارقین بریده شده پس از تماس با ۲۰۱۱۷ برای قطعی تلفن پیامک رفع خرابی برایم فرستاده شد برای رسیدگی چه کاری باید انجام دهم با تشکر

  • حسین تراش کاشانی says:

    با سلام تلفن ما بیشتر وقت ها قطع است فقط داریم هزینه تلفن پرداخت می کنیم اگر میشه بیایید جمعش کنید

  • غلامی says:

    با سلام بیش از چند روز است تلفن ما بیخود بیجهت قطع میباشد علتش رو نمیدانم با خرابی ۲۰۱۱۷تماس گرفتیم و ثبت کردیم اما خبری ازشون نیس بیان بررسی کنن تلفن خراب ۰۴۴۳۳۸۳..

    • مزدارانی says:

      جهت خرابی تلفن با۲۰۱۱۷ تماس گرفتم واعلام خرابی کردم فردای آنروز واسم پیام اومد تلفن شما دایر شد درصورتیکه هیچ اتفاقی نیفتاد از مسئول محلی سوال کردم گفت کابل های بیرون از منزل باید تعویض شود که آنهم امکانش نیست مهم‌ترین اینکه ۲۰۱۱۷ به محض تماس می‌گوید تلفن شما درست شد نمی‌دونم چرا دورغ میگویند دیگه از۲۰۱۱۷ ناامید شدم نمی‌دونم به کی مراجعه کنم

    • رضوان says:

      با سلام
      مدت سه هفته اعلام خرابی و قطعی نمودیم .
      سارقین همیشه در پشت صحنه کابل تلفن مدرسه ما واقع در روستا از سر کوچه, از زیر زمین بریده اند و به سرقت برده اند! مخابرات هم بررسی نموده و عنوان نموده:« مشتری گرامی شماره تلفن ……… خط تلفن شما به علت سرقت تجهیزات مخابراتی قطع شده است و از تاریخ !تاریخ_سرقت_کابل هزینه حق اشتراک برای شما محاسبه نخواهد شد.
      شرکت مخابرات ایران

      خب حالا تکلیف امورات مدرسه و آموزشهای مربوطه به دانش آموزان و عدم امنیت و از کار افتادن دوربین های آنلاین مدرسه را … چه کسی جوابگو خواهد بود! و مسئوولیت تأخیر در رفع مشکل با کیست؟
      لطفاً مسئولین محترم مخابرات و ذیربط تدبیری در خصوص این معضل سرقت و سارقین خرابکار به عمل آورند. با سپاس

  • سید عباس راعی says:

    با شماره ۲۰۱۱۷ تماس و اعلام خرابی ثبت شد پس از یک روز اعلام کردند و پیام دادند خرابی رفع شده در غیر اینصورت به ۲۰۱۱۷ تماس بگیرید
    هنوز تلفن خراب و بوق مشغولی میزنه و تماس به اپراتور مخابرات مقدور نیست
    و ۲۰۱۱۷ هم عنوان میکنه تلفن رفع اشکال شده
    تکلیف چیه ؟ در منزل هم خطوط سالمه
    با تشکر
    تلن خراب؛
    ۰۶۱۵۳۲۵۰۲۳۰
    با تشکر

  • یکتا says:

    سلام،تلفن منزل ما بعلت بدهی ۳-۴سالی قطع بود، حالا چند روزه بدهیش رو‌پرداخت کردیم،وصل شده ولی تلفن خونه بوق نداره کلا،سامانه*۲۰۲۰# رو‌هم‌هرچی میزنم إرور میزنه، ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • علی نومیری says:

      سلام. با خرابی تلفن تماس گرفتم. جواب: بررسی شد! خرابی از داخل ساختمان است! آقا جعبه فلزی سرقت شده و دومتر سیم مخابراتتان در خیابان آویزان است! چه کسی تشخیص داد که سیم کشی داخلی خراب است؟ این هم جواب.

      • شادی says:

        بدترین شرکت، شرکت مخابراته. هیچکی پاسخگو نیست فقط یه اپراتور گذاشتن و ثبت خرابی میکنن خب پیگیری چی میشه؟؟ اکثر پرسنلش هم که برای تعمیر میان حتما باید پول بهشون بدی. بعد ماهی ۲۰ تومن فقط حق اشتراک میگیرن از مردم. دو ماهه جعبه تو کوچه رو با سیم ها چیدن بردن فقط پول الکی میدیم هیچ پیگیری در کار نیست. پول اشتراک ای دی اس ال هم که پرداخت کردیم و هیچ استفاده ای نداریم چون قطعه. این پولها خوردن نداره

  • خلیلی says:

    باعرض سلام رسیدگی عالیه ولی یکبار متاسفانه بنده آشنا نبودم وشخصی درمجموعه آپارتمان ازلحاظ شعور موارد حادی داشت که مثلا درزیر چسبهای برق قطع شدگی رامخفی کرده بود که کمی اذیت کند ومخابرات هم طی تماسی اظهارفرمودنددفعه دوم موجب قطعیه دائمی خواهد شد خوب درست بنده که برای غرض نبوده فکرشم نمیکردم این مورد باشه ولی عرض کوچکی داشتم ثبت نام برای خط تلفن انجام دادیم ویک ماه بعد بامراجعه ای که کردیم وبرخورد پیمانکار مرکزتلفن چنان برانگیخته شدم که حدوحدود نداشت اظهار اینکه بروبه رئیس جمهورت بگو بیاد لفظی بسیار زننده بودپیمانکار مگر کی بود بنده بالاخره راههایی هست که تماس گرفته شود وایشان هم تشریف بیاورند ولی اینکه این آقا بااین لفظشون خیلی راحت برای کاری که باید انجام دهد بانجام نرسانده شرمنده باشد نه اینکه طلبکار خوب متاسفانه این بی حرمتیهاست که مردم رانظام گریز ودربعداسلام دین ستیز میکنه که باتاسف وتاثرزیاداین مواردبه وفوردرادارات دولتی یافت میشود متاسفانه سازمانهای امنیتی که تمام اینها برگردنشان هست وعدم برخوردهاست که این مورد یک موردخیلی کوچک وپیش پاافتاده است بنده دراداره محل کارم دونفر باعناد ورزی واینکه بنده فقط موافق حضرات نبودم چنان کردند اگر بنده کمی مقاومت کرده بودم احتمال آسیب دیدگی شدیددرنخاعم میشود درجواب ریاست ومعاونت اداره که همکاران نمیخواهند اینجا باشید ویامعاون حراستی که دست دردست وتنگاتنگ بامعاندینی داخلی ولی نامحسوس ارتباطاتی دارد خودمعظلی است غبرقابل قبول اینهارو بنده بخاطر لمسشان درهمین ادارات که به وفورهستندبرای حراست مجموعه های دولتی بیشتر میگویم سهل انگاری سهوی برادران کاررابه اینجا رسانده وموجبات وزمینه وبستر راآماده برای اینکارها کرده یادمان باشد همه ما جان ومال وناموسمان رابه قطره قطره وتک تک شهدامدیونیم درآخرت جوابگو حتما بایدباشیم عمل کردمان جلوی همه به معرض نمایش درخواهندآورد

  • Tohid says:

    ممنون مفید بود.ای کاش پیگیری و شکایت از مخابرات هم راهی داشت.۲هفته بعلت دزدی نیم متر سیم تلفن کوچه adsl ساختمان از کار افتاده.جالب اینجاست مخابرات میگه فعلا سیم نداریم.مخابراتی که سیم تلفن نداره آیا مخابراته؟

    • مهدی says:

      به سامانه ۱۹۵ تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنید.

      • محمد says:

        باسلام خدا لعنت کنه دزدان وزارت ارتباطات رو که خونه من بعلت دزدی کابلها دو ماهه تلفنش قطعه ولی برام ۳۵ هزارتومن قبض اومدن ده بار اعلام خرابی کردیم هیچ خبری نشد

  • علیرضا مهدوی says:

    مطالب عنوان شده در خصوص راهنمایی مشترکین شرکت مخابرات در جهت حل مشکل
    اعلام خرابی تلفن بسیار مفید و عالی بود لطفا بروز باشید تا دچار مشکل نشوید زیرا سامانه های قدیمی مانند. ۲۰۱۱۷_۰۲۱ مخابرات با توجه به راه اندازی سامانه های جدید در اینخصوص، غیر فعال می شود .
    با تشکر مجدد

  • علیرضا says:

    بسیار عالی و کار آمد بود_ سپاسگزارم

  • علیرضا says:

    از راهنمایی تان سپاسگزارم لطفا بروز باشید تا دچار مشکل نشوید _ بسیار عالی بود با تشکر از تمامی دوستان عزیز

صفحات 1 2 3 4 6
×