ساخت شماره مجازی واتساپ

بهترین روش ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی

برای ساخت چند حساب کاربری در واتساپ نیاز به چند شماره مختلف وجود دارد. اما امکانات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند محدود است و کاربران نمی‌توانند بیش از دو سیم‌کارت را در گوشی موبایل خود وارد کنند! در این شرایط می‌توان با استفاده از شماره مجازی و بدون نیاز به سیم‌کارت فیزیکی، حساب‌های کاربری متعددی را در پیام‌رسان واتساپ یا دیگر سرویس‌های مورد نظر ایجاد کرده و برای اهداف تجاری یا شخصی از آن‌ها استفاده کرد.

در ادامه قصد داریم تا بهترین روش ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی را برای شما عزیزان شرح دهیم. بنابراین حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی رایگان

یکی از روش‌های ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی، استفاده از شماره مجازی رایگان است که برای این‌کار می‌توانید یکی از برنامه‌های شماره مجازی رایگان را دانلود کرده و پس از دریافت شماره کشور مورد نظر، برای ساخت اکانت در واتساپ اقدام کنید.

از بهترین برنامه‌های شماره مجازی رایگان می‌توان به برنامه Textme، TextNow،  Globaltel، Free Conference Call و… اشاره کرد که همگی آن‌ها دارای رابط کاربری بسیار ساده بوده و امکانات مشابه‌ای را ارائه می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید با ثبت نام در برنامه مورد نظر و احراز هویت، یک شماره مجازی رایگان دریافت کرده و از آن برای ثبت نام در سرویس‌های مختلف استفاده کنید.

ساخت واتساپ شماره مجازی

اما متاسفانه استفاده از شماره مجازی رایگان با عواقب بسیاری همراه است که از آن‌ها می‌توان به افزایش احتمال هک اطلاعات کاربران اشاره کرد! به عبارت دیگر انواع شماره مجازی رایگان دارای امنیت بسیار کمی هستند چراکه این شماره‌ها برای مدت مشخصی در اختیار کاربران قرار گرفته و پس از مدت کوتاهی از دسترس خارج شده و به کاربری جدید انتقال داده می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم تا به هیچ‌عنوان از شماره مجازی رایگان برای ثبت نام در واتساپ یا دیگر سرویس‌های مورد نظر خود استفاده نکنید.

ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی گوگل‌ویس

دومین راهکاری که برای ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی وجود دارد، استفاده از شماره گوگل‌ویس است. منظور از شماره گوگل‌ویس، شماره مجازی کشور آمریکا می‌باشد که امکاناتی مشابه شماره‌های دائمی اپراتورهای تلفن همراه ارائه می‌دهد. با خرید شماره دائمی آمریکا می‌توان در سرویس‌های مختلف وریفای کرده و با دو کشور آمریکا و کانادا تماس رایگان گرفت! این شماره دارای امنیت بسیار بالایی است و به همین دلیل احتمال هک اطلاعات کاربران با استفاده از شماره گوگل‌ویس وجود ندارد.

با وجود امکانات بی‌نظیر شماره مجازی آمریکا، بسیاری از کاربران علاقه‌مندند تا از این شماره برای وریفای در سرویس‌های مختلف از جمله واتساپ استفاده کنند. اما متاسفانه طبق بررسی‌های انجام شده احتمال ایجاد محدودیت در حین استفاده از شماره مجازی آمریکا برای وریفای در واتساپ وجود دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا از این شماره برای ثبت نام در این پیام‎رسان استفاده نکنید. البته برای ثبت نام در دیگر سرویس‌ها از جمله تلگرام، اپل آیدی، بایننس، اینستاگرام، توییتر، آمازون، تیندر و… مشکلی پیش نخواهد آمد.

بهترین راهکار برای ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی

ساخت واتساپ شماره مجازی

بهترین روش ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی در نامبرلند شرح داده شده که شما عزیزان می‌توانید با ورود به پنل نامبرلند، مراحل آن‌را به طور کامل مطالعه کنید. اما در ادامه قصد داریم تا بهترین شماره مجازی برای وریفای در واتساپ را به شما عزیزان معرفی کنیم:

شماره عادی نامبرلند

برای ساخت اکانت واتساپ می‌توانید از شماره عادی نامبرلند استفاده کنید که از کشورهای مختلفی مانند انگلستان، ویتنام، اوکراین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و… ارائه می‌شود. این شماره فقط در یک سرویس قابل استفاده است بنابراین می‌توانید از آن فقط برای ثبت نام در واتساپ استفاده کرده و به‌راحتی در این سرویس پرطرفدار وریفای کنید.

با استفاده از این شماره طی ۱۰ الی ۲۰ دقیقه کد ورود به واتساپ ارسال می‌شود که اگر در طی این زمان کدی دریافت نکردید، می‌توانید مشکل را به پشتیبانی آنلاین نامبرلند اطلاع داده و به سرعت شماره خریداری شده را جایگزین کنید. شماره عادی نامبرلند دارای امنیت بسیار بالایی می‌باشد و با استفاده از آن احتمال هک حساب کاربری و سوءاستفاده از اطلاعات شما وجود نخواهد داشت.

شماره اجاره‌ای نامبرلند

برای ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی می‌توانید از شماره اجاره‌ای نامبرلند استفاده کنید. این شماره از کشورهای مختلفی مانند انگلستان، اسپانیا، پرتغال، هلند، ایرلند، فرانسه، آمریکا و… ارائه می‌شود و برای وریفای در سرویس‌های مختلف محدودیت ندارد. اما تفاوت شماره اجاره‌ای با شماره عادی نامبرلند در مدت‌زمان استفاده از آن می‌باشد؛ در واقع شماره اجاره‌ای نامبرلند در مدت مشخص و محدودی قابل استفاده است که پس‌ازآن امکان تمدید شماره برای شما فراهم خواهد بود. بنابراین این شماره بیشتر برای فعالیت‌های تجاری کاربرد دارد و برای وریفای اکانت شخصی بهتر است از شماره عادی نامبرلند استفاده کنید.

مراحل ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی

مراحل ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی به شرح زیر است:

  • ابتدا یک شماره مجازی را از سایت نامبرلند تهیه کنید. البته توصیه می‌کنیم شماره مورد نظر از سه کشور قزاقستان، چین و روسیه نباشد.
  • سپس لوکیشن گوشی موبایل خود را خاموش کرده و وی.پی.ان موبایلتان را روشن کنید. توجه داشته باشید که IP شما باید روی کشوری که شماره مجازی را از آن خریداری کرده‌اید تنظیم شده باشد.
  • حال وارد WhatsApp Business شده و شماره مجازی را در آن وارد کنید. (دلیل استفاده از واتساپ بیزینس محدودیت‌هایی است که در واتساپ معمولی وجود دارد.)
  • پس از وارد کردن شماره فقط یک‌بار روی درخواست کد تپ کنید و پس از دریافت کد در وب‌سایت نامبرلند، آن‌را در کادر مربوطه در واتساپ وارد نمایید.

به این ترتیب حساب کاربری واتساپ شما با استفاده از شماره مجازی ساخته می‌شود و می‌توانید برای اهداف تجاری یا شخصی از آن استفاده کنید.

چرا نامبرلند؟

با توجه به خطرات استفاده از شماره مجازی رایگان، تنها راهکار باقی‌مانده خرید شماره مجازی از پنل‌های معتبر است. در این بین نامبرلند به‌عنوان برترین پنل شماره مجازی ایران شناخته می‏شود چراکه انواع شماره مجازی را با قیمت بسیار ارزان و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. پنل نامبرلند دارای نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت و گواهی پرداخت امن آنلاین است و به همین دلیل امنیت بسیار بالایی دارد. بنابراین می‌توانید با اطمینان کامل انواع شماره مجازی عادی، اجاره‌ای و دائمی را از سرزمین شماره مجازی نامبرلند خریداری کرده و به‌صورت آنی تحویل بگیرید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×