معرفی و دانلود 14 تا از بهترین بازی ماشین اندروید جدید

معرفی و دانلود ۱۸ تا از بهترین بازی ماشین اندروید جدید

بازیهای ماشین، 🚗 از محبوب‌ ترین گیم های گوشی‌ های همراه هستند و میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارند. مهم نیست شما چندساله هستید یا شغل تان چیست؛ اگر درحال خواندن این مطلب هستید یعنی یکی از طرفداران بازیهای ماشین شما هستید! در این مطلب از انزل وب ما قصد داریم ۱۸ تا از بهترین بازیهای ماشین اندروید را به شما معرفی کنیم.

دانلود جدیدترین و با کیفیت ترین بازی ماشین اندروید

۱۸ Best Racing Games for Android

چه شما از طرفداران بازیهای ماشین دو بعدی باشید یا شیفته بازیهای مسابقه‌ای  ultra-realistic باشید؛ ما برای شما بهترین بازیهای ماشین اندروید آنلاین و آفلاین را آماده کرده‌ایم. البته بازی با گوشی، سن و سال نمیشناسد و همه گروه‌های سنی به آن علاقه دارند؛ از کودکان گرفته تا افراد میانسال. اما به خاطر محتوای کمی خشن بازیهای ماشین، بهتر است کودکتان بیشتر با بازیهای مناسب کودکان سر و کار داشته باشد.

نسخه کامل و اصلی بازی های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

Hyperburner، بهترین بازی ماشین اندروید آفلاین

Hyperburner، یک بازی ساده و در عین حال جذاب است. شما باید سفینه فضایی خود که در یک منظومه شمسی بسیار دورافتاده قرار دارد را از دل مسیرهای دشوار، سیارک‌ها و ایستگاه‌های فضایی عبور دهید. در نگاه اول ممکن است این بازی ساده به نظر برسد اما خیلی زود خواهید فهمید که برای صعود به جدول امتیازات، باید واکنش‌های سریع و برق‌آسا داشته باشید. دقت کنید که پیش از شروع بازی، sensitivity را تنظیم کنید؛ چون ممکن است در حین بازی بیش از حد احساس شود.

بهترین بازی ماشین اندروید آفلاین

Riptide GP: Renegade، باکیفیت ترین بازی ماشین اندروید

گرافیک زیبا، موسیقی هیجان‌انگیز و داستان مسابقه آن، Riptide GP: Renegade را به یک بازی ضروری، برای طرفداران بازیهای مسابقه تبدیل کرده است. جلوه‌های بصری این بازی فوق‌العاده خیره‌کننده هستند اما ممکن است برای جلوگیری از افت کیفیت، به گوشی با صفحه نمایش قوی و گرافیک بالا نیاز داشته باشید. بازیهای Riptide GP: Renegade، کوتاه و جذاب هستند. اگر به بازیهای آبی و جت‌اسکی سواری علاقه دارید، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. همچنین اگر با مراحل یادگیری بازی پیش بروید، در کمترین زمان ممکن به کنترل‌های بازی تسلط خواهید یافت. اما اگر دوست دارید تسلط بیشتری بر جت هیدروژنی خود داشته باشید، پیشنهاد میکنیم یک کنترلر اندروید برای کنترل بیشتر بر روی بازی انتخاب کنید.

باکیفیت ترین بازی ماشین اندروید

Rush Rally 3، یک بازی مسابقه جدید و هیجان‌انگیز

اگر از طرفداران رالی هستید، Rush Rally 3 را به هیچ عنوان از دست ندهید. این بازی به صورت انفرادی  و تک نفره قابل اجراست. همچنین این بازی دارای پشتیبانی کامل از کنترلر و سیستم کنترل لمسی قابل تنظیم است تا بتوانید راحت‌ترین کنترل‌ها را پیدا کنید. جذاب ترین قسمت Rush Rally 3، سیستم آسیب واقعی آن است. یعنی ماشین شما با برخورد به اجسام و موانع، تغییر شکل داده و آسیب میبیند! گرافیک این بازی کمی قدیمی است اما اگر به دنبال یک تجربه رالی واقعی هستید، Rush Rally 3 یک انتخاب مناسب است!

بازی ماشین اندروید دو نفره

Asphalt 9: Legends، بهترین بازی رانندگی در شهر

Asphalt 9: Legends محصول جدید کمپانی Gameloft است. گرافیک، صداگذاری و طراحی این بازی در حد بازیهای کنسولی است. طراحی ماشینها و فضای بازی بسیار واقعی است. Asphalt 9 آپشن‌های کنترل متنوعی را در اختیار شما میگذارد مانند شیب فرمان، کنترل لمسی و گزینه‌ای برای کنترل شتاب و فرمان. کنترل ماشین در این بازی خودکار نیست و برای برنده شدن باید بتوانید در لحظه تصمیم بگیرید؛ درست مثل یک راننده واقعی!

بهترین بازی رانندگی در شهر

GRID Autosport، یک بازی ماشین اندروید جدید

GRID Autosport ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای PC، Xbox و Play Station منتشر شد و هم اکنون نسخه اندروید این بازی منتشر شده است. گرافیک این بازی کمی قدیمی است. اما در میان بازیهای اندروید، GRID Autosport بیشترین شباهت را به بازی های کنسولی دارد. همچنین این بازی شامل یکسری آپشنهای جدید است مانند soft body deformation. درحالی که Asphalt 9 بیشتر به سبک Arcade شباهت دارد؛ GRID Autosport یک تجربه واقعی برای شما به ارمغان می‌آورد.

بازی ماشین اندروید جدید

دانلود بازی ماشین اندروید Horizon Chase

Horizon Chase همان retro racer با آپشنهای جدید است. اگر از طرفداران پر و پا قرص retro racer بوده‌اید، این بازی برای شما یادآور یک نوستالژی خواهدبود. با وجود آپشنهای جدید، این بازی ویژگی‌های اصلی خود را دارد؛ مانند رنگهای تند و شکلهای دوبعدی با گوشه‌های تیز! این بازی با وجود سادگی، به اندازه Asphalt 9 سرگرم‌کننده بوده و یک انتخاب عالی برای طرفداران بازی مسابقه ماشین است.

بازی ماشین اندروید

CSR 2، گرافیکی ترین بازی ماشین اندروید

اگر از طرقداران بازیهای درگ هستید، CSR 2 یک انتخاب مناسب برای شماست. این بازی نسخه دوم بازی CSR Racing است و دارای امکانات بالاتر و گرافیک بهتر میباشد. در این بازی برخلاف دیگر بازی‌ها، مهارت تعویض دنده را تمرین خواهید کرد. گرافیک Hyper Realistic، از این بازی یک شبیه‌ساز واقع‌گرایانه ساخته است. اگر به دنبال یک بازی مسابقه جذاب با آپشنهای زیاد هستید حتما این بازی را نصب کنید.

گرافیکی ترین بازی ماشین اندروید

معرفی بازی ماشین اندروید Mario Kart Tour

Mario Kart بزرگترین نام در بازی‌های مسابقه‌ای است. Mario Kart Tour، نسخه اندروید این بازی خاطره انگیز است. این بازی درعین حفظ ساختار خود، دارای ویژگی‌های جدیدی نیز میباشد. برای مثال در قسمت “Tour” مسیر مسابقه از مکان‌های واقعی الهام گرفته شده‌ است. Mario Kart Tour یک بازی گروهی است و شما میتوانید با دوستان یا حتی افراد غریبه در سرتاسر دنیا بازی کنید.

معرفی بازی ماشین اندروید

Rush Rally Origins، بهترین بازی ماشین اندروید آنلاین

سبک Racing یکی از محبوبترین سبک بازیهای ماشین است. به جرات میتوان گفت Rush Rally Origins پرطرفدارترین بازی در این سبک است. این بازی نسخه ریمستر اولین بازی مجموعه Rush Rally است که مدتها پیش منتشر شده است. Rush Rally Origins به شما امکان می دهد هر طور که می خواهید بازی کنید؛ چه بخواهید کنترل‌های روی صفحه را به گونه‌ای تنظیم کنید که با انگشتان شست خود مطابقت داشته باشند یا یک کنترلر وصل کنید.

بهترین بازی ماشین اندروید آنلاین

Data Wing، بازی ماشین اندروید برای گوشی

چه کسی گفته است که برای یک بازی مسابقه‌ای خوب به ماشینهای دنیای واقعی نیاز دارید؟ Data Wing ثابت می کند که تنها چیزی که برای داشتن مسابقات هیجان انگیز نیاز دارید، چراغ های نئون و مثلث های رنگی مختلف است! با این که Data Wing یک بازی نسبتاً کوتاه است، رویکرد داستان محور نسبت به سایر بازی‌های موجود در این فهرست، تجربه جذاب‌تری را ارائه می‌دهد. Data Wing یک Arcade Game واقعی است که با وجود عدم پشتیبانی از کنترلر، یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز است.

بازی ماشین اندروید برای گوشی

Assoluto Racing، جدیدترین بازی ماشین اندروید

Assoluto Racing ترکیب دو سبک Realistic و Arcade است. در کنار جذابیت بصری، این بازی دارای ویژگی‎های منحصر به فرد زیادی است. شما میتوانید دنده، گشتاور و سرعت ماشین ها را تنظیم کنید و یا حتی یک سیستم تعلیق (Suspension) مطابق با سلیقه خودتان روی ماشین نصب کنید! افرادی که از سرهم بندی کردن قطعات ماشین لذت میبرند حتما باید این بازی را امتحان کنند. Assoluto Racing شباهت زیادی به Asphalt 9 دارد. اگر از Asphalt 9 خوشتان می‌آید؛ این بازی را هم امتحان کنید.

جدیدترین بازی ماشین اندروید

Hot Lap League، بهترین بازی اندروید ماشین

Asphalt 9 را دوست دارید اما به نظرتان کمی قدیمی است؟ Hot Lap League را امتحان کنید! به لطف سبک Arcade و ارتباط ضعیف این بازی با قوانین فیزیک، شما مانورهایی انجام خواهید داد که در هیچ بازی دیگری دیده نمیشود. این بازی برای هر سلیقه‌ای مناسب است. اگر از فضای مسابقه‌ای خوشتان نمی‌آید، میتوانید با خیال راحت در حالت Time Trial بازی کنید.

بهترین بازی اندروید ماشین

Wreckfest، بازی ماشین اندروید گرافیک بالا

یکی از بازیهای مسابقه ماشین اندروید، Wreckfest است. اگر اهل بازیهای ماشین باشید احتمالا اصطلاح destruction derby game به گوشتان خورده‌است. این بازی در عین اینکه یک مسابقه است، یک بازی ویرانگر هم هست! در Wreckfest، می توانید از بین مسابقات معمولی یا destruction derby انتخاب کنید. campaign mode به شما اجازه انتخاب از بین مدلهای مختلف ماشین‌ و حالت‌های بازی میدهد. همچنین میتوانید از طریق بخش custom game بازی موردعلاقه خود را بسازید.

بازی ماشین اندروید گرافیک بالا

Hellrider 3 – دانلود بهترین بازی ماشین اندروید ۲۰۲۳

آخرین بازی مسابقه ماشین که امروز انزل وب به شما معرفی میکند، Hellrider 3 است. این بازی برخلاف بازی های قبلی، دید سوم شخص را ارائه میدهد. این بازی مسابقه ماشین با خریدهای درون برنامه‌ای رایگان است؛ فقط حواس تان به تبلیغات باشد، زیرا برخی از بازیکنان پس از تماشای آنها، خرابی بازی را گزارش کرده‌اند. Hellrider 3 جزو بهترین بازیهای مسابقه ماشین است.

بهترین بازی ماشین اندروید 2023

Hill Climb Racing 2، بازی ماشین اندروید آفلاین

Hill Climb Racing 2 یکی از جدیدترین بازی های مسابقه ای اندروید است. این بازی دارای یک داستان ساده، گرافیک رنگارنگ و کنترل های آسان است. در این بازی شما در تپه ها با حریفان مسابقه خواهید داد. بازیکنان همچنین می توانند وسایل نقلیه خود را شخصی سازی کنند یا آنها را در حالت های خاصی تنظیم کنند. این بازی شامل کمپین، حالت چند نفره آنلاین، وظایف روزانه و چالش ها است. همچنین در دستگاه های قدیمی به خوبی کار می کند. این بازی آفلاین و رایگان (دارای خرید درون برنامه‌ای) است.

بازی ماشین اندروید آفلاین

+KartRider Rush، بازی ماشین اندروید رایگان

+KartRider Rush یک مسابقه به سبک Arcade است. این بازی دارای چندین حالت بازی از جمله حالت سرعت، حالت آرکید، حالت رتبه بندی و حالت داستانی است. سفارشی‌ سازی‌های مختلفی برای ماشین مسابقه شما وجود دارد تا هر طور که میخواهید بازی کنید. همچنین پاور آپ هایی برای کمک به شما در اواسط مسابقه وجود دارد. این بازی رایگان است اما بخشهایی از آن پرداخت درون برنامه‌ای دارد.

بازی مسابقه‌ ماشین رایگان

Motorsport Manager Racing، بهترین بازی ماشین اندروید آنلاین

Motorsport Manager Racing  نسخه رایگان Motorsport Mobile Manager 3 است. این بازی، یک گیم چندنفره آنلاین است. بازیکنان یک تیم اتومبیلرانی را گرد هم می آورند و سپس در مسابقات ۱۰ نفره با حریفان آنلاین مسابقه می دهند. همچنین این بازی دارای درایورهای واقعی، تابلوهای امتیازات و گرافیک قابل قبول است.

بهترین بازی ماشین اندروید انلاین

Top Speed 2، با گرافیک ترین بازی ماشین اندروید

Top Speed 2 جانشین Top Speed است. این بازی مسابقه ای بیش از ده میلیون بار دانلود شده است. این بازی دارای بیش از ۷۰ ماشین،Tuning mode شگفت‌آور، انواع حالت‌های بازی تک نفره و چند نفره، تابلوهای امتیازات، گزینه های سفارشی‌سازی‌ مختلف و موارد دیگر است. گرافیک این بازی نیز بسیار خوب با جزئیات ریز فراوان برای طرفداران خودرو است. با این حال، بازی خیلی سختی نیست و مانند همه بازی‌های رایگان، بازی با گذشت زمان سخت تر می‌شود.

با گرافیک ترین بازی ماشین اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین بازی های مسابقه ماشین را به شما معرفی کردیم، شما چه بازی ماشین اندرویدی را می شناسید و از بین بازی ماشین اندروید جدید کدام یک را میپسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین بازی کلمات انگلیسی اندروید و آیفون
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود 10 تا از بهترین بازی حدس کلمات بهم ریخته فارسی اندروید
معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین بازی حدس کلمات بهم ریخته فارسی اندروید

نظرات

×