12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

۱۲ تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

ارسال یک ایمیل جذاب باعث بهبود روابط عاطفی و هم چنین ارتباط گرم و صمیمی با مشتری می شود. ✉️ شما می توانید با ارسال ایمیل شخصی سازی شده از رقبا  متمایز شوید. در عین حال می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و پتانسیل خود را افزایش دهید. در این مطلب از انزل وب ۱۲ تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان را معرفی می کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دانلود قالب ایمیل رایگان

Best Sources for Download Free Email Templates

ممکن است ارسال یک ایمیل غیر معمول کمی دلهره آور به نظر برسد. اما اگر شما یک ایمیل با ظاهر غیر معمول ایجاد کنید قطعا تاثیر گذاری بیشتری بر روی مشتری خواهد داشت. شما نکات بسیار ارزشمندی را بعد از ارسال یک ایمیل جذاب به دست می آورید. در این مطلب ما تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان را معرفی می کنیم. این مجموعه شامل قالب ایمیل برای مشاغل کوچک و غیر انتفاعی تا قالب برای سازمان های بزرگ و تجاری وجود دارد. با کمک این قالب ایمیل ها بازاریابی برای همه ساده تر خواهد شد.

قالب ایمیل مارکتینگ و.. Moosend

Moosend یک قالب ایمیل همه کاره مارکتینگ است. بیش از ۷۰ نوع قالب مختلف ارائه می دهد که همگی قابل تنظیم هستند. شما می توانید با drag-n-drop می توانید ایمیل های منحصر به فرد خود را بسازید. نگران نباشید! شما برای ایجاد ایمیل شخصی خود نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید. شما می توانید صفحات Landing و فرم های اشتراک گذاری منحصر به خود را به سادگی طراحی کنید. Moosend شبیه هیچ یک از ایمیل های دیگر نیست. شما می توانید لیست ایمیل های خود را برای ارسال به کمپین های مختلف دسته بندی کنید.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

Unlayer یک قالب ایمیل HTML

Unlayer یک ایمیل ساز عالی HTML است. این ایمیل ساز به شما کمک می کند با کمترین تلاش ایمیل ها و صفحات Landing منحصر به خود را طراحی کنید. مجموعه وسیع قالب های رایگان آن هم برای کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای بسیار مناسب است. کار با ویرایشگر آن نیز با کشیدن و رها کردن بدون دردسر انجام می شود.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

این قالب برای سازمان بازاریابی که نیاز به قالب های آماده برای مشاغل مختلف دارند بسیار ایده آل است. ناگفته نماند که آنها سازگاری مختلف با پلتفرم های مختلف را دارند. در نهایت قالب های ایجاد شده را می توانید به سرویس های ارائه دهنده خدمات مثل HubSpot  و Mailchimp,Campaign Monitor ارسال کنید.

قالب ایمیل html شرکتی رایگان Stripo

چیزی که Stripo را از قالب های ایمیل دیگر متمایز می کند قابلیت افزودن عناصری مثل دکمه های متحرک CSS و فایل های GIF و تایمرهای شمارش معکوس است. این پلتفرم یک کتابخانه وسیع از قالب های آماده را دارد. این پلتفرم در هر زمینه ای یک قالب آماده دارد. همه قالب های این پلتفرم دارای قابلیت ویرایشی هستند. البته شما برای دسترسی به قالب های ممتاز آن مجبور به پرداخت ماهانه ۱۵ دلار هستید.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

Stripo بهترین گزینه برای سازمان های تجارت الکترونیک و SMB ها است.

قالب ایمیل رایگان BEE

یک قالب آماده دیگر برای جذب مخاطب بیشتر قالب رایگان BEE است. این پلتفرم بیشتر از ۱۲۰۰ نوع قالب مختلف دارد. پیدا کردن قالب مورد نظر کمی سخت به نظر می رسد. منوی توصیفی گه ایجاد شد کار پیدا کردن قالب را برای کاربران راحت تر کرده است. اگر از قالب های موجود راضی نیستید می توانید خودتان سفارشی سازی کنید. این قالب بیشتر برای فریلنسرها مناسب تر است.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

قالب ایمیل تبلیغاتی Litmus

قالب تبلیغاتی Litmus یک پلتفرم همه کاره با قابلیت تست رایگان است. این مجموعه بیش از ۲۷ قالب ایمیل مدرن را دارد. الگوهای این پلتفرم قالب ها را در ۴ گروه اصلی طبقه بندی کرده است: قالب های راه اندازی محصول، قالب های ایمیل تجارت الکترونیک، قالب های بازاریابی محصول و قالب های معاملاتی.

12 ز بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

قالب ایمیل آماده رایگان TOPOL

TOPOL یک سازنده و ویرایشگر ایمیل آنلاین است که بیش از ۱۰۰ نوع قالب رایگان ارائه داده است. طرح های این سازنده همگی جذاب و حرفه ای هستند. این موضوع باعث جذب مخاطب بیشتر برای این مجموعه شده است. این پلتفرم گزینه های اضافی دیگری نیز دارد. همه طرح های ارائه شده با همه دستگاه ها سازگاری دارد.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

قالب ایمیل شخصی html رایگان Dyspatch

Dyspatch یک سازنده ایمیل بدون کد با قابلیت ویرایش بصری است. این ابزار برای همه مشاغل و صنایع قالب ایمیل دارد. این ابزار ۱۵ قالب در خصوص تاییدیه ، خبرنامه و خوش آمد گویی را ارائه می دهد. شما می توانید قالب های شخصی خودتان را بدون کدنویسی ایجاد کنید.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمل رایگان

مزیت این پلتفرم سرعت بارگذاری آن است. این پلتفرم بیشتر برای ساختن ایمیل شخصی وبلاگ نویسان مناسب است.

قالب ایمیل Brevo

سازنده ایمیل Brevo بیش از ۴۰ نوع قالب رایگان ارائه می دهد. همچنین دارای ویرایشگر WYSIWYG HTML است که به کاربران حرفه ای اجازه می دهد که با کد نویسی قالب دلخواه خودشان را ایجاد کنند. در حالی که کاربران مبتدی می توانند با کشیدن و رها کردن و بدون کد نویسی قالب دلخواهشان را ایجاد کنند. همچنین این سازنده دارای قابلیت ارسال SMS و صفحه Landing با سرعت بیشتری است.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

قالب ایمیل Klenty

Klenty یک پلتفرم برای بازاریابی و فروش است که اجازه ویرایش قالب ها را به شما می دهد. کتابخانه آن شامل ۱۲۰ نوع مختلف از قالب های رایگان و منحصر به فرد است. همچنین این پلتفرم قالب ها را طوری طراحی کرده است که بعد از ارسال ایمیل اول برای بازاریابی، ایمیل بعدی برای تعامل بیشتر با مشتری آماده ارسال خواهد بود.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

قالب ایمیل ساده MailBakery

MailBakery یک قالب ساده برای مارکتینگ است. که قالب های HTML را ارائه می دهد. بیش از ۵۰ نوع رایگان قالب در دسترس است و همه آنها برای مشاغل مختلف قابل استفاده است. هر قالب ایمیل طراحی شده تا به کسب و کارهای کوچک مثل آژانس ها، رستوران ها، املاک، صنایع مد و پوشاک و تجارت الکترونیک کمک کند. شما فقط کافی است فایل HTML را دانلود کنید و آن را مطابق نظر خود سفارشی سازی کنید.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

Lemlist ارسال ایمیل با قالب HTML

پلتفرم Lemlist برای پیدا کردن قالب ایمیل جذاب و عملکرد بهتر به شما کمک می کند. بعد از بررسی این سازنده می توان به این نتیجه رسید قالب هایی که این سازنده ارائه داده برای بازاریابی، فروش و استارت آپ ها و شرکت های SaaS مناسب هستند. شما باید برای دسترسی به قالب های این سازنده آنها را خریداری کنید. که نرخ متوسط آنها برای پاسخگویی به شرکتهایی که ایمیلهای زیادی ارسال می کنند به صرفه است.

12 تا بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

قالب ایمیل رسمی انگلیسی Hunter

Hunter یک ابزار فراگیر است که امکانات دیگری به جز قالب ایمیل را ارائه می دهد. اگر آدرس ایمیل فردی را می خواهید اما نمی توانید آن را پیدا کنید. شما می توانید از قسمت ایمیل یاب این ابزار استفاده کنید. این برنامه همچنین ویدیو و محتوای نوشتاری را برای آموزش ساخت ایمیل نیز ارائه می دهد. این قالب ایمیل بیشتر برای فروش، استخدام و پیگیری مشتریان مناسب است. بهتر است قبل از خرید قالب ها از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید.

12 تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان

اهداف بازاریابی ایمیل را مشخص کنید

برای شناختن اینکه کدام سازنده مناسب برای شما است ابتدا باید هدف بازاریابی را مشخص کنید. آیا می خواهید فروش را افزایش دهید. یا می خواهید برند خود را معرفی کنید. بهتر است شما قالبی را انتخاب کنید که همیشه برای شما کاربرد داشته باشد. برای مثال برای تبلیغ محصول خود قالب Moosend گزینه بهتری است.

بهترین ابزار را برای خود انتخاب کنید

این فقط در مورد انتخاب قالب ها نیست. اگر شما به یک پلتفرم ساده برای ایمیل خود نیاز دارید باید جزییات را بررسی کنید. بهتر است تمام الگوها را بررسی کنید تا مناسب با کار شما باشد.

راه پیشرفت مناسب برند خود را دنبال کنید

مطمئن شوید قالب هایی که برای ارسال ایمیل استفاده می کنید مناسب با برند شما باشد. زمانی که مشتریان ایمیل شما را باز می کنند ایمیل متناسب با برند شما چشم انداز بهتری در بهبود روابط خواهد داشت.

نظرات و پیشنهاد شما؟

در این مطلب از انزل وب ۱۲ تا از بهترین منابع برای دانلود قالب ایمیل رایگان را به شما معرفی کردیم. آیا شما قالب های ایمیل رایگان دیگری را می شناسید؟ کدام قالب ایمیل برای استفاده در کسب و کارها مفیدتر است؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش سریع ذخیره و تبدیل صفحه وب به (Word)
آموزش ۶ روش سریع ذخیره و تبدیل صفحه وب به ورد (Word)
معرفی 13 تا از بهترین محیط برنامه نویسی IDE برای ویندوز 10 و ویندوز 11
معرفی ۱۳ تا از بهترین محیط برنامه نویسی IDE برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه های کد نویسی در اندروید
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه های کد نویسی در اندروید
راهنما: وب سرور چیست و چه کاربردی دارد؟
راهنما: وب سرور چیست و چه کاربردی دارد؟

نظرات

×