بررسی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

برای ذخیره آسان از اینستاگرام در گوشی خود، به یک دانلودر اینستاگرام قابل اعتماد نیاز دارید. ⬇️ این ابزار مفید به شما امکان می دهد عکس و فیلم های منتشر شده در اینستاگرام را مستقیما در پوشه مورد نظر خود دانلود کنید، همچنین به شما کمک می کند عکس یا ویدیو را با بهترین کیفیت ممکن استخراج کنید. پیدا کردن برنامه دانلود کننده از اینستاگرام عالی می تواند زمان بر باشد، اما نگران نباشید ما فهرستی از بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام موجود در بازار را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب درست کمک کنیم.

برنامه دانلود از اینستاگرام

 Best Instagram Downloader Apps

به گفته گوگل، تقاضا برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در سراسر جهان بسیار زیاد است. هنگام جستجوی بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام، انتخاب پلتفرم مناسب برای دانلود آسان فایل بسیار مهم است. چه از iOS، اندروید یا یک مرورگر وب استفاده کنید، نتیجه مناسب شما در این مطلب ارائه خواهد شد.

۱- InstaSaver Downloader (اندروید)

InstaSaver Downloader راه حلی عالی برای کاربران اندرویدی است که می خواهند بدون زحمت تصاویر و فیلم ها را مستقیماً در دستگاه خود دانلود کنند. این برنامه شگفت انگیز طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که دانلود عکس ها و فیلم ها را آسان می کند و حتی کسانی که اطلاعات محدودی دارند می توانند به راحتی از برنامه استفاده کنند. همچنین، سرعت دانلود بالایی دارد و تجربه عالی را برای همه کاربران تضمین می کند.

InstaSaver Downloader (اندروید)

یکی از ویژگی های برجسته InstaSaver Downloader قابلیت رمزگذاری اطلاعات است که یک لایه امنیتی اضافی برای محتوای دانلود شده شما فراهم می کند. دانلود عکس ها با استفاده از InstaSaver Downloader یک فرآیند ساده است. کافی است حساب اینستاگرام خود را باز کنید، لینک عکس‌هایی را که می‌خواهید دانلود کنید کپی کنید و آن‌ها را در کادر جستجوی برنامه جای‌گذاری کنید. سپس با کلیک بر روی دکمه دانلود، محتوای مورد نظر شما در دستگاه شما ذخیره می شود.

با این حال، شایان ذکر است که هیچ وب سایت آنلاینی برای دانلود عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام از طریق InstaSaver Downloader موجود نیست. با وجود این اشکال جزئی، خود برنامه قابل اعتماد و بدون اشکال است.

۲- InsTake (آیفون)

InsTake یک برنامه عالی برای کاربران اپل و iOS است که می خواهند به راحتی تصاویر را از اینستاگرام دانلود کنند. با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها، فیلم ها، استوری ها و حتی محتوای ریلز را بدون هیچ زحمتی ذخیره کنید. فرآیند دانلود فوق‌العاده روان است و به شما اطمینان می‌دهد که با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. به علاوه، سرعت دانلود قابل توجه است و شما میتوانید که به سرعت محتوای مورد نظر خود را دریافت کنید. و اگر رابط کاربری تیره‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به راحتی به حالت تاریک بروید تا هنگام دانلود عکس‌های اینستاگرام، فشار چشم را کاهش دهید. شما می توانید فیلم ها را با کیفیت HD دانلود کنید و اطمینان حاصل کنید که از بهترین تجربه مشاهده لذت می برید.

InsTake (آیفون)

برای دانلود از اینستاگرام برای آیفون با استفاده از InsTake این مراحل را دنبال کنید:

۱. اکانت اینستاگرام خود را باز کنید و پستی را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید.
۲. لینک پست را کپی کنید.
۳. برنامه دانلودر InsTake را باز کنید.
۴. لینک را در نوار جستجو جایگذاری کنید.
۵. روی دکمه دانلود کلیک کنید.

اگرچه استفاده از برنامه کاملا رایگان است و به شما امکان می دهد بدون هیچ هزینه ای از ویژگی های آن لذت ببرید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که InsTake فقط با دستگاه های اپل سازگار است. اگر از پلتفرم دیگری استفاده می‌کنید، نمی‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

۳- FastSave (اندروید)

این ابزار کاربرپسند به شما این امکان را می دهد که تنها با چند مرحله ساده تصاویر مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک پست اینستاگرامی که می خواهید دانلود کنید را کپی کرده و در نوار جستجو قرار دهید. FastSave بقیه موارد را بر عهده خواهد داشت و به شما امکان می دهد عکس ها یا ویدیوهای خصوصی اینستاگرام را با کیفیت HD دانلود کنید. با FastSave همچنین می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را ذخیره کنید.

دانلود از اینستاگرام بدون لاگین

یکی از ویژگی های عالی FastSave پخش کننده ویدیوی داخلی آن است که به شما امکان می دهد فیلم های دانلود شده خود را بدون هیچ زحمتی تماشا کنید. فرآیند دانلود به خودی خود فوق العاده آسان است و برنامه انعطاف پذیر است و نیازهای خاص شما را برآورده می کند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که برنامه امن نیست، بنابراین هنگام استفاده از آن احتیاط کنید. FastSave یک ابزار مفید برای دانلود تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام است. با به روز رسانی های مداوم و ویژگی های جدید، به طور کلی یک تجربه روان و کارآمد را ارائه می دهد. آن را امتحان کنید و همین امروز شروع به دانلود محتوای اینستاگرام مورد علاقه خود کنید!

۴- Quick Save (اندروید)

این برنامه راه حلی عالی برای هر کسی است که به دنبال راهی ساده و کارآمد برای دانلود محتوای اینستاگرام است. تنها با یک کلیک، می توانید نتایج مناسب را دریافت کنید. از ویژگی های بارز این برنامه قابلیت ویرایش فیلم ها و تصاویر است. انواع فیلترها و گزینه های ویرایشی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

دانلود از اینستاگرام با لینک مستقیم

برخی از ویژگی های کلیدی Quick Save:

– دانلود تصاویر با کیفیت بالا: هنگام استفاده از این برنامه می توانید کیفیت تصویر درجه یک را داشته باشید.
– سرعت دانلود فوق العاده سریع: با زمان انتظار طولانی خداحافظی کنید. ذخیره سریع فرآیند دانلود سریع را تضمین می کند.
– سازگاری عالی: این برنامه به آسانی در پلتفرم های مختلف کار می کند.
– ایمنی داده ها: اطلاعات و دانلودهای شما با این برنامه ایمن هستند.

– اشکالات گاه به گاه: برخی از کاربران گزارش داده اند که با مشکلات فنی مواجه شده اند.

۵- Qoob (وب)

با Qoob می توانید بدون زحمت عکس ها و فیلم ها را از اینستاگرام دانلود کنید. این برنامه شگفت انگیز به شما امکان می دهد استوری ها و هایلایت ها را ذخیره کنید. بهترین بخش این است که حتی می توانید به حساب های خصوصی اینستاگرام دسترسی داشته باشید و پست ها و فیلم های آنها را دانلود کنید.

سایت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

دانلود پست ها با Qoob خیلی راحت است. به سادگی برنامه را روی مک یا رایانه شخصی خود نصب کنید، نام کاربری خود را وارد کنید یا از هشتگ مربوطه استفاده کنید و محتوای موردنظر را دانلود کنید.

بیایید نگاهی به مزایای استفاده از Qoob بیندازیم:

– می توانید به صورت ناشناس استوری های اینستاگرام را مشاهده کنید
– سرعت دانلود فوق العاده سریع است
– بهتر از همه، این برنامه کاملا رایگان است!

با این حال، شایان ذکر است که برخی از ویژگی های نامحدود نیاز به اشتراک دارند. در نتیجه، Qoob راه حل نهایی برای ذخیره عکس‌ها، و همچنین برای ذخیره کپشن پست است. آن را امتحان کنید و از راحتی آن لذت ببرید!

۶- Reposter for Instagram (آیفون)

اگر بدنبال دانلود از اینستاگرام بدون لاگین هستید، این برنامه برای شماست. این دانلودر محبوب ویدیو و عکس که قبلا با نام Regrammer شناخته می شد، برای تمام نیازهای اینستاگرام شما مناسب است. با Reposter برای اینستاگرام، می‌توانید به راحتی ویدیوها و عکس‌های هر کاربری، از جمله حساب‌های خصوصی را بازنشر دهید. این کار به سادگی کپی کردن لینک پستی که می خواهید ذخیره کنید و چسباندن آن در برنامه است. (بدون نیاز به ثبت نام!)

Reposter for Instagram (آیفون)

در اینجا برخی از ویژگی های شگفت انگیزی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید:

– آسان بودن کار با برنامه

– سرعت دانلود فوق العاده

– دانلود با کیفیت Full HD

– امکان دانلود عکس های اینستاگرام تنها با چند کلیک

– یک بخش ویژه دانلود ریلز برای راحتی بیشتر

– با واترمارک ها خداحافظی کنید! محتوای دانلود شده عاری از هرگونه علامت مزاحم است.
– این برنامه پشتیبانی فنی عالی را ارائه می دهد تا هر زمان که به آن نیاز داشتید به شما کمک کند.

– این برنامه در حال حاضر تنها در فروشگاه App در دسترس است.

– Reposter برای اینستاگرام ابزاری مطمئن و قابل اعتماد است.

۷- InstaGet (اندروید)

برنامه عالی برای دانلود سریع هر ویدیو یا تصویر از اینستاگرام است. این یک برنامه ساده و کاربرپسند است که به شما امکان می دهد فیلم ها و تصاویر حساب های خصوصی را به راحتی دانلود کنید. یکی از بهترین چیزهای InstaGet سرعت دانلود سریع آن است. برای دریافت محتوای مورد نظر خود نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت. یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد InstaGet کیفیت محتوای دانلود شده است. می توانید منتظر عکس ها و ویدیوهای با وضوح بالا باشید که در هر دستگاهی عالی به نظر می رسند. همه ی این ویژگی ها در InstaGet کاملا رایگان است. همچنین وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود، InstaGet آن را جدی می گیرد و داده‌های شما خصوصی و امن نگه داشته می‌شوند. حتی سیستم پشتیبانی InstaGet به خوبی توسعه یافته است و تضمین می کند که در حین استفاده از برنامه با هیچ اشکال یا مشکل فنی مواجه نخواهید شد.

InstaGet (اندروید)

تنها نقطه ضعف InstaGet این است که ممکن است تبلیغات زیادی را نمایش دهد. با این حال، با توجه به تمام ویژگی های عالی که ارائه می دهد، این یک ضعف جزئی است.

۸- iGram (وب)

این برنامه که اکنون با نام FastDI شناخته می‌شود، ابزار مرورگر مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند به راحتی عکس‌ها را از اینستاگرام دانلود کنند. در این برنامه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک را کپی کرده و در نوار جستجوی وب سایت قرار دهید. سپس، به سادگی دکمه دانلود را فشار دهید و دانلود از اینستاگرام با لینک مستقیم را تجربه کنید. این وب سایت به شدت سازماندهی شده شده است و به راحتی می توانید آن را جستجو کنید و آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. به علاوه، نیازی به گذراندن یک پروسه ثبت نام طولانی نیست. فقط به این سایت دانلود از اینستاگرام انلاین مراجعه کنید، لینک را جایگذاری کنید و دانلود کنید!

دانلود از اینستاگرام ویندوز

وقتی نوبت به کیفیت دانلودها می رسد، آیگرام شمارا ناامید نمیکند. می‌توانید از بین چندین گزینه کیفیت دانلود را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که عکس‌های با بهترین کیفیت ممکن را دریافت می‌کنید. و بدون محدودیت در تعداد دانلود، می توانید هر تعداد عکس را که می خواهید ذخیره کنید!

یکی از مزایای برجسته iGram قابلیت دانلود سریع آن است. لازم نیست منتظر بمانید تا عکس های خود دانلود شوند. البته، مانند هر پلتفرمی، ممکن است هر از گاهی مشکلاتی وجود داشته باشد. با این حال، به طور کلی، iGram یک وب سایت امن و قابل اعتماد است که اطلاعات شخصی شما را ذخیره نمی کند.

۹- InstaSave (آیفون)

با InstaSave می‌توانید به راحتی ویدیوها، reel ها، IGTV، و موارد دیگر را از اینستاگرام دانلود کنید. بهترین ویژگی این است که کاملا رایگان است و نیازی به ورود یا ثبت نام نیست. وب سایت به گونه ای طراحی شده است که تنها باید ۳ مرحله ساده را دنبال کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که InstaSave فقط با دستگاه های iOS سازگار است.

دانلود از اینستاگرام برای آیفون

با استفاده از InstaSave میتوانید:

– تصاویر و ویدیوها را برای دسترسی آسان نشانه گذاری کنید.
– لینک های پست اینستاگرام را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید.
– استوری های اینستاگرام را بدون زحمت دانلود کنید.
– از سرعت دانلود فوق العاده لذت ببرید.
– مطمئن باشید حریم خصوصی داده های شما حفظ می شود.

۱۰- IGDownloader (وب)

با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام، IGTV، آواتار، پروفایل و ریلز را از هر حساب اینستاگرامی به راحتی دانلود کنید. حتی به شما امکان می دهد فیلم ها و عکس های حساب های خصوصی اینستاگرام را با کیفیت بالا دانلود کنید. بهترین ویژگی این برنامه این است که به شما امکان می دهد هر محتوای موجود در اینستاگرام را بدون هیچ محدودیتی و کاملاً رایگان دانلود کنید! این یک راه حل فوق العاده برای هر کسی است که نمی داند چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کند.

سایت دانلود از اینستاگرام

برخی از ویژگی های کلیدی IGDownloader:

– پشتیبانی از ویدیوهای اینستاگرام با کیفیت بالا
– دارای دانلودر پروفایل برای دسترسی آسان به پروفایل ها
– حفظ کیفیت اصلی Reels
– سازگاری گسترده با دستگاه ها و پلتفرم های مختلف

– عدم نیاز به ایجاد حساب کاربری

نحوه دانلود عکس ها با استفاده از IGDownloader:

۱. برنامه اینستاگرام یا وب سایت رسمی اینستاگرام را باز کنید.
۲. پست یا تصویری را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.
۳. برای دسترسی به گزینه ها، روی سه نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید.
۴. لینک پست را کپی کنید.
۵. صفحه IGDownloader را باز کنید و پیوند(لینک) را در کادر ورودی قرار دهید.
۶. روی دکمه enter کلیک کنید.
۷. پس از پردازش لینک، روی لینک دانلود ارائه شده کلیک کنید.
۸. عکس را در دستگاه خود ذخیره کنید.

با این حال، شایان ذکر است که مشکلات فنی ممکن است گاهی اوقات پیش بیاید، اما به طور کلی، وب سایت IGDownloader برای استفاده امن است و کاربران گزارش داده اند که از دانلود پست ها و ویدیوها با کیفیت HD رضایت دارند.

جمع بندی

آیا به دنبال یک برنامه دانلود اینستاگرام هستید که وضوح تصویر و ویدیو را کاهش ندهد؟ در این مطلب ۱۰ برنامه ای به شما معرفی کردیم که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را با وضوح بالا مستقیماً در دستگاه خود دانلود کنید. این نرم افزارها برای دانلود از اینستاگرام ویندوز، اندروید و iOS بکار میروند و همگی بهترین ها در نوع خود میباشند.

سوالات متداول

چرا باید از برنامه دانلود عکس اینستاگرام استفاده کرد؟

وقتی نوبت به دانلود عکس ها از اینستاگرام می رسد، نمی توانید آنها را مستقیماً از برنامه اینستاگرام خود دانلود کنید. شما فقط یک گزینه دارید، فقط می توانید از پست های اینستاگرام خود اسکرین شات بگیرید که منجر به تصاویر با کیفیت پایین می شود. برای جلوگیری از چنین موانعی، مطمئنا می توانید از برنامه دانلود عکس های اینستاگرام استفاده کنید. این اپلیکیشن ها به کاربر این امکان را می دهند که به راحتی و بدون هیچ مشکلی عکس ها را از اینستاگرام دانلود کند.

یکی از جنبه های کلیدی که هر کاربر باید قبل از استفاده از برنامه دانلودر عکس اینستاگرام بداند چیست؟

قبل از استفاده از برنامه دانلود کننده عکس اینستاگرام، هر کاربر باید یک واقعیت کلیدی را بداند که آیا این برنامه رایگان است یا خیر. برخی از برنامه ها خدمات کاملا رایگان ارائه می دهند، چنین محدودیتی در تعداد کل دانلودها وجود ندارد. از سوی دیگر، برخی از اپلیکیشن ها برای استفاده از سرویس دانلود خود نیاز به هزینه اشتراک دارند.

آیا می توانید عکس ها را از پروفایل های خصوصی در اینستاگرام دانلود کنید؟

معمولا اکثر اپلیکیشن های دانلود عکس اینستاگرام به کاربر اجازه می دهند عکس ها را از پروفایل های عمومی اینستاگرام دانلود کند. برنامه های خاصی وجود دارند که دارای ویژگی خاصی برای دانلود عکس از پروفایل های خصوصی اینستاگرام هستند. فقط کافی است لینک اینستاگرام عکس را کپی و پیست کنید و آن را به راحتی دانلود کنید.

آیا دانلود عکس ها و فیلم ها با استفاده از Instagram Downloader قانونی است؟

خب! استفاده از برنامه دانلودر اینستاگرام برای دانلود عکس ها و فیلم ها تا زمانی که از آن برای اهداف تجاری استفاده نکنید، قانونی است. از هیچ تصویر یا ویدیویی سوء استفاده نکنید و خوب است قبل از دانلود عکس و فیلم از شخص مربوطه اجازه بگیرید.

آیا می توانم عکس ها و فیلم ها را در کامپیوتر خود دانلود کنم؟

بله شما می توانید عکس ها و همچنین فیلم ها را با استفاده از کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری مانند تبلت یا گوشی دانلود کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب سعی کردیم به بعد ار معرفی ۱۰ ابزار کاربردی دانلود اینستاگرام به سوالات شما درباره دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام پاسخ دهیم. آیا شما راه دیگری میشناسید؟ در بخش نظرات میتوانید سوالات خود را درباره این روشها بپرسید و بازخورد خود را از این مطلب بیان کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل
راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام
آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری
آموزش ۴ روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

نظرات

×