راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل

راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل

ممکن است در اینستاگرام با مشکلاتی مانند نمایش داده نشدن تصاویر، لود نشدن استوری ها، کار نکردن پیام ها و غیره مواجه شوید. اما مشکل واقعی زمانی است که اپلیکیشن اینستاگرام نتواند پست های جدید را لود کند. ⌛ بیایید به این موضوع بپردازیم و راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل را در ادامه بخوانید.

علت لود نشدن پست در اینستاگرام

Fix Instagram Not Loading New Posts on iPhone and Android

دلیل لود نشدن پست ها در اینستاگرام میتواند موارد مختلفی باشد. گاهی اوقات، فید اینستاگرام شما ممکن است هنگام بارگذاری با مشکلاتی مواجه شود. این مشکلات ممکن است به دلایل مختلف فنی یا غیر فنی ایجاد شوند. متأسفانه بخش ناامید کننده ندانستن راه حل دقیق است. ما برخی از گام های موثری را که برای حل این مشکل ثابت شده است، در این مطلب جمع آوری کرده ایم. با انجام این مراحل، می توانید مشکل لود نشدن اینستاگرام را عیب یابی و رفع کنید.

۱- از روش های تغییر آی پی مطمئن استفاده کنید

کاربرهای داخل ایران باید از یک روش تغییردهنده آی پی مطمئن(ترجیحا با آی پی و سرور ثابت) استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که بهتر است از سرویس های رایگان تغییر آی پی برای ثبت نام و ورود به اینستاگرام استفاده نشود چرا که ممکن است آی پی های سرویس رایگان در لیست سیاه اینستاگرام قرار گرفته باشند. همچنین از سروری که نشت دی ان اس ندارد استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر، مطلب مربوط به نشت DNS را مطالعه فرمایید.

۲- حساب اینستاگرام شما مسدود شده است

اینستاگرام به دلیل استفاده زیاد حساب کاربری شما را به طور موقت مسدود کرده است. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که ساعات زیادی را در اینستاگرام سپری کنید و اقدامات زیادی را خیلی سریع انجام دهید. در نتیجه، نمی‌توانید پست‌های جدید را لایک کنید، نظر اضافه کنید، یا محتوای جدید را در فید خود ببینید.

اگر پست های زیادی را دوست دارید یا تعداد زیادی حساب را در مدت زمان کوتاهی دنبال می کنید، الگوریتم های اینستاگرام ممکن است حساب شما را با یک ربات اشتباه گرفته و آن را مسدود کنند. در این مدت، حساب شما فقط به مشاهده محتوا بدون هیچ گونه ویژگی تعاملی محدود می شود. قبل از اینکه بتوانید دوباره از حساب خود به طور کامل استفاده کنید، باید مدتی صبر کنید.

برای جلوگیری از این اتفاق در آینده، مطمئن شوید که اقدامات خود را در اینستاگرام محدود کنید. هنگامی که حساب شما به حالت عادی برگشت، به تعداد اقداماتی که انجام می دهید توجه داشته باشید.

۳- اتصال ضعیف به اینترنت

برای اطمینان از تجربه ای روان در اینستاگرام، داشتن اتصال اینترنت پایدار در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود بسیار مهم است. اگر در بارگذاری پست‌های جدید با مشکلاتی مواجه هستید، در اینجا می‌توانید اشکالات شبکه را عیب‌یابی کنید:

برای کاربران آیفون:

۱. برای دسترسی به Control Center در iPhone X و نسخه های جدیدتر، از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید. در آیفون ۸ یا مدل‌های قبلی، انگشت خود را از پایین به بالا بکشید تا مرکز کنترل باز شود.
۲. برای فعال کردن دکمه حالت هواپیما ضربه بزنید. چند ثانیه صبر کنید و سپس کلید را غیرفعال کنید.

لود نشدن عکس در اینستاگرام

برای کاربران اندروید:

۱. برای دسترسی به منو، انگشت خود را از صفحه اصلی به پایین بکشید.
۲. حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید و سعی کنید پست های جدید را در اینستاگرام بارگذاری کنید.

لود نشدن ویدیو در اینستاگرام

با دنبال کردن این مراحل ساده، می توانید به سرعت مشکلات اتصال به اینترنت را حل کنید و بدون هیچ وقفه ای به لذت بردن از اینستاگرام برگردید.

۴- حساب شما تایید شده نیست

آیا به تازگی رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر داده اید؟ برای اطمینان از بارگیری پست های جدید در حساب شما، مهم است که حساب خود را با جزئیات به روز شده احراز هویت کنید:

۱: برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی نماد نمایه خود که در گوشه سمت راست پایین قرار دارد ضربه بزنید تا به پروفایل خود دسترسی پیدا کنید.

باز نشدن پست های اینستاگرام

۲: روی منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و از منوی ظاهر شده Setting را انتخاب کنید.

لود نشدن فیلم در اینستاگرام

۳: به پایین بروید و Log out را انتخاب کنید.

دلیل دیر لود شدن پست در اینستاگرام

۴: پس از خروج از سیستم، با استفاده از آخرین جزئیات حساب اینستاگرام خود دوباره وارد شوید. این کار به شما فرصتی می دهد تا بررسی کنید که آیا پست ها به درستی بارگذاری می شوند یا خیر.

با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید حساب اینستاگرام خود را احراز هویت کنید و مطمئن شوید که پست‌های جدید بدون هیچ مشکلی نمایش داده می‌شوند.

۵- کش اینستاگرام (اندروید) را پاک کنید

با لود نشدن پست های جدید در اینستاگرام مشکل دارید؟ ممکن است به خاطر حافظه پنهان باشد. نگران نباشید، پاک کردن کش آسان است!

ابتدا روی نماد برنامه اینستاگرام به مدت طولانی فشار دهید تا منوی اطلاعات برنامه باز شود.

علت لود نشدن پست در اینستا

سپس، نماد اطلاعات برنامه را انتخاب کنید و «Storage and cache» را انتخاب کنید.

دلیل لود نشدن پست ها در اینستاگرام

در نهایت، روی «clear cache» ضربه بزنید.

علت لود نشدن پست در اینستا

۶- سرورهای اینستاگرام به مشکل خورده اند

در بارگذاری پست های جدید، ارسال پیام یا اشتراک گذاری استوری در اینستاگرام مشکل دارید؟ ممکن است به خاطر مشکلات سرور باشد برای تایید، سری به Downdetector بزنید و اینستاگرام را جستجو کنید. متأسفانه، تنها راه حل این است که منتظر بمانید تا اینستاگرام مشکل را حل کند.

۷- ایمیل خود را به روزرسانی کنید

برای به روز رسانی آدرس ایمیل خود در اینستاگرام و رفع مشکل لود نشدن فیلم پست ها در اینستاگرام، این مراحل ساده را دنبال کنید:

۱: برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و روی نماد نمایه خود که در گوشه سمت راست پایین قرار دارد ضربه بزنید.

باز نشدن پست های اینستاگرام

سپس روی نماد همبرگر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا به منو دسترسی پیدا کنید. از آنجا، setting را انتخاب کنید.

لود نشدن فیلم در اینستاگرام

۲: در منوی تنظیمات، account را انتخاب کنید و سپس روی personal information ضربه بزنید. با این کار جزئیات اکانت شما در اینستاگرام باز می شود.

لود نشدن پست های جدید در اینستاگرام

۳: به دنبال گزینه Email بگردید و آن را انتخاب کنید. آدرس ایمیل اصلی خود را وارد کنید.

لود نشدن عکس در اینستاگرام

پس از وارد کردن ایمیل خود، باید آن را با وارد کردن کد احراز هویت تایید کنید. پس از تأیید، دوباره فید اصلی را بارگیری کنید. این باید به حل مشکل و اطمینان از امنیت حساب اینستاگرام شما کمک کند.

۸- ساعت و تاریخ گوشی خود را بررسی کنید

وجود تنظیمات نادرست زمان و تاریخ در تلفن شما می تواند باعث مشکلاتی مانند لود نشدن ویدیو در اینستاگرام شود. برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که تنظیمات زمان و تاریخ تلفن شما برای منطقه و شبکه تلفن همراه شما دقیق است.

برای کاربران آیفون:

۱: برنامه setting را در آیفون خود باز کنید و به پایین بروید تا روی General ضربه بزنید.

لود نشدن ویدیو در اینستاگرام

۲: از آنجا، “Date & Time” را انتخاب کنید.

لود نشدن فیلم در اینستاگرام

۳: کلید “Set automatically” را فعال کنید و مطمئن شوید که منطقه زمانی مناسب را انتخاب کرده اید.

باز نشدن پست های اینستاگرام

برای کاربران اندروید:

۱: برنامه setting را در دستگاه Android خود باز کنید و به پایین بروید تا روی System ضربه بزنید.

دلیل دیر لود شدن پست در اینستاگرام

۲: در مرحله بعد، «time and date» را انتخاب کنید و کلید «Set time automatically» را روشن کنید.

علت لود نشدن پست در اینستا

دلیل لود نشدن پست ها در اینستاگرام

با دنبال کردن این مراحل ساده، می‌توانید مطمئن شوید که تنظیمات زمان و تاریخ گوشی شما دقیق است و از بروز هرگونه مشکلی در برنامه‌هایی مانند اینستاگرام جلوگیری می‌کند.

۹- مجوز Mobile Data را در آیفون خود فعال کنید

مطمئن شوید که آیفون شما به اینستاگرام اجازه دسترسی به داده های تلفن همراه را می دهد، در غیر این صورت هنگام استفاده از شبکه تلفن همراه نمی توانید پست های جدید را مشاهده کنید. برای انجام این کار، کافی است به برنامه تنظیمات آیفون خود بروید، اینستاگرام را پیدا کنید و کلید «Mobile Data» را روشن کنید.

لود نشدن عکس در اینستاگرام

لود نشدن پست های جدید در اینستاگرام

۱۰- نسخه مرورگر اینستاگرام را امتحان کنید

اگر با اپلیکیشن اینستاگرام مشکل دارید، نگران نباشید! همیشه می توانید سعی کنید از مرورگر وب خود به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. اینستاگرام یک نسخه وب عالی ارائه می دهد که هم روی موبایل و هم روی دسکتاپ کار می کند. به سادگی مرورگر تلفن همراه دلخواه خود را باز کنید و آخرین پست ها را بررسی کنید.

۱۱- اینستاگرام را دوباره نصب کنید

یکی از راه هایی که معمولا جواب میدهد، حذف و نصب مجدد برنامه است. برای این کار کافی است آن را حذف نصب کنید و سپس دوباره آن را از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید.

۱۲- نرم افزار اینستاگرام را آپدیت کنید

برای جلوگیری از هرگونه مشکل در بارگذاری پست‌های جدید، حتماً برنامه اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کنید. کافی است به پلی استور یا اپ استور بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید. با انجام این کار، می‌توانید از تمام ویژگی‌های جدید، و رفع اشکال‌هایی که ممکن است رخ دهد، لذت ببرید.

علت لود نشدن پست در اینستا

۱۳- مجوزهای موردنیاز اینستاگرام را فعال کنید

علاوه بر این، فعال کردن مجوزهای برنامه برای اینستاگرام برای درست کار کردن بسیار مهم است. بدون مجوزهای لازم، برخی از ویژگی ها ممکن است در دسترس نباشند. در اندروید، می توانید این کار را با رفتن به Settings > Apps > Instagram > Permissions انجام دهید. در آنجا، کافیست مجوزهای مورد نیاز را روشن کنید.

برای کاربران iOS، روند ممکن است کمی متفاوت باشد. به setting> Instagram بروید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات و مجوزهای مرتبط فعال هستند.

با دنبال کردن این مراحل، مطمئن خواهید شد که تجربه اینستاگرام شما روان است و همه ویژگی ها در دسترس هستند.

۱۴- از حساب اینستاگرام خود خارج شوید

برای حل هر مشکلی، یک راه حل ساده و موثر این است که از سیستم خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید. این روش جهانی برای عیب یابی معجزه می کند. اگر هنگام استفاده از دستگاه خود با مشکلی مواجه شدید، خروج از سیستم و ورود مجدد به حساب اینستاگرام خود می تواند نجات دهنده باشد. این یک نکته مفید است که اغلب هر گونه اشکال یا اشکالی را برطرف می کند.

برای خروج از سیستم، کافی است روی دکمه تنظیمات واقع در انتهای صفحه تنظیمات کلیک کنید. از آنجا، گزینه log-out را پیدا خواهید کرد. فقط دکمه log-out را فشار دهید.

دلیل دیر لود شدن پست در اینستاگرام

۱۵- مودم و دستگاه خود را ریستارت کنید

برای حل یک مشکل ساده، گاهی اوقات تنها راه اندازی مجدد سریع گوشی یا مودم شما نیاز است. اگر با اینستاگرام خود مشکل دارید، سعی کنید تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید و برنامه را دوباره اجرا کنید.

۱۶- از اینستاگرام کمک بخواهید

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، از تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام برای کمک دریغ نکنید. برای اطمینان از حل سریع مشکل، مطمئن شوید که تمام اطلاعات مرتبط را در مورد مشکلی که با آن مواجه هستید ارائه دهید.

جمع بندی

در پایان فراموش نکید اینستاگرام روشی منحصر به فرد برای نمایش پست ها در فید شما دارد. به جای ترتیب زمانی، پلتفرم رسانه های اجتماعی از یک الگوریتم خاص برای اولویت بندی پست ها استفاده می کند. این بدان معنی است که ممکن است هر از گاهی با پست های قدیمی تر روبرو شوید. اما نگران نباشید، به راحتی می توانید آخرین به روز رسانی ها را با اسکرول کردن به پایین بیابید و مشکل لود نشدن پست های جدید را حل کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به حل مشکل باز نشدن پست های اینستاگرام پرداختیم که یکی از مشکلات همیشگی کاربران بوده است. آیا مطالعه این مطلب برای شما مفید بود؟ در بخش نظرات میتوانید تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام
بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام
آموزش 4 روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری
آموزش ۴ روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری

نظرات

×