آموزش حذف عکس پروفایل اینستاگرام در همه دستگاه ها

آموزش حذف عکس پروفایل اینستاگرام در همه دستگاه ها

ممکن است از عکس پروفایل خود در اینستاگرام ناراضی باشید و یا بخواهید برای حفظ حریم شخصی خود آن را پاک کنید. خب چگونه عکس پروفایل اینستاگرام خود را پاک کنیم؟ ❌ در ادامه آموزش حذف عکس پروفایل اینستاگرام در همه دستگاه ها میپردازیم.

روش برداشتن عکس پروفایل اینستاگرام

How to Delete Instagram Profile Picture?

با نگاهی به پروفایل افراد در اینستا اغلب تعدادی از مردم را میبینیم که پروفایل خودشان را به دلایلی از جمله بد حالی و تمایل نداشتن به نشان دادن عکس خود به دیگران، پاک کرده اند. امروزه می توان گفت این حرکت تبدیل به ترند شده و بیشتر مردم به خصوص سلبریتی ها و افراد مشهور در حال حذف پروفایل اینستاگرام خود برای جلب توجه و جذب فالوور هستند. البته ناگفته نماند که بعضا در برخی موارد این افراد از حمایت کنندگان کمپین هایی مربوط به برابری همگانی و… هستند.

خب برویم سراغ مراحل پاک کردن پروفایل در گوشی تا با هم ببینیم چطور عکس اینستاگرام را حذف کنیم.

در ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و بعد از وارد شدن به اکانت خود بر روی آیکون پروفایل خود در پایین سمت راست صفحه بزنید. اگر در وارد شدن به اکانت خود مشکل دارید حتما وارد شدن به صورت تحت وب را که در بخش بعدی توضیح دادیم، امتحان کنید.

آموزش حذف عکس پروفایل اینستاگرام در همه دستگاه ها

بر روی Edit Profile و سپس Change Photo بزنید.

آموزش حذف عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید

سپس در این پنجره چهار گزینه وجود دارد که روی اخرین گزینه Remove Current Picture بزنید.

نحوه حذف عکس پروفایل اینستاگرام در گوشی های اندروید

با انجام این مراحل پروفایل اینستاگرام شما حذف می شود. بعد از پاک شدن عکس، پروفایل شما به رنگ سفید تغییر می کند. حالا اگر دوست دارید پروفایل اینستاگرام خود را عوض کنید، می توانید به راحتی در بخش ویرایش پروفایل عکس پروفایل اینستاگرام را تغییر دهید.


نحوه برداشتن عکس پروفایل اینستاگرام در مرورگر

اگر به هردلیلی با برنامه اینستاگرام در گوشی خود مشکل دارید، می توانید این روش را امتحان کنید. می توان گفت که تقریبا تمامی امکانات و ویژگی های برنامه اینستاگرام، در نسخه مرورگر (تحت وب) وجود دارد پس حتما آن را امتحان کنید.

در ابتدا مرورگر خود را باز کنید و به صفحه اینستاگرام مراجعه کنید. سپس بعد از وارد کردن نام کاربری یا آدرس جیمیل و رمزعبور، وارد اکانت خود شوید.

برداشتن عکس پروفایل از طریق دسکتاپ

روی سه خط یا More در سمت چپ پایین کلیک کنید.

آموزش حذف عکس پروفایل اینستاگرام در دسکتاپ

در این مرحله روی Settings کلیک کنید و وارد تنظیمات شوید و سپس از پنل سمت چپ به قسمت Edit profile بروید.

حذف عکس پروفایل اینستاگرام در تنظیمات وب

در اینجا شما با مشاهده عکس پروفایل خود به همراه تنظیمات دیگر، بر روی لینک Change Profile Photo کلیک کنید و سپس در پنجره جدید که (Change Profile Photo) نام دارد، بر روی Remove Current Photo بزنید تا پروفایل اینستاگرام شما به طور کامل پاک شود.

حذف عکس پروفایل در اینستاگرام دسکتاپ

بعد از انجام این کارها، تصویر پروفایل شما کاملا حذف و سیاه می شود. اگر دوباره قصد دارید عکس پروفایل خود را عوض کنید فقط کافیه روی Change Profile Photo که بالاتر گفته شد، بزنید و در نهایت عکس دلخواه خودتون رو اپلود کنید. همچنین می توانید به راحتی عکس پروفایل اینستاگرام خود یا دیگران را دانلود کنید.


حذف عکس پروفایل اینستاگرام در آیفون (iOS)

با پاک کردن عکس پروفایل، شما به نوعی برای دیگران پنهان نشان داده می شوید. چرا که بقیه افراد نمی توانند تشخیص دهند که این اکانت متعلق به شما است و در شناخت اکانت شما به مشکل بر میخورند. در این بخش می توانید آموزش حذف پروفایل اینستاگرام در دستگاه آیفون را یاد بگیرید.

مانند مراحل قبلی که توضیح دادیم، برنامه را در آیفون خود باز کنید و وارد اکانت خود شوید سپس به قسمت پروفایل خود در پایین سمت راست صفحه مراجعه کنید و بر روی Edit Profile بزنید. برای حذف پروفایل اینستاگرام خود باید در پنجره باز شده بر روی گزینه Remove Current Picture بزنید.

نحوه برداشتن عکس پروفایل در آیفوننحوه پاک کردن عکس پروفایل در iOS

جمع‌بندی

در مطلب امروز با هم یاد گرفتیم که چطور پروفایل اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کنیم. این کار در همه دستگاه ها تقریبا مشابه و در چند مرحله امکان پذیر است فقط دقت کنید که عکس حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نیست.

سوالات متداول

چطوری پروفایل اینستاگرام را پاک کنیم؟

برنامه اینستاگرام را باز کنید و بعد از وارد شدن به اکانت خود بر روی آیکون پروفایل خود در پایین سمت راست صفحه بزنید. اگر در وارد شدن به اکانت خود مشکل دارید حتما وارد شدن به صورت تحت وب را که در بخش بعدی توضیح دادیم، امتحان کنید.

نظرات و پیشنهادات شما

در مطلب امروز راجع به آموزش حذف عکس پروفایل اینستاگرام در همه دستگاه ها، صحبت کردیم. آیا شما موفق شدید که با انجام این روش ها عکس پروفایل خود را حذف کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حذف عکس پروفایل اینستا، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چرا نوت اینستاگرام نمیاد؟ روش های فعال سازی این قابلیت اینستاگرام
چرا نوت اینستاگرام نمیاد؟ روش های فعال سازی این قابلیت اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
آرشیو اینستاگرام کجاست و چه کاربردی دارد؟ (پست و استوری در نسخه جدید)
آرشیو اینستاگرام کجاست و چه کاربردی دارد؟ (پست و استوری در نسخه جدید)
آموزش ۴ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت

نظرات

×