9 سرویس برتر فارسی برای دریافت برنامه بدنسازی آنلاین (رایگان و ویژه)

۹ سرویس برتر فارسی برای دریافت برنامه بدنسازی آنلاین (رایگان و ویژه)

شاید وقت رفتن به باشگاه ندارید و یا حتی باشگاه می روید و برنامه تمرینی مناسبی ندارید. 🏋️ در این شرایط استفاده از ۹ سرویس برتر فارسی برای دریافت برنامه بدنسازی آنلاین می تواند به شما کمک کند تا برنامه تمرینی متناسب با وزن، فرم بدن و غیره خود را پیدا کنید.

سایت برنامه بدنسازی آنلاین رایگان

Best Bodybuilding Persian Online Services

داشتن یک برنامه تمرینی و غذایی مناسب می تواند شما را از دردسرهای رایج گشنگی کشیدن؛ آسیب عضلات و غیره نجات دهد. یک برنامه نامناسب می تواند انگیزه شما را از بین ببرد و شما را از ادامه دادن تمرین یا رژیم باز دارد. نداشتن نشاط و انگیزه به سادگی شما را از ادامه دادن منصرف می کند. برای حل این مشکل و برای داشتن یک برنامه تمرینی و غذایی ایده آل می توانید از سرویس های آنلاین فارسی که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنید.

۱- سایت برنامه بدنسازی فیتامین

فیتامین شاید بهترین برنامه بدنسازی در خانه بدون تجهیزات و با تجهیزات باشد. مهم نیست در خانه چه وسایلی دارید. فیتامین به شما کمک می کند تا با انتخاب وسایل دم دست خود و مربی مناسب برنامه ورزشی خود را دریافت کنید. در این برنامه بیش از ۹۰۰ آموزش حرکت ورزشی را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. حتی از برنامه تردمیل رایگان آن می توانید استفاده کنید و فعالیت های هوازی خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همیشه می توانید با مربی ها در تماس باشید و در صورت نیاز از آنها کمک بخواهید. برای استفاده از این برنامه، کافیست اطلاعات جسمی خود را وارد کنید تا مربی با توجه به تیپ بدنی، سابقه و هدف، برنامه متناسب با شرایط جسمانی تان را در اختیارتان قرار دهد.

با استفاده از ویدیوهای آموزشی می توانید هر حرکت را به صورت صحیح یاد بگیرید و اجرا کنید. حتی شما می توانید در بخش قهرمانان فیتامین داستان موفقیت افراد دیگر را مطالعه کنید و برای دستیابی به اهداف تناسب اندامتان انگیزه بگیرید. از طریق مقالات آموزشی سایت هم می توانید اطلاعات مختلفی بدست آورید.

سایت برنامه بدنسازی فیتامین

۲- برنامه بدنسازی چربی سوزی فیت کلاب

بهترین سایت دریافت برنامه بدنسازی ، کاهش وزن، افزایش وزن، عضله سازی، فیتنس، چربی سوزی شاید فیت کلاب باشد. فیت کلاب با کمک مجموعه ای از متخصصین برنامه غذایی و تمرینی را در اختیار شما قرار می دهد. این تیم تخصصی اطلاعات شما را بررسی و متناسب با ویژگی های منحصر به فرد شما و با کمترین هزینه برنامه بدنسازی فیتنس، برنامه مبتدی و حرفه ای بدنسازی  و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

گفته می شود که این برنامه ها کاملا علمی است و به تغذیه و تمرین به صورت همزمان توجه می کند. برنامه تمرینی خود را می توانید در خانه و باشگاه انجام دهید. برای استفاده از این برنامه کافیست ثبت نام کنید و تشکیل پرونده دهید، برنامه خود را دریافت کنید و با متخصصین ارتباط برقرار کنید و در نهایت به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید.

برنامه بدنسازی چربی سوزی فیت کلاب

۳- برنامه بدنسازی رایگان فیت شیم

از فیت شیم می توانید درخواست برنامه بدنسازی رایگان داشته باشید. افرادی که می خواهند بدنسازی را شروع کنند می توانند از تعدادی از برنامه های بدنسازی رایگان این سایت به همراه نکاتی برای رعایت این برنامه ها استفاده کنند. توجه داشته باشید که این برنامه های کاهش دهنده و افزایش دهنده وزن و حجم سازی برای خانم ها و آقایان به صورت جداگانه تهیه شده است.

فاکتورهایی که در تهیه این برنامه ها در نظر گرفته شده است شامل قد، وزن، سن، هدف تمرین و برنامه غذایی، سابقه تمرین و استفاده از رژیم غذایی، مشکلات جسمی، حساسیت های غذایی دارویی، مصرف داروهای خاص می باشد. همچنین به زمان خواب و بیداری شما در طی شبانه روز، شغل و مدت فعالیت روزانه، علاقمندی به مواد غذایی، محل تمرین و تجهیزات در دسترس توجه می شود.

برنامه بدنسازی رایگان فیت شیم

۴- بهترین برنامه بدنسازی حرفه ای مربی من

اگر به دنبال برنامه تمرینی برنامه بدنسازی حجمی یا برنامه بدنسازی در خانه هستید می توانید از سایت مربی من دیدن کنید. این سایت با هدف جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو از علاقه علاقمندان به ورزش و بدنسازی طراحی شده است. در مربی من، بدن شما کاملا آنالیز و بررسی می شود و بهترین برنامه در اختیار شما قرار داده می شود. حتی در زمینه نحوه انجام تمرینات راهنمایی خواهید شد. این برنامه با داشتن سایز اندام شما گزارش دقیقی از وضعیت فعالیت تان ارائه می دهد و به شما گفته می شود که هر اندام شما چقدر کاهش یا افزایش سایز داشته است.

برنامه تمرینی هم دارای توضیحات هست و هم تصویر. همچنین مشخص می شود که این تمرین روی چه قسمتی از بدن تاثیر می گذارد. وارد سایت مربی من شوید، اطلاعات را وارد کنید و مربی تان را انتخاب کنید. پرداخت را انجام دهید، کد رهگیری دریافت کنید، سیستم هوشمند بدنتان را آنالیز می کند، در نهایت برنامه تمرینی و تغذیه ای شما طراحی می شود و از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

بهترین برنامه بدنسازی حرفه ای مربی من

۵- دریافت بهترین برنامه بدنسازی ماه اول از ریل فیت

برنامه بدنسازی مبتدی یا حرفه ای را می توانید از ریل فیت دریافت کنید. این سایت مدرن ترین برنامه های تمرینی و غذایی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید به صورت آنلاین زیر نظر مربی های باتجربه فعالیت کنید و مشاوره ورزشی دریافت کنید. برنامه های ارائه شده توسط این تیم گفته می شود که تضمینی است و در صورتی که طی ۳ ماه با رعایت تمام نکات ذکر شده در برنامه به اهداف خود دست پیدا نکردید هزینه شما عودت داده می شود.

دریافت بهترین برنامه بدنسازی ماه اول از ریل فیت

۶- برنامه بدنسازی ۶ روز در هفته و غیره از بادی فول

بادی فول یکی دیگر از سایت هایی است که از طریق آن می توانید به صورت آنلاین برنامه تمرینی بدنسازی و فیتنس دریافت کنید. این سایت برنامه ۳ و ۶ روزه برای آماده سازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. برنامه های دیگر بر اساس اطلاعات بدنی شما آماده می شود و کاملا تصویری است. بر اساس سوابق و اهداف حرکتی و سیستم تمرینی شما این برنامه تغییر خواهد کرد. شما حتی می توانید برنامه های غذایی را برای اهداف لاغری و چربی سوزی، تناسب اندام و شکل دهی، حجیم سازی عضلات دریافت کنید. برنامه های شما برای ۱ ماه طراحی می شوند و بعد از آن یک برنامه جدید دریافت خواهید کرد.

بادی فول

۷- دریافت برنامه بدنسازی رایگان برای بانوان و آقایان از فیت شو

فیت شو یکی از سایت هایی است که برنامه چربی سوزی و عضله سازی، نمونه برنامه غذایی بدن سازی، نمونه برنامه ورزشی مناسب افراد مبتدی و تازه کار، نمونه برنامه ورزشی پرورش اندام برای افزایش حجم، برنامه برای فیتنس کارها و نمونه برنامه تمرینی برای حرفه ای ها را به صورت PDF و رایگان ارائه می دهد. برای دریافت برنامه بدنسازی یا رژیمی باید برای دریافت برنامه VIP اقدام کنید که نیاز به پرداخت هزینه دارد.

بعد از وارد شدن به سایت برای ثبت نام و تکمیل پرونده اقدام کنید. کارشناسان فیت شود بدن شما را بررسی می کنند و برنامه تمرینی را تنظیم می کنند. شما حتی می توانید مشاوره دریافت کنید و در صورت داشتن سوال، آنها را بپرسید و در نهایت به اهداف تناسب اندام خود دست پیدا کنید.

دریافت برنامه بدنسازی رایگان برای بانوان و آقایان از فیت شو

۸- بادی من و دریافت برنامه تمرینی و غذایی

بادی من یک تیم پزشکی ورزشی است که از مجموعه ای از متخصصان و مربیان با تجربه تشکیل شده است. این سایت در نظر دارد که نیازهای بدن شما منحصر به فرد است و کاملا با فرد دیگری متفاوت هستید. به همین خاطر برنامه تمرینی شما را بر اساس شرایط ژنتیکی و بدنی و به صورت کاملا علمی و تخصصی ایجاد می کند. دستگاه آنالیز بدن کیفیت عضلات، درصد چربی و غیره را اندازه گیری می کند و بر این اساس برنامه شما آماده می شود.

بادی من

۹- دریافت برنامه فیتنس و بدنسازی از تن ورز

اما آخرین سایتی که به شما معرفی خواهیم کرد، تن ورز است. این سایت با هدف ارائه برنامه تمرینی بدنسازی، فیتنس، برنامه غذایی، برنامه بدنسازی بانوان و آقایان، برنامه مکمل های ورزشی و غیره تاسیس شده است. شما می توانید از تجربیات مربیان و کارشناسان تغذیه در کنار هم استفاده کنید و برنامه ای دریافت کنید که علمی است.

اگر به دنبال برنامه بدنسازی براساس قد و وزن رایگان هستید می توانید در بخش رایگان های این سایت آموزش بدنسازی در ۲۸ روز، راهنمای مکمل های بدنسازی، برنامه ورزش در خانه، برنامه تمرین در محل کار را دریافت کنید.

تن ورز

سوالات متداول

برنامه بدنسازی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برنامه بدنسازی شما باید تمام عضلات بدن را درگیر کند. معمولا برنامه بدنسازی مبتدی 3 تا 4 روز در هفته و به مدت 1 ساعت است. بهترین زمان ورزش هم به خودتان بستگی دارد. زمان استراحت بین ست ها معمولاً 30 ثانیه تا 2 دقیقه است. تعداد هر ست 2 تا 8 ست و تعداد تکرار ها معمولا 3 تا 30 تکرار می باشد.

جمع بندی

اگر شما فردی مبتدی هستید و می خواهید بدنسازی یا فیتنس انجام دهید، می توانید از برنامه های رایگانی که در سایت های بالا ارائه می شود استفاده کنید. استفاده از این برنامه ها در هزینه های شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید رشته ورزشی که انتخاب کرده اید متناسب شماست. بعد از تمرین کردن و آمادگی بیشتر می توانید برای خرید برنامه های حرفه ای تر اقدام کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز انزل وب ما ۹ سرویس برتر فارسی برای دریافت برنامه بدنسازی آنلاین را به شما معرفی کردیم. مطمئنا این لیست کامل نیست و سرویس های زیاد دیگری وجود دارند که نیاز به بررسی دارند. اگر شما تجربه یکی از این سایت ها را داشته اید می توانید در بخش نظرات این مطلب تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
با کمک مچ دست خود بازی های کامپیوتری را به اتمام برسانید

نظرات

×