آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام

آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام

اگر استوری شما ریپلای زیادی دارد و شما فرصت پاسخگویی به همه آنها را ندارید. بهتر است از قابلیت عدم ریپلای اینستاگرام استفاده کنید. 🚫 اینستاگرام به کاربران خود این امکان را می دهد که ریپلای استوری را خاموش کنند. در این مطلب از انزل وب به آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام می پردازیم.

نحوه بستن ریپلای استوری اینستاگرام آیفون و اندروید

How to Close Instagram Story Replay On iPhone and Android

برای عدم ریپلای استوری در اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید. سپس در گوشه سمت راست صفحه وارد منوی همبرگر شوید. از منوی Pop-Up پایین صفحه گزینه Settings را انتخاب کنید. حالا وارد Privacy شوید و گزینه Story را انتخاب کنید. در قسمت Allow Replies and Reactions گزینه Off را انتخاب کنید. در این صورت ریپلای اینستاگرام شما بسته می شود.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در چند دهه اخیر است. تعداد زیادی از مردم دنیا از آن برای اشتراک تصاویر و ویدیوها با دوستان، فالوورها و طرفداران خودشان استفاده می کنند. طبق تنظیمات پیش فرض، همه فالوورهای شما می توانند به استوری اینستاگرام شما پاسخ و واکنش دهند. با این حال ممکن است گزینه ایده آلی نباشد که بعد از پست کردن استوری با حجم زیادی از پیام ها در صندوق ورودی خود مواجه شوید. بنابراین می توانید در اینستاگرام برای حذف ریپلای یا محدودیت آنها تنظیمات را انجام دهید.

بستن ریپلای استوری در اینستا

گاهی ممکن است به دلیل پاسخ  واکنش های منفی فالوورها، یا فحاشی یا حتی پاسخ های مثبت طرفداران بخواهید امکان پاسخ گویی به استوری ها خودتان را ببندید. خوشبختانه اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که در هر نقطه ای که می خواهند ریپلای را خاموش کنند. برای اینکار ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کردید و آن را به روز رسانی کردید.

نحوه بستن ریپلای استوری اینستاگرام در اندروید

ابتدا برنامه اینستاگرام را در گوشی اندرویدی خودتان باز کنید. ابتدا وارد پروفایل خودتان شوید. در سمت راست بالای صفحه منوی ۳ خط یا همبرگری را انتخاب کنید. سپس از منوی Pop-Up پایین صفحه گزینه Settings را انتخاب کنید.

بستن ریپلای استوری اینستاگرام در اندروید

در اینجا گزینه Privacy و سپس گزینه Story را انتخاب کنید. به سمت پایین صفحه اسکرول کنید.

بستن ریپلای استوری اینستاگرام در اندروید

در قسمت Allow Replies and Reactions گزینه Off را انتخاب کنید. این گزینه به طور کامل پاسخ استوری های شما را حذف می کند. در این حالت کسی نمی تواند در استوری های شما نظر دهد.

بستن ریپلای استوری در اینستاگرام در اندروید

بستن Reply استوری برای اشخاص غریبه

اگر شما گزینه People you follow را انتخاب کنید. تنها فالوورهای شما می توانند در استوری های شما نظر دهند. عموما هرزنامه ها یا تبلیغات از سمت کسانی که شما آنها را نمی شناسید وارد می شوند. بنابراین با انتخاب این گزینه باید تعداد آنها کم یا کلا حذف شود. توجه کنید در تنظیمات پیش فرض اینستاگرام بر روی Everyone است به معنی اینکه همه افراد می توانند در استوری شما نظر دهند.


نحوه بستن ریپلی استوری اینستاگرام در آیفون

ابتدا برنامه اینستاگرام را در آیفون خودتان باز کنید. وارد پروفایل خودتان شوید و در سمت راست منوی ۳ خط را انتخاب کنید.

بستن ریپلای استوری اینستاگرام در آیفون

از منوی Pop-Up پایین صفحه گزینه Settings را برای تنظیمات بیشتر اینستاگرام انتخاب کنید.

بستن ریپلای استوری اینستاگرام در آیفون

حالا روی گزینه Privacy تب کنید.

بستن ریپلای استوری اینستاگرام در آیفون

در قسمت Interactions گزینه Story را انتخاب کنید.

بستن ریپلای استوری در اینستاگرام در آیفون

حالا در منوی جدید در قسمت Allow Replies and Reactions گزینه Off را انتخاب کنید.

بستن ریپلای استوری اینستاگرام در آیفون

شما می توانید در همین منو می توانید واکنش و پاسخ بسیاری از فالووهای خودتان را محدود کنید. به خاطر داشته باشید این تغییر مانع ارسال درخواست پیام عادی توسط افراد نمی شود. در صورت نیاز می توان آن را نیز محدود کنید.

سوالات متداول

آیا می شود فقط یک نفر را در اینستاگرام محدود کرد؟

بله از منوی Settings وارد Privacy و سپس Story شوید. در قسمت Allow Replies and  Reactions گزینه People you follow می توانید فردی را می خواهید محدود کنید را انتخاب کنید.

آیا می شود واکنش به استوری را پاک کرد؟

بله ابتدا وارد پروفایل خودتان شوید. سپس از قسمت Activity در سمت چپ پاسخ های استوری را پیدا کنید .حالا می توانید پاسخ های استوری را ببینید.

جمع بندی

از طریق تنظیمات اینستاگرام می توانید از هرزنامه ها و تبلیغات زیادی که برای شما ارسال می شود دوری کنید. اگر می خواهید ارسال استوری را برای دوستان خود محدود کنید ابتدا باید یک لیست دوستان نزدیک تعریف کنید. همچنین اگر زمانی که آنلاین می شوید پیام های زیادی را دریافت می کنید به خاطر وضعیت شما است  که به فالوورها نمایش می دهد شما آنلاین هستید. شما می توانید وضعیت فعالیت خودتان را در اینستاگرام غیر فعال کنید. تا در زمان استفاده از برنامه از دید دیگران پنهان بمانید.

نظرات و پیشنهادهای شما؟

در این مطلب از انزل وب به بررسی و آموزش جدید بستن ریپلای استوری در اینستاگرام پرداختیم. آیا راه حل بالا به کم شدن دریافت هرزنامه و تبلیغات کمک کرد؟ آیا شما از تنظیمات استوری اینستاگرام استفاده کردید؟ لطفا برای ما نظرات خود را ارسال کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
آموزش کامل کار قابلیت استوری تلگرام : از گذاشتن تا تنظیم و حذف آن
آموزش کامل کار قابلیت استوری تلگرام : از گذاشتن تا تنظیم و حذف آن
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ
حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن استوری اینستاگرام
حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن استوری اینستاگرام

نظرات

×