بهترین برنامه بدنسازی اندروید

با ۹ مورد از بهترین برنامه بدنسازی اندروید ، مربی بدنسازی خود شوید!

امروزه ورزش بدنسازی بسیار پیشرفته تر از گذشته شده است و حرکات زیادی را در برمیگیرد. مسلما یادگیری تمامی این حرکات نیازمند یک مربی حرفه ای است. با برنامه های بدنسازی اندرویدی که امروز در انزل وب معرفی می کنیم شما می توانید در خانه مربی خود باشید و تمام تمرینات بدنسازی، اطلاعات ورزشی، تصاویر و فیلم ها را از سطح مبتدی تا حرفه ای خیلی سریعتر از باشگاه ورزشی یاد بگیرید.

معرفی بهترین برنامه های بدنسازی مبتدی تا حرفه ای اندروید

Best Bodybuilding Apps For Android (Better Than Your Trainer)

افراد زیادی هستند که به ورزش بدنسازی علاقه دارند و در خانه خود باشگاه کوچکی ساخته اند. یادگیری تمرینات در سالن های ورزشی زمان زیادی طول می کشد.  اما امروز ما در انزل وب به شما اپلیکیشن هایی معرفی می کنیم که توسط تلفن همراه قابل استفاده هستند. شما با نصب این برنامه های بدنسازی در گوشی اندرویدی خود می توانید تمام تمرینات بدنسازی، اطلاعات ورزشی، تصاویر و فیلم ها را یاد بگیرید.

Fitness & Bodybuilding ، برنامه بدنسازی اندروید

Fitness & Bodybuilding یکی از بهترین برنامه های بدنسازی اندروید است که شامل تمرین های حرفه ای و تمرینات ورزشی بدنسازی است. هر تمرین با اطلاعات دقیق و تصاویر توضیح داده شده است حتی یک ویدیو برای هر تمرین در برنامه قرار داده شده است.

Fitness-Bodybuilding

به طور پیش فرض، فیلم ها به صورت آفلاین در دسترس نیستند، اما شما می توانید تمام ویدیوها را یکباره از صفحه اصلی دانلود کنید. این برنامه بدنسازی اندرویدی حاوی ویژگی های دیگری مانند برنامه تمرین، تایمر و یادآوری است. اگر برای نصب برنامه حافظه داخلی شما پر است می توانید برای حل مشکل خود پست ۴ روش انتقال برنامه از حافظه داخلی به کارت حافظه SD اندروید (بدون روت و روت شده) را مطالعه بفرمایید.

برنامه بدنسازی اندروید Gym Workout Tracker & Trainer

برنامه Gym Workout Tracker & Trainer یک برنامه بدنسازی با تمرینات حرفه ای است و تقریبا تمام تمرینات موجود در برنامه توسط کارشناسان بدنسازی و مربیان پیشنهاد شده است به همین خاطر شما می توانید این برنامه را به عنوان یک مربی شخصی استفاده کنید و برنامه ها و تمرینات بدنسازی خود را دنبال کنید.

Gym-Workout-Tracker-Trainer2

هر تمرین در برنامه به صورت گام به گام با عکس و فیلم آموزش داده شده است. شما می توانید به سربرگ Workouts بروید و برخی از اهداف آمادگی جسمانی مانند چربی خالص، کاهش وزن، افزایش حجم و غیره را بیابید.

دانلود برنامه بدنسازی فیتنس اندروید

برنامه اندرویدی ۳۰ Day Fitness Challenge به شما کمک می کند که بدون استفاده از تجهیزات ورزشی تمرین و ورزش کنید. همانطور که از نام این برنامه پیداست این برنامه شامل تمرینات ۳۰ روزه است که به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام در یک ماه کمک می کند.

30-Day-Fitness-Challenge

شما می توانید بر روی صفحه نمایش خود برنامه را انتخاب کنید و شروع کنید، مانند ۳۰ days ABS challenge. پس از انتخاب برنامه، می توانید تمرین خود را با روز اول شروع کنید. این برنامه شما را با صدا، انیمیشن و ویدئو راهنمایی می کند. در صورتی که برنامه های بدنسازی شما روی گوشی تان نصب نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۸ روش حل مشکل نصب نشدن برنامه ها در گوشی های اندروید را مطالعه بفرمایید.

دانلود نرم افزار بدنسازی در خانه برای اندروید

برنامه FitProSport بیش از ۱۰۰ تمرین حرفه ای برای بدنسازان زن و مرد دارد. در این برنامه فیلم وجود ندارد اما انیمیشن ها و توضیحاتی که در برنامه وجود دارد به شما در انجام تمرینات کمک می کند.

FitProSport

در صفحه Workouts میتوانید تمرینات بدنسازی در خانه را برای مرد و زن پیدا کنید. شما همچنین می توانید اطلاعات تناسب اندام خود، مانند اندازه گیری های بدن، تقویم و نتایج را با درایو Google همگام سازی کنید، برای این کار به settings > Data synchronization بروید. نسخه کامل این برنامه بدنسازی شامل بیش از ۲۵۰ تمرین بدون تبلیغات است.

نرم افزار باشگاه بدنسازی برای افراد مبتدی تا حرفه ای

برنامه Total fitness یک برنامه تناسب اندام همه جانبه همراه با تمام تمرینات بدنسازی در خانه و باشگاه است. اگر شما به صفحه exercise guide بروید متوجه خواهید شد که برنامه درباره هر تمرین اطلاعات طولانی ارائه می دهد.

Total-Fitness

منوی سمت چپ را باز کنید، به challenge بروید و تمرینات تناسب اندام (مانند دو ) را پیدا کنید. این برنامه تناسب اندام تمام ویدیوهای خود را در یوتیوب میزبانی می کند بنابراین اگر ویدیویی را برای تماشا باز کنید در برنامه یوتیوب باز خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید فایل APK برنامه اندروید خود را استخراج کنید پیشنهاد می کنیم پست ۷ روش بدست آوردن و استخراج فایل نصب یا APK برنامه و بازی اندروید را مطالعه بفرمایید.

نرم افزار بدنسازی برای لاغری و.. گوشی های هوشمند

برنامه BodySpace نوعی شبکه اجتماعی سلامت و تناسب اندام است. این برنامه توسط یکی از محبوب ترین سایت های تناسب اندام به نام Bodybuilding توسعه یافته است.

BodySpace

این برنامه میلیون ها تمرین و ورزش از سراسر جهان را فراهم می کند. هر تمرین دارای دستورالعمل های گام به گام است. از آنجا که این برنامه یک نوع شبکه اجتماعی است شما باید برای خودتان پروفایل بسازید. شما می توانید الاعات و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید. در صفحه profile  روی Fitboard کلیک کنید و به جدول زمانی تناسب اندام خود دسترسی پیدا کنید.

برنامه فارسی بدنسازی فیتنس حجمی همراه

در برنامه بدنسازی همراه تمامی حرکات بدنسازی که شامل بیش از ۱۰۰ تمرین است قرار گرفته است. تمرینات این برنامه بدنسازی به صورت تصویری وجود دارد و امکان جستجو و اشتراک گذاری در برنامه وجود دارد.

 hamrah

دانلود برنامه بدنسازی فارسی برای اندروید

برنامه بدنساز تصویری یک برنامه کامل را برای مسابقات پرورش اندام در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه شامل برنامه تمرینی، برنامه مکمل ها، برنامه غذایی، برنامه استروئید ها، فیگور های جالب از بدنسازان معروف ایرانی و خارجی، پیج اینستاگرام بدنسازان معروف ایرانی و خارجی است. ظاهرا این برنامه یک اپلیکیشن پرکاربرد است اما نظرات کاربران در مایکت و بازار بیانگرچیز دیگری است.

دانلود برنامه بدنسازی فارسی برای اندروید

دانلود برنامه بدنسازی حجمی در خانه

آخرین برنامه ای که امروز در انزل وب خدمت شما معرفی خواهیم کرد برنامه بدنسازی Fitness Point Pro است. این برنامه بدنسازی اندرویدی بسیار ساده است و مانند برنامه های قبلی به شما تمرینات بدنسازی را آموزش خواهد داد. در این برنامه بدنسازی هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

Fitness Point Pro

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیک لیستی از برنامه های بدنسازی که در گوشی های اندرویدی نصب می شوند را به شما معرفی کنیم اگر برنامه اندرویدی دیگری برای بدنسازی و تناسب اندام می شناسید و یا اینکه تجربه استفاده از این برنامه ها را دارید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید
۱۳ روش تست شده حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید (تخصصی و سریع)
بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید
آموزش ۴ روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید

نظرات