آموزش پیدا و فالو کردن هشتگ ها اینستاگرام ، ساخت و دیدن هشتگ محبوب در استوری

آموزش پیدا و فالو کردن هشتگ های محبوب در اینستاگرام ، دیدن هشتگ محبوب در استوری

همانطور که میدانید اینستاگرام به تازگی بروز رسانی شده است و قابلیت های بسیار جالبی به آن اضافه شده است. یکی از این قابلیت ها دنبال کردن یا فالوکردن هشتگ ها در اینستاگرام است. از آنجا که این ویژگی جدید است نیاز به آموزش این قابلیت احساس می شود، امروز قصد داریم نحوه فالو کردن هشتگ های محبوب در اینستاگرام و کار کردن با سایر قابلیت های این ویژگی جدید را به شما کاربران و همراهان همیشگی انزل وب آموزش دهیم.

نحوه جستجو و دنبال کردن هشتگ ها پرطرفدار در اینستاگرام

How to Follow Hashtags on Instagram

در نسخه جدید اینستاگرام، ویژگی های جدیدی اضافه شده است که قبلا در انزل وب در مورد دو ویژگی آرشیو استوری و هایلایت استوری صحبت کردیم. در پست امروز قصد داریم در مورد ویژگی جدید دیگری به نام فالوکردن هشتگ ها در اینستاگرام صحبت کنیم. با استفاده از این ویژگی شما می توانید هشتگ های خاصی را فالو کنید و پست های برتری که این هشتگ ها در آن ظاهر شده است را بدست آورید.

هشتگ چیست؟

اینستاگرام ، محبوب ترین شبکه اجتماعی تصویری است و هشتگ نیز یکی از ارکان اصلی این شبکه می باشد. با استفاده از هشتگ ها ، مطالب دسته بندی می شوند و هدایت کاربران به سمت موضوعات خاص، ساده تر می شود. استفاده از برخی از هشتگ ها سبب میشود که پست های شما در یک دسته بندی خاص قرار بگیرد و به این وسیله کاربران دیگر با اکانت شما آشنا شوند، شما را لایک و دنبال کنند.

هشتگ ها معمولا برای پیدا کردن محتواهایی که در مورد یک موضوع خاص هستند استفاده می شود. هشتگ ها کار مشابهی در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام انجام می دهند. شما می توانید به کمک پست قبلی انزل وب، مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور را انتخاب کنید.

نحوه پیدا کردن هشتگ ها در اینستاگرام

برای فالو کردن هشتگ ها ابتدا باید هشتگ ها را پیدا کنیم و بعد آنها را دنبال کنیم. برای انجام این کار برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی آیکن ذره بین (جستجو) در پایین صفحه تپ کنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

حالا روی نوار جستجو در بالای صفحه تپ کنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

هشتگی که می خواهید فالو کنید را تایپ کنید و مطمئن شوید که سربرگ Tags را انتخاب کرده اید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

شما ممکن است یک پاپ آپ مشاهده کنید که در مورد ویژگی های جدید اینستاگرام صحبت کرده است. اگر این پاپ آپ برای شما ظاهر شده است روی Next ضربه بزنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

بعد از اینکه یک هشتگ را جستجو کردید، هشتگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. حالا روی دکمه آبی Follow تپ کنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

نحوه دیدن استوری ها و پست های هشتگ اینستاگرام

بعد از اینکه هشتگ را فالوکردید، شما می توانید شروع به مشاهده پست های برتری کنید که حاوی هشتگ های فالو شده شما هستند. همانطور که مشاهده می کنید شما می توانید هشتگ و اسم کاربری که پست را ایجاد کرده است را در عنوان پست مشاهده کنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

شما همچنن می توانید استوری هایی که حاوی هشتگ مورد نظر شما هستند را در نوار استوری هایتان مشاهده کنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

مشاهده لیست کامل هشتگ های فالو شده و آنفالوکردن هشتگ ها

برای مشاهده لیست کامل هشتگ هایی که فالو کرده اید به صفحه پروفایل اینستاگرام تان بروید و روی Following تپ کنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

بعد روی سربرگ  Hashtags تپ کنید.

نحوه فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام

یک لیست از تمام هشتگ هایی که فالو کرده اید ظاهر خواهد شد. در اینجا شما می توانید روی Following کنار هشتگ ها تپ کنید تا هشتگ هایی که فالو کرده اید آنفالو شوند.

بخاطر داشته باشید هشتگ هایی که شما فالو کرده اید برای دیگران قابل مشاهده است. اگر شما پروفایل خود را خصوصی کرده باشید تنها افرادی که شما فالو کرده اید می توانند هشتگ های فالو شده شما را مشاهده کنند. همچنین شما می توانید برای ریپست کردن عکس و فیلم دیگران از ویژگی جدید دیگر اینستاگرام به نام Regram استفاده کنید که آموزش آن به طور کامل در پست آموزش اشتراک گذاری عکس و فیلم اینستاگرام بدون استفاده از برنامه جانبی توسط گزینه Regram داده شده است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر در طی فالوکردن و دیدن پست ها و استورهای اینستاگرام با سوال یا مشکلی مواجه شدید و یا اینکه نظر و پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش جدید پيدا كردن افراد با شماره موبايل در اینستاگرام
آموزش جدید پیدا کردن افراد با شماره موبایل در اینستاگرام
آموزش کار و قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام
آموزش کار و قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام
آموزش تغییر اکانت اینستاگرام شخص فوت شده به حالت یادبود Remembering
آموزش تغییر اکانت اینستاگرام شخص فوت شده به حالت یادبود Remembering

نظرات

  • محدثه says:

    من دو تا پیج دارم ، با یکیش می تونم هشتگ ها رو فالو کنم کلی با پیج اصلی خودم اصلا همچین قابلیتی برام نمیاد !!!! چیکار باید کنم؟