بهبود خواب در شب توسط Zeo Sleep Manager

خواب مساله ای میباشد که شاید امروزه بیشتر تحت تاثیر عواملی چون ترافیک،کارسنگین،مشغله فکری و.. قرار گرفته است، با وجود این گونه مسائل ممکن است زمانی که صبح روز بعد از خواب برمی خیزید هنوز خسته باشید.دستگاه Zeo Sleep Manager برای کمک به حل اینگونه مشکلات و مدیریت خواب طراحی شده است.

انزل وب

Zeo Sleep Manage از یک هدبند حاوی سنسور و نرم افزاری برای IOS و Android که میتواند الگو خواب،میزان ترمیم REM و عمق خواب را تشخیص دهد تشکیل شده است.زمانی که پیگیری مراحل خواب در طول شب توسط هدبند به اتمام رسید اطلاعات جمع آوری شده و به صورت بیسیم به گوشی شما منتقل میشوند.

انزل وب

هنگامی که داده ها بر روی گوشی شما جمع آوری شدند،نرم افزار همانند دکتر شما نکات و روشهای مفید برای بهبود خوابتان در شب را به شما ارائه میدهد.قیمت این دستگاه چیزی در حدود ۱ میلیون تومان میباشد که برای گجتی با همچنین عملکردی کمی گران به نظر میرسد.

منبع خارجی:digitaltrends

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات