معرفی 7 مورد تا از بهترین و قویترین برنامه های هشدار و آلارم زنگ اندروید و آیفون

۷ مورد از بهترین و قویترین برنامه های زنگ هشدار و آلارم اندروید

اگر همیشه هنگام رفتن به مدرسه، دانشگاه، سرکار و غیره دیر بیدار می شوید و جا می مانید می توانید از قویترین و بهترین برنامه آلارم و هشدار زنگ اندروید که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم استفاده کنید. برنامه هایی که امروز به شما معرفی می کنیم شما را وادار می کند تا از رختخواب خود بیرون بیایید. شما با قدم زدن، چرخیدن، حل پازل های متنوع و غیره می توانید زنگ هشدار این برنامه ها را قطع کنید.

دانلود قوی ترین و بهترین برنامه ساعت هشدار دهنده اندروید سامسونگ و..

Best Alarm Clock Android Apps That Will Actually Wake You Up

حتما برای شما هم پیش آمده است که گوشی خود را برای صبح زود تنظیم کرده باشید تا با آلارم هایی که می دهد شما را بیدار کند. اما در بیشتر اوقات ما دوست نداریم از رختخواب گرم و نرم خود جدا شویم و با خاموش کردن زنگ هشدار دوباره به خواب می رویم و کاری که داشته ایم را به دست فراموشی می سپاریم. قبلا ۱۱ تا از دقیق ترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی را به شما معرفی کردیم، در ادامه پست امروز انزل وب ما قصد داریم بهترین و قویترین برنامه ساعت و آلارم یا هشداردهنده اندروید را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

با استفاده از این برنامه ها شما به راحتی نمی توانید زنگ هشدار را خاموش کنید و دوباره به خواب بروید، این برنامه ها تا زمانی که مطمئن نشود که شما از رختواب خود جدا شده اید به زنگ زدن خود ادامه خواهد داد.

دانلود بهترین برنامه های ساعت هشدار اندروید و آیفون

Walk Me Up یک برنامه ساعت، آلارم و هشدار دهنده برای اندروید

برنامه Walk Me Up برای گوشی های اندروید و آیفون در دسترس است و نحوه کار با آن بسیار بسیار ساده است. زنگ هشدار خود را تنظیم کنید و تنها راهی که می توانید از طریق آن صدای زنگ را خاموش کنید بیدار شدن و راه رفتن است. این برنامه از یک شمارنده گام داخلی استفاده می کند و بعد از اینکه مطمئن شد که شما بیدار شده اید و از رختخواب بیرون آمده اید صدای زنگ را خاموش می کند. از ویژگی های این برنامه می توان به اضافه کردن سریع آلارم، اعمال برچسب به زنگ، تغییر صدای زنگ و رینگتون، تنظیم آلارم برای تکرار شدن، تغییر حساسیت گام شمارنده، داشتن بازی های متنوع برای فعال کردن ذهن و غیره اشاره کرد.

برنامه ساعت و آلارم یا هشدار دهنده برای اندروید و آیفون

معرفی اپلیکیشن آلارم اندروید SpinMe

برنامه Walk Me Up به اندازه کافی برای شما خوب نبود؟ پس برنامه آلارم ساعت SpinMe را بررسی کنید. صدای زنگ این برنامه آنقدر بلند است که می تواند شما را از خواب بیدار کند برای متوقف کردن صدای زنگ شما باید بیدار شوید و چند قدم بزنید و بچرخید تا صدای زنگ غیرفعال شود. در آزمایشات ما برای غیرفعال کردن صدای زنگ حداقل سه بار چرخیدیم تا توانستیم صدای زنگ را خاموش کنیم.

معرفی اپلیکیشن آلارم اندروید SpinMe

نرم افزار بیدار شدن از خواب Alarmy

برنامه Alarmy یکی از بهترین برنامه های آلارم بسیار دقیق برای بیدار شدن از خواب است که به شما اجازه می دهد با حل کردن پازل ها زنگ هشدار خود را خاموش کنید. اما مورد منحصر به فرد Alarmy تنظیم ” عکس از محل” است در این حالت شما باید بیدار شوید و به مکان انتخابی خود بروید و از آنجا عکس بگیرید تا زنگ هشدار خاموش شود. به یاد داشته باشید که شما باید مکانی از خانه خود را انتخاب کنید (مثل قهوه ساز آشپزخانه) در غیر این صورت برای خاموش کردن زنگ مجبورید از خانه بیرون بیایید و به محلی که قبلا از آنجا عکس گرفتید بروید.

نرم افزار بیدار شدن از خواب Alarmy

Wake N Shake نرم افزار بیدار باش

برنامه آلارم ساعت Wake N Shake در حال حاضر تنها برای کاربران اندروید در دسترس است و نسخه آیفونی آن در حال ساخت می باشد. نحوه استفاده از این برنامه بسیار ساده است. شما ساعتی که می خواهید بیدار شوید را تنظیم کنید بعد برای خاموش کردن زنگ هشدار تلفن خود را تکان دهید تا صدای زنگ قطع شود.

Wake N Shake نرم افزار بیدار باش آیفون

Shake-it Alarm قوی ترین برنامه آلارم خواب اندروید

برنامه آلارم ساعت Shake-it Alarm شبیه به برنامه آلارم بیدار باش Wake N Shake است اما هم برای اندروید و هم برای آیفون در دسترس است. برای خاموش کردن زنگ هشدار تلفن خود را تکان دهید اما این مرحله اول خاموش کردن زنگ هشدار است شما برای متوقف کردن زنگ باید مرحله دوم را کامل کنید. که در معنای واقعی کلمه باید سر تلفن خود جیغ بزنید بعد زنگ هشدار خاموش می شود. یکی از ویژگی های جالب برنامه Shake-it Alarm این است که اگر شما زنگ هشدار خود را خاموش نکنید برنامه به صورت تصادفی یک پیام برای افرادی که در لیست مخاطب خود دارید ارسال می کند بنابراین اگر از صدای زنگ هشدار برنامه بیدار نشدید قطعا با تماس دوستان خود بیدار می شوید.

دانلود برنامه آلارم خواب اندروید و آیفون Shake-it Alarm

دانلود Puzzle برنامه زنگ هشدار

برنامه Puzzle یکی دیگر از برنامه های زنگ هشدار ساعت دستگاه های سامسونگ، سونی و.. است که شما برای خاموش کردن زنگ هشدار باید یک پازل را کامل کنید. انواع مختلفی پازل برای کامل کردن وجود دارد از جلمه بازی های موجود در حافظه، تکمیل عکس و معادلات ریاضی. هر پازل محدودیت زمانی دارد و بازه های زمانی تصادفی هستند.

دانلود Puzzle برنامه زنگ هشدار

نرم افزار زنگ هشدار I Can’t Wake Up

برنامه I Can’t Wake Up هم مانند برنامه Puzzle شما را وادار می کند تا یک پازل را برای توقف صدای زنگ کامل کنید. در نرم افزار بیدار باش I Can’t Wake Up اندروید هشت نوع پازل از ریاضی تا تشخیص رنگ وجود دارد. علاوه بر پازل  شما می توانید از اسکن بارکد برای توقف زنگ هشدار استفاده کنید. این بارکد می تواند بارکد شامپوی باشد که در حمام دارید.

نرم افزار زنگ هشدار I Can’t Wake Up

در آخر پیشنهاد می کنیم پست خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما بهترین برنامه های زنگ هشدار هوشمند را به شما معرفی کردیم که تمام آنها به زبان انگلیسی است، شما چه برنامه ای از ساعت هشدار اندروید فارسی را می شناسید؟ به نظر شما اپلیکیشن های ساعت هشدار فارسی بهتر است یا انگلیسی؟ برنامه مورد علاقه شما کدام است؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات