۱۲ تا از بهترین منابع دانلود گیف برای سایت و شبکه های اجتماعی

تصاویر گیف با پسوند .GIF در سراسر اینترنت وجود دارد و از آن ها به عنوان ابزاری مفید برای ابراز افکار و احساسات در مورد یک موضوع خاص با ظاهری جالب تر یا خنده دار استفاده می شود. اگر شما هم به دنبالی منابعی برای مشاهده این عکس های متحرک جذاب هستید با معرفی ۱۲ تا از بهترین منابع دانلود گیف برای سایت و شبکه های اجتماعی  همراه انزل وب باشید.

سایت دانلود GIF یا عکس متحرک برای واتس اپ ، تلگرام و..

Best Animated GIF Image Online Sources

این که هدف شما از استفاده از گیف در وب سایت چیست فرقی نمی کند، شما همیشه می توانید گیف ها را مناسب سلیقه خود پیدا کنید اما معمولاً این کار زمان شما را تلف خواهد کرد. در ادامه با ۱۲ تا از بهترین منابع برای دانلود گیف آشنا می کنیم.

بزرگترین سایت دانلود گیف GIPHY

سایت دانلود گیف

استفاده از سایت GIPHY یکی از بهترین گزینه ها برای دانلود گیف است. این سایت در سال ۲۰۱۳ توسط الکس چانگ و جیس کوک تأسیس شد، و شعار آن ها ساده است: “گوگلی برای گیف ها”. استفاده بیش از ۱ میلیارد گیف در روز توسط صدها میلیون کاربر در این سایت ثبت شده است و،عادلانه است که بگوییم مکان بهتری برای دانلود گیف وجود ندارد. شما می توانید با جستجو یک عبارت، یک احساس مثل عصبانیت و خوشحالی و یا یک عکس العل گیف های مورد نظر خود را پیدا کنید.

دانلود گیف از اینترنت Tenor

سایت دانلود گیف

سایت دانلود GIF عاشقانه ، واتساپ و.. Tenor در ابتدا با نام “Riffsy” شناخته می شد، شرکتی که صفحه کلید گیف را اختراع کرد نام خود را به Tenor تغییر داد و اکنون بزرگترین رقیب GIPHY است. صادقانه بگویم، آنها بسیار مشابه هستند، عملکردهای جستجوی آنها دقیقاً یکسان هستند و طرح آنها تقریباً یکسان است. در این سایت نیز شما می توانید با جستجو یک عبارت، یک احساس و یا یک عکس العل گیف های مختلفی را در زمینه تولد ، عاشقانه ، خنده و شوخی و.. پیدا کنید.

سایت دانلود گیف Reddit

سایت دانلود گیف

Reddit دارای گیف هایی از عمیق ترین گوشه های اینترنت است. با توجه به اینکه Reddit یک سایت نظر کاربران این سایت تعدیل شده و آشفته است اما طلای خالص گیف است اگر بتوانید آن را پیدا کنید. برای پیدا کردن گیف ها در Reddit شما می توانید مواردی مثل /r/gifs/ یا /r/reactiongifs را جستجو کنید و گیف های مورد نظر خود را پیدا کنید. به دلیل محبوبیت این سایت در بین کاربران می توانید گیف های بسیار زیادی در آن پیدا کنید. اگر هم به دنبال گیف خاصی هستید می توانید کلمه مورد نظر خود را در کنار GIF جستجو کنید تا برای شما گیف های مورد نظرتان نمایش داده شود.

دانلود GIF واتساپ و.. در Reaction GIFs

سایت دانلود گیف

سایت Reaction GIFs نیز یکی از سایت های بسیار خوب برای دانلود گیف است. ویژگی اصلی این سایت این است که به شما این اجازه را می دهد برای عکس العمل نسبت به پرسش ها گیف ارسال کنید. شاید برای برخی از صحبت ها هنوز پیشنهاد خوبی ندارد اما در حال بهبود است و شما می توانید با جستجو عبارات مورد نظر خود گیف های جدیدی پیدا کنید. سایت Reaction GIFs همین علاوه بر قابلیت جستجو و گیف های عکس العمل دارای تگ نیز می باشد که می توانید با جستجو تگ مورد نظر خود گیف های مختلفی را پیدا کنید.

دانلود گیف متحرک برای تلگرام و.. GIF Soup

سایت دانلود گیف

GIF Soup پیشرفته تر از نمونه های مشابه است. این رابط کاربری خوبی دارد و به راحتی می توانید بین دسته های گیف جستجو کرد. این ویژگی عالی است که می توانید گیف دلخواه خود را از یک فیلم یوتیوب ایجاد کنید. از آنجا که گیف هایی که در این سایت ساخته شده اند از یوتیوب هستند فاقد محتوای بزرگسالانه هستند بنابراین استفاده از آن برای کودکان نیز مناسب است. شما در این سایت علاوه بر ساخت گیف از روی ویدیو های یوتیوب می توانید با جستجو عبارت های مورد نظر خود به دنبال گیف های مختلف بگردید.

گیف برای اینستاگرام و.. GIFbin

سایت دانلود گیف

در اینجا یک منبع فوق العاده دیگر برای پیدا کردن گیف ها وجود دارد. در سایت عکس متحرک تبریک تولد ، عاشقانه ، خنده دار و.. GIFbin، کاربران می توانند گیف ها را با “جدیدترین”، “بالاترین امتیاز” و “بیشترین بازدید” یا برچسب ها فیلتر کنند. نکته جالب در مورد سیستم تگ GIFbin این است که آنها از نظر نام و شمارش طبقه بندی می شوند. شاید ساده ترین سایت در بین سایت های معرفی شده همین GIFbin است.

دانلود گیف موسیقی و.. در Hulu’s The Perfect GIF

سایت دانلود گیف

چه کسی می دانست که Hulu گالری گیف مخصوص به خود را دارد؟ Hulu’s The Perfect GIF با تامبلر ساخته شده است و در آوریل سال ۲۰۱۵ برای تولید برند و درگیر کردن کاربران راه اندازی شد. علاوه بر این در این سایت همه گیف ها با نام تجاری Hulu و الهام گرفته از برنامه های تلویزیونی محبوب هستند. در این سایت گیف ها با توجه به برچسب ها تفکیک شده اند و شما باید برچسب مورد نظر خود را جستجو کنید.

دانلود گیف عاشقانه و.. Awesome GIFs

سایت دانلود گیف

وب سایت Awesome GIFs از نظر قابلیت جستجو کمی ناقص است اما اگر مدتی برای گشتن وقت داشته باشید چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. دکمه “See a Random GIF” در سمت چپ صفحه برای دیدن گیف های تصادفی وجود دارد.

برای ساخت گیف در کامپیوتر نیز مطلب آموزشی برای شما آماده کرده ایم.

دانلود گیف های خنده دار و.. Animal GIFs

سایت دانلود گیف

در اینجا وبلاگ دیگری از Tumblr وجود دارد، اما این بار با تمام گیف های حیوانات. وبلاگ Animal GIFs بهترین جا برای پیدا کردن گیف های حیوانات مطابق با نیاز خود است. البته سیستم جستجویی در این سایت وجود ندارد و شما باید تک تک گیف ها را دیده و از بین آن ها شروع به انتخاب کنید.

مجموعه گیف خنده دار ، عاشقانه و.. در Imgflip

سایت دانلود گیف

به عنوان یکی دیگر از بهترین منابع دانلود گیف Imgflip را داریم. چند روش برای مرور محتوای در Imgflip وجود دارد که شامل داغ / جدیدترین تصاویر در صفحه اصلی، تصویر قبلی / بعدی / تصادفی، تگ ها و صفحات ممتاز است.

اگر علاقه دارید می توانید با خواندن مطلب چگونه با عکس‌ های گالری اندروید تصاویر متحرک GIF بسازیم ؟ گیف های شخصی بسازید.

What Should We Call Me مرجع گیف برای استوری در شبکه های اجتماعی و..

سایت دانلود گیف

وب سایت What Should We Call Me در وبلاگ Tumblr قرار دارد که شاید برای بیشتر شما آشنا باشد. Tumblr در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شد و این یک بستر عالی برای میکروبلاگینگ و شبکه های اجتماعی است. این وبلاگ توسط دو دوست ساخته شده میزبان جایی است که گیف های خنده دار را با زیرنویس به اشتراک می گذارند. همانند دیگر وبلاگ های Tumblr این وب سایت نیز قابلیت جستجو ندارد و شما باید با دیدن گیف های مختلف به محتوای مورد نظر خود برسید.

برای ساخت گیف مطلب آموزش و معرفی سرویس های آنلاین ساخت تصاویر متحرک GIF را می توانید مطالعه کنید.

دانلود استیکر متحرک جدید در Forgifs

سایت دانلود گیف

سایت Forgifs.com یکی از سایت های بی خطر است و نیازی نیست که نگران تصاویر مستهجن باشید که ممکن است در محل کار یا برای کودکان مناسب نباشد. این سایت دارای بیش از ۳۰۰۰ گیف است که می توانید آن ها را جستجو کنید و همه آن ها در دسته بندی ها قرار می گیرند تا بتوانید به راحتی گیف های مربوط به گربه، سگ یا ورزش را جستجو کنید.

می توانید مطلب بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا را در انزل وب مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب ۱۲ تا از بهترین منابع دانلود گیف برای سایت و شبکه های اجتماعی را معرفی کردیم و امیدواریم بتوانید توسط آنها نیاز خود را در زمینه گیف برای واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام و.. رفع کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه استفاده از گیف ها را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ
آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ (متن و تصویر)
آموزش نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش 5 روش ساخت گیف در واتساپ
آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ

نظرات