آموزش جدید 14 روش حل مشکل عدم ورود به اینستاگرام (راهنما کامل)

آموزش جدید ۱۴ روش حل مشکل عدم ورود به اینستاگرام (راهنما کامل)

مشکل عدم ورود به اینستاگرام یکی از مشکلات رایجی است که برخی از افراد ممکن است با آن مواجه شوند ⚠️ و به همین دلیل نمیتوانند وارد حساب خود شوند. در این مطلب از انزل وب به آموزش جدید ۱۴ روش حل مشکل عدم ورود به اینستاگرام میپردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

رفع مشکل ورود به اینستاگرام در آیفون ، اندروید و کامپیوتر

 Top 14 Ways to Fix Unable to Log In to Instagram on Android, iPhone and PC

گاهی ممکن است حین ورود به اکانت خود، با ارور (متأسفیم. نتوانستیم درخواست شما را انجام دهیم. لطفاً چند لحظه دیگر دوباره امتحان کنید.) مواجه شوید. زمانی که با این ارور و یا ارور های دیگر مواجه میشوید نمیتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. در ادامه دلایل و روش های حل مشکل ورود به پیج اینستاگرام را بررسی میکنیم.

برخی از خطاهای مشکل ورود به اینستاگرام در اندروید و…

در زمان مواجه شدن با مشکلات مختلف در اینستاگرام، این برنامه خطاهای مختلفی نشان میدهد تا شما دلیل وارد نشدن به این برنامه را متوجه شوید و با توجه به نوع خطا روش های مناسب برای رفع آن خطا را استفاده کنید. برخی از این ارور ها عبارتند از:

  • ارور CSRF token missing or incorrect: یکی از ارور هایی که حین وارد کردن نام کاربری و پسورد خود با آن ممکن است مواجه شوید، ارور CSRF token missing or incorrect است. در این صورت شما در صفحه Log in گیر میکنید و نمیتوانید وارد اکانت خود شوید.
  • فارسی بودن زبان اینستاگرام: اکثر کاربران ایرانی برای استفاده راحت تر از این برنامه زبان اینستاگرام را فارسی میکنند. گاهی در صورت فارسی شدن زبان این برنامه با خطا مواجه میشوید. در این صورت حین ورود به برنامه اینستاگرام پیام میدهد که نمیتواند با زبان فارسی راه اندازی شود. روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی مختلفی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید.
  • سفید شدن صفحه اینستاگرام: گاهی حین ورود به برنامه با ارور خاصی مواجه نمیشود و صفحه این برنامه سفید میشود. در صورت سفید شدن صفحه اینستاگرام شما باز هم نمیتوانید با این برنامه کار کنید و با مشکل مواجه میشوید.

در ادامه برخی از روش های رفع مشکل عمومی مشکلات بالا را بررسی میکنیم تا مشکل ورود به اینستاگرام در دستگاه شما رفع شود.

مشکل برای ورود به اینستاگرام

حل مشکل در ورود به اینستاگرام با استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی

برنامه اینستاگرام برای برخی از مناطق جغرافیایی به دلایل مختلفی محدود شده است. در صورتی که شما در این مناطق جغرافیایی زندگی میکنید باید با استفاده از برنامه های نغییر دهنده آی پی، ابتدا آی پی گوشی خود را تغییر دهید و بعد از آن از این برنامه استفاده کنید. البته همین برنامه ها ممکن است باعث بن شدن اکانت شما و ایجاد مشکل وارد نشدن به اکانت اینستاگرام شود. این اتفاق به این دلیل است که شما از برنامه خوبی استفاده نکردید و زمانی که درون برنامه اینستاگرام هستید آی پی شما به صورت متداول تغییر میکند و این برنامه شما را ربات تشخیص میدهد و اکانت شما را مسدود میکند. بنابر این از یک برنامه تغییر دهنده آی پی مناسب استفاده کنید. همچنین سعی کنید از برنامه ای استفاده کنید که آی پی شما را ثابت نگه میدارد.

بررسی وضعیت سرور های اینستاگرام برای پیدا کردن دلیل مشکل ارور ورود به اینستاگرام

سرور های اینستاگرام گاهی به دلایل مختلفی با مشکل مواجه میشوند و از کار میوفتند. در این صورت برنامه اینستاگرام در گوشی شما کار نمیکند و نمیتوانید وارد اکانت خود شوید. در این زمان تنها کاری که میتوانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا پشتیبانی این برنامه، سرور های آن را درست کنند. برای بررسی این موضوع که سرور های اینستاگرام به درستی کار میکنند یا خیر میتوانید از سایت Downdetector استفاده کنید. برای بررسی این موضوع وارد سایت شوید و میزان شکایت های کاربران از اینستاگرام را مشاهده کنید. اگر تعداد کاربران زیاد باشد یعنی این مشکل را فقط شما ندارید و اکثر کاربران با این مشکل مواجه هستند.

مشکل در ورود به اینستاگرام

همچنین به غیر از سایت Downdetector، در صورتی که اینستاگرام به غیر از گوشی شما در هیچ کدام از دستگاه های دیگر کار نکند، یعنی مشکل اساسی تر از گوشی شماست و سرور های این برنامه با مشکل مواجه شده اند.

بررسی اینترنت برای رفع مشکل جدید ورود به اینستاگرام

همانطور که میدانید برای استفاده از برنامه اینستاگرام شما نیاز به اینترنت دارید. در صورتی که اینترنت شما قطع باشد یا از یک اینترنت ضعیف استفاده میکنید باعث میشود حین ورود به اینستاگرام با مشکل مواجه شوید و نتوانید از این برنامه به درستی استفاده کنید. بنابر این ابتدا گوشی خود را به وای فای متصل کنید. سپس با استفاده از برنامه تست سرعت اینترنت، میزان سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید. اگر سرعت اینترنت شما کم بود میتوانید آن را تغییر دهید و به یک اینترنت دیگر متصل شوید. همچنین با بهینه سازی مودم میتوانید سرعت آن را افزایش دهید.

حل مشکلات ورود به اینستاگرام با فعال کردن حالت هواپیما

در صورتی که هنوز مشکل اینترنتی شما رفع نشده است و به دلیل ضعیف بودن اینترنت نمیتوانید وارد صفحه اینستاگرام خود شوید میتوانید از قابلیت حالت هواپیما استفاده کنید. تمام گوشی های هوشمند و نسخه های مختلف ویندوز این قابلیت را شامل میشوند. حالت هواپیما باعث میشود تا وای فای، اینترنت گوشی، امکان ارسال و دریافت اس ام اس و سایر امکانات ارتباطی گوشی قطع شود. سپس با غیر فعال کردن این حالت مجدد وای فای و سایر قابلیت های گوشی راه اندازی میشود. بنابر این با این کار اینترنت شما یک بار ریستارت میشود و ممکن است مشکل آن حل شود.

مشکل جدید ورود به اینستاگرام

همچنین اگر از ویندوز استفاده میکنید میتوانید حالت هواپیما در ویندوز را روشن کنید. بعد از چند ثانیه مجدد آن را خاموش کنید و مجدد از برنامه اینستاگرام استفاده کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام در کامپیوتر و گوشی با ریستارت دستگاه

ریستارت کامپیوتر و گوشی های اندروید و آیفون باعث میشود تا سیستم عامل دستگاه یک بار به صورت کامل خاموش شود و مجددا روشن شود. این باعث میشود تا تمامی فایل های سیستم عامل از اول خوانده شود و برخی از مشکلاتی که با آن مواجه میشوید و باعث میشود رو برنامه های دیگر مانند اینستاگرام تاثیر میگذارد رفع شود. بنابر این برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام میتوانید یک بار کامپیوتر و گوشی خود را ریستارت کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام در آیفون و اندروید با استفاده از گزینه Force stop برای اینستاگرام

زمانی که با مشکل مواجه میشوید میتوانید یک بار برنامه را به صورت کامل ببندید، سپس مجددا آن را باز کنید. با این کار فایل های برنامه مجددا خوانده میشود و ممکن است بدون مشکل برنامه کار کند. بنابر این با Force stop یا توقف اجباری برنامه یک بار دیگر برنامه را راه اندازی کنید تا بببینید مشکل باز نشدن برنامه اینستاگرام شما حل شده است یا خیر.

حل مشکل ورود به اینستاگرام There was a problem with your request با وارد شدن به اینستاگرام با Facebook

زمانی که شما با مشکل ورود به اینستاگرام مواجه میشوید، از روش های مختلف دیگری برای ورود به این برنامه میتوانید استفاده کنید. یکی از این روش ها ورود با فیسبوک است. البته استفاده از این روش، زمانی میتوانید برای شما کارساز باشد که قبلا یک حساب فیسبوک ایجاد کرده باشید و آن را به اینستاگرام خود متصل کنید. در غیر اینصورت برای حل مشکل ورود به اینستاگرام سایر روش ها را تست کنید. برای ورود به اینستاگرام با Facebook در صفحه Log in روی Log in with Facebook ضربه بزنید.

مشکل ارور ورود به اینستاگرام

در صورتی که قبلا وارد اکانت فیسبوک خود شده اید به صورت خودکار وارد اکانت اینستاگرام نیز میشود. در غیر این صورت باید ابتدا اطلاعات ورود فیسبوک خود را وارد کرده و بعد از آن وارد حساب اینستاگرامی خود شوید.

آپدیت نبودن برنامه دلیل ایجاد مشکل برای ورود به اینستاگرام

برای برنامه اینستاگرام مانند هر برنامه دیگری به صورت مرتب بروزرسانی هایی قرار میگیرد. در این آپدیت ها و نسخه های جدید سعی شده باگ ها و مشکلاتی که اخیرا کاربران با آن مواجه شده اند و آن را گزارش کرده اند رفع شود. بنابر این شما با آپدیت برنامه میتوانید بسیاری از مشکلات آن را حل کنید. همچنین بهتر است قبل از اینکه با مشکل مواجه شوید به صورت مرتب نسخه جدید برنامه را بررسی کنید و در صورت در دسترس قرار گرفتن نسخه جدید برنامه ای، برنامه خود را به روز نگه دارید.

حل مشکل ارور ورود به اینستاگرام با بررسی تاریخ و ساعت گوشی و کامپیوتر

گاهی ممکن است به دلایل مختلفی تاریخ و ساعت گوشی شما به صورت خودکار تغییر کند. در این زمان شما با مشکلات مختلفی ممکن است مواجه شوید. به عنوان مثال ممکن است نتوانید وارد برنامه اینستاگرام شوید. برای همین میتوانید با تنظیم دقیق ساعت اندروید و آیفون مشکل پیش آمده را رفع کنید و وارد برنامه شوید. همچنین در صورتی که از ویندوز استفاده میکنید برای رفع مشکل اینستاگرام باید ساعت ویندوز را به درستی تنظیم کنید. فقط بعد از تنظیم دقیق ساعت گوشی و ویندوز خود و قبل از باز کردن برنامه اینستاگرام یک بار دستگاه خود را ریستارت کنید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

استفاده از یک دستگاه دیگر برای رفع مشکل ورود به اینستا در آیفون یا اندروید و…

شما به راحتی میتوانید در هر دستگاهی برنامه اینستاگرام را دانلود کرده و با وارد کردن اطلاعات اکانت خود وارد اکانت خود شوید و از این برنامه استفاده کنید. زمانی که در گوشی خود نمیتوانید وارد حساب کاربری خود شوید، میتوانید از یک دستگاه دیگر مانند کامپیوتر استفاده کنید. همچنین به غیر از استفاده از یک دستگاه دیگر میتوانید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام

نسخه وب برای افرادی طراحی شده است که به هر دلیلی نمیتوانند از برنامه آن استفاده کنند. بنابر این وارد نسخه وب این برنامه شوید، اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید و وارد اینستاگرام شوید. در صورت مواجه شدن با مشکل ورود به اینستاگرام وب، میتوانید با حذف کش مرورگر مشکل خود را حل کنید.

DNS leak دلیل مشکل عدم ورود به اینستاگرام

DNS leak یا نشت دی ان اس یک مشکل امنیتی است که در صورت وجود میتواند شما را با مشکلات مختلفی مواجه کند. زمانی که نمیتوانید وارد اینستاگرام شوید میتوانید بررسی کنید و ببینید نشت دی ان اس وجود دارد یا خیر. همچنین در صورتی که DNS leak وجود داشت باید آن را رفع کنید تا مشکل عدم ورود به اینستاگرام رفع شود.

رفع مشکل عدم ورود به اکانت اینستاگرام با ریست پسورد اینستاگرام

یکی از دلایلی که شما در صفحه Log in با خطا مواجه میشوید و نمیتوانید وارد اکانت خود شوید اشتباه وارد کردن پسورد است. اینستاگرام حین ثبت نام برای بالا بردن امنیت اکانت شما از شما میخواهد یک پسورد برای خود تعیین کنید. در صورتی که این پسورد را فراموش کنید نمیتوانید وارد اکانت خود شوید. بنابر این اگر پسورد اکانت خود را فراموش کردید میتوانید با ریست پسورد اینستاگرام، رمز عبور خود را بازیابی کنید و بعد پسورد صحیح را در صفحه Log in وارد کنید تا بدون خطا وارد اکانت خود شوید.

مشکل ورود به اینستا در ایفون

حل مشکل عدم ورود به اینستاگرام با حذف حاظه کش اینستاگرام

حافظه کش در گوشی های هوشمند حافظه ای است که فایل های موقت در آن جا ذخیره میشوند. زمانی که شما از برنامه های مختلف استفاده میکنید فایل های موقت ایجاد میشود تا دفعه بعد برنامه سریعتر باز شود و سریعتر شروع به کار کند. گاهی این فایل ها خراب میشوند و شما با مشکلات مختلفی مواجه میشوید. در این زمان با حذف حاظه کش برنامه در اندروید میتوانید این مشکل را حل کنید

پاک کردن حافظه کش در آیفون

مانند گوشی های اندرویدی، گوشی آیفون گزینه ای برای حذف حاظه کش برنامه ندارد. اگر شما از گوشی های آیفون استفاده میکنید باید یک بار برنامه را حذف کرده و سپس مجددا آن را نصب کنید تا فایل های موقت همراه با فایل های اصلی برنامه جذف شود.

ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام برای رفع مشکل عدم ورود به اینستاگرام

در صورتی که تمام روش های بالا را امتحان کردید و به صورت کامل مراحل گفته شده را طی کردید اما هنوز با مشکل ورود به حساب اینستاگرام مواجه هستید میتوانید با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. پشتیبانی اینستاگرام میتواند مشکل شما را بررسی و آن را رفع کند. همچنین سایت اینستاگرام صفحه ای به نام Help center دارد که برای برخی از مشکلات شما روش هایی آورده و میتوانید از آن استفاده کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام در آیفون ، اندروید و کامپیوتر

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام Page isn’t available right now را بررسی کردیم. آیا شما توانستید وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حل مشکل ورود به پیج اینستاگرام را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

×